Комплексна підсумкова робота
Пам’ятаємо про минуле
(Друга світова війна в європ. поезії. Джон Бойн. «Хлопчик у смугастій піжамі»).
Завдання групи 2. (12 балів)
Сприймання, аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації з тексту.
-
Мовчки прочитайте текст «Хлопчик у смугастій піжамі» , стор.88-92, підручник Зарубіжна література 7клас О.Ніколенко.
-
Складіть простий план прочитаного.
-
Від імені Бруно напишіть, що його найбільше вразило з історії життя Шмуля. Які емоції виникли у хлопця після почутого?
-
Опишіть, який вигляд мали малюнки на пов’язках, що носили люди по той бік огорожі та батько Бруно. Що означали ці символи?
Завдання групи 4. Дослідження індивідуального мовлення, використання мови для власної мовної творчості, спостереження за мовними та літературними явищами.
(12 балів).
-
Визначте тему та ідею поезії К. Галчинського «Пісня про солдатів із Вестерплятте». Від чийого імені ведеться розповідь у вірші?
-
Поясніть, чому поет А. Маргул-Шпербер у вірші «Про назву концтабору Бухенвальд» пише: «Не можу юність згадувать свою». Які контрастні асоціації виникають у поета.
-
Пригадайте, як ліричний герой ставиться до коханої і запишіть порівняння, які використовує К. Галчинський у вірші «Лист із полону» для характеристики її образу.
-
Визначте, які художні засоби використовує Джон Бойн у цих рядках:
-
«Очі кольору солодкої карамелі» -
-
«Ім’я Шмуль звучить як свистіння вітру» -
-
«Польща,- замислено сказав Бруно, зважуючи це слово на язиці……» -