Комплексна підсумкова робота ГР3,ГР4

Про матеріал
Робота містить зразки завдань з групи результатів письмова взаємодія та досліджуємо мовлення.
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова робота за групами результатів 3,4.

Теми : «Пригоди і фантастика», «Не здаватися в життєвих випробуваннях»

Письмово взаємодіє (ПВ (ГР 3)) Висловлювання думок, почуттів і ставлень, письмова взаємодія з іншими особами, взаємодія з іншими особами у цифровому середовищі, дотримання норм літературної мови

Завдання 1 ( 4 бали за відповідь із дотриманням граматичних та орфографічних норм, 4-5 речень)

Уявіть , що невідомий золотошукач з твору «Жага до життя» попросив вас дописати у щоденник один з епізодів ,який він пережив. Він починався такими словами :

Я вже ледве тримався на ногах і раптом побачив перед собою коня. Коли я добре протер очі ,то розгледів, що то величезний ведмідь…

Завдання 2 ( 4 б. )

Напишіть 3 поради Грегуару Дюбоску ,коли він втратив мотивацію до навчання в коледжі.

Завдання 3  (4 б)

 Якби у тебе була можливіть додати в друзі у Facebook чи підписатися на Instagram сторінку одного із героїв прочитаних творів , то кого б ти обрав і чому?

 

Досліджує мовлення (ДМ (ГР 4))

Дослідження, спостереження за літературними явищами, проведення їх аналізу

Завдання 1

Визнач ,який фрагмент відповідає кожному елементу композиції твору «Жага до життя» .(3б.)

1.)Експозиція;    а.) боротьба з вовком;

2.)Зав’язка;     б.)опис Півночі ;

3.)Розвиток дії;    в.)Біл кидає товариша;

4.)Кульмінація;     г.) порятунок золотошукача;

5.) Розв’язка .    д.)боротьба за життя героя.

 

 

Завдання 2. (3б.)

Який день для Грегуара Дюбоска став найщасливішим ?Чому?

а.) коли він пішов до школи в 3, 5 роки;

б.) коли до нього в коледж приїхав дідусь;

в.) коли він заліз на канат на фізкультурі.

Завдання 3

Які проблеми зображені в творі «Міо ,мій Міо».  (3б)

 

Завдання 4 

Що відчував золотошукач ( «Жага до життя» )у наведених нижче ситуаціях . Назвіть відчуття, які підходять, скористайтеся словами з довідки.( 3 б. )

а) — Біле! — гукнув він ще раз. Це був благальний крик дужої людини, що потрапила в біду, але Біл не обернувся... Потім одвів погляд і озирнув те коло світу, в якому його покинув Біл.

б.) Мало не щохвилини йому доводилося відпочивати. Він ступав нетвердо й невпевнено, так само нетвердо й невпевнено плентався його слідами вовк; коли настала ніч і густа темрява загасила сяйво моря, чоловік зрозумів, що скоротив відстань до нього хіба на чотири милі.

в.) Через три тижні, лежачи на койці в каюті «Бедфорда», зі сльозами, що котилися по запалих щоках, чоловік розповів, хто він такий та що йому довелося зазнати. Він також мимрив щось про матір, про сонячну Південну Каліфорнію, про будиночок посеред помаранчевого гаю, обсаджений квітами.

(Настороженість, напруженість, хвилювання, тривога ,переляк, сум’яття ,паніка, подив, острах, захват ,потрясіння, приголомшеність, шок ,остовпіння, безвихідь ,засмучення, розгубленість, депресія ,пригніченість, спустошеність, самотність, відкинутість, ізольованість, безпорадність, ,слабкість, вразливість, співпричетність, натхнення, наснага, надія, життєлюбність, рішучість, розслабленість, безтурботність, одухотвореність, скорбота, відчай)

docx
Додав(-ла)
Лучків Наталія
Додано
19 грудня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку