Комплексне календарно-тематичне планування для 1 класу
(автор – Данильціва В.М.)
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень |
Українська мова |
5 |
Математика |
3 |
Мистецтво |
2 |
Інтегрований курс «Я досліджую світ» (галузі: для 1-го класу — мовно-літературна (2), математична (1), природнича (2), технологічна (1), соціальна і здоров’язбережувальна (0,5), громадянська та історична (0,5) |
7 |
Іноземна мова |
2 + 1 |
Фізична культура |
2 |
Індівідуальні консультації |
1 |
Разом |
20 + 3 |
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня |
20 |
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи) |
23 |
Розклад навчальних предметів для 1-Б класу нової української школи
|
Понеділок |
|
Вівторок |
|
Середа |
1 |
ЯДС (МОВ) Література |
1 |
ЯДС(ПРО) |
1 |
ЯДС (СЗО*/ГІО**) |
2 |
Українська мова: Читання*/ Письмо** |
2 |
Математика |
2 |
Українська мова: Читання |
3 |
Математика |
3 |
Українська мова: Читання |
3 |
Українська мова: Письмо |
4 |
Англійська мова |
4 |
Українська мова: Письмо |
4 |
Математика |
5 |
Фізкультура |
5 |
Індивідуальний |
5 |
Фізкультура |
|
Четвер |
|
П’ятниця |
|
|
1 |
ЯДС (ПРО) |
1 |
ЯДС (МОВ) Мова |
||
2 |
Музичне мистецтво |
2 |
ЯДС (МАО) Математика |
||
3 |
Образотворче мистецтво |
3 |
Англійська мова |
||
4 |
Фізкультура |
4 |
ЯДС (ТЕО) Праця |
II семестр
Тиждень 15
Про годинник і час
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
11.01 |
12.01 |
13.01 |
14.01 |
15.01 |
|
Українська мова (читання) |
Повторення вивченого у 1 семестрі .( ЯДС) |
Читання букварних текстів .
|
Читання, слухання, обговорення букварних текстів. Різдво Христове.
|
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Закріплення письма великих літер |
Звуко-буквений аналіз слів |
Удосконалення письма вивчених букв.
|
|
РЗМ. Снігова фортеця (ЯДС)
|
Математика |
Додавання і віднімання числа 1
|
Додавання і віднімання числа 2
|
Додавання і віднімання числа 3
|
|
Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (ознайомлення) |
Я досліджую світ |
|
Слухання й інсценізація казки «Медвідь, якому ніхто не вірив»
|
Пори року. Навіщо нам годинник (ч. 1, |
Чому бувають день і ніч та змінюються пори року (с. 106–107; с. 5) |
Слухняний годинник (ч. 1, с. 11; |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Диво анімації. Пісня. Марш, танець. Хор. Диригент. Соліст. Сприймання: українська народна пісня «Ой там на горі». Виконання:А. Мігай. Мультики. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Диво анімації. Передача емоцій. Мистецтво мультиплікації. Сприймання: зображення мультиплікаційних героїв. Виконання контурних зображень мультиплікаційних героїв. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Додавання і віднімання чисел 1,2. |
|
|
|
Тиждень 16
Про Сонце, світло і тінь
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
18.01 |
19.01 |
20.01 |
21.01 |
22.01 |
|
Українська мова (читання) |
Закріплення читацьких навичок |
Звук [г], Буква Г г (ч. 1, с. 98; с. 4)
(частина 2) |
Звук [ґ], Буква Ґ ґ (ч. 1, с. 101; с. 6) |
|
|
Побудова зв’язного висловлювання за поданим початком і малюнком |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Письмо малої і великої Г, г (Зошит для письма і розвитку мовлення, ч. 2 (далі – зошит) с. 2) |
Письмо малої і великої Ґ, ґ (с. 3) |
|
Закріплення написання вивчених букв, слів з ними (с. 4) (ЯДС)
=У= Повторення і узагальнення. (ЯДС) |
Математика |
Закріплення додавання і віднімання числа 3 |
Закріплення додавання і віднімання чисел 1-3. (частина 2) |
Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (повторення) |
|
Додавання і віднімання числа 4 (с. 68; робочий зошит № 2, с. 2) (у курсі ЯДС) |
Я досліджую світ |
|
Що роблять люди протягом дня. Навіщо потрібні розклади і розпорядки (с. 108; |
Сонце і сонячні зайчики. Які предмети пропускають світло. Про місяць і супутники (с. 4–5; с. 8) |
Як утворюється тінь. Влаштовуємо театр тіней (с. 6–7;
=У= Сонце – джерело тепла (с.8) |
Промінчик (с.9; с. 28) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
У світі кіно. Нотний стан. Ноти. Скрипковий ключ. Сприймання: Є. Адамцевич.Запорізький марш. Виконання: українська народна пісня «Танцювала риба з раком» |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
У світі кіно. Сприймання: уривки з дитячих фільмів. Створення рухомого зображення персонажу фільма. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Закріплення письма вивчених букв |
|
|
|
Тиждень 17
Земля – наш спільний дім
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
25.01 |
26.01 |
27.01 |
28.01 |
29.01 |
|
Українська мова (читання) |
Закріплення звукового значення букв г і ґ (ч. 1, с. 99–101; с. 5, 7) ЯДС |
Читання букварних текстів. Робота з дитячою книжкою (ч. 1,
=У= Звук [й], Буква Й й (ч. 1, с. 104; с. 8) |
Буква Я я та її звукове значення |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Письмо малої і великої й, Й (с. 6) |
Письмо малої я (с. 7) |
Письмо великої Я |
|
Письмо вивчених букв, слів з ними РЗМ «Сонечко, сонечко, визирни в віконечко» (с. 9) ЯДС |
Математика |
Закріплення додавання і віднімання числа 4 (с. 69; с. 3-4)
|
Додавання і віднімання числа 5 (с. 70; с. 5 ) |
Закріплення додавання і віднімання числа 5. |
|
Задачі, які містять поняття «стільки само» (с. 71; с. 6) ЯДС |
Я досліджую світ |
|
Чому Землю називають спільним домом (с. 10–11; |
Чим ділиться з нами Земля. Що загрожує Землі (с. 12; с. 14) |
Мова, зрозуміла всім (с. 14; с. 16 ) |
Веселка (с. 15; с. 21) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Театр. Музична казка. Опера. Балет. Сприймання: Б. Павловський .Фрагмент з балету «Білосніжка та семеро гномів». Виконання: М. Лисенко. Пісня Лисички з дитячої опери «Коза-Дереза». |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Театр. Театральний костюм. Роль театру у житті людини. Сприймання: зображення театральних костюмів. Виконання кольоровими олівцями або фарбами ескізів повсякденного одягу або театрального костюму. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Читання складів, слів. Звуко-буквенний аналіз слів |
|
|
|
Тиждень 18
Україна – моя Батьківщина
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
01.02 |
02.02 |
03.02 |
04.02 |
05.02 |
|
Українська мова (читання) |
Робота з дитячою книжкою. |
Звук [ц], Буква Ц ц (Ч. 2, с. 6; с. 12) |
Звук [ч], Буква Ч ч (с. 8; с. 4) |
|
|
Закріплення звукового значення букви Я я (ч. 1, |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Письмо малої і великої ц, Ц (с. 11) |
Письмо малої і великої ч, Ч (с. 12) |
|
Письмо слів і речень з вивченими буквами |
Математика |
Літр — одиниця вимірювання місткості (с. 72-73) |
Літр — одиниця вимірювання місткості (закріплення) (с. 7-8) |
Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (с. 74) |
|
Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (закріплення) (с. 9-10) в контексті теми тижня |
Я досліджую світ |
|
Державні символи України. Україна та її сусіди (с.16–17; с. 17 ) |
Моя культура |
Древній Київ – столиця України |
Моя Україна (лепбук) ( с. 23) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Магія танцю. Музичний розмір. Полька. Вальс. Сприймання: Й. Штраус. Казки віденського лісу». Виконання:українська народна пісня. Гарний танець гопачок. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Магія танцю. Краса руху, ритмічність. Сприймання: відео танців різних стилів. Ліплення фігурки людини у русі. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Буква Жж, звук [ж] |
|
|
|
Тиждень 19
Мандруємо Україною
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
08.02 |
09.02 |
10.02 |
11.02 |
12.02 |
|
Українська мова (читання) |
Закріплення звукового значення букв Ц ц і Ч ч (с. 7, 9; с. 15, 17) ЯДС |
Читання букварних текстів. Робота з дитячою книжкою (с.10) |
Звук [ж], буква Ж ж (с. 12; с. 16) |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Письмо великої і малої Ї, ї (с. 16) |
Письмо малої ж |
Письмо великої Ж |
|
РЗМ «Моя держава» ЯДС (с. 18) |
Математика |
Кілограм — одиниця вимірювання маси (с. 75-76) |
Кілограм — одиниця вимірювання маси (закріплення) (с. 11-12) |
Задачі та вирази на обчислення маси (с. 77-78) |
|
Задачі та вирази на обчислення маси (закріплення) (с. 13) |
Я досліджую світ |
|
Як можна подорожувати Україною. Чому Україну можна назвати різноманітною |
Рекорди України |
Улюблені місця дітей (с. 26; с. 23) |
Подорожуємо Україною (аплікація) (27; 24) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Шляхами рідного краю. Звукоряд. Сприймання: М. Лисенко. Увертюра до опери «Тарас Бульба». Виконання:М. Ведмедері. Козачата. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Шляхами рідного краю. Плановість у пейзажі. Сприймання: міські та сільські пейзажі. Виконання зображення вулиці або двору у техніці аплікації. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Склад чисел. Приклади на знаходження невідомого доданка |
|
|
|
Тиждень 20
Різноманітна природа України
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
15.02 |
16.02 |
17.02 |
18.02 |
19.02 |
|
Українська мова (читання) |
Читання і обговорення букварних текстів |
Звук [ш], буква Ш ш (с.18; с . 20) |
Звук [х], буква Х х (с. 20; с. 22) |
|
|
Буква Ї ї та її звукове значення (с. 14; с. 18) |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Письмо великої і малої Ш, ш (с. 20) |
Письмо великої і малої Х, х (с. 21) |
|
Письмо слів, речень з вивченими літерами |
Математика |
Додавання і віднімання числа 6 (с. 79; с. 15) |
Закріплення додавання і віднімання числа 6 (с. 80) |
Додавання і віднімання числа 7 |
|
Закріплення додавання і віднімання числа 7. Складання рівностей за схемами (с. 82) |
Я досліджую світ |
|
Рослини – символи України (с. 28–29; |
Тварини України. Чому тварини і рослини потрапляють до Червоної книги |
Про дзьоби і лапи. Розповідаємо про тварин (с. 32–33, с.34; с.28) |
Диво природи (с. 35; с. 27) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Весна на порозі . Імпровізації голосом, на музичних інструментах. Сприймання: Й. Штраус. Весняні голоси. Виконання:О. Тарнавська. Весняний концерт. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Весна на порозі. Сприймання: картини Антона Кашшая, Романа Свередюка. Виконання весняного пейзажу акварельними фарбами. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Звуко-буквенний аналіз слів |
|
|
|
Тиждень 21
Повітря. Як люди навчилися літати
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
22.02 |
23.02 |
24.02 |
25.02 |
26.02 |
|
Українська мова (читання) |
Робота з дитячою книжкою ЯДС (с. 22) |
Читання і обговорення букварних текстів (с.19, 21)
=У= Буква Ю ю та її звукове значення |
Буква Є є та її звукове значення |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Письмо малої ю (с. 24) |
Письмо великої Ю |
Письмо великої і малої Є, є (с. 25) |
|
РЗМ «Червона книга» ЯДС (с. 27) |
Математика |
Додавання і віднімання чисел 8, 9. Порівняння довжин відрізків (с. 83; с. 17) |
Повторення: додавання і віднімання чисел у межах 10 (с. 85); |
Об’ємні геометричні фігури (с. 18) |
|
Перевір себе (урок-узагальнення) (с. 85; с. 20) |
Я досліджую світ |
|
Чому повітря важливе. Чим корисний вітер (с. 36–37; с. 29 ) |
Як люди навчилися літати (с. 38–39; с. 31) |
Досліджуємо: як відшукати повітря (с. 40) |
Вітровказівник (с.41; с. 29) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Найрідніше слово мама. Музичні імпровізації. Сприймання: А. Вівальді. Весна. Виконання:Р. Рустамов. Ми співаєм пісеньку. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Найрідніше слово мама. Симетрія. Асиметрія. Сприймання: картини Вінсента Ромеро Відондо, Еміля Мун’є. Виконання з кольорового паперу листівки для мами в техніці аплікації. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Звук [дз], позначення його буквами |
|
|
|
Тиждень 22
Про права і правила
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
01.03 |
02.03 |
03.03 |
04.03 |
05.03 |
|
Українська мова (читання) |
Робота з дитячою книжкою ЯДС (с. 34) |
Буква Щ щ та її звукове значення
=У=Закріплення звукового значення букви Щ щ |
Читання і обговорення букварних текстів |
|
|
Закріплення звукового значення букв Ю ю та Є є |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Письмо малої щ |
Письмо великої Щ |
|
Письмо слів і речень з вивченими буквами |
Математика |
Розділ 4. Числа 11-100. Десяток (с. 86-87; с. 21-22) |
Утворення десятків першої сотні. Лічба десятками (с. 88-89; с. 21-22) |
Утворення і читання чисел другого десятка (с. 90-91; с. 23) |
|
Числа 11-20 (с. 92-93; с. 24) |
Я досліджую світ |
|
Які права має кожна дитина |
Хто такий добрий громадянин |
Як безпечно спілкуватися телефоном (с. 46) |
Аплікація «Листівка для матусі» до свята 8 Березня |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Мій Кобзар. Музична фраза. Сприймання: Д.Крижанівський. Реве та стогне Дніпр широкий. Виконання:А. Філіпенко. Зацвіла в долині. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Мій Кобзар. Аналіз форми. Сприймання: картини Т.Г.Шевченка. Виконання графічних замальовок музичних інструментів (кобзи). |
|
Індивідуальні консультації |
|
Знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника |
|
|
|
Тиждень 23
Весна
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
08.03 |
09.03 |
10.03 |
11.03 |
12.03 |
|
Українська мова (читання) |
|
Звук [ф], буква Ф ф (с. 36; с. 30) |
Звук [дз], позначення його буквосполученням Дз дз (с. 38; с. 32) |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Письмо малої ф
=У= Письмо великої Ф |
Письмо буквосполучень дз, Дз та слів із ними (с. 34) |
|
РЗМ «Шкільні правила» ЯДС (с. 36) |
|
Математика |
Дециметр — одиниця вимірювання довжини (с. 94-95; с. 25) |
Визначення кількості десятків і одиниць у числах (додаткова тема, с. 26)
=У= Числовий ряд (додаткова тема, с. 27) |
|
Додавання і віднімання чисел на основі нумерації (с. 96-97)
|
|
Я досліджую світ |
Як ми дізнаємося, що прийшла весна. (с. 48–49; с. 35) |
Що загрожує первоцвітам (с. 48–49; с. 35) |
Весняний день рік годує (с. 50–51; с. 37) |
Телефон зі стаканчиків |
|
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
Радіємо успіхам. Узагальнення і систематизація вивчених знань. Урок-гра. Виконання музичних творів. |
|
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
Радіємо успіхам. Натюрморт. Узагальнення і систематизація вивчених знань. Сприймання: натюрморти Володимира Кудлая, Ніни Марценюк, Шин Жон Сіка. Виконання акварельними фарбами натюрморту з предметів посуду. |
|
|
Індивідуальні консультації |
Повторення складу числа 10 |
|
|
|
Тиждень 24
Ми знаємо абетку
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
15.03 |
16.03 |
17.03 |
18.03 |
19.03 |
|
Українська мова (читання) |
Читання і обговорення букварних текстів |
Закріплення звукового значення буквосполучень Дж дж, Дз дз (с. 43) |
Апостроф (с. 44; |
|
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням Дж дж (с. 42; с. 33) |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Письмо буквосполучень дж, Дж та слів із ними (с. 37) |
Письмо слів і речень з буквосполученнями Дж дж, Дз дз (с. 38) |
|
Письмо слів з апострофом (с. 40) |
Математика |
Дії з одиницями вартості (с. 98; с. 28-29) |
Розрядні доданки |
Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків (с. 100) |
|
Повторення вивчених одиниць вимірювання (см, дм, л, кг) (с. 31) |
Я досліджую світ |
|
Співаємо абетку. Створюємо красиву абетку (с. 54–55) |
Рухлива абетка |
Створюємо абетку природи (58 ) |
Закладка (аплікація) (с. 59; с. 33) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Пташині співи. Спів по нотах. Сприймання: Ж. Рамо. Перекличка птахів. Виконання:А. Філіпенко. Зяблик. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Пташині співи. Аналіз форми. Сприймання: твори Такмая, Дженіфер Ломмерс. Ліплення пташки з пластиліну. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Читання складів за таблицями. Буквар ст.102-103 |
|
|
|
Тиждень 25
Що потрібно для життя
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
22.03 |
23.03 |
24.03 |
25.03 |
26.03 |
|
Українська мова (читання) |
Робота з дитячою книжкою ЯДС (с. 46 або 50) |
Ознайомлення з українською абеткою. |
Л. Повх. Хто вміє читати. ( с. 52; с. 37) |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Письмо слів, речень з вивченими буквами. (Буквар, ч. 2, с. 51) |
Письмо слів, речень з вивченими буквами |
Письмо слів, речень з вивченими буквами. |
|
РЗМ «Зацвіла верба – прийшла весна ЯДС (зошит, с. 41) |
Математика |
Іменовані числа (с. 101-102; с. 32) |
Різницеве порівняння чисел (додатково) (с. 33-34) |
Знаходження невідомого зменшуваного (с. 103; |
|
Знаходження невідомого від’ємника |
Я досліджую світ |
|
Що потрібно для життя рослині, тварині, людині. Ранні овочі – на добре здоров’я (с. 60; с. 63; с. 40) |
З чого складається ґрунт (с. 61–62) |
Природі потрібні всі (ч. 64; ч. 41) |
Травничок-боровичок (с. 65; с. 34) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Ці милі комашки. Звуконаслідувальні етюди. Сприймання: М. Римський- Корсаков. Політ джмеля. Виконання:Н. Май. Метелик. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Ці милі комашки. Монотипія. Сприймання: зображення комах. Виконання акварельними фарбами зображення метелика у техніці монотипії із подальшим доопрацюванням. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Письмо слів у буквосполученні ьо, йо |
|
|
|
Тиждень 26
Як ми отримуємо інформацію
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
29.03 |
30.03 |
31.03 |
01.04 |
02.04 |
|
Українська мова (читання) |
Такі різні тексти. |
Дж. Родарі «Пригоди Цибуліно» (уривок) (с. 60; с. 40) |
Історія яблука |
|
|
А. Ліндгрен «Діти з Бешкетної вулиці» (с. 58; с. 39) |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Голосні звуки. Склад. Наголос (ч. 2, с. 59) |
Перенос слів з рядка в рядок. (ч. 2, с. 61) |
|
Приголосні звуки |
Математика |
Знаходження сум і різниць чисел (с. 105-106) |
Побудова відрізків (додатково, с. 37-38) |
Утворення і читання чисел від 20 до 50 |
|
Утворення і читання чисел від 50 до 70 |
Я досліджую світ |
|
Як ми отримуємо і передаємо інформацію. Правила безпечної поведінки в інтернеті (с. 66–67; |
Як шукати відповіді на запитання |
Як поводитися в бібліотеці. Як ставитися до книжки (с. 69–70 ) |
Виготовлення кишенькової книжечки (с. 71; с. 35) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Світле свято Великодня. Самостійне музикування. Пантоміма. Сприймання: українські народні пісні. Гаївки. Гагілки. Виконання:В. Кравчук. Розмалю писанку на Великдень. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Світле свято Великодня. Великодні символи та традиції. Види писанок. Сприймання: великодні символи, писанки. Виконання великоднього декору (кролика) у змішаній техніці. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Додавання і віднімання круглих чисел |
|
|
|
Тиждень 27
Я покупець
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
05.04 |
06.04 |
07.04 |
08.04 |
09.04 |
|
Українська мова (читання) |
Робота з дитячою книжкою (с. 56) |
Р. Скиба «Із життя хитрих слів» (с. 64; |
Про що розповідає обкладинка |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Букви Я, Ю, Є, Ї (ч. 2, с. 65) |
Позначення м’якості приголосних на письмі (ч. 2, с. 67) |
Буква Ь (ч. 2, с. 69) |
|
РЗМ Факт і думка ЯДС (ч. 2, с. 70; зошит с. 44) |
Математика |
Утворення і читання чисел від 70 до 100 (с. 109; с. 39) |
Вирази на дві дії (додатково, с. 40) |
Таблиця чисел першої сотні (с. 110-111; с. 41 ) |
|
Запис чисел у нумераційній таблиці |
Я досліджую світ |
|
Що і де можна купити. Потреби і бажання (с. 72–73; |
Товари і послуги. Що можна купити за гроші (с. 74–75; с. 47 ) |
Ціна грошам. Доходи і витрати (с. 76–78; с. 48) |
Гаманець-нотатник |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Космічні пригоди. Імпровізація голосом та жестами. Сприймання: Людвіг ван Бетховен. Соната № 14 («Місячна»). Виконання: А. Басова. Місяць і зірки. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Космічні пригоди. Фантазія та уява в творчості. Сприймання: картини Сергія Крайнєва, Олексія Леонова, Джона Беркі. Виконання зображень космічних об’єктів. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел |
|
|
|
Тиждень 28
З чого і для чого це зроблено
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
12.04 |
13.04 |
14.04 |
15.04 |
16.04 |
|
Українська мова (читання) |
Дж. Дональдсон «Равлик і кит» |
С. Дерманський «Про яків» (с. 74; |
«На базар із татом». За Госсіні Сампе (с. 76; с. 48) |
|
|
«Парасолька». За Зіркою Мензатюк |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Слова, які відповідають на питання хто?, що? (ч. 2, с. 73) |
Апостроф (ч. 2, с. 75) |
|
Слова ввічливості (ч. 2, с. 77) |
Математика |
Метр — одиниця вимірювання довжини |
Додавання і віднімання круглих чисел (с. 115; с. 43) |
Додавання і віднімання числа 1 в межах 100 (с. 116) |
|
Порівняння двох виразів (додатково, с. 44-45) |
Я досліджую світ |
|
Природні і штучні матеріали та об’єкти. Чи шкодять штучні матеріали довкіллю (с. 80–81; 50) |
Навіщо людині машини й інструменти. Прості механізми (82–83; 52) |
Експериментуємо і досліджуємо (с. 84–86 ) |
Капітошка (с.87; с. 38) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
У підводному царстві. Спів по нотах. Гра «Я- композитор». Сприймання: К. Дебюссі. П`єси про море. Виконання: Т. Ярова. Дельфін. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
У підводному царстві. Теплі та холодні кольори. Сприймання: твори Івана Айвазовського. Виконання морського пейзажу. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Звуко-буквенний аналіз слів. Апостроф |
|
|
|
Тиждень 29
Винаходи людства
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
19.04 |
20.04 |
21.04 |
22.04 |
23.04 |
|
Українська мова (читання) |
Робота з дитячою книжкою |
Пластик: плюси і мінуси (с. 78; с. 49) |
Як народжується лялька (с. 80; с. 50) |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Слова, що відповідають на питання який?, яка?, яке?, які? (ч. 2, с. 79) |
Слова, які відповідають на питання що робити?, що роблять? |
Слова-помічники |
|
РЗМ Краще один раз побачити ЯДС (Ч. 2, с. 71; зошит 45) |
Математика |
Многокутники (с. 117; с. 46) |
Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 |
Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (закріплення) (с. 47) |
|
Задачі на знаходження вартості покупки (узагальнення) (с. 48-49) в контексті теми тижня |
Я досліджую світ |
|
Винаходи і відкриття. Що потрібно, щоб стати винахідником (с.88–89; с. 52) |
Найголовніші винаходи людства |
Як людина вчиться у природи (с. 92–93; с. 55) |
Ти – винахідник. Вітрячок (с. 94–95; С. 39) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Моя улюблена іграшка. Порівняння музичних творів за темпом, ладом, характером. Сприймання: В. Косенко. Не купили ведмедика. Купили ведмедика. Виконання: А. Кривута. Новосілля в мишеняти. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Моя улюблена іграшка. Розвивальна роль іграшок. Сприймання: дитячі іграшки. Ліплення улюбленої іграшки. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Читання складів за таблицями. Буквар ст.102-103 |
|
|
|
Тиждень 30
Великдень
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
26.04 |
27.04 |
28.04 |
29.04 |
30.04 |
|
Українська мова (читання) |
Г. Бойко «Загубила голку Ніна»,
Ш. Сілверстейн «Кумедна Розі» |
Ю. Тувім «Паротяг» (с. 86; |
«Томас Едісон». |
|
|
Без коліс, як без води: ні туди і ні сюди (с.84; с. 52) |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Слова, протилежні за значенням (ч. 2, с. 85) |
Слова, близькі за значенням (ч. 2, с. 87) |
|
Слова, які пишуть з великої букви (ч. 2, |
Математика |
Доба. Година — одиниця вимірювання часу (с. 119 -121) |
Доба. Година — одиниця вимірювання часу (закріплення) |
Послідовність днів тижня (с. 122) |
|
Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (с. 123-124) |
Я досліджую світ |
|
Як з’являється на світ курча. Чому яйце – символ Великодня (с. 52; с. 39 ) |
Про що розповідає писанка? |
Що кладемо у великодній кошик? |
Зустрічаймо Великдень (с. 53; |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Великдень. Виконання: "Мишки на Великдень Пасочку Мiсили" З.Лісевич |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Великдень. Аплікація «Листівка до дня Великодня» |
|
Індивідуальні консультації |
|
Визначення часу за годинником. Уроки тітоньки Сови |
|
|
|
Тиждень 31
Веселка
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
03.05 |
04.05 |
05.05 |
06.05 |
07.05 |
|
Українська мова (читання) |
|
«Знаєш, як я тебе люблю?»
За С. Макбратні |
|
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Складаємо речення. Описуємо (ч. 2, с. 91) |
|
РЗМ Які вони, рослини ЯДС (зошит, |
||
Математика |
Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (закріплення) (с. 52) |
|
Додавання чисел виду 65 + 32 (с. 125; с. 53-54) |
||
Я досліджую світ |
Як з’являється веселка. |
Чому веселка різнокольорова? |
Соляна веселка у пляшці. |
||
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
Український віночок. Спів по нотах звукоряду. Сприймання: віночок українських народних пісень. Виконання:.Л. Кіндрат. Ромашка. |
|
||
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
Український віночок. Національні уявлення про красу. Сприймання: національні костюми різних народів. Виконання з кольорового паперу декоративного віночка. |
|
||
Індивідуальні консультації |
|
|
|
Тиждень 32
Літо на порозі
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
10.05 |
11.05 |
12.05 |
13.05 |
14.05 |
|
Українська мова (читання) |
|
Ю. Бедрик «Коник-стрибунець», |
Як росте жаба |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Складаємо речення. Розповідаємо (ч. 2, |
Складаємо речення. Порівнюємо (ч. 2, с. 95) |
|
Ставимо запитання (ч. 2, с. 97) |
|
Математика |
Віднімання чисел виду 46 – 32 (с. 126; с.55) |
Закріплення додавання чисел виду |
|
Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2 (ознайомлення) — додатково, с. 56 |
|
Я досліджую світ |
Що росте на луках. Досліджуємо рослини (100, 102; 58) |
Як дізнаємося, що прийшло літо. Комахи (с. 96–97; с. 56) |
Як можна відпочивати влітку. |
Ліплення «На морі» |
|
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
В очікуванні літа. Гра «Музичний діалог». Сприймання: А. Вівальді. Концерт для скрипки «Літо» з циклу « Пори року». Виконання:А. Олейнікова. Канікули. |
|
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
В очікуванні літа. Розваги та діяльність у різні пори року. Сприймання: картини у побутовому жанрі. Виконання композиції «Метелики» в техніці аплікації. |
|
|
Індивідуальні консультації |
Слова, які пишуться з великої букви. Уроки тітоньки Сови |
|
|
|
Тиждень 33
Ми – дослідники. Ми – винахідники.
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
17.05 |
18.05 |
19.05 |
20.05 |
21.05 |
|
Українська мова (читання) |
Робота з дитячою книжкою |
Г. Ткачук «Волохате волосся», «Жахлива історія» |
Р. Скиба «Щось не так» (с. 98; с. 59) |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Складаємо розповідь за малюнками |
Складаємо розповідь за малюнками
(продовження) |
Ігри зі словами (зошит, с. 43) |
|
РЗМ «Чим можна займатися влітку» |
Математика |
Зв’язок дій додавання і віднімання чисел в межах 100 (с. 127; с. 57) |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел (закріплення) (с. 58) |
Площинні і об’ємні геометричні фігури |
|
|
Я досліджую світ |
|
Тварини влітку. Як поводитися в лісі влітку (с. 98–99) |
Що потрібно для подорожі (с. 104–105; с. 60) |
Хто такий дослідник. Чи можна бути винахідником у наш час? |
Непростий лопух.
Дядечко Реп’ях |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Об’ємна аплікація «Риба-кит» |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Розучування пісні «Будуймо спільноту». |
|
Індивідуальні консультації |
|
Задачі-жарти. Уроки тітоньки Сови |
|
|
|
Тиждень 34
Готуємося до літніх канікул
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
24.05 |
25.05 |
26.05 |
27.05 |
28.05 |
|
Українська мова (читання) |
Робота з дитячою книжкою |
«Говоримо про літо». Складання розповіді за певним планом.
|
Перевір себе. |
|
|
(с. 100; с. 60) |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
«Літні канікули». Списування. |
Повторення та узагальнення вивченого за ІІ семестр. |
|
Розповідаємо про плани на канікули ЯДС |
Математика |
Вправи з іменованими числами (повторення) (с. 60-61) |
Одиниці вимірювання довжини (повторення) (с. 62-63) |
Перевір себе. Узагальнюючий урок (с. 128)
|
|
Повторення та узагальнення вивченого за рік. |
Я досліджую світ |
|
Які гриби і рослини небезпечні для життя (с. 106–107; с. 62) |
Хто найкраще плаває (с. 108–109; |
Правила безпеки під час літніх канікул. (с. 106–107; с. 62) |
Літо (пазл-аплікація) (с. 110–111; с. 41) Повторення та узагальнення вивченого у ІІ семестрі. |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань за рік. Виконання музичних творів. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань за темою. Виконання абстрактної колективної роботи у змішаній техніці. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Розв’язування задач |
|
|
|