Комплексне-підсумкове заняття
“У гості до котика Мурчика”
( 1 молодша група )
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про домашню тварину – котика ( будова тіла, звуконаслідування, смакові уподобання, особливості поведінки ). Закріплювати знання про побутові предмети та їх розташування в оселі. Розвивати тактильні відчуття дітей,закріпити вміння дітей виконувати шнуровку, викладати сенсорні килимки,розрізняти та називати кольори. Вправляти у техніці ліплення ( поділ матеріалу, розкочування, сприяти розвитку предметної діяльності. Розвивати увагу, уяву ,дрібну моторику пальців рук. Формувати бажання вчиняти морально,добиватись успіху, доводити справу до кінця. Стимулювати інтерес до різних видів діяльності.
Матеріал: іграшковий котик, подушка з різним наповненням ( тверде, м’яке,холодне, колюче ), посуд шнурівки сенсорний килимок, квіти, солоне тісто, гра «Рибалка» .
Хід заняття
Вихователь: Добрий день. Діти. Ви чуєте хтось шкребеться? Хто це може бути ?
Котик – воркотик
Вуса мов дротик,
М’якеньки лапки
На лапках царапки.
Давайте привітаємося до котика, познайомимося з ним. Наш котик дуже чемний, він нікого не ображає, з усіма завжди грає. Але чому наш Мурчик такий засмучений?
Котик: бешкетниця мишка тут бігала і розрила моє молочко тепер я голодний. Взагалі все порвала , попсувала і втікла.
Вихователь:Заспокойся, котику. Дітки, давайте покажемо як котик ловив мишку. ( пальчикова вправа «Кішки-мишки»). А зараз ми котика вкладемо спати, а для того щоб котик добре відпочив покладемо йому подушечки. Наш котик полюбляє спати на м’якеньких подушках. Тут у нас багато є різних. Які подушечки? (Відповідь дітей) Треба вибрати тільки м’якенькі та покласти їх у кошик . Ти, Мурчику, відпочивай, а ми подивимося якої шкоди наробила мишка. Перекинула посуд на кухні, розшнурувала черевики, погризла килимок, порвала квіти. Дітки, давайте наведемо лад, а ще приготуємо котику їсти. Що ж полюбляє їсти котик (відповіді дітей). Давайте наловимо риби, ще й пиріжечків напечемо, та ковбаски зробимо. А працювати будуть ваші пальчики , давайте вони привітаються один з одним. (пальчикова вправа «Пальчики вітаються»).
Діти виконують завдання.
Вихователь: Котику Мурчику, їди-но поглянь як наші дітки попрацювали, все прибрали, приготували тобі смачне частування. Дякуємо малята, за вашу допомогу. Дітки, скажіть за ким котик любить бігати? Пограємо у гру « Котик і мишенята» я буду котиком, а ви маленькими мишенятами. ( гра «Котик і мишенята»)
Ми з вами гарно погралися, а тепер час іти на прогулянку. Візьмемо із собою котика Мурчика, нехай і він погуляє разом з нами.