Комплексна діагностична робота з ЯДС 3 клас за І семестр

Про матеріал
Комплексна діагностична робота з ЯДС 3 клас за І семестр створена на основі тексту про зиму, включає матеріал вивчений у І семестрі. Робота містить зведену таблицю очікуваних результатів.
Перегляд файлу

Комплексна тематично - діагностична робота з ЯДС

 __________      ____________________________________________        ___________

І. Прочитай початок тексту.

    Повітря з кожним днем стає холодніше і холодніше, замерзає ґрунт. Берізки та клени скинули своє листя. Тільки ялини та сосни цілий рік стоять зелені.

    Мороз скував річки міцною кригою та розписав шибки казковими візерунками.  У повітрі кружляють білі сніжинки. Весь світ вкривається білою ковдрою.

image                                                                                                                                         

     1.Яка пора року описується у тексті? _______________________________

2.   Випиши зміни, які відбулися у неживій природі з приходом цієї пори року.

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

3.   Випиши з тексту назви дерев, розподіливши у колонки.Доповни своїм прикладом.

          Листяні                                                                              Хвойні

        _____________________                                     ______________________

        _____________________                                     ______________________

        _____________________                                     ______________________

ІІ. Ознайомся з наступною інформацією.

 

        Особливо красиво у цю пору в лісі. Дерева та кущі стоять білосніжні. 

Звірі змінили свій одяг: заєць вдягає білу шубку, а у куріпки біле пір’я. 

        В лісі панує тиша. Ведмеді та їжаки заснули. Зозулі та солов’ї відлетіли у теплі краї. Тільки дятел постукує по деревах, шукає під корою собі поживу.         А на лісовій галявині гамір . То снігурі розсілися на горобині та ласують соковитими ягодами.

 

4.Знайди відповіді на запитання у тексті та доповни своїми прикладами.

 

-         Які звірі змінили свій одяг? _____________________________________________ _____________________________________________________________________

-         Для чого? ____________________________________________________________ - Які звірі заснули? _____________________________________________________

_____________________________________________________________________

-         Хто відлетів у теплі краї? _______________________________________________ _____________________________________________________________________

-         Як називаються птахи, які відлітають у теплі краї? _________________________ - Яку поживу шукає дятел під корою дерев?_________________________________

-         Запиши назви птахів, що  залишаються зимувати на рідній землі? 

_____________________________________________________________________

ІІІ. Дай відповіді на запитання.

5.   Закінчи речення: 

 Перетворення води в природі з одного стану в інший   називається 

____________________________________________________________________. 

6.   Познач    приклади води у твердому стані взимку. 

 

Сніг                               дощ                             крига                                туман               бурулька            роса                             град                                 іній

 

ІV. Прочитай та подумай.

imageА як весело покататися на ковзанах, санчатах та лижах, зліпити снігову бабу, побудувати снігову фортецю та погратися в сніжки! 

7.   Які правила безпеки порушили діти? Підпиши. 

image

 

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

image

 

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

image

 

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

image

 

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

 

8.   Під час ожеледиці тротуари посипають піском. Що таке пісок?

__________________________________________________________________________

Де ще використовують пісок_____________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________  Які корисні копалини використовуються для обігріву житла?

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

V. Багата ця пора року й на свята. 

9.       Підпиши як вони називаються та коли їх святкують. 

imageЦе свято відзначається щорічно в день ухвалення закону України

«Про Збройні Сили України». 

 

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

imageПравославна церква цього дня вшановує пам’ять одного з 12-ти апостолів. Вважається, що він проповідував християнство на території України, зокрема і в околицях майбутнього Києва. 

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

imageЦей день  можна вважати унікальним, адже він присвячений не спостереженням за погодними явищами і віруваннями. Тема цього дня - освіта, вчення, грамота.

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

imageЦе найбажаніший день у році для дітлахів. Напере- додні свята діти пишуть до нього листи зі своїми побажаннями і моляться до нього, просячи передусім здоров’я собі та батькам.

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

imageУлюблене для нас свято, що навіть не замислюючись, ми регулярно купуємо ялинку, прикрашаємо будинок мішурою і неодмінно готуємо до свята самі шикарні вбрання і страви. 

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

imageВ Україні це свято  вважається родинним. Воно знаменує народження Ісуса Христа, посланого Богом на Землю для спасіння людства. У цей день їдять святкові страви, колядують, водять вертепи і ходять до родичів.

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

 

10.   Напиши, які з цих свят є державні.

________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

11.   Чи всі ці свята святкуються у твоїй родині? ________________________________

__________________________________________________________________________

12.   Напиши, як ти відносишся до людей, які не святкують ці свята або святкують інші?

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ Як я оцінюю свою роботу?  Розфарбуй відповідний смайлик.

                                                    

image

image

image

Мені було легко виконувати завдання.

Мені ще потрібно працювати.

Мені було важко виконувати завдання.

 

Оцінка вчителя

Індекс

Очікуванні результати

 

Рівні

 

П

С

Д

В

ПРО 2

Розуміє, аналізує, узагальює  інформацію природничого змісту

 

 

 

 

2

ПРО 3

Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи

 

 

 

 

3

ПРО 2

Розуміє, аналізує, узагальює  інформацію природничого змісту

 

 

 

 

4

ПРО 1, ПРО 3

Спостерігає за навколишнім світом, експерементує,моделює. Розуміє взаємо-зв’язки між об’єктами та явищами природи

 

 

 

 

5

ПРО 3

Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи

 

 

 

 

6

ПРО 4

Розв’язує проблемні завдання  та ситуації природничого характеру

 

 

 

 

7

СЗО 1 

СЗО2

Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту , власної безпеки  та безпеки інших осіб.

 

 

 

 

8

ГІО1

 

ПРО 4

Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

Розв’язує проблемні завдання  та ситуації природничого характеру

 

 

 

 

 

9

ГІО 4 ГІО 5  

Розповідає про минуле та сучасне.

Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

 

 

 

10

ГІО 5 

 

ГІО 7

Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. Усвідомлює себе громадянином України

 

 

 

 

11

ГІО 6 ГІО 8

Поважає права і свободи свої та інших людей

Дотримується принципів демократичного громадянства

 

 

 

 

12

СЗО4 ГІО 8

Демонструє підприємливість та етичну поведінку

Дотримується принципів демократичного громадянства

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Середа Вікторія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
2907
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку