комплексні контрольні роботи з економіки (ККР) 10-11 клас

Про матеріал

комплексні контрольні роботи з економіки за напрямком залізничного траспорту (ККР)

розроблені для моніторингу знань, умінь та навичок учнів під час атестації навчального закладу

Перегляд файлу

 

 

 

 

Комплексні контрольні роботи з економіки 

Для учнів 10-11 класів

 

Розроблені з професійним напрямком  (залізничний транспорт)

 

Викладач економічних дисциплін  Ю.В.ЛОМОВА

30.08.2017

 


          Варіант 1.

  1. Галузева структура промисловості України.
  2. Дати поняття приватизації .
  3. Назвіть принципи підприємницької діяльності

 

Варіант2.

  1. Ринок як форма існування товарного виробництва.

2.Поняття і необхідність управління  ДП «Придніпровської залізниці».

3.Основні і оборотні фонди підприємств.

 

Варіант 3.

  1. Конкуренція – рушійна сила економічного прогресу.
  2. Методи управління підприємством (Вокзал ст.Дніпропетровськ).
  3. Задача: у перший рік на підприємстві вироблялося 20 одиниць товару А за ціною 5 грн за штуку і 30 одиниць товару Б за ціною 7 грн; другого року стали виробляти 35 одиниць товару Апо 6 грн за штуку і 20 одиниць товару Б по 6 грн. За цей період відбулося скорочення працівників підприємства на 5,5 %. Як змінилася продуктивність праці?

 

Варіант 4.

  1. Попит, пропозиція. Закони попиту і пропозиція.
  2. Бізнес-план, як інструмент підприємницької діяльності
  3. Менеджер та вимоги до нього.

 

Варіант 5.

  1. Ринкова інфраструктура та її функції.
  2. Показники продуктивності праці та методи їх вимірювання.
  3. Конкуренція – рушійна сила економічного прогресу.

 

Варіант 6.

  1. Підприємництво і ринок.
  2. Сучасні методи підготовки кадрів.
  3. Задача:у суспільстві відбулися такі зміни: кількість оборотів грошової одиниці знизилася із 7 до 5; емісія склала 5 %. Як повинен змінитися обсяг виробництва, щоб ціни на товари й послуги залишилися без змін?

 

Варіант 7.

  1. Види підприємницької діяльності.
  2. Кредити. Види кредитів.
  3. Уряд України запроваджує обмеження (чи підвищує мито) на імпорт кави. Як це вплине на ринки кави, чаю, кавоварок у країні?

 

 

Варіант 8

  1. Організаційно-правові форми підприємства.
  2. Заробітна плата і її економічний зміст.
  3. Структура фондів підприємства.

 

 

Варіант 9.

  1. Господарчі товариства. Економічні і правові основи діяльності.
  2. Реклама товарів. Види реклами.
  3. Задача: показати схематично зміни в попиті на молоко під впливом таких подій:
    а) у пресі з’явилися статті про масові інфекційні захворювання великої рогатої худоби;
    б) ціни на молоко знизилися на 10 %;
    в) підвищилася народжуваність у країні;
    г) знизилися доходи споживачів.
     

 

Варіант 10.

  1. Державна реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності.
  2. Шляхи просування товарів до споживача.
  3. Кадри підприємства, їх склад і структура.

 

Варіант 11.

  1. Ринок праці та його закони.
  2. Маркетинг у підприємницькій діяльності.
  3. Поняття і класифікація виробничих фондів підприємства.

 

Варіант 12.

  1. Планування підприємницької діяльності.
  2. Науково-технічний прогрес, його форми.
  3. Ринок, як форма існування товарного виробництва.

 

 

Варіант 13.

  1. Кадри підприємства, їх склад і структура.
  2. Рентабельність продукції і виробництва.
  3. Конкуренція – рушійна сила економічного розвитку.

 

Варіант 14.

  1. Основні фонди підприємства і показники їх ефективного використання.
  2. Прибуток підприємства.
  3. Закони попиту та пропозиції.

 

 

Варіант 15.

  1. Поняття і класифікація виробничих фондів підприємства.
  2. Собівартість продукції і її види.
  3. Професія, спеціальність, кваліфікація провідника пасажирського вагона.

 

 

Варіант 16.

  1. Види сучасних грошей.
  2. Галузева структура промисловості України.
  3. Реклама товарів. Види реклами на залізничному транспорті.

 

 

 

Варіант 17.

  1. Ринок цінних паперів.
  2. Ринок, як форма існування товарного виробництва.
  3. Сучасні методи прийому на роботу відділу кадрів ДП «Придніпровської залізниці».

 

Варіант 18.

  1. Інфляція в умовах ринкової економіки.
  2. Конкуренція – рушійна сила економічного прогресу.
  3. Задача:визначити коефіцієнт цінової еластичності попиту і зміну витрат споживачів, якщо відомо, що при збільшенні ціни на комп’ютери з 3500 до 4700 грн величина попиту зменшилася від 150 до 80 шт. Охарактеризувати попит на даний товар.
     

 

 

Варіант 19.

  1. Науково-технічний прогрес, його форми.
  2. Попит, пропозиція. Закон попиту і пропозиція.
  3. Продуктивність праці. Як збільшити продуктивність праці на Вашому робочому місці?

 

 

Варіант 20.

  1. Зарубіжний досвід маркетингової діяльності на залізничному транспорті.
  2. Ринкова інфраструктура та її функції.
  3. Підприємництво. Закон України “Про залізничний транспорт ”.

 

 

 

Варіант 21.

  1. Джерела доходів та витрат державного бюджету. Бюджетний дефіцит.
  2. Підприємництво і ринок.
  3. Акціонерні (товариства) підприємства.

 

 

Варіант 22.

  1. Реклама товарів. Види реклами.
  2. Види цін внутрішнього ринку
  3. Шляхи підвищення ефективності виробничої діяльності підприємств.

 

Варіант 23.

  1. Заробітна плата, її економічний зміст.
  2. Організаційно-правові форми підприємства.
  3. Реорганізація ДП «Придніпровської залізниці» причини і процедура.

 

 

Варіант 24.

  1. Ринок цінних паперів.
  2. Кредитна система та її роль у суспільному виробництві. Види кредиту.
  3. Задача:Коваленко має невелику гончарну фірму. Він наймає одного помічника і платить йому 6000 грн на рік. Щорічна оренда приміщення складає 2500 грн. На сировину витрачається 10 000 грн. Коваленко інвестував в устаткування (гончарні кола, печі та ін.) власні заощадження в розмірі 20 000 грн, що могли б йому приносити 10 % річних за умови вкладення їх у банк. Конкурент пропонував Коваленкові 7500 грн на рік за місце гончаря в його фірмі. Свої підприємницькі здібності Коваленко оцінює в 3500 грн на рік. Загальний виторг від продажу гончарних виробів склав 60 000 грн.
    Визначити: розмір бухгалтерського, економічного й чистого прибутку, якщо податки і платежі складають 30 %.
     

 

 

Варіант 25.

  1. Кадри  ДП «Придніпровської залізниці», їх склад і структура
  2. Державна реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності.
  3. Маркетинг у підприємницькій діяльності.

 

 

 

Варіант 26.

  1. Поняття і необхідність управління ДП «Придніпровської залізниці» .
  2. Ринок товарів. Оптова та роздрібна торгівля.
  3. Арбітражні суди. Аудиторські фірми.

 

 

 

Варіант  27.

  1. Методи управління підприємством.
  2. Планування підприємницької діяльності.
  3. Складіть рекламу своєї професії, по якій ви навчаєтесь в ліцеї.

 

 

Варіант 28.

  1. Бізнес-план, як інструмент підприємницької діяльності.
  2. Соціальний захист населення

     3. Задача.  У день народження школяреві подарували 500 грн. Він знав, що    банк А пропонує 20%-ві внески з нарахуванням складних відсотків, а банк Б — 25 % річних по простих відсотках. У який банк потрібно покласти гроші та скільки він зможе одержати там через п’ять років?
 

 

 

Варіант 29.

  1. Показники продуктивності праці та методи її вимірювання.
  2. Державна служба зайнятості та її функції.
  3. Вкладник поклав у банк 15 тис. грн і через рік зняв з рахунка 18 тис. грн. За цей час ціни збільшилися на 22 %.
    Визначити: 1) номінальну ставку; 2) реальну ставку.

 

Варіант  30.

      1.Бюджетний дефіцит.

      2.Види підприємств.

      3.Задача. Уряд країни вирішив взяти кредит в іншій країні в розмірі 2 млрд грошових одиниць з річною ставкою відсотка 8 %. Отриманий кредит інвестується в проекти, які дозволяють щорічно збільшувати ВВП на 500 млн грошових одиниць.
Визначити: 1) На яку суму зросте державний борг? 2) Якою має бути величина щорічних виплат по кредиту? 3) Через скільки років держава зможе сплатити борг?
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зразок відповіді комплексно-контрольної роботи

з предмету: « основи галузевої економіки та підприємництва»

Варіант№7

  1. Види підприємницької діяльності.

Підприємницька діяльність  має такі види:

  • Виробниче підприємництво – виробництво товарів, надання послуг та інформації,виконання робіт;
  • Комерційне – товарно-грошові відносини, торгівельно-обмінні операції;
  • Фінансове – купівля-продаж валюти, цінних паперів;
  • Посередницьке – посередник між покупцем та продавцем.

Основною складовою підприємницької сфери є фірма – володіє одним або кількома підприємствами й використовує кошти і ресурси для виробництва товарів,або надання послуг з метою отримання прибутку.

 За формою власності розрізняють фірми: індивідуальні (приватні),товариство(партнерство), корпорація (акціонерне.)

 Підприємницька діяльність визначається Законами України «Про підприємницьку діяльність», «Про підприємства», «Про державну підтримку малого підприємництва».

  1. Види кредитів.

Кредит – форма руху позичкового капіталу, що виражає відносини між кредиторами й позичальниками й забезпечує перетворення грошового капіталу на позичковий на умовах терміновості, повернення й платності.

Види кредиту:

  • Комерційний – надання кредиту одним підприємством іншому у вигляді продажу товару з відстрочкою платежу й оформляють векселем;
  • Банківський – надають банки у формі грошових позичок (під процентну ставку);
  • Споживчий – банки надають приватним особам для придбання товарів (під проценти);
  • Іпотечний – довгострокова позичка під заставу нерухомості.

 

  1. Уряд країни запроваджує обмеження (чи підвищує мито) на імпорт кави. Як це вплине на ринки кави, чаю, кавоварок у країні?
    1) Уведення обмежень на імпорт кави призведе до зменшення пропозиції кави. Рівноважна ціна збільшиться, кількість продажів зменшиться (рис. 17, а, с. 21).
    2) Чай — товар-субститут (замінник) кави, а отже, зменшення пропозиції і подорожчання кави викличе зростання попиту на чай. Рівноважна ціна і рівноважна кількість збільшаться (рис. 17, б, с. 21).
    3) Кава і кавоварки — товари, що доповнюють один одного. Зменшення пропозиції і подорожчання кави викличе зниження попиту на кавоварки. Рівноважна ціна і рівноважна кількість зменшаться (рис. 17, в, с. 21).
    Для розв’язання задачі 4 необхідно знати:
    • ринкова рівновага — ситуація на ринку товару чи послуги, за якої величина попиту дорівнює величині пропозиції;
    • уведення додаткових податків спричиняє зменшення пропозиції, збільшення рівноважної ціни й зменшення обсягу продажів за інших рівних умов;
    • уведення дотацій на виробництво спричиняє збільшення пропозиції, зниження ціни й збільшення обсягу продажів за інших рівних умов.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
3170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку