Комплексна діагностувальна робота 2клас
П.І._________________________Дата_______________
Прочитай текст.
А Вітя сьогодні не прийшов
Вітя був грозою класу: усіх бив,зачіпав, ображав …Ніхтознимнехотівдружити.
- Ну й не треба, - часто говорив він сам до себе. Сьогодні до класу мала прийти новенька:
- Я їй покажу, хто тут господар, - думав Вітя.
Раптом чує за спиною:
- Привіт, а я новенька. Звуся катрусею. А яке у тебе ім'я?
Вітя озирнувся і побачив великі сині очі, як небо, як волошки, як його улюблена чашка для чаю…
- вітя, - ледь вимовив хлопчик.
- Слухай, мене попередили, що у вас тут є якийсь хуліган Вітя. Ти не знаєш, де він?
- А його сьогодні немає, він не прийшов до школи,-тихо відказав Вітя і почервонів.
1. У другому реченні тексту роз'єднай слова вертикальними лініями.
2. Знайди у тексті дві граматичні помилки та виправ їх.
3. Зроби звуко-буквений аналіз слова: якийсь. .б.; .зв.; .скл.
4. Катруся з вікна класу бачить парк, в який прилетіли перелітні птахи.Запиши декілька назв перелітних птахів.
__________________________________________________________
5. Розв'жи задачу.
Катруся в суботу опублікувала в інстаграмі свої фото з попередньої школи. Вітя протягом тижня щодня ставив по 5 вподобайок.Скільки вподобайок матиме Катруся від Віті?
6. Катруся разом з новими однокласниками навчається в класі, довжина якого 9метрів, а ширина 5 метрів. Знайди периметр класної кімнати.
7. Які риси характеру притаманні Віті? Підкресли.
Лінивий, добрий, злий, хитрий, веселий, сором'язливий, сумний,уважний.
8.Як ти вважаєш, чому хлопчик сказав неправду, запиши.(2-3 речення.)
Мені було: Дуже легко Легко Складно Потребував допомоги
Оцінювання вчителем
++ Має значні успіхи V досягає результату з допомогою
+демонструє помітний прогрес ! потребує уваги і допомоги