Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, Sctatch.
.
Хід уроку
Сніг іде, іде, іде…
І. Організаційний етап (привітання; перевірка присутніх; перевірка готовності учнів до уроку.) (Слайд 2)
Діти, перед тим, як повідомити тему нашого уроку, давайте відгадаємо загадку.
Зірка сніжно біла на рукав мені злетіла,
Поки ніс її сюди, стала краплею води. (Слайд 3)
(Сніг)
Якою б не була погода взимку, напевне, кожен хоче бачити зиму сніжною, морозною. Адже сніг – дивовижне явище природи і завжди, особливо у дітей, викликає захоплення і піднесений настрій.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Давайте, ми з вами пригадаємо, знайомство з графічним редактором Paint, в якому ми з вами намалюємо чудову сніжинку.
Ми з Вами намалювали одну сніжинку. А якщо ми намалюємо дуже багато маленьких сніжинок. Що утвориться? Утвориться сніг. Сніг – це величезна кількість маленьких сніжинок, які устеляють землю, лягають пухнастими шапками на будинки і дерева. А як народжуються сніжинки? Пропоную переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=0uJ__R7Mmg8
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Проблемні запитання
— Ви любите мультфільми?
— Як створюють сучасні мультфільми?
ІV. Вивчення нового матеріалу
Отже, ми перейшли до знайомства з темою нашого сьогоднішнього уроку «Середовища програмування для дітей. Порядок виконання команд виконавцем.» (Слайд 4 - 10)
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються проектор та презентація)
V. Засвоєння нових знань
VІ. Сніжна фізкультхвилинка.
https://www.youtube.com/watch?v=lRVr_VNFAaI
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером (Слайд 11 - 18 )
Діти, коли ми дивимося як сніжинки спускаються з неба, то нам здається, що вони немов кружляють у римі вальсу.
Летять, летять сніжинки, танцює снігопад
VІІ. Підбиття підсумків уроку. Діти відповідають на запитання вчителя.