Комунікація, інформація, медіа.

Про матеріал
Засоби масової інформації – це періодичні друковані видання та інші засоби поширення інформації, спрямовані на охоплення необмеженого кола осіб з метою їх оперативного інформування про події та явища у світі, окремій країні, певному регіоні, а також на виконання певних соціальних функцій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Комунікація, інформація, медіа. Вчитель – Калугіна Юлія Володимирівна

Номер слайду 2

«Стаття 34. Кожному гарантується право на свободу думки слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань. Кожен має право на свободу думки й висловлення власних культурних, політичних та релігійних уподобань, оскільки це фундаментальні права людини. Свобода слова, що включає свободу вираження, є однією із засадничих умов демократич­ ного суспільства». Конституція України. Калугіна Юлія Володимирівна

Номер слайду 3

Засоби масової інформації Засоби масової інформації – це періодичні друковані видання та інші засоби поширення інформації, спрямовані на охоплення необмеженого кола осіб з метою їх оперативного інформування про події та явища у світі, окремій країні, певному регіоні, а також на виконання певних соціальних функцій.

Номер слайду 4

Словник термінів: Медіатекст (від латин. media­ textus – засоби, посередники та тканина; св’язь) – повідомлен­ня, текст будь­-якого медійного виду й жанру. Ключове повідомлення, або меседж – найважливіша ідея, яку реципієнт має сприйняти із публі­ кації, блогу, інтерв’ю, репортажу, ток­шоу, фільму, літературного або музичного твору, реклами. Інформаційне агентство – спеціалізова­ на установа, яка діє з метою забезпечення оперативною політичною, економічною, соціальною, культурною інформацією редакції газет, журналів, телебачення, радіомовлення. Свобода слова – принцип, який забез­ печує свободу особистості або спіль­ ноти формулювати свої думки та ідеї без цензури чи санкцій.

Номер слайду 5

Інформаційна;освітня;політичної соціалізації;контролю за діяльністю суб’єктів влади, їх критики;мобілізаційна. Функції ЗМІ:

Номер слайду 6

публічність (необмежене, неперсоніфіковане коло споживачів);наявність спеціальних технічних засобів;непряма, розділена в просторі та часі взаємодія комунікаційних партнерів;непостійний характер аудиторії;переважна односпрямованість впливу від комунікатора до реципієнта. Характерні риси засобів масової інформації:

Номер слайду 7

Реклама — спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку, або звернення уваги на соціальні проблеми. Реклама поділяється за жанрами на: соціальну;політичну;комерційну або споживчу. Реклама

Номер слайду 8

економічна (отримання прибутку);соціальна (досягнення суспільно корисних завдань);політична (формування лояльності до існуючої системи управління суспільством,політичних партій);ідеологічна (вплив на становлення й формування світогляду людини, суспільної думки);психологічна (апелює до бажань і мрій покупця);естетична (культурна). Функції реклами:

Номер слайду 9

Домашнє завдання: Оцінка письмових робіт протягом 2-3 днів. Опрацювати Тема 1 с.98-102, письмово запитання №12 с. 102.

pptx
Додано
27 грудня 2022
Переглядів
794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку