Комунікативний паспорт
Нікіта,10 років,навчається у 4-му класі.
Діагноз: затримка психічного розвитку,ЗНМ(загальний недорозвиток мовлення) l-lll рівня.
Гіперкенетичний синдром(порушення уваги,імпульсивність,порушення функціонування дитини в основних сферах життя,недостатня наполегливість у навчанні).
Освітня програма-адаптована типова освітня програма для ЗЗСО.
Увага мимовільна,нестійка. Спостерігається недосконалість гальмівних механізмів,підвищена збудливість. Нікіта швидко втомлюється від завдань,втрачає концентрацію,відволікається. Слабо розвинена слухова пам’ять.
У Нікіти пасивний словниковий запас. Слабо володіє навичками словотворення. Спотворена вимова багатьох слів. Рівень розвитку зв’язного мовлення не відповідає програмним вимогам. З великою кількістю помилок списує тексти. Диктанти пише повільно,не встигає за учнями класу,пропускає літери в словах,не ставить знаки пунктуації,нові речення пише з маленької літери,часто припускається помилок.
Більшість текстів читає монотонно,без інтересу,часто виявляє недостатнє розуміння прочитаного.
Низький рівень абстрактно-логічного мислення ускладнює засвоєння програмного матеріалу з математики. Недостатній рівень розвитку словесно-логічного мислення проявляється в невмінні самостійно розв’язувати арифметичні задачі.
Хлопчику найбільше подобаються уроки з ЯДС. Нікіта із задоволенням грається на уроках фізкультури. Найбільше він любить малювати(великі прямокутники/»портали»,вишки,люди зі зброєю),боротьба добра зі злом панує в малюнках хлопчика.
Фізичний розвиток та стан моторики відповідають нормам.
Загальна обізнаність дитини про себе і про навколишній світ відповідає віковим нормам.
Хлопчик легко йде на контакт,але любить домінувати,завжди вигравати в іграх. У зв’язку з цим виникають бурхливі прояви емоцій. Взаємовідносини з колективом складні, іноді близько товаришує з одним хлопчиком.
Журнал щоденного
обліку роботи та
спостереження
асистента вчителя
Бережняк Ліни Миколаївни
2021-2022н.р.