Комплексна контрольна робота з геометрії за І семестр для учнів 7 класу

Про матеріал
Семестрова контрольна робота за групами результатів для учнів 7 класу. Кожна група оцінюється по 11 бальній шкалі
Перегляд файлу

Погоджено

_______________ О.Г. Бутко

_______________ 2024р.

Затверджено

__________________ Л.О. Требка

_______________ 2024р.


 

Комплексна контрольна робота за І семестр

з геометрії для учнів 7 класу.

(зріз знань)

Варіант 1.

Група результатів 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі

У завданнях 1-7 виберіть одну правильну відповідь

1.Скільки перпендикулярних прямих можна провести до прямої с через точку А, яка не належить прямій с?

А) одну;   Б) дві;   В) безліч;   Г) жодної.

2. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?

А) внутрішні односторонні;

Б) внутрішні різносторонні;

В) суміжні;

Г) відповідні.

3. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?

А) внутрішні односторонні;

Б) внутрішні різносторонні;

В) суміжні;

Г) відповідні.

4. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?

А) внутрішні односторонні;

Б) внутрішні різносторонні;

В) суміжні;

Г) відповідні.

5. Який трикутник має всі рівні кути:

   А) рівносторонній;        Б) рівнобедрений;       В) прямокутний;        Г) тупокутний.

6. Якщо один із суміжних кутів дорівнює 115 ˚ , то інший кут є…

   А) гострим;          Б) прямим;         В) тупим;        Г) розгорнутим.

7. Визначте вид трикутника АВС, якщо  ے А = 42 ˚,  ےВ = 110 ˚,  ےС =28 ˚.

    А) гострокутний;   Б) тупокутній;   В) прямокутний;   Г) не можна визначити.

8.(4б) Встановити відповідність:

  1.     Периметр трикутника – це…
  2.     Друга ознака рівності трикутників:
  3.     Трикутник має кут, що дорівнює 92
  4.     Рівнобедрений трикутник – це…
  1.      тупокутний трикутник;
  2.     сума всіх його сторін;
  3.      за трьома сторонами;
  4.     за двома сторонами і кутом між ними;
  5.      якщо медіана трикутника є його бісектрисою, то такий трикутник рівнобедрений;
  6.       це трикутник у якого рівні дві сторони.

 

 

Група результатів 2.Розв’язує математичні задачі

1.(3б) На відрізку АВ завдовжки 44 см позначено точку К. Знайдіть довжини відрізків АК і ВК  якщо АК більший за ВК у 3 рази

2.(3б) Сума трьох кутів, утворених при перетині двох прямих дорівнює 3100. Знайдіть ці кути.

3.(2б) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 32,1 м, а його бічна сторона— 11,8 м. Знайдіть основу цього трикутника.

4.(3б) Знайдіть другий гострий кут прямокутного трикутника, якщо перший дорівнює 40°.

Група результатів 3. Інтерпретує та критично оцінює результат

1.(3б) Внутрішні односторонні кути, що утворилися при перетині двох паралельних прямих третьою відносяться як 4: 5. Знайти ці кути.

2.(4б) Пряма с є січною для прямих а і в. Чотири з восьми кутів, що утворилися дорівнюють по 500, а решта по 1300. Чи можна стверджувати, що а і в паралельні?

3.(4б) У трикутнику АВС сторони АВ і АС рівні, а ВМ-бісектриса. Доведіть, що трикутники АВМ і СВМ рівні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Погоджено

_______________ О.Г. Бутко

_______________ 2024р.

Затверджено

__________________ Л.О. Требка

_______________ 2024р.


 

Комплексна контрольна робота за І семестр

з геометрії для учнів 7 класу.

(зріз знань)

Варіант 2.

Група результатів 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі

У завданнях 1-7 виберіть одну правильну відповідь

1.Скільки перпендикулярних прямих можна провести до прямої с через точку В, яка  належить прямій с?

А) одну;   Б) дві;   В) безліч;   Г) жодної.

2. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?

А) внутрішні односторонні;

Б) внутрішні різносторонні;

В) вертикальні;

Г) відповідні.

3. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?

А) внутрішні односторонні;

Б) внутрішні різносторонні;

В) вертикальні;

Г) відповідні.

4. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?

А) внутрішні односторонні;

Б) внутрішні різносторонні;

В) вертикальні;

Г) відповідні.

5. Який трикутник має дві рівні сторони:

   А) різносторонній;        Б) рівнобедрений;       В) прямокутний;        Г) тупокутний.

6. Якщо один із суміжних кутів дорівнює 125 ˚ , то інший кут є…

   А) гострим;          Б) прямим;         В) тупим;        Г) розгорнутим.

7. Визначте вид трикутника АВС, якщо  ے А = 32 ˚,  ےВ = 115 ˚,  ےС =33 ˚ .

    А) гострокутний;   Б) тупокутній;   В) прямокутний;   Г) не можна визначити.

8.(4б) Встановити відповідність:

  1.     Трикутник – це…
  2.     Перша ознака рівності трикутників:
  3.     Третя ознака рівності трикутників:
  4.     У трикутнику два кути дорівнюють по 74:
  1.      рівнобедрений трикутник;
  2.     якщо в трикутнику два кути рівні, то трикутник рівнобедрений;
  3.      частина площини, обмежена точками, які з’єднані відрізками;
  4.     за  стороною та двома кутами;
  5.      за двома сторонами і кутом між ними;
  6.       за трьома сторонами.

 

 

Група результатів 2.Розв’язує математичні задачі

1.(3б) На відрізку АВ завдовжки 40 см позначено точку К. Знайдіть  довжини відрізків АК і ВК   якщо АК більший за ВК на 8 см

2.(3б) Сума трьох кутів, утворених при перетині двох прямих дорівнює 2300. Знайдіть ці кути.  

3.(2б) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 6,5 м, а його основа — 2,3 м.

    Знайдіть бічну сторону цього трикутника.

4.(3б) Знайдіть другий гострий кут прямокутного трикутника, якщо перший дорівнює 30°.

Група результатів 3. Інтерпретує та критично оцінює результат

1.(3б) Один з двох внутрішніх односторонніх кутів, що утворилися при перетині двох паралельних прямих третьою на 400 більший за інший. Знайти ці кути.

2.(4б) Пряма с є січною для прямих а і в. Чотири з восьми кутів, що утворилися дорівнюють по 400, а решта по 1400. Чи можна стверджувати, що а і в паралельні?

3.(4б) У трикутнику АВС сторони АВ і АС рівні, а ВМ-бісектриса. Доведіть, що трикутники АВМ і СВМ рівні.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.3
Відповідність темі
3.7
Загальна:
3.3
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Potapova Aliona
    Група результатів 3, 3 завдання не має розв'язку з написаною умовою. Можливо щось упущено в умові або некоректно поставлене питання
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Олексенко Інна Ігорівна
    Група результатів 3, завдання 3. Не коректно поставлена умова задачі! Ті трикутники ніяк не можуть бути рівними. Можливо я чогось не розумію. Передивіться умову задачі.
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  3. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 грудня 2024
Переглядів
7739
Оцінка розробки
3.3 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку