Комплексне-підсумкове заняття “У гості до котика Мурчика”

Про матеріал
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про домашню тварину – котика ( будова тіла, звуконаслідування, смакові уподобання, особливості поведінки ). Закріплювати знання про побутові предмети та їх розташування в оселі. Розвивати тактильні відчуття дітей,закріпити вміння дітей виконувати шнуровку, викладати сенсорні килимки,розрізняти та називати кольори. Вправляти у техніці ліплення ( поділ матеріалу, розкочування, сприяти розвитку предметної діяльності. Розвивати увагу, уяву ,дрібну моторику пальців рук. Формувати бажання вчиняти морально,добиватись успіху, доводити справу до кінця. Стимулювати інтерес до різних видів діяльності.
Перегляд файлу

Комплексне-підсумкове заняття

“У гості до котика Мурчика”

( 1 молодша група )

 

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про домашню тварину – котика ( будова тіла, звуконаслідування, смакові уподобання, особливості поведінки ). Закріплювати знання про побутові предмети та їх розташування в оселі. Розвивати тактильні відчуття дітей,закріпити вміння дітей виконувати шнуровку, викладати сенсорні килимки,розрізняти та називати кольори. Вправляти у техніці ліплення ( поділ матеріалу, розкочування, сприяти розвитку предметної діяльності. Розвивати увагу, уяву ,дрібну моторику пальців рук. Формувати бажання вчиняти морально,добиватись успіху, доводити справу до кінця. Стимулювати інтерес до різних видів діяльності.

Матеріал: іграшковий котик, подушка з різним наповненням ( тверде, м’яке,холодне, колюче ), посуд шнурівки сенсорний килимок, квіти, солоне тісто, гра «Рибалка» .

Хід заняття

Вихователь: Добрий день. Діти. Ви чуєте хтось шкребеться? Хто це може бути ?

Котик – воркотик

Вуса мов дротик,

М’якеньки лапки

На лапках царапки.

Давайте привітаємося до котика, познайомимося з ним. Наш котик дуже чемний, він нікого не ображає, з усіма завжди грає. Але чому наш Мурчик такий засмучений?

Котик: бешкетниця мишка тут бігала і розрила моє молочко тепер я голодний. Взагалі все порвала , попсувала і втікла.

Вихователь:Заспокойся, котику. Дітки, давайте покажемо як котик ловив мишку. ( пальчикова вправа «Кішки-мишки»). А зараз ми котика вкладемо спати, а для того щоб котик добре відпочив покладемо йому подушечки. Наш котик полюбляє спати на м’якеньких подушках. Тут у нас багато є різних. Які подушечки? (Відповідь дітей) Треба вибрати тільки м’якенькі та покласти їх у кошик . Ти, Мурчику, відпочивай, а ми подивимося якої шкоди наробила мишка. Перекинула посуд на кухні, розшнурувала черевики, погризла килимок, порвала квіти. Дітки, давайте наведемо лад, а ще приготуємо котику їсти. Що ж полюбляє їсти котик (відповіді дітей). Давайте наловимо риби, ще й пиріжечків напечемо, та ковбаски зробимо. А працювати будуть ваші пальчики , давайте вони привітаються один з одним. (пальчикова вправа «Пальчики вітаються»).

Діти виконують завдання.

Вихователь: Котику Мурчику, їди-но поглянь як наші дітки попрацювали, все прибрали, приготували тобі смачне частування. Дякуємо малята, за вашу допомогу. Дітки, скажіть за ким котик любить бігати? Пограємо у гру « Котик і мишенята» я буду котиком, а ви маленькими мишенятами. ( гра «Котик і мишенята»)

Ми з вами гарно погралися, а тепер час іти на прогулянку. Візьмемо із собою котика Мурчика, нехай і він погуляє разом з нами.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шилкіна Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 грудня 2021
Переглядів
557
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку