Комплексне календарно-тематичне планування для 1 класу НУШ II семестр

Про матеріал
Комплексне планування по предметах- Українська мова, Математика, ЯДС, Мистецтво (+ Індивідувльні консультації). Робила для себе та так, щоб усе було під рукою, на однім аркуші. Можливо комусь допоможе. За програмою Р.Шияна
Перегляд файлу

Комплексне календарно-тематичне планування для 1 класу

(автор – Данильціва В.М.)

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

Українська мова

5

Математика

3

Мистецтво

2

Інтегрований курс «Я досліджую світ» (галузі: для 1-го класу — мовно-літературна (2), математична (1), природнича (2), технологічна (1), соціальна і здоров’язбережувальна (0,5), громадянська та історична (0,5)

 

7

Іноземна мова

2 + 1

Фізична культура

2

Індівідуальні консультації

1

Разом

20 + 3

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня

20

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

23

 

Розклад навчальних предметів для 1-Б класу нової української школи

 

 

Понеділок

 

Вівторок

 

Середа

1

ЯДС (МОВ) Література

1

ЯДС(ПРО)

1

ЯДС (СЗО*/ГІО**)

2

Українська мова:

Читання*/ Письмо**

2

Математика

2

Українська мова: Читання

3

Математика

3

Українська мова:

Читання

3

Українська мова: Письмо

4

Англійська мова

4

Українська мова:

Письмо

4

Математика

5

Фізкультура

5

Індивідуальний

5

Фізкультура

 

Четвер

 

П’ятниця

 

 

 

1

ЯДС (ПРО)

1

ЯДС (МОВ) Мова

2

Музичне мистецтво

2

ЯДС (МАО) Математика

3

Образотворче мистецтво

3

Англійська мова

4

Фізкультура

4

ЯДС (ТЕО) Праця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II семестр

Тиждень 15

Про годинник і час

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

11.01

12.01

13.01

14.01

15.01

 

Українська мова

(читання)

Повторення вивченого у 1 семестрі .( ЯДС)

Читання букварних текстів .

 

Читання, слухання, обговорення букварних текстів. Різдво Христове.

 

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Закріплення письма великих літер

Звуко-буквений аналіз слів

Удосконалення письма вивчених букв.

 

 

РЗМ. Снігова фортеця (ЯДС)

 

 

Математика

Додавання і віднімання числа 1

 

 

Додавання і віднімання числа 2

 

 

 

Додавання і віднімання числа 3

 

 

 

 

Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (ознайомлення)
(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Слухання й інсценізація казки «Медвідь, якому ніхто не вірив»

 

Пори року. Навіщо нам годинник (ч. 1,
с. 104–105; зошит ЯДС, ч. 2, с. 4)

Чому бувають день і ніч та змінюються пори року (с. 106–107; с. 5)

Слухняний годинник (ч. 1, с. 11;
с. 22)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Диво анімації. Пісня. Марш, танець.

Хор. Диригент. Соліст.

Сприймання: українська народна пісня «Ой там на горі». Виконання:А. Мігай. Мультики.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Диво анімації. Передача емоцій. Мистецтво мультиплікації.

Сприймання: зображення мультиплікаційних героїв.

Виконання контурних зображень мультиплікаційних героїв.

 

Індивідуальні консультації

 

Додавання і віднімання чисел 1,2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 16

Про Сонце, світло і тінь

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

18.01

19.01

20.01

21.01

22.01

 

Українська мова

(читання)

 Закріплення читацьких навичок

Звук [г], Буква Г г (ч. 1, с. 98; с. 4)

 

(частина 2)

Звук [ґ], Буква Ґ ґ (ч. 1, с. 101; с. 6)

 

 

Побудова зв’язного висловлювання за поданим початком і малюнком

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Письмо малої і великої Г, г (Зошит для письма і розвитку мовлення, ч. 2 (далі – зошит) с. 2)

Письмо малої і великої Ґ, ґ (с. 3)

 

Закріплення написання вивчених букв, слів з ними (с. 4) (ЯДС)

 

=У= Повторення і узагальнення. (ЯДС)

 

Математика

Закріплення додавання і віднімання числа 3

Закріплення додавання і віднімання

чисел 1-3.

(частина 2)

Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (повторення)

 

Додавання і віднімання числа 4 (с. 68; робочий зошит № 2, с. 2)

(у курсі  ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Що роблять люди протягом дня. Навіщо потрібні розклади і розпорядки (с. 108;
с. 7)

Сонце і сонячні зайчики. Які предмети пропускають світло. Про місяць і супутники (с. 4–5; с. 8)

Як утворюється тінь. Влаштовуємо театр тіней (с. 6–7;
с. 10)

 

=У= Сонце – джерело тепла (с.8)

Промінчик

(с.9; с. 28)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

У світі кіно. Нотний стан. Ноти. Скрипковий ключ.

Сприймання: Є. Адамцевич.Запорізький марш.

 Виконання: українська народна пісня «Танцювала риба з раком»

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

У світі кіно.

Сприймання: уривки з дитячих фільмів.

Створення рухомого зображення персонажу фільма.

 

Індивідуальні консультації

 

Закріплення письма вивчених букв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 17

Земля – наш спільний дім

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

25.01

26.01

27.01

28.01

29.01

 

Українська мова

(читання)

Закріплення звукового значення букв г і ґ (ч. 1, с. 99–101; с. 5, 7) ЯДС

Читання букварних текстів. Робота з дитячою книжкою (ч. 1,
с. 102)

 

=У=  Звук [й], Буква Й й (ч. 1, с. 104; с. 8)

Буква Я я та її звукове значення
(ч. 1, с. 106; с. 10)

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо малої і великої й, Й (с. 6)

Письмо малої я (с. 7)

Письмо великої Я
(с. 8)

 

Письмо вивчених букв, слів з ними

РЗМ «Сонечко, сонечко, визирни в віконечко» (с. 9) ЯДС

 

Математика

Закріплення додавання і віднімання числа 4 (с. 69; с. 3-4)

 

Додавання і віднімання числа 5 (с. 70; с. 5 )

Закріплення додавання і віднімання числа 5.

 

Задачі, які містять поняття «стільки само» (с. 71; с. 6) ЯДС

 

Я досліджую світ

 

Чому Землю називають спільним домом (с. 10–11;
с. 12)

Чим ділиться з нами Земля. Що загрожує Землі (с. 12; с. 14)

Мова, зрозуміла всім (с. 14; с. 16 )

Веселка (с. 15; с. 21)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Театр. Музична казка. Опера. Балет.

Сприймання: Б. Павловський .Фрагмент з балету «Білосніжка та семеро гномів».

 Виконання: М. Лисенко. Пісня Лисички з дитячої опери «Коза-Дереза».

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Театр. Театральний костюм. Роль театру у житті людини.

Сприймання: зображення театральних костюмів.

Виконання кольоровими олівцями або фарбами ескізів повсякденного одягу або театрального костюму.

 

Індивідуальні консультації

 

Читання складів, слів. Звуко-буквенний аналіз слів

 

 

 

 

Тиждень 18

Україна – моя Батьківщина

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

01.02

02.02

03.02

04.02

05.02

 

Українська мова

(читання)

 Робота з дитячою книжкою.

Звук [ц], Буква Ц ц (Ч. 2, с. 6; с. 12)

Звук [ч], Буква Ч ч (с. 8; с. 4)

 

 

Закріплення звукового значення букви Я я (ч. 1,
с. 108; с. 11)

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Письмо малої і великої ц, Ц (с. 11)

Письмо малої і великої ч, Ч (с. 12)

 

Письмо слів і речень з вивченими буквами
(с. 13)(ЯДС)

 

Математика

Літр — одиниця вимірювання місткості

(с. 72-73)

Літр — одиниця вимірювання місткості (закріплення) (с. 7-8)

Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (с. 74)

 

Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (закріплення)

(с. 9-10) в контексті теми тижня

 

Я досліджую світ

 

Державні символи України. Україна та її сусіди (с.16–17; с. 17 )

Моя культура
(с. 18–19; с. 19)

Древній Київ – столиця України
(с. 20; с. 20)

Моя Україна (лепбук) ( с. 23)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Магія танцю. Музичний розмір. Полька. Вальс.

Сприймання: Й. Штраус. Казки віденського лісу».

 Виконання:українська народна пісня. Гарний танець гопачок.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Магія танцю. Краса руху, ритмічність.

Сприймання: відео танців різних стилів.

Ліплення фігурки людини у русі.

 

Індивідуальні консультації

 

Буква Жж, звук [ж]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 19

Мандруємо Україною

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

08.02

09.02

10.02

11.02

12.02

 

Українська мова

(читання)

Закріплення звукового значення букв Ц ц і Ч ч (с. 7, 9; с. 15, 17) ЯДС

Читання букварних текстів. Робота з дитячою книжкою (с.10)

Звук [ж], буква Ж ж (с. 12; с. 16)

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо великої і малої  Ї, ї (с. 16)

Письмо малої ж
(с. 15)

Письмо великої Ж
(с. 17)

 

РЗМ «Моя держава» ЯДС (с. 18)

 

Математика

Кілограм — одиниця вимірювання маси (с. 75-76)

Кілограм — одиниця вимірювання маси (закріплення)

(с. 11-12)

Задачі та вирази на обчислення маси (с. 77-78)

 

Задачі та вирази на обчислення маси (закріплення) (с. 13)

 

Я досліджую світ

 

Як можна подорожувати Україною. Чому Україну можна назвати різноманітною
(с.22–23;с. 21)

Рекорди України
(с.24–25)

Улюблені місця дітей (с. 26; с. 23)

Подорожуємо Україною (аплікація) (27; 24)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Шляхами рідного краю. Звукоряд.

Сприймання: М. Лисенко. Увертюра до опери «Тарас Бульба». Виконання:М. Ведмедері. Козачата.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Шляхами рідного краю. Плановість у пейзажі.

Сприймання: міські та сільські пейзажі.

Виконання зображення вулиці або двору у техніці аплікації.

 

Індивідуальні консультації

 

Склад чисел. Приклади на знаходження невідомого доданка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 20

Різноманітна природа України

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

15.02

16.02

17.02

18.02

19.02

 

Українська мова

(читання)

 Читання і обговорення букварних текстів
(с. 16)

Звук [ш], буква Ш ш (с.18; с . 20)

Звук [х], буква Х х (с. 20; с. 22)

 

 

Буква Ї ї та її звукове значення

(с. 14; с. 18)

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Письмо великої і малої  Ш, ш (с. 20)

Письмо великої і малої  Х, х (с. 21)

 

Письмо слів, речень з вивченими літерами
(с. 22)

 

Математика

Додавання і віднімання числа 6

(с. 79; с. 15)

Закріплення додавання і віднімання числа 6 (с. 80)

Додавання і віднімання числа 7
(с. 81; с. 16)

 

Закріплення додавання і віднімання числа 7. Складання рівностей за схемами (с. 82)

 

Я досліджую світ

 

Рослини – символи України (с. 28–29;
с. 24)

Тварини України. Чому тварини і рослини потрапляють до Червоної книги 
(с. 30–31, 33; с. 26)

Про дзьоби і лапи. Розповідаємо про тварин (с. 32–33, с.34; с.28)

Диво природи (с. 35; с. 27)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Весна на порозі . Імпровізації голосом, на музичних інструментах.

 Сприймання: Й. Штраус. Весняні голоси.

 Виконання:О. Тарнавська. Весняний концерт.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Весна на порозі.

Сприймання: картини Антона Кашшая, Романа Свередюка.

Виконання весняного пейзажу акварельними фарбами.

 

Індивідуальні консультації

 

Звуко-буквенний аналіз слів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 21

Повітря. Як люди навчилися літати

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

22.02

23.02

24.02

25.02

26.02

 

Українська мова

(читання)

Робота з дитячою книжкою ЯДС (с. 22)

Читання і обговорення букварних текстів (с.19, 21)

 

=У= Буква Ю ю та її звукове значення
(с. 24; с. 24)

Буква Є є та її звукове значення
(с. 26; с. 26)

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо малої ю (с. 24)

Письмо великої Ю
(с. 26)

Письмо великої і малої  Є, є (с. 25)

 

РЗМ «Червона книга» ЯДС (с. 27)

 

Математика

Додавання і віднімання чисел 8, 9. Порівняння довжин відрізків (с. 83; с. 17)

Повторення: додавання і віднімання чисел у межах 10 (с. 85);

Об’ємні геометричні фігури (с. 18)

 

Перевір себе (урок-узагальнення)

(с. 85; с. 20)

 

Я досліджую світ

 

Чому повітря важливе. Чим корисний вітер (с. 36–37; с. 29 )

Як люди навчилися літати (с. 38–39; с. 31)

Досліджуємо: як відшукати повітря

(с. 40)

Вітровказівник (с.41; с. 29)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Найрідніше слово мама. Музичні імпровізації.

Сприймання: А. Вівальді. Весна.

Виконання:Р. Рустамов. Ми співаєм пісеньку.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Найрідніше слово мама. Симетрія. Асиметрія.

Сприймання: картини Вінсента Ромеро Відондо, Еміля Мун’є.

Виконання з кольорового паперу листівки для мами в техніці аплікації.

 

Індивідуальні консультації

 

Звук [дз], позначення його буквами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 22

Про права і правила

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

01.03

02.03

03.03

04.03

05.03

 

Українська мова

(читання)

 Робота з дитячою книжкою ЯДС (с. 34)

Буква Щ щ та її звукове значення
(с. 30; с. 28)

 

=У=Закріплення звукового значення букви Щ щ
(с. 31; с. 29)

Читання і обговорення букварних текстів
(с. 32)

 

 

Закріплення звукового значення букв Ю ю та Є є
(с. 28; с. 25, с. 27)

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Письмо малої щ
(с.29)

Письмо великої Щ
(с. 30)

 

Письмо слів і речень з вивченими буквами
(с. 31)

 

Математика

Розділ 4. Числа 11-100.

Десяток (с. 86-87; с. 21-22)

Утворення десятків першої сотні. Лічба десятками (с. 88-89;

с. 21-22)

Утворення і читання чисел другого десятка (с. 90-91; с. 23)

 

Числа 11-20 (с. 92-93; с. 24)

 

Я досліджую світ

 

Які права має кожна дитина
(с. 42–43; с. 32)

Хто такий добрий громадянин
(с. 44–45; с. 33)

Як безпечно спілкуватися телефоном (с. 46)

Аплікація «Листівка для матусі» до свята 8 Березня

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Мій Кобзар. Музична фраза.

Сприймання: Д.Крижанівський. Реве та стогне Дніпр широкий. Виконання:А. Філіпенко. Зацвіла в долині.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Мій Кобзар. Аналіз форми.

Сприймання: картини Т.Г.Шевченка.

Виконання графічних замальовок музичних інструментів (кобзи).

 

Індивідуальні консультації

 

Знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 23

Весна

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

08.03

09.03

10.03

11.03

12.03

 

Українська мова

(читання)

 

Звук [ф], буква Ф ф

(с. 36; с. 30)

Звук [дз], позначення його буквосполученням Дз дз (с. 38; с. 32)

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо малої ф
(с. 33)

 

=У= Письмо великої Ф
(с. 35)

Письмо буквосполучень дз, Дз та слів із ними (с. 34)

 

РЗМ «Шкільні правила» ЯДС (с. 36)

 

Математика

Дециметр — одиниця вимірювання довжини (с. 94-95; с. 25)

Визначення кількості десятків і одиниць у числах (додаткова тема, с. 26)

 

=У= Числовий ряд  (додаткова тема, с. 27)

 

Додавання і віднімання чисел на основі нумерації (с. 96-97)

 

 

Я досліджую світ

Як ми дізнаємося, що прийшла весна. (с. 48–49; с. 35)

Що загрожує первоцвітам (с. 48–49; с. 35)

Весняний день рік годує (с. 50–51; с. 37)

Телефон зі стаканчиків
(с. 47; с. 30)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

Радіємо успіхам. Узагальнення і систематизація вивчених знань. Урок-гра.

Виконання музичних творів.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

Радіємо успіхам. Натюрморт. Узагальнення і систематизація вивчених знань.

Сприймання: натюрморти Володимира Кудлая, Ніни Марценюк, Шин Жон Сіка.

Виконання акварельними фарбами натюрморту з предметів посуду.

 

Індивідуальні консультації

Повторення складу числа 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 24

Ми знаємо абетку

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

15.03

16.03

17.03

18.03

19.03

 

Українська мова

(читання)

 Читання і обговорення букварних текстів
(с. 40)

Закріплення звукового значення буквосполучень Дж дж, Дз дз (с. 43)

Апостроф (с. 44;
с. 34)

 

 

Звук [дж], позначення його буквосполученням Дж дж (с. 42; с. 33)

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Письмо буквосполучень дж, Дж та слів із ними (с. 37)

Письмо слів і речень з буквосполученнями Дж дж, Дз дз (с. 38)

 

Письмо слів з апострофом (с. 40)

 

Математика

Дії з одиницями вартості (с. 98; с. 28-29)

Розрядні доданки
(с. 99; с. 30)

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків (с. 100)

 

Повторення вивчених одиниць вимірювання (см, дм, л, кг) (с. 31)

 

Я досліджую світ

 

Співаємо абетку. Створюємо красиву абетку (с. 54–55)

Рухлива абетка
(с. 56–57)

Створюємо абетку природи (58 )

Закладка (аплікація) (с. 59; с. 33)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Пташині співи. Спів по нотах.

Сприймання: Ж. Рамо. Перекличка птахів.

 Виконання:А. Філіпенко. Зяблик.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Пташині співи. Аналіз форми.

Сприймання: твори Такмая, Дженіфер Ломмерс.

Ліплення пташки з пластиліну.

 

Індивідуальні консультації

 

Читання складів за таблицями. Буквар ст.102-103

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 25

Що потрібно для життя

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

22.03

23.03

24.03

25.03

26.03

 

Українська мова

(читання)

Робота з дитячою книжкою ЯДС (с. 46 або 50)

Ознайомлення з українською абеткою.
Г. Фалькович «Абетку ти береш до рук», Н. Поклад «Книжковечір»
( с. 48; с. 35, с. 36)

Л. Повх. Хто вміє читати. ( с. 52; с. 37)

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо слів, речень з вивченими буквами. (Буквар, ч. 2, с. 51)

Письмо слів, речень з вивченими буквами
(ч. 2, с. 53)

Письмо слів, речень з вивченими буквами.
(ч. 2, с. 53)

 

РЗМ «Зацвіла верба – прийшла весна ЯДС (зошит, с. 41)

 

Математика

Іменовані числа

(с. 101-102; с. 32)

Різницеве порівняння чисел (додатково) (с. 33-34)

Знаходження невідомого зменшуваного (с. 103;
с. 35-36)

 

Знаходження невідомого від’ємника
(с. 104; с. 35-36)

 

Я досліджую світ

 

Що потрібно для життя рослині, тварині, людині. Ранні овочі – на добре здоров’я (с. 60; с. 63; с. 40)

З чого складається ґрунт (с. 61–62)

Природі потрібні всі (ч. 64; ч. 41)

Травничок-боровичок (с. 65; с. 34)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Ці милі комашки. Звуконаслідувальні етюди.

Сприймання: М. Римський- Корсаков. Політ джмеля.

 Виконання:Н. Май. Метелик.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Ці милі комашки. Монотипія.

Сприймання: зображення комах.

Виконання акварельними фарбами зображення метелика у техніці монотипії із подальшим доопрацюванням.

 

Індивідуальні консультації

 

Письмо слів у буквосполученні ьо, йо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 26

Як ми отримуємо інформацію

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

29.03

30.03

31.03

01.04

02.04

 

Українська мова

(читання)

 Такі різні тексти.
(с. 54; с. 38)

Дж. Родарі «Пригоди Цибуліно» (уривок) (с. 60; с. 40)

Історія яблука
(с. 62; с. 41)

 

 

А. Ліндгрен «Діти з Бешкетної вулиці» (с. 58; с. 39)

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Голосні звуки. Склад. Наголос (ч. 2, с. 59)

Перенос слів з рядка в рядок. (ч. 2, с. 61)

 

Приголосні звуки
(ч. 2, с. 63)

 

Математика

Знаходження сум і різниць чисел (с. 105-106)

Побудова відрізків (додатково, с. 37-38)

Утворення і читання чисел від 20 до 50
(с. 107; с. 39)

 

Утворення і читання чисел від 50 до 70
(с. 108; с. 39)

 

Я досліджую світ

 

Як ми отримуємо і передаємо інформацію. Правила безпечної поведінки в інтернеті (с. 66–67;
с. 42)

Як шукати відповіді на запитання
(с. 68; с. 44)

Як поводитися в бібліотеці. Як ставитися до книжки (с. 69–70 )

Виготовлення кишенькової книжечки (с. 71; с. 35)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Світле свято Великодня. Самостійне музикування. Пантоміма.

Сприймання: українські народні пісні. Гаївки. Гагілки. Виконання:В. Кравчук. Розмалю писанку на Великдень.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Світле свято Великодня. Великодні символи та традиції. Види писанок.

Сприймання: великодні символи, писанки.

Виконання великоднього декору (кролика) у змішаній техніці.

 

Індивідуальні консультації

 

Додавання і віднімання круглих чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 27

Я покупець

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

05.04

06.04

07.04

08.04

09.04

 

Українська мова

(читання)

Робота з дитячою книжкою (с. 56)

Р. Скиба «Із життя хитрих слів» (с. 64;
с. 42)

Про що розповідає обкладинка
(с. 66–67; с. 43)

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Букви Я, Ю, Є, Ї

(ч. 2, с. 65)

Позначення м’якості приголосних на письмі (ч. 2, с. 67)

Буква Ь (ч. 2, с. 69)

 

РЗМ Факт і думка ЯДС (ч. 2, с. 70; зошит с. 44)

 

Математика

Утворення і читання чисел від 70 до 100

(с. 109; с. 39)

Вирази на дві дії (додатково, с. 40)

Таблиця чисел першої сотні (с. 110-111; с. 41 )

 

Запис чисел у нумераційній таблиці
(с. 112; с. 42)

 

Я досліджую світ

 

Що і де можна купити. Потреби і бажання (с. 72–73;
с. 45 )

Товари і послуги. Що можна купити за гроші (с. 74–75; с. 47 )

Ціна грошам. Доходи і витрати (с. 76–78; с. 48)

Гаманець-нотатник
(с. 79; с. 37)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Космічні пригоди. Імпровізація голосом та жестами.

Сприймання: Людвіг ван Бетховен. Соната № 14 («Місячна»). Виконання: А. Басова. Місяць і зірки.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Космічні пригоди. Фантазія та уява в творчості.

Сприймання: картини Сергія Крайнєва, Олексія Леонова, Джона Беркі.

Виконання зображень космічних об’єктів.

 

Індивідуальні консультації

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 28

З чого і для чого це зроблено

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

12.04

13.04

14.04

15.04

16.04

 

Українська мова

(читання)

 Дж. Дональдсон «Равлик і кит»
(с. 68; с. 44)

С. Дерманський «Про яків» (с. 74;
с. 47)

«На базар із татом». За Госсіні Сампе (с. 76; с. 48)

 

 

«Парасолька». За Зіркою Мензатюк
(с. 72; с. 46)

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

 

Слова, які відповідають

на питання хто?, що? (ч. 2, с. 73)

Апостроф (ч. 2, с. 75)

 

Слова ввічливості

 (ч. 2, с. 77)

 

Математика

Метр — одиниця вимірювання довжини
(с. 113-114)

Додавання і віднімання круглих чисел (с. 115; с. 43)

Додавання і віднімання числа 1 в межах 100 (с. 116)

 

Порівняння двох виразів (додатково,

с. 44-45)

 

Я досліджую світ

 

Природні і штучні матеріали та об’єкти. Чи шкодять штучні матеріали довкіллю (с. 80–81; 50)

Навіщо людині машини й інструменти. Прості механізми (82–83; 52)

Експериментуємо і досліджуємо (с. 84–86 )

Капітошка (с.87; с. 38)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

У підводному царстві. Спів по нотах. Гра «Я- композитор».

Сприймання: К. Дебюссі. П`єси про море.

 Виконання: Т. Ярова. Дельфін.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

У підводному царстві. Теплі та холодні  кольори.

Сприймання: твори Івана Айвазовського.

Виконання морського пейзажу.

 

Індивідуальні консультації

 

Звуко-буквенний аналіз слів. Апостроф

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 29

Винаходи людства

 

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

19.04

20.04

21.04

22.04

23.04

 

Українська мова

(читання)

Робота з дитячою книжкою

Пластик: плюси і мінуси (с. 78; с. 49)

Як народжується лялька (с. 80; с. 50)

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Слова, що відповідають на питання який?, яка?, яке?, які? (ч. 2, с. 79)

Слова, які відповідають на питання що робити?, що роблять?
(ч. 2, с. 81)

Слова-помічники
(ч. 2, с. 83)

 

РЗМ Краще один раз побачити ЯДС (Ч. 2, с. 71; зошит 45)

 

Математика

Многокутники (с. 117; с. 46)

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100
(с. 118)

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (закріплення) (с. 47)

 

Задачі на знаходження вартості покупки (узагальнення) (с. 48-49) в контексті  теми тижня

 

Я досліджую світ

 

Винаходи і відкриття. Що потрібно, щоб стати винахідником (с.88–89; с. 52)

Найголовніші винаходи людства
(с. 90–91)

Як людина вчиться у природи (с. 92–93; с. 55)

Ти – винахідник.

Вітрячок (с. 94–95;

С. 39)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Моя улюблена іграшка. Порівняння музичних творів за темпом, ладом, характером.

Сприймання: В. Косенко. Не купили ведмедика. Купили ведмедика.

 Виконання: А. Кривута. Новосілля в мишеняти.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Моя улюблена іграшка. Розвивальна роль іграшок.

Сприймання: дитячі іграшки.

Ліплення улюбленої іграшки.

 

Індивідуальні консультації

 

Читання складів за таблицями. Буквар ст.102-103

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 30

Великдень

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

26.04

27.04

28.04

29.04

30.04

 

Українська мова

(читання)

 Г. Бойко «Загубила голку Ніна»,

Ш. Сілверстейн «Кумедна Розі»
(с. 82; с. 51)

Ю. Тувім «Паротяг» (с. 86;
с. 53)

«Томас Едісон».
За Анн Бланшар
(с. 88; с. 54)

 

 

Без коліс, як без води: ні туди і ні сюди (с.84; с. 52)

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Слова, протилежні за значенням (ч. 2, с. 85)

Слова, близькі за значенням (ч. 2, с. 87)

 

Слова, які пишуть з великої букви (ч. 2,
с. 89)

 

Математика

Доба. Година — одиниця вимірювання часу (с. 119 -121)

Доба. Година — одиниця вимірювання часу (закріплення)
(с. 50–51

Послідовність днів тижня (с. 122)

 

Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (с. 123-124)

 

Я досліджую світ

 

Як з’являється на світ курча. Чому яйце – символ Великодня (с. 52; с. 39 )

Про що розповідає писанка?

Що кладемо у великодній кошик?

Зустрічаймо Великдень (с. 53;
с. 31 )

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Великдень.

Виконання: "Мишки на Великдень Пасочку Мiсили" З.Лісевич

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Великдень.

Аплікація «Листівка до дня Великодня»

 

Індивідуальні консультації

 

Визначення часу за годинником. Уроки тітоньки Сови

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 31

Веселка

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

03.05

04.05

05.05

06.05

07.05

 

Українська мова

(читання)

 

«Знаєш, як я тебе люблю?»

За С. Макбратні
(с. 90; 55)

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Складаємо речення. Описуємо (ч. 2, с. 91)

 

РЗМ Які вони, рослини ЯДС (зошит,
с. 46)

 

Математика

Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (закріплення) (с. 52)

 

Додавання чисел виду 65 + 32 (с. 125; с. 53-54)

 

Я досліджую світ

Як з’являється веселка.

Чому веселка різнокольорова?

Соляна веселка у пляшці.

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

Український віночок. Спів по нотах звукоряду.

Сприймання: віночок українських народних пісень.

Виконання:.Л. Кіндрат. Ромашка.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

Український віночок. Національні уявлення про красу.

Сприймання: національні костюми різних народів.

Виконання з кольорового паперу декоративного віночка.

 

Індивідуальні консультації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 32

Літо на порозі

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

10.05

11.05

12.05

13.05

14.05

 

Українська мова

(читання)

 

Ю. Бедрик «Коник-стрибунець»,
О. Полянська «Лічилка» (с. 92;
с. 56)

Як росте жаба
(с. 94; с. 57)

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Складаємо речення. Розповідаємо (ч. 2,
с. 93)

Складаємо речення. Порівнюємо (ч. 2, с. 95)

 

Ставимо запитання (ч. 2, с. 97)

 

Математика

Віднімання чисел виду 46 – 32 (с. 126; с.55) 

Закріплення додавання чисел виду
65 + 32 і віднімання виду 46 – 32

 

Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2 (ознайомлення) — додатково, с. 56

 

Я досліджую світ

Що росте на луках. Досліджуємо рослини (100, 102; 58)

Як дізнаємося, що прийшло літо. Комахи (с. 96–97; с. 56)

Як можна відпочивати влітку.

Ліплення «На морі»

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

В очікуванні літа. Гра «Музичний діалог».

 Сприймання: А. Вівальді. Концерт для скрипки «Літо» з циклу    « Пори року».

 Виконання:А. Олейнікова. Канікули.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

В очікуванні літа. Розваги та діяльність у різні пори року.

Сприймання: картини у побутовому жанрі.

Виконання композиції «Метелики» в техніці аплікації.

 

Індивідуальні консультації

Слова, які пишуться з великої букви. Уроки тітоньки Сови

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 33

Ми – дослідники. Ми – винахідники.

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

17.05

18.05

19.05

20.05

21.05

 

Українська мова

(читання)

Робота з дитячою книжкою

Г. Ткачук «Волохате волосся», «Жахлива історія»
(с. 96; с. 58)

Р. Скиба «Щось не так» (с. 98; с. 59)

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Складаємо розповідь за малюнками
(ч. 2, с. 99)

Складаємо розповідь за малюнками

(продовження)
(ч. 2, с. 99)

Ігри зі словами (зошит, с. 43)

 

РЗМ «Чим можна займатися влітку»

 

Математика

Зв’язок дій додавання і віднімання чисел  в межах 100 (с. 127; с. 57)

Додавання і віднімання двоцифрових чисел (закріплення)

 (с. 58)

Площинні і об’ємні геометричні фігури

 

  1. Порівняння іменованих чисел (повторення) *
  2. (с. 59)*

 

 

Я досліджую світ

 

Тварини влітку. Як поводитися в лісі влітку (с. 98–99)

Що потрібно для подорожі (с. 104–105; с. 60)

Хто такий дослідник.  Чи можна бути винахідником у наш час?

Непростий лопух. 

Дядечко Реп’ях
(с. 101, с. 103; с. 40)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Об’ємна аплікація «Риба-кит»

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Розучування пісні «Будуймо спільноту».

 

Індивідуальні консультації

 

Задачі-жарти. Уроки тітоньки Сови

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 34

Готуємося до літніх канікул

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

24.05

25.05

26.05

27.05

28.05

 

Українська мова

(читання)

 Робота з дитячою книжкою

«Говоримо про літо». Складання розповіді за певним планом.

 

Перевір себе.

 

 

  1. «Від’їзд».
  2. За Г. Сампе

(с. 100; с. 60)

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

 «Літні канікули». Списування.

Повторення та узагальнення вивченого за ІІ семестр.

 

Розповідаємо про плани на канікули ЯДС

 

Математика

Вправи з іменованими числами (повторення)

(с. 60-61)

Одиниці вимірювання довжини (повторення)

(с. 62-63)

Перевір себе. Узагальнюючий урок (с. 128)

 

 

 Повторення та узагальнення вивченого за рік.

 

Я досліджую світ

 

Які гриби і рослини небезпечні для життя (с. 106–107; с. 62)

Хто найкраще плаває (с. 108–109;
с. 63)

Правила безпеки під час літніх канікул. (с. 106–107; с. 62)

Літо (пазл-аплікація) (с. 110–111; с. 41) Повторення та узагальнення вивченого у ІІ семестрі.

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань за рік.

Виконання музичних творів.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань за темою.

Виконання абстрактної колективної роботи у змішаній техніці.

 

Індивідуальні консультації

 

Розв’язування задач

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 листопада 2021
Переглядів
1464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку