Комплексна тематично - діагностична робота з ЯДС
__________ ____________________________________________ ___________
І. Прочитай початок тексту.
Повітря з кожним днем стає холодніше і холодніше, замерзає ґрунт. Берізки та клени скинули своє листя. Тільки ялини та сосни цілий рік стоять зелені.
Мороз скував річки міцною кригою та розписав шибки казковими візерунками. У повітрі кружляють білі сніжинки. Весь світ вкривається білою ковдрою.
1.Яка пора року описується у тексті? _______________________________
2. Випиши зміни, які відбулися у неживій природі з приходом цієї пори року.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
3. Випиши з тексту назви дерев, розподіливши у колонки.Доповни своїм прикладом.
Листяні Хвойні
_____________________ ______________________
_____________________ ______________________
_____________________ ______________________
ІІ. Ознайомся з наступною інформацією.
Особливо красиво у цю пору в лісі. Дерева та кущі стоять білосніжні.
Звірі змінили свій одяг: заєць вдягає білу шубку, а у куріпки біле пір’я.
В лісі панує тиша. Ведмеді та їжаки заснули. Зозулі та солов’ї відлетіли у теплі краї. Тільки дятел постукує по деревах, шукає під корою собі поживу. А на лісовій галявині гамір . То снігурі розсілися на горобині та ласують соковитими ягодами.
4.Знайди відповіді на запитання у тексті та доповни своїми прикладами.
- Які звірі змінили свій одяг? _____________________________________________ _____________________________________________________________________
- Для чого? ____________________________________________________________ - Які звірі заснули? _____________________________________________________
_____________________________________________________________________
- Хто відлетів у теплі краї? _______________________________________________ _____________________________________________________________________
- Як називаються птахи, які відлітають у теплі краї? _________________________ - Яку поживу шукає дятел під корою дерев?_________________________________
- Запиши назви птахів, що залишаються зимувати на рідній землі?
_____________________________________________________________________
ІІІ. Дай відповіді на запитання.
5. Закінчи речення:
Перетворення води в природі з одного стану в інший називається
____________________________________________________________________.
6. Познач приклади води у твердому стані взимку.
Сніг дощ крига туман бурулька роса град іній
ІV. Прочитай та подумай.
А як весело покататися на ковзанах, санчатах та лижах, зліпити снігову бабу, побудувати снігову фортецю та погратися в сніжки!
7. Які правила безпеки порушили діти? Підпиши.
|
________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ |
|
________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ |
|
________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ |
|
________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ |
8. Під час ожеледиці тротуари посипають піском. Що таке пісок?
__________________________________________________________________________
Де ще використовують пісок_____________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________ Які корисні копалини використовуються для обігріву житла?
V. Багата ця пора року й на свята.
9. Підпиши як вони називаються та коли їх святкують.
Це свято відзначається щорічно в день ухвалення закону України «Про Збройні Сили України».
|
___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ |
Православна церква цього дня вшановує пам’ять одного з 12-ти апостолів. Вважається, що він проповідував християнство на території України, зокрема і в околицях майбутнього Києва. |
___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ |
Цей день можна вважати унікальним, адже він присвячений не спостереженням за погодними явищами і віруваннями. Тема цього дня - освіта, вчення, грамота. |
___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ |
Це найбажаніший день у році для дітлахів. Напере- додні свята діти пишуть до нього листи зі своїми побажаннями і моляться до нього, просячи передусім здоров’я собі та батькам. |
___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ |
Улюблене для нас свято, що навіть не замислюючись, ми регулярно купуємо ялинку, прикрашаємо будинок мішурою і неодмінно готуємо до свята самі шикарні вбрання і страви. |
___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ |
В Україні це свято вважається родинним. Воно знаменує народження Ісуса Христа, посланого Богом на Землю для спасіння людства. У цей день їдять святкові страви, колядують, водять вертепи і ходять до родичів. |
___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ |
10. Напиши, які з цих свят є державні.
________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
11. Чи всі ці свята святкуються у твоїй родині? ________________________________
__________________________________________________________________________
12. Напиши, як ти відносишся до людей, які не святкують ці свята або святкують інші?
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________ Як я оцінюю свою роботу? Розфарбуй відповідний смайлик.
Мені було легко виконувати завдання. |
Мені ще потрібно працювати. |
Мені було важко виконувати завдання. |
№ |
Індекс |
Очікуванні результати |
|
Рівні |
|
|
П |
С |
Д |
В |
|||
1 |
ПРО 2 |
Розуміє, аналізує, узагальює інформацію природничого змісту |
|
|
|
|
2 |
ПРО 3 |
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи |
|
|
|
|
3 |
ПРО 2 |
Розуміє, аналізує, узагальює інформацію природничого змісту |
|
|
|
|
4 |
ПРО 1, ПРО 3 |
Спостерігає за навколишнім світом, експерементує,моделює. Розуміє взаємо-зв’язки між об’єктами та явищами природи |
|
|
|
|
5 |
ПРО 3 |
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи |
|
|
|
|
6 |
ПРО 4 |
Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру |
|
|
|
|
7 |
СЗО 1 СЗО2 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут. Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту , власної безпеки та безпеки інших осіб. |
|
|
|
|
8 |
ГІО1
ПРО 4 |
Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру
|
|
|
|
|
9 |
ГІО 4 ГІО 5 |
Розповідає про минуле та сучасне. Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. |
|
|
|
|
10 |
ГІО 5
ГІО 7 |
Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. Усвідомлює себе громадянином України |
|
|
|
|
11 |
ГІО 6 ГІО 8 |
Поважає права і свободи свої та інших людей Дотримується принципів демократичного громадянства |
|
|
|
|
12 |
СЗО4 ГІО 8 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку Дотримується принципів демократичного громадянства |
|
|
|
|