Комплекс елементарних операцій ПР для просування кафедри або факультету в університеті
Спочатку потрібно передбачити, аналізувати та зробити інтерпретацію громадської думки, щоб визначити їх відносини і спірні питання, які здатні будуть позитивно вплинути на діяльність університета.
Провести консультування керівництва усіх рівнів організації з питань прийняття рішень, визначення напрямку дій і комунікації з обов'язковим урахуванням суспільних наслідків його діяльності, а також соціальної та громадянської відповідальності організації в цілому;
Розробити разом з університетом постійну розробку, виконання та оцінки програм діяльності та комунікації для того, щоб забезпечити інформування та розуміння публікою цілей університета, що є важливою передумовою їх досягнення, ми розробимо програми маркетингу.
Розписати планування і реалізацію зусиль університета, спрямованих на вдосконалення соціальної політики;
Також визначити цілі, скласти план і бюджет, підібрати і підготовити кадри.
Для того, щоб СумДУ просувалося потрібно, виконувати такі фактори впливу:
- нам потрібно досягнути максимальної відкритості та прозорості із студентами та викладачами;
- зрозуміти чого потребують студенти та викладачі;
- потрібно досягнути компромісу між мотивами викладачів, та потребами і цінностями студентів;
- потрібно досягти якомога ширшої та якомога тривалішої залученості, інтегрованому і викладачів та студентів у сферу діяльності університета.
Нам потрібно за допомогою когнітивного ефекту виявити усі переконання гордості обох сторін, та за допомогою емоційного ефекту визначити почуття взаємної прихильності та лояльності викладачів та студентів.
Також за допомогою дискуційно- медіаційної мети визначити фактори, які можуть зашкодити репутації університету та викликати дієву відразу викладачів та студентів, щоб цього не трапилося нам потрібно:
- переговори із університетами щодо правил ведення конкуренції та знайти можливості для компромісу і співробітництву з ними;
- домовитися про стратегії полеміки та контрпропаганди щодо піарників інших університетів із використанням як раціональних аргументів, так і емоційно-маніпулятивних;
- використати медіацію, для найшвидшого вирішенні локальних конфліктів із незадоволеною частиною студентів та викладачів та прихильниками інших університетів.
Для того, щоб досягти важливих внесків університету, нам потрібно зберігати емоційну складову, це справжній, найважливіший мотив будь-якого спілкування: студенти та викладачі розмовляють насамперед не для того, щоби обмінятись ідеями та діловою інформацією (навіть якщо свідомо вважають, що для цього), а щоби одержати емоційне схвалення та підтримку своїх оцінок.