Комплексна логопедична програма подолання мовленнєвих порушень в умовах реалізації НУШ.

Про матеріал
Комплексна логопедична програма подолання мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку в умовах реалізації адаптованої основної загальноосвітньої програми початкової школи та затвердженого стандарту початкової освіти Нової української школи. Фундамент корекційної роботи.
Перегляд файлу

2 клас.

Фонематична диференціація голосних звуків та правильне буквене позначення їх на письмі (опозиційні голосні звуки).

Фонематична диференціація приголосних звуків (опозиційні приголосні).

- Формування лексико – граматичної сторони мовлення.

 - Зв’язне мовлення. Творчий переказ, міні –переказ, твір.

- Покращити лексико – граматичну будову мовлення через практичне оволодіння поняттями однокорінних слів.

-  Практичне оволодіння навичками утворення слів за допомогою суфіксів.

- Практичне оволодіння навичками утворення слів за допомогою префіксів.

- Уточнення лексичного значення слова, диференціація частин мови.

- Граматичне значення слова.

- Диференціація префіксів і прийменників.

- Практичне оволодіння навичками підбора антонімів, синонімів, багатозначність слова.

 

Результат пошуку зображень за запитом "малюнки для презентацій дисграфія"

 

Рекомендовані лексичні теми:

Тиждень 1: «Я — школяр»

Тиждень 2: «Мій/​наш клас»

Тиждень 3: «Мої друзі»

Тиждень 4: «Моє довкілля»

Тиждень 5: «Осінь»

Тиждень 6: «Я і моя батьківщина»

Тиждень 7: «Ми підприємливі»

Тиждень 8: «Техніка, яка допомагає»

Тиждень 9: «Ігри»

Тиждень 10: «Театр»

Тиждень 11: «Мода»

Тиждень 12: «Пригоди капельки»

Тиждень 13: «Зима»

Тиждень 14: «Таємниці космосу»

Тиждень 15: «Подорожуємо в часі»

Тиждень 16: «Зимові свята»

Тиждень 17: «Світ захоплень»

Тиждень18: «Я — мандрівник»

Тиждень 19: «Ми — дослідники. »

Тиждень 20: «Спорт»

Тиждень 21: «Мої улюблені книжки»

Тиждень 22: «Транспорт»
Тиждень 23: «Професії»
Тиждень 24: «Весна»
Тиждень 25: «Час/Як керувати часом»
Тиждень 26: «Великдень»
Тиждень 27: «Навіщо їсти?»
Тиждень 28: «Світ рослин»
Тиждень 29: «Світ тварин»
Тиждень 30: «Веселка»
Тиждень 31: «Моя родина»
Тиждень 32: «Веселка»
Тиждень 33: «Я - українець/українка. Я - європеєць/європейка. День вишиванки»
Тиждень 34: «Літо (канікули)»

 

Персональний сайт

сучасного вчителя – логопеда

 Савостьянової Юлії Олегіни

https://yuliyasavostyanova.wixsite.com/website

 

Результат пошуку зображень за запитом "малюнки для презентацій"

 

Комплексна логопедична

програма подолання мовленнєвих порушень  у дітей молодшого шкільного віку в умовах реалізації адаптованої основної загальноосвітньої програми початкової школи та затвердженого стандарту  початкової освіти

Нової української школи

 

Пов’язане зображення

 

2020р.

 

 

Дислексія і дисграфія є порушеннями, які не ізольовані один від одного. Вони мають єдині механізми і тісно пов'язані з порушеннями усного мовлення. Тому логопедична робота охоплює весь комплекс мовних порушень (усного мовлення, читання і письма).

 

Пов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "Основні розділи логопедичної корекції при дисграфії"

 

Основні принципи  корекції

  • Системність;
  • Комплексність;
  • Послідовність і систематичність;
  • Доступність;
  • Індивідуальний підхід;

 

Основні розділи логопедичної корекції

  • на фонетичному рівні;
  • на лексико – граматичному рівні;
  • на синтаксичному рівні.

 

1.Корекційна робота на фонетичному рівні:

  1. Корекція дефектів звуковимови;
  2. Формування повноцінних фонематичних уявлень, фонематичного сприйняття та звукового аналізу та синтезу.

 

 

2.Корекційна робота на

 лексико – граматичному рівні:

  1. Збільшення словникового запасу дітей ;
  2. Формування уявлень про морфологічні елементи слів;
  3. Формування навиків морфологічного  аналізу та синтезу .

 

3.Корекційна робота на синтаксичному рівні.

1) Розвиток, удосконалення граматичного оформлення мовлення шляхом оволодіння різних синтаксичних конструкцій.

2) Розвиток навичок самостійного висловлювання , удосконалення навичок будувати і змінювати речення за поданим зразком.

 

Пов’язане зображення

1 клас.

- Формувати уміння виокремлювати звук із слова (чітке промовляння звука).

 - Уміння називати  та чути виокремлений звук;

- Виокремлення окремих звуків із слів, правильна та чітка артикуляція;

- Сенсорні признаки голосних та приголосних звуків; наявність перепони на шляху  повітря, яке видихаємо, участь голосу( визначення початок, середина, кінець);

- Звуки близькі за звуковимовою та звучання твердих і м’яких приголосних ;

- Умовне позначення голосних, твердих,

 м’яких термінами: «голосний звук • »,                    «приголосний  звук - », «твердий звук - », «м’який приголосний звук =  »;

- Знайомство з умовно графічною схемою звукового складу слова (1,2,3-складові);

- Співвідношення звука і букви; ( а-я; у-ю; е-є; і-ї)

- Формування уміння складати речення та виділяти слова із речення, яке складається                       з  2,  3, 4 слів. Терміни «слово», «речення»;

Складання схем речення.( ˾    ̲  _ _ _.)

- Розвиток зв’язного мовлення. Вміти складати оповідання на основі картинок з опорою на зразок. Деформовані речення.

- Вправи по виокремленню наголошеного голосного звука. Поставити знак наголосу в моделі звукового складу слова.

- Практичний поділ слів на склади;

- Виокремлення речення з тексту (казка, вірш, розповідь), який складається з 3-4 речень.

- Пауза в кінці речення. Чітка та правильна вимова цілого речення; умовно – графічне зображення речення.

 - Виокремлення слова із речення. Знайомство зі словами, які називають предмет, ознаку предмета, дію предмета. Умовно – графічне зображення слів. Поширення речення. Складання речень.

- Уточнення та розширення словарного запасу дітей. Складання речень з використанням прийменників: під ,над, в, на, між, перед, з, за, із, з-за, у, біля, по, до.

- Розвиток зв’язного мовлення на основі самостійного конструювання речень за демонстраційним матеріалом, серією сюжетних картин, картин плану.

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
1715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку