Погоджено
_______________ О.Г. Бутко
_______________ 2024р.
Затверджено
__________________ Л.О. Требка
_______________ 2024р.
Комплексна контрольна робота за І семестр
з геометрії для учнів 7 класу.
(зріз знань)
Варіант 1.
Група результатів 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі
У завданнях 1-7 виберіть одну правильну відповідь
1.Скільки перпендикулярних прямих можна провести до прямої с через точку А, яка не належить прямій с?
А) одну; Б) дві; В) безліч; Г) жодної.
2. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?
А) внутрішні односторонні;
Б) внутрішні різносторонні;
В) суміжні;
Г) відповідні.
3. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?
А) внутрішні односторонні;
Б) внутрішні різносторонні;
В) суміжні;
Г) відповідні.
4. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?
А) внутрішні односторонні;
Б) внутрішні різносторонні;
В) суміжні;
Г) відповідні.
5. Який трикутник має всі рівні кути:
А) рівносторонній; Б) рівнобедрений; В) прямокутний; Г) тупокутний.
6. Якщо один із суміжних кутів дорівнює 115 ˚ , то інший кут є…
А) гострим; Б) прямим; В) тупим; Г) розгорнутим.
7. Визначте вид трикутника АВС, якщо ے А = 42 ˚, ےВ = 110 ˚, ےС =28 ˚.
А) гострокутний; Б) тупокутній; В) прямокутний; Г) не можна визначити.
8.(4б) Встановити відповідність:
Група результатів 2.Розв’язує математичні задачі
1.(3б) На відрізку АВ завдовжки 44 см позначено точку К. Знайдіть довжини відрізків АК і ВК якщо АК більший за ВК у 3 рази
2.(3б) Сума трьох кутів, утворених при перетині двох прямих дорівнює 3100. Знайдіть ці кути.
3.(2б) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 32,1 м, а його бічна сторона— 11,8 м. Знайдіть основу цього трикутника.
4.(3б) Знайдіть другий гострий кут прямокутного трикутника, якщо перший дорівнює 40°.
Група результатів 3. Інтерпретує та критично оцінює результат
1.(3б) Внутрішні односторонні кути, що утворилися при перетині двох паралельних прямих третьою відносяться як 4: 5. Знайти ці кути.
2.(4б) Пряма с є січною для прямих а і в. Чотири з восьми кутів, що утворилися дорівнюють по 500, а решта по 1300. Чи можна стверджувати, що а і в паралельні?
3.(4б) У трикутнику АВС сторони АВ і АС рівні, а ВМ-бісектриса. Доведіть, що трикутники АВМ і СВМ рівні
Погоджено
_______________ О.Г. Бутко
_______________ 2024р.
Затверджено
__________________ Л.О. Требка
_______________ 2024р.
Комплексна контрольна робота за І семестр
з геометрії для учнів 7 класу.
(зріз знань)
Варіант 2.
Група результатів 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі
У завданнях 1-7 виберіть одну правильну відповідь
1.Скільки перпендикулярних прямих можна провести до прямої с через точку В, яка належить прямій с?
А) одну; Б) дві; В) безліч; Г) жодної.
2. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?
А) внутрішні односторонні;
Б) внутрішні різносторонні;
В) вертикальні;
Г) відповідні.
3. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?
А) внутрішні односторонні;
Б) внутрішні різносторонні;
В) вертикальні;
Г) відповідні.
4. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?
А) внутрішні односторонні;
Б) внутрішні різносторонні;
В) вертикальні;
Г) відповідні.
5. Який трикутник має дві рівні сторони:
А) різносторонній; Б) рівнобедрений; В) прямокутний; Г) тупокутний.
6. Якщо один із суміжних кутів дорівнює 125 ˚ , то інший кут є…
А) гострим; Б) прямим; В) тупим; Г) розгорнутим.
7. Визначте вид трикутника АВС, якщо ے А = 32 ˚, ےВ = 115 ˚, ےС =33 ˚ .
А) гострокутний; Б) тупокутній; В) прямокутний; Г) не можна визначити.
8.(4б) Встановити відповідність:
Група результатів 2.Розв’язує математичні задачі
1.(3б) На відрізку АВ завдовжки 40 см позначено точку К. Знайдіть довжини відрізків АК і ВК якщо АК більший за ВК на 8 см
2.(3б) Сума трьох кутів, утворених при перетині двох прямих дорівнює 2300. Знайдіть ці кути.
3.(2б) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 6,5 м, а його основа — 2,3 м.
Знайдіть бічну сторону цього трикутника.
4.(3б) Знайдіть другий гострий кут прямокутного трикутника, якщо перший дорівнює 30°.
Група результатів 3. Інтерпретує та критично оцінює результат
1.(3б) Один з двох внутрішніх односторонніх кутів, що утворилися при перетині двох паралельних прямих третьою на 400 більший за інший. Знайти ці кути.
2.(4б) Пряма с є січною для прямих а і в. Чотири з восьми кутів, що утворилися дорівнюють по 400, а решта по 1400. Чи можна стверджувати, що а і в паралельні?
3.(4б) У трикутнику АВС сторони АВ і АС рівні, а ВМ-бісектриса. Доведіть, що трикутники АВМ і СВМ рівні.