Комунікативний паспорт

Про матеріал
Використати як зразок для складання комунікативного паспорту дитини з ООП. Короткий опис розвитку дитини з ООП за перше півріччя чи за рік.
Перегляд файлу

Комунікативний            паспорт

 

   

Нікіта,10 років,навчається у 4-му класі.

Діагноз: затримка психічного розвитку,ЗНМ(загальний недорозвиток мовлення) l-lll рівня.

Гіперкенетичний синдром(порушення уваги,імпульсивність,порушення функціонування дитини в основних сферах життя,недостатня наполегливість у навчанні).

Освітня програма-адаптована типова освітня програма для ЗЗСО.

Увага мимовільна,нестійка. Спостерігається недосконалість гальмівних механізмів,підвищена збудливість. Нікіта швидко втомлюється від завдань,втрачає концентрацію,відволікається. Слабо розвинена слухова пам’ять.

У Нікіти пасивний словниковий запас. Слабо володіє навичками словотворення. Спотворена вимова багатьох слів. Рівень розвитку зв’язного мовлення не відповідає програмним вимогам. З великою кількістю помилок списує тексти. Диктанти пише повільно,не встигає за учнями класу,пропускає літери в словах,не ставить знаки пунктуації,нові речення пише з маленької літери,часто припускається помилок.

Більшість текстів читає монотонно,без інтересу,часто виявляє недостатнє розуміння прочитаного.

Низький рівень абстрактно-логічного мислення ускладнює засвоєння програмного матеріалу з математики. Недостатній рівень розвитку словесно-логічного мислення проявляється в невмінні самостійно розв’язувати арифметичні задачі.

Хлопчику найбільше подобаються уроки з ЯДС. Нікіта із задоволенням грається на уроках фізкультури. Найбільше він любить малювати(великі прямокутники/»портали»,вишки,люди зі зброєю),боротьба добра зі злом панує в малюнках хлопчика.

Фізичний розвиток та стан моторики відповідають нормам.

Загальна обізнаність дитини про себе і про навколишній світ відповідає віковим нормам.

Хлопчик легко йде на контакт,але любить домінувати,завжди вигравати в іграх. У зв’язку з цим виникають бурхливі прояви емоцій. Взаємовідносини з колективом складні, іноді близько товаришує з одним хлопчиком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

 

 

Журнал щоденного

обліку роботи та

спостереження

асистента вчителя

  Бережняк Ліни Миколаївни 

 

 

 

 

 

           2021-2022н.р.

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
1316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку