Комплексна підсумкова робота за темою «Скарбниця народних казок»
Перший варіант
Працює з текстом (ПТ(ГР 2))
Сприймання, аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в літературних текстах різних видів та використання її для збагачення власного досвіду
1) Пані Метелиця А починок
2) Дід Б подушка
3) Падчірка В шаровари
4) Момотаро Г хустина
2. Кому з героїв вивчених казок належать слова?(3б.)
1) « Я вирушаю підкоряти Острів Чудовиськ. Спечіть мені, будь
ласка, найбільших в Японії коржів».
2) «Віднині ми перестанемо чинити людям зло».
3.Закінчіть речення(3б.)
1) Ім’я Момотаро означає…
2) Відкрила засув, дряпала очі чудовиськам…
3) Дівчина підійшла до печі й лопатою повитягала…
4) Антитеза-це…
4. Постав події у правильному порядку ( 2б.)
1) Дівчинка впала у криницю та опинилася на чудовій луці.
2) Дівчинка добре вибивала подушки, й на світі йшов сніг.
3) Дівчинка допомогла печі й витягла хліб, щоб не згорів.
4) На падчірку за її невтомну працю і доброту полився золотий
дощ.
5. Наведіть приклад фантастичного у казці «Момотаро, або Хлопчик-Персик» (2б.)
Письмово взаємодіє (ПВ(ГР3))
Висловлювання думок, почуттів і ставлень, письмова взаємодія з іншими особами, взаємодія з іншими особами у цифровому середовищі, дотримання норм літературної мови
Гарна, роботяща, гидка, безкорислива, заздрісна, добра, чесна, лінива, ввічлива, груба, милосердна, жадібна, щира, відверта, байдужа.
4.Поясніть, чого навчає казка «Пані Метелиця» (3-4 речення)(2б)
5.Висловіть власні міркування (7-8 речень)(6 б.)
Якого героя з вивчених творів я хотів би (хотіла б) взяти собі за друга
2 варіант
Працює з текстом(ПТ(ГР 2))
Сприймання , аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в літературних текстах різних видів та використання її для збагачення власного досвіду
1) Момотаро А вимогливість, справедливість
2)Падчірка Б хитрість, жадібність
3) Ледащиця В сміливість, мужність
4) Пані Метелиця Г працьовитість, скромність
2.Кому з героїв вивчених казок належать слова? (3б.)
1) «А чого ти боїшся, люба дитино? Залишайся в мене, а якщо добре впораєшся з хатньою роботою, той тобі буде добре».
2) «Яблука мої вже давно достигли»
3) «А таки наш Момотаро найсміливіший в Японії!»
3. Закінчіть речення (3б.)
1) Підрісши, Момотаро вирушив підкорювати…
2) Після поразки чудовиська віддали Момотаро свої…
3) По дорозі до пані Метелиці падчірка допомогла…
4)Збірка казок братів Грімм називається…
4. Постав події у правильному порядку (2б.)
1) Ледащиця вже другого дня почала лінуватися, не працювала як слід у пані Метелиці.
2) Ледащиця сиділа біля криниці і пряла.
3) Мачуха загорілась бажанням здобути щастя і своїй доньці.
4) Смола так пристала до ледащиці, що та не відмилася, скільки й жила на світі.
5. Наведіть приклад фантастичного у казці «Пані Метелиця» (2б.)
Письмово взаємодіє (ПВ( ГР 3)
Висловлювання думок, почуттів і ставлень, письмова взаємодія з іншими засобами, взаємодія з іншими засобами у цифровому середовищі, дотримання норм літературної мови
Гарна, роботяща, гидка, безкорислива, заздрісна, добра. Чесна, лінива, ввічлива, груба, милосердна, жадібна, щира, відверта, байдужа.
Поясніть свій вибір(1б.)
Якого героя з вивчених творів я хотів би(хотіла б) взяти собі за друга