Комплексна підсумкова робота( за 2 групами результатів) за темою "Скарбниця народних казок" 5 клас

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота із зарубіжної літератури для 5 класу за темою "Скарбниця народних казок" (за програмою О. Ніколенкодо підручника О. Ніколенко) забезпечує охоплення 2 груп результатів навчання здобувачів освіти (ГР 2 Працює з текстом і ГР 3 Письмово взаємодіє)
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова робота за темою «Скарбниця народних казок»

                             Перший варіант

Працює з текстом (ПТ(ГР 2))

Сприймання, аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в літературних текстах різних видів та  використання її для збагачення власного досвіду

 

  1. Встановіть відповідність між героєм та предметом, який йому належить(2б.)

1) Пані Метелиця         А починок

           2) Дід                               Б подушка

3) Падчірка                    В шаровари

4) Момотаро                  Г хустина

     2. Кому з героїв вивчених казок належать слова?(3б.)

         1) « Я вирушаю підкоряти Острів Чудовиськ. Спечіть мені, будь      

              ласка, найбільших в Японії коржів».

        2)   «Віднині ми перестанемо чинити людям зло».

  1.    «Уміла вкинути починок, то зараз же лізь і дістань його».

      3.Закінчіть речення(3б.)

           1) Ім’я Момотаро означає…

            2) Відкрила засув, дряпала очі чудовиськам…

            3) Дівчина підійшла до печі й лопатою повитягала…

            4) Антитеза-це…

      4. Постав події у правильному порядку ( 2б.)

         1) Дівчинка впала у криницю та опинилася на чудовій луці.

        2) Дівчинка добре вибивала подушки, й на світі йшов сніг.

         3)  Дівчинка допомогла печі й витягла хліб, щоб не згорів. 

         4) На падчірку за її невтомну працю і доброту полився золотий    

              дощ.

    5. Наведіть приклад фантастичного у казці «Момотаро, або Хлопчик-Персик» (2б.)

 

Письмово взаємодіє (ПВ(ГР3))

Висловлювання думок, почуттів і ставлень, письмова взаємодія з іншими особами, взаємодія з іншими особами у цифровому середовищі, дотримання норм літературної мови

  1.  Випишіть риси характеру, які притаманні падчерці( 1б.)

Гарна, роботяща, гидка, безкорислива, заздрісна, добра, чесна, лінива, ввічлива, груба, милосердна, жадібна, щира, відверта, байдужа.

  1. Охарактеризуйте образ Момотаро (3-4 речення).(2б)
  2. Доберіть і запишіть прислів’я, що характеризує рідну дочку вдови. Поясніть свій вибір.(1б.)
  1.    Роботящі руки гори вернуть.
  2.    Злості повні кості.
  3.    І за холодну воду не братися.
  4.    Де руки й охота-там скора робота.

4.Поясніть, чого навчає казка «Пані Метелиця» (3-4 речення)(2б)

5.Висловіть власні міркування (7-8 речень)(6 б.)

Якого героя з вивчених творів я хотів би (хотіла б) взяти собі за друга

             2 варіант

Працює з текстом(ПТ(ГР 2))

Сприймання , аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в літературних текстах різних видів та використання її для збагачення власного досвіду

  1. Встановіть відповідність між героєм і його рисою характеру(2б)

 1) Момотаро            А вимогливість, справедливість

  2)Падчірка                Б хитрість, жадібність

   3) Ледащиця            В сміливість, мужність

   4) Пані Метелиця     Г працьовитість, скромність

 2.Кому з героїв вивчених казок належать слова? (3б.)

    1) «А чого ти боїшся, люба дитино? Залишайся в мене, а якщо добре впораєшся з хатньою роботою, той тобі буде добре».

     2) «Яблука мої вже давно достигли»

      3) «А таки наш Момотаро найсміливіший в Японії!»

  3. Закінчіть речення (3б.)

      1) Підрісши, Момотаро вирушив підкорювати…

       2) Після поразки чудовиська віддали Момотаро свої…

        3) По дорозі до пані Метелиці падчірка допомогла…

         4)Збірка казок братів Грімм називається…

  4. Постав події у правильному порядку (2б.)

       1)  Ледащиця вже другого дня почала лінуватися, не працювала як слід у пані Метелиці.

        2)  Ледащиця сиділа біля криниці і пряла.

        3) Мачуха  загорілась бажанням здобути щастя і своїй доньці.

       4) Смола так пристала до ледащиці, що та не відмилася, скільки й жила на світі.

    5.  Наведіть приклад фантастичного у казці «Пані Метелиця» (2б.)

     

 

Письмово взаємодіє (ПВ( ГР 3)

Висловлювання думок, почуттів і ставлень, письмова взаємодія з іншими засобами, взаємодія з іншими засобами у цифровому середовищі, дотримання норм літературної мови

  1. Випишіть риси характеру, які притаманні ледащиці(1б.)

Гарна, роботяща, гидка, безкорислива,  заздрісна,  добра. Чесна, лінива, ввічлива, груба, милосердна, жадібна, щира, відверта, байдужа.

  1. Охарактеризуйте образ падчірки (3-4 речення) (2б.)
  2. Доберіть та запишіть прислів’я ,що характеризують падчірку.

 Поясніть свій вибір(1б.)

  1.    Як до діла, так і сіла.
  2.    Працює через пень-колоду.
  3.    Старається як мурашка.
  4.    Добре роби, добре й буде.
  1. Поясніть, чого навчає казка «Момотаро, або Хлопчик-Персик» (3-4 речення)(2б.)
  2. Висловіть власні міркування (7-8 речень) (6б.)

Якого героя з вивчених творів я хотів би(хотіла б) взяти собі за друга

 

       

  

 

 

 

docx
Додано
30 вересня
Переглядів
4250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку