Комплексний тест з української мови 2 клас
Дата _______________ ПІ дитини ________________________________________________________
Друзі в поході
Умовилися Лисиця, Бобер і Кабан піти разом у дальній похід: по лісах, по горах побродити, на нові місця подивитися.
Зібралися вони й пішли. Йшли, йшли, дійшли до річки. Через річку місток перекинутий. Втрьох не пройдеш, треба по одному перебиратися.
– Іди ти перший! – сказав Бобру Кабан – ти старший, тобі й шана!
– Правильно. Нехай Бобер перший іде! – погодилася Лисиця.
Бобер пішов. Раптом місток під ним провалився, Бобер полетів у воду.
– Ах, біда! Біда! – заволала Лисиця. – Кабан, стрибай у воду, рятуй Бобра. Пропаде наш Бобер! Швидше! Швидше!
– Сама за ним стрибай! – зарохкав Кабан. – Я б і радий, та боюся в холодній воді застудитися.
– Дякую вам, я вже якось сам. Адже я плаваю, – почувся з-під містка голос Бобра.
Виліз Бобер на берег, відкашлявся, обтрусився.
– От і добре! – зраділи Лисиця і Кабан. – Пішли далі.
– Е, ні! – твердо сказав Бобер, – з вами пропадеш!
2. Чи вдало підібрано ілюстрації до тексту? А) Так. Б) Ні.
3. Визнач жанр цього тексту.
а) оповідання; б) легенда; в) стаття; г) казка.
4. Визнач тему тексту.
а) Про користь й важливість походів. б) Як Кабан, Лисиця й Бобер у поход ходили.
в) Про небезпеки, які підстерігають під час походів.
5. Яке прислів’я висловлює головну думку тексту?
а) Без біди друга не пізнаєш. б) Хто друг кожному, той не друг жодному.
в) Не маєш друзів – шукай, а знайдеш – тримай.
6. Спиши зачин тексту.
7. Познач істинні висловлювання.
|
Лисиця, Кабан, Бобер пішли разом у дальній похід. |
|
Йшли, йшли, дійшли до болота. |
|
Раптом місток під ним провалився, Кабан полетів у воду. |
|
Виліз Бобер на берег, відкашлявся, обтрусився. |
|
Друзі втомлені, але задоволені повернулися додому. |
8. Визнач тип речень.
Кабан, стрибай у воду, рятуй Бобра. (_______________________, _____________________.)
Я б і радий, та боюся в холодній воді застудитися. ( _______________________, _____________________.)
9. Випиши з тексту:
2 іменника ___________________________________________________________.
2 прикметника _______________________________________________________.
2 дієслова ____________________________________________________________.
10. Доповни словосполучення числівниками, використовуючи зміст і малюнок. Запиши.
_________________ рюкзака
________________ вух
_________________ окуляри
11. Запиши розповідь про свого друга.