Конкурс - гра: «Математичний марафон»
6 клас
Мета. Сприяти подальшому розвитку пізнавальних здібностей учнів, підвищувати інтерес до математики, створювати умови для самореалізації учнів під час гри. Виховувати дружні стосунки між школярами. Розвивати емоції учнів, створювати ситуації здивування, радості, зацікавленості.
Ведучі
Повна символів, і букв, і знаків.
В ній далеких цивілізацій сивина,
І карта зоряного зодіаку.
Тут радо зустрічають незнайомців
Фігури тут прості й такі складні
Шукають шлях до серця красномовців
Бо манить в далечінь мільйонами своїми,
Пізнати зможуть сотні таємниць
Лиш ті, кому важкі шляхи під силу.
Увесь вмережений таблицею із чисел
Щоб ви змогли прорватися в світи,
Де мудрості відчутні старі риси.
Шлях до всесвіту нам проклала.
Скільки нам доріг простелилося враз –
Математика – це суперклас!
Тим, хто любить математику,
Тим, хто знає математику,
Тим, хто ще не знає, що він любить математику,
Це свято присвячується…
Давайте познайомимось…
І Конкурс Візитка
Для визначення в якій черзі будуть виступати команди розв’яжемо задачу. Та з команда, яка перша дасть правильну відповідь розпочне наступний конкурс.
Задача
Я ввійшла в автобус і порахувала пасажирів. Їх було 17. Автобус поїхав, потім зупинився. На першій зупинці ввійшло 6 чоловік, вийшло 2 (будьте уважні). На наступній зупинці ввійшло 3 чоловіки, а вийшло 8. На наступній зупинці ввійшло 4 чоловіка, вийшло 7.
А потом на остановке
Гражданин один вошел
С целой кучей обновок
Сколько было…остановок? (4)
ІІ конкурс Розминка
Розгадати Чайнворд
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
8 |
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
11 |
|
|
||
7 |
|
|
|||||||||||||
|
|
6 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
4 |
ІІІ Конкурс Раз, два, три…
Знайти суму цифр, з яких намальовано малюнок. (додаток)
IV Конкурс Не вірь своїм очам. (додаток)
V Конкурс Ребуси.
1. (столяр)
100 |
|
|
|
2. (стриж)
|
3 |
|
3. (сім’я)
7 |
|
4. (вітри)
|
|
3 |
5. (година)
|
1 |
|
6. (столи)
100 |
|
|
7. (сорока)
40 |
|
8. (родина)
|
1 |
|
VI. Конкурс Рибалка
1а. Одне яйце варять 4 хвилини. Скільки хвилин необхідно варити 6 яєць. (4 хвилини)
1б. Півень стоячи на одній нозі важить 5кг. Скільки він буде важити, якщо встане на дві ноги? (5кг)
2а. Двоє грали в шахи 2 години. Скільки часу грав кожний? (2 години)
2б. На дереві сиділо 6 горобців. Стрілець вистрілив і влучив у двох. Скільки горобців залишилося на дереві? (жодного)
3а. Двоє учнів йшли до школи і по дорозі зустріли ще 5 учнів. Скільки учнів прийшло до школи? (двоє)
3б. На одній руці 5 пальців, а на двох десять, а на десяти скільки? (п’ятдесят)
4а. У батька 5 дочок і кожна дочка має брата. Скільки дітей у батька? (шість)
4б. Який знак потрібно поставити між числами 5 і 6, щоб число було більше 5, але менше 6. (кому)
5а. Електропоїзд іде з півночі на південь з швидкістю 60км/год. В тому ж напрямку з півночі на південь дує вітер з швидкістю 50км/год. В яку сторону відхиляється дим поїзда? (у електропоїзда диму не має)
5б. В воді знаходиться десята сходинка корабельної канатної драбини. Почався приплив: вода за годину піднімається на 30см. Через скільки часу вода покриє шосту сходинки? ( канатна драбина підіймається разом з кораблем)
6а. В одному ряді 8 камінців на відстані 2см один від одного. Який ряд довший? (однакові)
6б. На уроці фізкультури учні вишикувалися в лінію на відстані 1м один від одного. Вся лінійка розтягнулась на 25м. Скільки було учнів? (26)
VII Конкурс Ода Математиці
У житті своїх вершин,
Математику збагнути
Мусиш тонко, до глибин.
Хто сьогодні їх не знає !
Та за пояс їх заткнути
Може світла голова!
Після школи, друже, стати
Аксіоми й теореми
Мусиш добре пам’ятати.
То, колего, тут затям,
Коли десь помилися –
Хтось поплатиться життям.
Вчителів і моряків…
Та, коли чогось не знав,
Час це вивчити настав.
Не лікуйся, а учись.
Бо чого навчився в школі,
Знадобиться ще колись.
В таємниці земної кори,
Математика всіх закликає:
Ти міркуй, фантазуй і твори!
Підсумок гри, нагородження команд.
Додатки 3. Раз, два, три…
4. Не вірь своїм очам.
а)
б)