Комплексна діагностична робота з математики 3 клас

Про матеріал
Комплексна діагностична робота (І семестр) з математики за підручником Листопад. Роботу можна роздрукувати для кожного учня і виконувати завдання на аркушах. Робота включає самооцінювання учнів та бланк оцінювання для вчителя.
Перегляд файлу

Тематична діагностична робота 5

 

______________ _________________________________________________________  _________ 1. Розв’яжи задачу. 

Одна друкарка за 1 год друкує  6 сторінок тексту, а друга — 4 сторінки. Скільки сторінок вони надрукують за 5 год, якщо працюватимуть разом?

image

 

 

 

 

 

2. Запиши число, у якому:

 

image1сотня, 7 десятків і 2 одиниці;   

4сотні,   8 десятків і 3 одиниці; 

5сотень, 7 десятків і 2 одиниці; 

8сотень, 8 десятків і 3 одиниці; 

8 сотень, 7 десятків і 2 одиниці;  10 десятків. 

 

3.       Запиши числа в таблицю розрядів.   

С.

Д.

Од.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 245, 164, 280, 209, 277, 59.

4.       На дачі зібрали врожай ягід і дані записали в таблицю. 

Розглянь таблицю і дай відповіді на запитання.

Ягоди

imageМалина

Аґрус

image 

Чорниця

image 

Суниця

image 

Маса

12 кг

8 кг

4 кг

3 кг

 

image

 

 

image

 

7.    Виміряй довжину та ширину прямокутнка. Обчисли периметр.

 

 

 

 

 

image

 

8.    Обчисли

3  +  7   ∙ 1 0  =                                      3 2 дм  :  8 =

image(3 + 7) ∙ 10 =                                         2 0 км  :  4 км = 3 ∙ (2 2 – 1 2) : 5 =                                5 0 т  :  10 =

 

Знайди третину чисел: 6  15  3   9  21   

 

9. Графічний диктант. Починай креслити від крапки.

image

Курчатко

2 вправо, 3 вгору, 5 вправо, 1 вгору,  1 вліво, 5 вниз, 1 вліво, 1 вниз, 1 вліво, 

1 вгору, 2 вліво, 1 вниз, 2 вліво, 2 вгору.

 

Перевір свою роботу, охайно виправ помилки.  Коли перевіриш, постав у віконечко  Як я оцінюю свою роботу?

image

 

image                                                Оцінка вчителя

№  з-ня

                            Очікувані результати навчання  

Рівні

Рез-ти

1

 [3 МАО 2.3]   — розв’язує задачі на спільну роботу.

П

 

С

 

Д

 

В

 

2 - 3

[3 МАО 4.2] — читає і записує трицифрові числа.

 

П

 

С

 

Д

 

В

 

4

[3 МАО 4.8] — працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами

 

П

 

С

 

Д

 

В

 

5

[3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] — знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, метр), маси (кілограм, центнер) та співвідношення на основі нумерації чисел. 

П

 

С

 

Д

 

В

 

6

[3 МАО 4.2] — встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами.

 

П

 

С

 

Д

 

В

 

7

[3 МАО 4.5] — обчислює периметр прямокутника / квадрата.

[3 МАО 4.7] — вимірює величини

 

П

 

С

 

Д

 

В

 

8

[3 МАО 4.3] — застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень виразів без дужок та з дужками, знаходить значення числового виразу.

П

 

С

 

Д

 

В

 

8

[3 МАО 3.2] — застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа. 

П

 

С

 

Д

 

В

 

9

[3 МАО 4.4] — орієнтується на площині та в просторі.

П

 

С

 

Д

 

В

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Дробаха Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Попова Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ромєйко Оксана Аркадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Пилипчук Ольга Назарівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pdf
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
13 грудня 2020
Переглядів
6317
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку