Комплексна підсумкова робота за І семестр

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота з української мови за І семестр складається із завдань груп результатів ПТ (ГР2) та ПВ (ГР3)
Перегляд файлу

Дата____________   Клас_____________ Прізвище, ім’я______________

Працює з текстом (ПТ ГР 2)

Прочитай уважно текст і виконай до нього завдання.

ЧОМУ ЧАЙКУ НАЗИВАЮТЬ ТАТАРСЬКОЮ ПТИЦЕЮ

Коли на село напали татари, люди поховалися на острівцях поміж непролазним болотом. Із села їх не було видно, тому що болото заросло височенним очеретом. Татари й припустити не могли, що там можна сховатися.

Вони вважали, що мешканці села назавжди покинули домівки та повтікали, перебралися кудись далеко.

Тут увагу ворогів привернули чайки, які кружляли над болотом, непокоїлися, голосно кричали. Через цей гамір татари зрозуміли, що люди переховуються саме там. Вороги почали шукати шлях через болото. Утікачів урятувало те, що нападникам не вдалося знайти стежки.

Через кілька днів татари відступили. А врятовані люди відтоді прозвали чайок татарськими птицями за те, що тi виказали їхню схованку.

Кажуть, що не любили чайок i козаки. Коли запорожці пливли морем на своїх човнах, то намагалися напасти на турецькі галери зненацька. Чайки скупчувалися над козацькими човнами й тим самим попереджали турків про можливий напад.

Ось як пояснює народ, за що чайку називають татарською птицею.

 

1.Визнач тему та основну думку тексту (2 б.)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.З першого абзацу випишіть у першу колонку самостійні частини мови, у другу – службові.(3б)

 

 

 

  1. Складіть план тексту (6 б)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Письмово взаємодіє (ПВ ГР3)

  1. Скласти твір-опис  на тему " Осінь", використовуючи окремі іменники в Р.в. множини та сполучення слiв з 0.в.​ (10-12 речень)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.3
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Ірина Анатоліївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Терпак Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мариньоха Віталій Іванович
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 листопада
Переглядів
3082
Оцінка розробки
4.5 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку