Діагностична робота. Я досліджую світ. Тема "Енергія" 3 клас НУШ

Про матеріал
Пропоную діагностичну роботу з предмету "Я досліджую світ" (3 клас НУШ) на тему "Енергія", за підручником О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. За Типовою освітньою програмою Р. Шияна. Діагностична робота містить різні завдання, а також таблицю самооцінювання учня і таблицю з індексами для оцінювання роботи вчителем.
Перегляд файлу

Діагностична робота з «Я досліджую світ» на тему «Енергія»

ПІБ учня/учениці _____________________________________    Дата___________

1.   Що зробив Номул, щоб стежити за переміщенням Зелепухи? а) купив бінокль

б) завантажив спеціальну програму

в) нічого не зробив

2.   Що в перекладі з грецької мови означає слово «енергія»? а) дія

б) доля

в) їжа

3.   В якій області знаходиться Кременчуцьке водосховище? а) Львівській

б) Кіровоградській

в) Донецькій

4.   Пригадай і запиши як працює гідроелектростанція?

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________ 5. Що потрібно зробити, щоб відновити свою енергію?

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

6.   Запиши , які ти знаєш джерела енергії

Поновні (відновлювальні)                               Непоновні (невідновлювані)

_______________________________              ______________________________

_______________________________              ______________________________

7.   Чому, на твою думку, Сонце називають головним джерелом енергії на Землі?

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

8.   Що таке Кварц? Запиши все, що про нього знаєш.

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

9.   Найцікавішим у вивченні теми «Енергія» для мене виявилося

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

Результат діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

Індекс результату навчання

Очікувані результати навчання

завдання

Рівень

ПРО1

Спостерігає за навколишнім світом, експерементує, моделює

 

 

ПРО2

Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту

 

 

ПРО3

Розуміє взаємозвязки між об’єктами та явищами природи

 

 

ПРО4

Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру

 

 

СЗО1

Турбується про здоров’я, безпеку та добробут

 

 

СЗО2

Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб

 

 

СЗО3

Обирає здоровий спосіб життя

 

 

СЗО4

Демонструє підприємливість та етичну поведінку

 

 

ГІО1

Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі 

 

 

ГІО2

Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку

 

 

ГІО3

Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації

 

 

ГІО4

Розповідає про минуле і сучасне

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
15 грудня 2020
Переглядів
20743
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку