Комплексна підсумкова робота по "Пізнаємо природу" ! семестр за програмою Шаламова Р.В.

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота з "Пізнаємо природу" з групами результатів за програмою Шаламова Р.В. Деякі завдання взяті з підручника.
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова  робота за групами результатів.

І семестр 

 Група результатів І. Проводить дослідження природи 

 

Завдання. Розглянь схему метрополітену Харкова і дайте відповіді на запитання.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання. Змоделюйте стан листопадного дерева, що росте у помірних широтах і екваторіальних. Зробіть короткий висновок.

помірні широти (є пори року)

 

 

 

 

 

Вересень

 

 

 

 

 

 

Жовтень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

 

 

 

 

 

 

Грудень

екваторіальні (вічне літо)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Група результатів  2 . Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

 

Завдання . Заповніть пропуски в таблиці. (8 б)

Органи рослин

Зображення

Функції

Корінь

 

 

 

Орган росту. Призначений для закріплення рослин і всмоктування води

 

Орган росту. Сполучає всі частини між собою.

Квітка

 

Орган розмноження.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орган розмноження. Це квітка на останній стадії свого розвитку після запліднення. Містить насіння.

 

Завдання.  Увідповідни рухові пристосування тварини і функцію/значення цього пристосування (з’єднай стрілками) (2 б)

 

1 необхідність шукати їжу у різних частинах великої водойми

 

2 потреба у тривалому перебуванні в повітрі, щоб помітити і напасти на жертву

 

3 щоб знайти поживу потрібно проривати ходи в ґрунті

 

4 для утечі від хижака треба швидко бігати

 

А широкий горизонтальний плавник на хвості

 

Б потужні плоскі лапи з кігтями

 

 

 

В широкі крила

 

 

Г м’язисті гнучкі передні й задні кінцівки

 

 

Прочитай опис реальної тварини. Які способи руху найімовірніше вона використовує? (2 б)

Розмір тіла великий, до 90 см. Розмах крил 34–37 см. Крила широкі, з загостреними кінцями. Дві лапи чорні, між розставленими пальцями ніг — перетинки. Добре розвинуті м’язи задніх кінцівок. Шия довга і витягнута.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Група  результатів 3.  Усвідомлює закономірності природи

Завдання. Тестові завдання з однією правильною відповіддю (6 б)

  1. За допомогою чого квітка кріпиться до стебла?

А) пелюстки           Б) квітконіжки           В) тичинки

2. За який період місяць обертається навколо своєї осі?

А) 24 год           Б) 29 діб            В) 25 діб         Г) 29 год

3. Оберіть соковиті плоди

 А) яблуко        Б) соняшник   В) мак      Г) горіх       Д) малина       Є) Вишня

4. Спрощене зображення об`єктів без дрібних деталей це –

А) малюнок    Б) схема     В) фотознімок

5. Найпомітніша частина квітки

А) віночок   Б) маточка   В) тичинки

6. Як називається плід кавуна?

 А) кістянка    Б) ягода   В) яблуко    Г) гарбузина

Задачі.

  1. П’ятеро друзів щойно пройшли медогляд і дізналися свій зріст: Микита - 140 см, Юлія - 1 м 28 см, Ганна - 10 дм 32 см, Юрій - 134 см і Катя - 1500 мм. Знайдіть середній зріст друзів. (3 б)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Визнач швидкість, із якою рухалися тварини. Швидкість визнач в однакових одиницях для усіх тварин, найзручніше — у м/хв (не забудь перевести кілометри в метри). (3 б)

 

docx
Додано
19 грудня
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку