16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Комплексно-хвильовий урок "Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд"

Про матеріал
Комплексно-хвильовий урок. Тема хвилі в 3 класі Сніг. Даний урок був розроблений з метою поєднати звичайне явише нашого життя, а ,саме, снігу із темою даного конкретного уроку.
Перегляд файлу

Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем.

Цілі:

  • навчальна: навчити складати алгоритми для виконавців до певної ситуації у середовищах програмування для дітей;
  • розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, Sctatch.

.

Хід уроку

Сніг іде, іде, іде…

І. Організаційний етап (привітання; перевірка присутніх; перевірка готовності учнів до уроку.) (Слайд 2)

 

 

 

 

Діти, перед тим, як повідомити тему нашого уроку, давайте відгадаємо загадку.

Зірка сніжно біла на рукав мені злетіла,
Поки ніс її сюди, стала краплею води. (Слайд 3)
(Сніг)

 

C:\Documents and Settings\Денис и Настя\Рабочий стол\Новая папка\IMG-3ee1304745066a34dbe6722248aca393-V.jpg

Якою б не була погода взимку, напевне, кожен хоче бачити зиму сніжною, морозною. Адже сніг – дивовижне явище природи і завжди, особливо у дітей,  викликає захоплення і піднесений настрій.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Давайте, ми з вами пригадаємо, знайомство з графічним редактором Paint, в якому ми з вами намалюємо чудову сніжинку.

Ми з Вами намалювали одну сніжинку. А якщо ми намалюємо дуже багато маленьких сніжинок. Що утвориться? Утвориться сніг. Сніг – це величезна кількість маленьких сніжинок, які устеляють землю, лягають пухнастими шапками на будинки і дерева. А як народжуються сніжинки? Пропоную переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=0uJ__R7Mmg8 

  

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Проблемні запитання

— Ви любите мультфільми?

— Як створюють сучасні мультфільми?

ІV. Вивчення нового матеріалу

Отже, ми перейшли до знайомства з темою нашого сьогоднішнього уроку «Середовища програмування для дітей. Порядок виконання команд виконавцем.» (Слайд 4 - 10)

 

       

 

 

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються проектор та презентація)

V. Засвоєння нових знань

VІ. Сніжна фізкультхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=lRVr_VNFAaI

 

C:\Documents and Settings\Денис и Настя\Рабочий стол\Новая папка\IMG-a821afa25762e8c99d5159ad8f437a80-V.jpg               C:\Documents and Settings\Денис и Настя\Рабочий стол\Новая папка\IMG-589c04416a36e15f4c605b60ab0648f3-V.jpg

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером (Слайд  11 - 18 )

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

 

  1. Інструктаж учителя.
  2. Практична робота за комп’ютерами.(Учням пропонується в програмі Скретч скласти алгоритм для  Кота. Кіт буде виконувати кроки по снігу (мається на увазі білий екран монітору).

 

 

C:\Documents and Settings\Денис и Настя\Рабочий стол\Новая папка\IMG-1c61770298b497dc71fb8de64a225f73-V.jpg

 

 

    

C:\Documents and Settings\Денис и Настя\Рабочий стол\Новая папка\IMG-5606c39240a5da9db2633193bc4d8c1f-V.jpg

  1. Вправи для очей.

 

 

Діти, коли ми дивимося як сніжинки спускаються з неба, то нам здається, що вони немов кружляють у римі вальсу.

Летять, летять сніжинки, танцює снігопад

VІІ. Підбиття підсумків уроку. Діти відповідають на запитання вчителя.

      

   

 

                

docx
Додано
16 лютого
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку