7клас
Підсумкова контрольна робота
ГР1 (Усна взаємодія)
Скласти діалог на тему “Улюблена телепередача” (5- 6 реплік) або аудіювання тексту (12 б)
ГР2 (Працює з текстом) Повторення та узагальнення
Титан Прометей дбав про людей, багато чого зробив, щоб людям жилося краще. Він викрав для них божественний вогонь із горна бога Гефеста. Він навчив людей мистецтв, дав їм знання, навчив рахувати, читати й писати. Він ознайомив людей із металами, навчив добувати й обробляти їх.
Прометей приборкав дикого бика і наклав на нього ярмо, щоб люди, обробляючи землю, могли використовувати силу худоби. Він впряг у колісницю коня і зробив його слухняним людині.
Мудрий титан збудував перший корабель, щоб людині скорилося море. Раніше люди не знали ліків, не вміли лікувати хвороби, але Прометей відкрив їм і цю таємницю. Він навчив їх усього того, що робить життя щасливішим й радіснішим. Цим і прогнівив титан Зевса, за це й покарав його громовержець.
1.Дібрати заголовок до тексту.(1 б)
2.Дібрати синоніми до слів:приборкати,прогнівати, терзати,страждання.(2б)
3. Пояснити лексичне значення виділених слів (2 б)
4.У виділеному реченні підкреслити головні та другорядні члени речення.(2 б)
5.Написати кінцівку міфу (5-6речень) (5 б)
ГР 3 (Письмово взаємодіє .Диктант або інші види робіт)
Складіть і запишіть розповідь (5 -7) речень на довільну тему ,використавши щонайменше два фразеологізми (12 б)
ГР 4 (Дослідження мовлення) Морфологія .Орфографія
Дієслово. Форми дієслова. Вид дієслова.
Теперішній, минулий та майбутній часи дієслова.
1. Лише дієслова 1 – ї особи записано в рядку…(1б)
А біжимо, вишиваєте, малюю;
Б марнуєш, чекаю, хоче;
В сіємо, пише, смієшся;
Г майструю, кланяємося, креслю.
2. Доповніть визначення (2б)Дієслово — це...
Безособові дієслова -це ...
3. Установіть відповідність між дієсловами та формами дієслів ( 2 б.).
1 збудую, мовчатиму А теперішній
2 читаю, несу Б минулий
3 зробила, допустив В майбутній час
4. Утворіть і запишіть всі можливі форми майбутнього часу дієслів ,виділітьзакінчення. (2б.)
Копати, сіяти, писати, фарбувати.
5.Запишіть дієслова у дві колонки: 1. доконаного виду; 2.недоконаного виду. (2б.)
Записати, прочитати, навчити, малювати, читати, сфотографувати, фотографувати, вірити, тривожитися, любити, намагатися, заплести.
6. Спишіть подані речення. Підкресліть дієслова відповідно до їх синтаксичної ролі в реченні (3б.) Жити – Батьківщині служити.
Навчила його мати пісні співати.
Повірить можна в будь — яку легенду.