Діагностична робота з «Я досліджую світ» на тему «Енергія»
ПІБ учня/учениці _____________________________________ Дата___________
1. Що зробив Номул, щоб стежити за переміщенням Зелепухи? а) купив бінокль
б) завантажив спеціальну програму
в) нічого не зробив
2. Що в перекладі з грецької мови означає слово «енергія»? а) дія
б) доля
в) їжа
3. В якій області знаходиться Кременчуцьке водосховище? а) Львівській
б) Кіровоградській
в) Донецькій
4. Пригадай і запиши як працює гідроелектростанція?
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________ 5. Що потрібно зробити, щоб відновити свою енергію?
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
6. Запиши , які ти знаєш джерела енергії
Поновні (відновлювальні) Непоновні (невідновлювані)
_______________________________ ______________________________
_______________________________ ______________________________
7. Чому, на твою думку, Сонце називають головним джерелом енергії на Землі?
________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________
8. Що таке Кварц? Запиши все, що про нього знаєш.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
9. Найцікавішим у вивченні теми «Енергія» для мене виявилося
________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________
Результат діагностичної роботи:
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|
Індекс результату навчання |
Очікувані результати навчання |
№ завдання |
Рівень |
ПРО1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експерементує, моделює |
|
|
ПРО2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту |
|
|
ПРО3 |
Розуміє взаємозвязки між об’єктами та явищами природи |
|
|
ПРО4 |
Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру |
|
|
СЗО1 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут |
|
|
СЗО2 |
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
|
|
СЗО3 |
Обирає здоровий спосіб життя |
|
|
СЗО4 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку |
|
|
ГІО1 |
Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі |
|
|
ГІО2 |
Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку |
|
|
ГІО3 |
Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації |
|
|
ГІО4 |
Розповідає про минуле і сучасне |
|
|