Сценарій свята "Калейдоскоп талантів"для 1-2 класу

Про матеріал
Сценарій свята присвячений тижню початкової школи НУШ під назвою "Калейдоскоп талантів"
Перегляд файлу

 «Калейдоскоп талантів».

 

Вчитель .  Доброго  дня, всім .. Як ви вже зрозуміли у нас сьогодні з вами свято ,яке має назву «Калейдоскоп талантів»

Кажуть талант-це цінний дар. А кожна дитина - це цілий світ. Одні люблять співати, танцювати, інші - майструвати, малювати, складати конструктор. Я впевнена, що кожна дитина, талановита по - своєму. Адже неталановитих дітей просто не буває! Потрібно просто в кожному знайти ту саму родзинку, ту саму іскорку, яка коли небудь виросте в зірочку і з роками з'явитися талановита особистість, а може і велика зірка.

Вчителька. Сьогодні ...

(забігає фіксіки Сімка)

Сімка:Ой, здрасті .

Вчителька. Доброго дня, а ви хто?

Сімка.Я хто? Так як ви смієте не знати мене? !

Діти, а ви дізналися хто я?

(відповіді дітей)

Сімка. Так я вірно мене звати сімка із мультика Фіксіки.

Вчителька. А що ви тут робите?

Сімка: я пробігала біля вашого класу, побачила скупчення дітей , тай  вирішила в гості зайти.

Вчителька. Ну тоді ласкаво просимо!

Сімка .Це що, всі ваші діти?

Вчителька.Так всі мої!

Сімка.А навіщо ви тут всі зібралися?

Вчителька.У нас сьогодні свято для найрозумніших, найсміливіших, найталановитіших дітей яке називається «Калейдоскоп талантів».

Сімка.Ура! Я теж хочу брати участь у вашому святі! Можна ?

Вчителька.Звісно можна ! Наші діти підготувалися до свята і готові показати на що вони здатні.

Наші таланти розпустять вітрила,

В небо піднімуть нас радості крила.

Вітер натхнення запалить серця

Творчість живе у цих стінах щодня!

Вчителька. Сімка, а ти вмієш вірші читати?

Сімка. А як же! Ось послухайте !

Села муха на варенье,вот и всё стихотворенье!

Вчителька. Сімко вірші треба читати з виразом. Послухай, як це робить наша Лілічка.

(вірші)

Сімка: Яка молодець! Яка талановита дівчинка!

А у мене, немає таланту читати вірші, зате я вмію танцювати.

(Запитує у дітей)

А ви вмієте танцювати?

(відповідь дітей)

А покажете ?

Вчителька. Звісно покажемо. Я запрошую на нашу маленьку сцену нашу талановитих  дівчаток танцюристок!

(танець)

Вчителька. Ну що, тобі сподобалася як танцює наші дівчатка?

Сімка. Так молодці, які у вас талановиті діти і вірші читають і танцюють, а конструювати вони вміють?

Вчителька: Сімко, наші хлопці майстри на всі руки. Вони можуть з конструктора побудувати що завгодно. Давайте запросимо наших хлопчиків Андрійка, Ванюшу і Максима.

Сімка: Зараз перевіримо!

(діти будують з Лего будівництво).

Вчителька разом з Сімкою оглядають споруди)

Вчителька: Ну як?

Сімка: Да .... у них є навіть талант до конструювання!

Які талановиті діти!

Ну, у мене немає такого таланту, але я його буду розвивати. А можна я запишуся до вашого класу і подружусь з вашими хлопчаками!

Вчителька: Звичайно можна!

Сімка: Ура! Я стану відомим конструктором!

Вчителька: Знаєш Сімко, наші дітки мають талант не тільки в танцях, в читанні віршів чи конструюванні. Але вони ще й великі спортсмени.

Сімка: У них навіть є і такий талант!?

Вчителька: Так! І зараз наші талановиті хлопчики  покажуть що вони уміють Запрошуємо на маленьку сцену  Іллюшу та Тарасика.

(виступ дітей)

Сімка: Ура! У мене з'явивилася нова мрія ! Я тепер хочу бути спортсменкою!

(діти сідають)

Вчителька: Сімка, а ти співати вмієш?

Сімка: Ну так ,недуже!

Вчителька. А наші дітки вміють  і зараз вони це нам продемонструють! Запрошуємо на нашу сцену Веронічку та Сашуню .

(Виступ дітей)

Сімка: Ось це талант! Справжні зірки!

Вчителька. Так-так у нас всі діти справжні зірки.! Та це іще не все  наші дітки вміють не тільки співати, у нас є учні які мають неабиякий талант до малювання !

Зараз ми тобі це покажемо.

Сімка:  А я теж вмію малювати, навіть можу намалювати небачену картину.

Вчителька.:  Сімка, а що значить небачена картину.

Сімка: Ну,це така картина, яку ніхто не бачив!

Вчителька.: Зрозуміло,  а ось зараз наш Богданчик  та Михайлик покажуть, які надзвичайно красиві картини малюють  вони.

Демонструють картину

Сімка: (розглядає малюнки) Так, таки ваша правда ,красиві картини.Який талановиті хлопчики.

Вчителька.: Ось так Сімко у наших діток ще багато талантів, щоб показати всі часу не вистачить, а наше свято вже підійшло до кінця.

Сімка:  Як шкода! Я пропоную наостанок всіх дітей нагородити за їх таланти грамотами!

Нагородження

Вчителька.: 

Талант співати і талант творити,
Це для людини — божий дар!
Талант безмежно світ любити
Й життєвий витримать удар...
Комусь дається він відразу,
Не треба й ритися в собі.
Із розумом й красою разом,
Комусь — у довгій боротьбі.

Але з талантом світло жити,
І легко по землі іти.
Талант нічим не замінити
Без болю і без гіркоти.

Насправді, талант не має меж та кордонів.

Завдяки таланту ми маємо можливість доторкнутись до піднесеного, хвилюючого і чарівного.

Один мудрець сказав: „Якщо кожного вечора на небі з'являються зорі, значить це комусь необхідно”.

А нам усім просто життєво необхідно, щоб на нашому шкільному небосхилі досягненя ніколи не згасали, а запалювались нові яскраві сузір'я талантів ширились горизонти Зоряних обріїв.

Ось і наша  зустріч добігла кінця.

Сімка:  Прощайте дітки , мені пора додому, я вам дуже вдячна за таке чудове свято, але якщо у вас знову буде свято кличте мене я примчу, я дуже люблю свята! До побачення! До нових зустрічей!!!

Вчителька.: Сподіваємося, що вам було приємно і затишно з нами.

Впродовж програми вам демонстрували свої таланти  учні 2 -Б класу давайти ми їх ще раз запросимо на сену!

Зичу  вам миру, добра  і щастя!

Дякуємо за увагу. До побачення!

До нових зустрічей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку