Комплексна підсумкова робота за І семестр

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота з української мови за І семестр складається із завдань груп результатів УВ (ГР1) та ДМ (ГР4)
Перегляд файлу

Дата____________   Клас_____________ Прізвище, ім’я______________

 

Усно взаємодіє (УВ ГР1)

                                      ПРИГОДА НА ЖУРАВЛИНОМУ ОСТРОВІ

Майже ціле літо я допомагав дядькові Хомі пасти телят на Журавлиному острові. Одного разу дядько сказав: «Ну, Василько, завтра доведеться самому попасти телят. Я поїду в лікарню. Зуби замучили». «А чи правда,— питаю,—буцімто на острові вовки водяться?» — та дядько вже спав.

Не знаю, коли заснув я, але розбудив мене дядько Хома і наказав виганяти телят, а сам плигнув у човен. «Повернуся завтра вранці!» — гукнув він. У курені він залишив купку яблук. Я погнав телят до Чорного болота пастися. Увечері, коли заганяв телят, помітив, що серед них немає білохвостої Горгонки.

«Що ж тепер робити,— думаю,— адже вона заблукала, ще десь вовки зустрінуть». Довелося йти шукати. Сонце швидко зайшло. Все навкруги перемінилось. Кущі, зелені вдень, тепер стояли чорними, зловісними. Довгенько блукав я, але Горгонки так і не знайшов. Вирішивши розпочати пошуки зранку, я наблизився до куреня, хотів залізти всередину. Але не встиг туди й зазирнути, як на мене з пітьми блимнули чиїсь зелені очі. «Вовк!» — майнуло в голові. Від страху я мало не впав. Потім, повільно задкуючи, підійшов до товстого осокора і, як білка, метнувся по стовбуру вгору. Я знав, що вовки по деревах не лазять. Місяць повільно плив між хмарами, а я сидів мов сич, до всього прислухаючись і не зводячи очей з куреня. Незабаром я дуже захотів спати, голова схилилась, як у підбитого горобчика. Обнявши руками товстий стовбур, я відразу ж заснув і так спав до ранку. Як тільки сонце визирнуло із-за кручі, я прокинувся. «Цікаво, невже клятий вовк досі лежить в курені?» — пошепки говорю сам до себе. Вломивши товсту ломаку, я кинув її на курінь. Бачу, він весь здригнувся, і в середині щось зашелестіло. Я зачаїв подих і насторожився. Але як же здивувався я і навіть очам своїм не повірив, коли побачив лису морду з коротенькими ріжками. З куреня вийшла, обтрушуючись і потягуючись, білохвоста Горгонка. Миттю скочив я з осокора, ляснув її батіжком спересердя й заліз у курінь. «З’їм хоч яблук,— думаю,— адже я не вечеряв». Та, на жаль, я тільки облизнувся. У курені не було жодного яблучка. За мене повечеряла білохвоста Горгонка   (За П. Висіканом).

Завдання:

1. Пригода відбулася на острові:                  а) Журавлиному;    б) жаб’ячому;       в) Жорновому.

2. Від кого ми дізналися про події на острові?     а) Від дядька; б) від дідуся;  в) від хлопчика.

3. Як звали пастушка?                                              а) Ванько; б) Валько;   в) Васько.

4. Він допомагав:                             а) дядькові Харитону; б) дядькові Хомі; в) дядькові Федору.

5. Вони пасли:                                  а) телят; б) козенят; в) овечок.

6. Пасли худобу на:                         а) Чортовому болоті; б) Чорному болоті; в) на Чалому болоті.

7. Пастушок, коли ввечері заганяв худобу, помітив, що загубилася:

а) Гартунька; б) Гапочка; в) Горгонка.

8. В пошуках заглянув до:              а) куреня; б) хліву; в) намету.

9. Побачивши вовчі очі, пастушок метнувся вгору по стовбуру:  а) берези; б) дуба; в) осокору.

10. Він це зробив, бо:

а) вовки не лазять по деревах; б) бо там можна виламати палицю для оборони;

в) бо звідти можна подати сигнал про небезпеку.

11. На ранок він побачив, як зі схованки вийшла:  а) білохвоста; б) чорнохвоста; в) рудохвоста.

12. До якого типу мовлення належить дане висловлювання? а) роздуму; б) опису; в) розповіді.

Досліджує мовлення(ДМ ГР4)

1.Разом треба писати обидва слова у рядку

А агро/бізнес, тихо/тихо                        Б архі/складний, мікро/автобус

В радий/радісінький, день/другий          Г зроду/віку, преміум/клас

2.Окремо треба писати обидва слова у рядку

    А пів/години, пів/яблука                   Б пів/захист, пів/день

    В напів/імла, пів/України                  Г міні/футбол, пів/місяць

3.Немає орфографічної помилки в рядку

   А французький, Одешчина                Б чешський, солдатство

   В багацтво, сиваський                             Г убозтво, Уманщина

4.Установіть відповідність між словами-іменниками та суфіксами, які слід писати при додаванні суфікса – ськ у прикметниках(2б)

1Суми, Львів                                           А – зьк-

2 Чернівці, Вінниця                                Б – ськ –

3 Запоріжжя, Острог                              В – цьк –

  1.          Бахмут, Словаччина

5.Установіть відповідність між словом та способом його творення(2б)

           Слово                                                    Спосіб творення

        1 вись, біг                                             А складання основ

        2 водограй, хмарочос                          Б префіксально-суфіксальний

        3 лікар, джерельний                            В суфіксальний

        4 зварити, прибігти                             Г префіксальний

                                                                      Д придорожній, підберезник

6. До одного роду належать іменники рядка(2б)

а) Хоккайдо (острів), Париж, Калахарі (пустеля)

б) Десна, Міссурі (річка), Ай-Петрі (гора)

в) Червоноград, Сибір, Кіліманджаро (гора)

 

7. Запишіть правильно загальні та власні назви.(3б.)

Газета вечірній київ , літак мрія,проспект перемоги, кабінет міністрів України, медаль за відвагу,  собака сірко, державний музей українського мистецтва,  картина рєпіна запорожці.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Терпак Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мариньоха Віталій Іванович
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 листопада
Переглядів
2387
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку