Конкурс на кращого знавця змісту казки "Фарбований шакал"

Про матеріал
Конкурс проводимо у формі літературного диктанту або гри "Так чи ні", які дають можливість одразу оцінити всіх учнів та перевірити правильність виконання завдання і виявити переможців.
Перегляд файлу

"Фарбований шакал" (індійська народна казка)

Конкурс на кращого знавця змісту казки

І. Літературний диктант

Вид роботи, який дає можливість швидко і різнобічно перевірити знання учнів з теми або тексту літературного твору шляхом постановки різних питань, які вимагають короткої відповіді, або завдання закінчити речення чи вставити пропущене слово. Це одна з форм мотивації та контролю на уроках літератури. Систематична перевірка знання тексту часто стає саме мотивацією.

  1. Кого звали ім'ям Чандарава?
  2. Що змусило Чандараву відправитися до міста?
  3. Хто у місті причинив йому страждання?
  4. Де опинився шакал, рятуючи собі життя?
  5. Чому пси не впізнали шакала?
  6. Як стали тепер ставитися до Чандарави лісові мешканці?
  7. Що, за словами шакала, зробив Брахман?
  8. Яке "призначення" отримав шакал від Брахмана?
  9. Що входило в обов'язки хижаків?
  10. Які посади Чандарава  роздав своїм братам-шакалам?
  11. Що видало в шакалові шакала?
  12. Яке рішення щодо нього було прийнято у кінці казки?

Матеріал для вчителя

  1. Шакала.
  2. Лютий голод.
  3. Голодні пси.
  4. У домі маляра.
  5. Він став синій.
  6. Боялися, втікали.
  7. Створив його.
  8. Бути володарем над усіма звірами.
  9. Приносити здобич.
  10. Ніяких, вигнав.
  11. Виття.
  12. Розірвати.

ІІ. Гра "Так чи ні"

Визначте, прослухане вами твердження є правильним чи хибним. Якщо правильним – напишіть "так". Якщо хибним – "ні", та виправте помилку.

  1. У лісовому краю жив шакал, на ймення Микита.
  2. Одного разу шакал від надмірної цікавості потрапив у місто.
  3. З усіх усюд збіглися голодні пси й, голосно гавкаючи, кинулися на шакала.
  4. Рятуючи життя, шакал побачив велику порожню бочку. Туди й вскочив.
  5. Із бочки він виліз геть синій. Навіть пси, що його чекали, не впізнали його.
  6. Пофарбований шакал спокійно став гуляти містом.
  7. Побачивши дивовижного звіра, лісові мешканці із жахом кинулися тікати.
  8. Чандарава запевняв звірів, що їм не варто його боятися, бо його створив сам Брахман і наказав бути володарем над усіма ними.
  9. Найкращі посади, звичайно ж, Чандарава роздав своїй рідні, шакалам.
  10. З левом, тигром, пантерою, вовком шакал навіть не захотів говорити: наказав вигнати геть усіх до одного.
  11. Шакал сам, своєю царською владою, розподіляв здобич між своїми підданими.
  12. Одного разу Чандарава, почувши віддалене виття шакалів, і собі голосно завив у відповідь.
  13. Ставши свідками виття Чандарави, звірі не могли збагнути, що відбувається, хто перед ними.
  14. – Як же обдурив нас цей вельмишановний пан?! – у гніві вигукували вони.
  15. Було прийняте одностайне рішення: за обман – вигнати із лісу!
  16. Шакал намагався, було, утекти, але його наздогнали й роздерли на дрібні шматки.

Матеріал для вчителя:

  1. Ні. Чандарава.
  2. Ні. Від лютого голоду.
  3. Так.
  4. Ні. Ускочив у велику бочку із синьою фарбою.
  5. Так.
  6. Ні. Спокійно побіг до рідного лісу.
  7. Так.
  8. Так.
  9. Ні. Зі своєю ріднею, шакалами, він навіть не захотів говорити.
  10. Ні. Він подарував їм найкращі посади (лев – головний радник; тигр – керуючий палацом; пантера – охорона царської скарбниці; вовк – палацовий сторож).
  11. Так.
  12. Так.
  13. Ні. Звірі відразу збагнули, хто перед ними.
  14. Ні. Цей пройдисвіт.
  15. Ні. Розірвати негідника.
  16. Так.
docx
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
1050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку