Тематична діагностична робота 5
______________ _________________________________________________________ _________ 1. Розв’яжи задачу.
Одна друкарка за 1 год друкує 6 сторінок тексту, а друга — 4 сторінки. Скільки сторінок вони надрукують за 5 год, якщо працюватимуть разом?
2. Запиши число, у якому:
1сотня, 7 десятків і 2 одиниці;
4сотні, 8 десятків і 3 одиниці;
5сотень, 7 десятків і 2 одиниці;
8сотень, 8 десятків і 3 одиниці;
8 сотень, 7 десятків і 2 одиниці; 10 десятків.
3. Запиши числа в таблицю розрядів.
С. |
Д. |
Од. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
245, 164, 280, 209, 277, 59.
4. На дачі зібрали врожай ягід і дані записали в таблицю.
Розглянь таблицю і дай відповіді на запитання.
Ягоди |
Малина |
Аґрус
|
Чорниця
|
Суниця
|
Маса |
12 кг |
8 кг |
4 кг |
3 кг |
7. Виміряй довжину та ширину прямокутнка. Обчисли периметр.
|
8. Обчисли
3 + 7 ∙ 1 0 = 3 2 дм : 8 =
(3 + 7) ∙ 10 = 2 0 км : 4 км = 3 ∙ (2 2 – 1 2) : 5 = 5 0 т : 10 =
Знайди третину чисел: 6 15 3 9 21
9. Графічний диктант. Починай креслити від крапки.
Курчатко 2 вправо, 3 вгору, 5 вправо, 1 вгору, 1 вліво, 5 вниз, 1 вліво, 1 вниз, 1 вліво, 1 вгору, 2 вліво, 1 вниз, 2 вліво, 2 вгору.
|
Перевір свою роботу, охайно виправ помилки. Коли перевіриш, постав у віконечко Як я оцінюю свою роботу?
№ з-ня |
Очікувані результати навчання |
Рівні |
Рез-ти |
1 |
[3 МАО 2.3] — розв’язує задачі на спільну роботу. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
2 - 3 |
[3 МАО 4.2] — читає і записує трицифрові числа.
|
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
4 |
[3 МАО 4.8] — працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами
|
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
5 |
[3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] — знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, метр), маси (кілограм, центнер) та співвідношення на основі нумерації чисел. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
6 |
[3 МАО 4.2] — встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами.
|
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
7 |
[3 МАО 4.5] — обчислює периметр прямокутника / квадрата. [3 МАО 4.7] — вимірює величини
|
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
8 |
[3 МАО 4.3] — застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень виразів без дужок та з дужками, знаходить значення числового виразу. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
8 |
[3 МАО 3.2] — застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
9 |
[3 МАО 4.4] — орієнтується на площині та в просторі. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|