Конкурс веселих та кмітливих "З математикою у дружбі"

Про матеріал
Мета . Актуалізувати знання дітей з опорою на їх життєвий досвід. Показати важливість набутих знань для життя. Підводити до усвідомлення поняття «якісне життя», до усвідомлення залежності майбутнього життя від сьогодення. Дати можливість для самореалізації учнів в різних видах діяльності. Створити умови для формування позитивної мотивації навчання. Дати можливість засвоїти певний соціальний досвід, реалізувати природні задатки. Для бажаючих дітей створити ситуацію успіху. Сприяти підвищенню самооцінки дітей. Впливати на комунікативну сферу учнів, позитивний міжособистісний мікроклімат в учнівському колективі.
Перегляд файлу

КВК для 3 класів

Тема . Калейдоскоп цікавих знань.

Мета . Актуалізувати знання дітей з опорою на їх життєвий досвід. Показати важливість набутих знань для життя. Підводити до усвідомлення поняття «якісне життя», до усвідомлення  залежності майбутнього життя від сьогодення. Дати можливість для самореалізації учнів в різних видах діяльності. Створити умови для формування позитивної мотивації навчання. Дати можливість засвоїти певний соціальний досвід, реалізувати природні задатки. Для бажаючих дітей створити ситуацію успіху. Сприяти підвищенню самооцінки дітей. Впливати на комунікативну сферу учнів, позитивний міжособистісний мікроклімат в учнівському колективі.

Обладнання.  Демонстраційний матеріал, дидактичний матеріал, комп’ютер.

ХІД  ЗАНЯТТЯ

І. Вступ.   (звучить пісня «Школа», виходять учні)

1. Є різних наук у школі багато,                                                                                               ми їх намагаємось вчити завзято.                                                                               Математику, мови, природу,                                                                                                       читаєм про різні пригоди.

2. Дізнаємось цікаві історії,                                                                                                   вчим розряди і категорії,                                                                                                 присудок, підмет, словникові слова…                                                                                        іноді обертом йде голова.

3. Але ж ці знання необхідні в житті,                                                                                        і не лише сьогодні, а і в майбутті.                                                                                              Бо дуже потрібні усім ці знання                                                                                                              і вчора, й сьогодні, й, звичайно, щодня.

4. Щоб стати розумним, уміть рахувати,                                                                                    і друзів зі святом уміть привітати,                                                                          шанувати свою Батьківщину, батьків –                                                                              треба, щоб кожен із нас це умів!

 

 

5. Багатства природні як берегти –                                                                                                 на різних уроках дізнаєшся ти.                                                                                     Як економити, для чого це треба ,                                                                                      чому говорити про це є потреба.

6. І ким у житті нам стати належить,                                                                                            від отриманих знань багато залежить.                                                                                                                         А дещо з наук ми уже знаємо.                                                                                                         Тож конкурс кмітливих розпочинаємо!

ІІ. Привітання команд.

  • Ітак, розпочинаємо наш конкурс веселих, винахідливих та кмітливих, який має назву «Калейдоскоп корисних знань».
  • Чому це калейдоскоп знань? (Бо їх багато)
  • Чому корисних знань? (Бо знання ведуть вперед)
  • Представляємо команди «Кмітливі» та «Винахідливі». І перше слово – командам.
  1. Вас вітає в КВК команда «Винахідливі».

Ми всі уважні, як один і дуже непосидливі.

Вирушаємо в дорогу і не просим допомоги.

Думать дуже вправно будемо і перемогу роздобудемо!

 

  1. Ми – команда «Кмітливі». Ми розумні й сміливі.

в КВК вас вітаємо і удачі бажаємо.

А сьогодні у змаганнях ми проявимо всі знання,

Розшифруємо всі коди, для нас немає перешкоди!

 

  1. Ви ж, болільники, болійте,

Сил своїх ви не жалійте,

Нам потрібна допомога! Ви підтримаєте нас!

 

  1. Болільники! Ви терпінням запасайтесь,

Помогти у грі старайтесь

 і удача не покине всю команду.   В добрий час!

 

(команди займають свої місці, звучить музика)

 

ІІІ. Конкурс «Розминка» Учасники кожної з команд по черзі підходять до дошки, беруть завдання (листочок з питанням), читають його вголос  і голосно відповідають на питання.

1.Скільки сантиметрів у одному дециметрі?

1.Скільки сантиметрів у одному метрі?

2.Два брошка, чотири вушка. Що це таке?

2. Чотири ноги сто голок несе, а шити не вміє.

3.Хто за рік чотири рази переодягається?

3. Сімдесят одежинок і всі без застібок.

4.Що написано?

НАМИ100

4.Що написано?

100ЯНКА

5.Хто з наших птахів любить збирати в гніздо блискучі предмети?

5.З чого будує гніздо ластівка?

6.Назви найбільше трицифрове число

6.Назви найбільше двохцифрове число.

ІV. Підведення підсумків.

  • Що ж, невеличка розминка дала зрозуміти вам, що питання нашого конкурсу можуть бути і легесенькими, і важкесенькими. Але ми ще раз переконались, що знання у нашому житті дуже необхідні.

V. Конкурс «Розв’яжи задачу»

Є  у нашого Андрійка

7 монет по 2 копійки.

Мабуть, кожен із вас знає,

Скільки грошей Андрій має?

 

 

Квіти дівчинка збирала

І в букетик їх складала.

6 букетів по 7 квіток.

Скільки всього, дітки, квіток?

 

6 полиць ми змайстрували,

Книжечки на них поклали.

Рівно в ряд, так, як годиться,

По 8 книжок  на полиці.

А ви, будь ласка, помудруйте,

І книжки всі порахуйте.

 

 

 

Троє друзів – три рибалки

Під обід ішли з рибалки.

Наловили карасів.

Кожен з них ніс по 7

А ви вже порахували,

Скільки риб вони впіймали?

 

48 карасів                                                                                              Наловили ми усі.                                                                                              А нас було всього 6,                                                                                            Скільки рибки кожен з’їсть?

 

 

У малої Галинки

30 ягід малинки.

5  друзям роздала.

По скільки ягідок дала?

 

Команди отримують конверти із завданнями, виконують їх. А в цей час із вболівальниками проводиться гра «вірю – не вірю»

ВІРЮ – НЕ ВІРЮ

  1. Колись на Землі не було птахів? (Так, жили лише змії та ящери).
  2. Сонечка (божі корівки) кусаються, коли сердиті. (Ні. Коли їм неприємно, що їх беруть у руки, вони виділяють жовту рідину, яка подразнює шкіру).
  3. Крокодили плачуть, коли їдять свою жертву? (Ні. Крокодили , що живуть у солоній воді, часто плачуть на березі, але тільки для того, щоб позбавитись від залишків солі в очах.).
  4. Верблюди , під час мандрівок пустелею, зберігають запас води в своїх горбах? (ні. Їхні горби насправді заповнені салом, за рахунок якого верблюди живуть при недостатній кількості їжі).
  5. Блакитні троянди ростуть лише у Китаї? (Ні. Блакитних троянд немає у природі, як і чорних0
  6. Зелена картопля  настільки отруйна, що може вбити дитину? (Так. Зелена картопля містить велику кількість сильних отрут, які особливо небезпечні для дітей. Ці отрути не руйнуються навіть при варінні.)
  7. Береза через чорні плями на корі дихає? (Так)
  8. Японські вчені вивели кавуни, які ростуть на дереві? (Ні)
  9. Деякі дерева, відчуваючи спрагу, кричать ? (Так. Один австралійський вчений дослідив, що деякі дерева видають звуки, схожі на клацання, коли відчувають потребу у воді).
  10.                    Квіти, як і люди, уночі сплять. (Так).

 

VІ. Підведення підсумку конкурсу.

  • Чи потрібні вам ці знання у житті? Для чого?

VІІ. Конкурс для капітанів «Вихор знань»

Капітани отримують завдання. У цей час для команд теж завдання.

Для капітанів:

Конкурс «Шифрувальники»

8 + 9                                          7 + 6                                                                                                           5 + 9                                          8 + 9                                                                                              8 * 4                                          4 * 9                                                                                       32 : 4                                         36 : 4                                                                                     66 + 33                                      55 + 22                                                                                   35 + 57                                      46 + 38                                                                                       25 : 5                                         30 : 5                                                                                          14 + 10                                      15 + 10                                                                                      36 – 18                                      48 – 19                                                                                     21 : 3                                         24 : 3                                                                                    52 – 37                                      42 – 27

З Л Т В  Е  К  М  Е  І   И  Н                         З  Л  Е Б  Ю  Е    Е  М  Р  Ж   И

5 7  8 14 15 17 18 24 32 92 99                         6  8  9  13 15  17  25 29 36  77  84

К

В

І

Т

Н

И

З

Е

М

Л

Е

 

Б

Е

Р

Е

Ж

И

З

Е

М

Л

Ю

 

Для команди :

   Якщо 1 учень нашої школи збереже за чверть один зошит, країна збереже від вирубування 500дерев. Скільки дерев  буде збережено, якщо кожний учень за рік збереже 6 зошитів?

  • (У школі навчається 500 учнв, і якщо кожен збереже за рік хочаб 6 зошитів, то вся наша школа збереже 1 500 000 ). Тож бережімо зошити, економно їх використовуймо.

       Вторинна переробка 1 кг паперу  (макулатури)  зберігає близько 30 л води і 6 кг деревини. Підрахуйте, скільки збережеться води і деревини, якщо ви здасте 10 кг макулатури?

  • (У школі щопонеділка проводиться збір макулатури. Тепер ви знаєте, як ми можемо реально, а не на словах зберегти частинку лісу і води).

Поки іде виконання завдань, вболівальники працюють із прислів’ями.

. Ліс і вода                     брат і сестра.                                                                                  Бережеш дерево                           бережеш життя.                                                                                         Не звик ліс                             до наших коліс.

Земля - наш дім,                              природа - наша мати.
Немає ліпшої краси,                  ніж гаї та ліси.
Нема дерева - посади,                      є дерево – бережи.

Не плюй у криницю                 - доведеться води напитися.

  • Людям потрібна чиста питна вода. А для цього треба потурбуватися про наші річки, ставки, струмки, джерела. Прибирати сміття з їхніх берегів.

VІІІ. Підведення підсумків конкурсу .

ІХ.  Конкурс «Уважний математик»

Розкласти цифри:

А) парні числа у порядку зростання, непарні числа – у порядку зменшення;

Б) парні числа – у порядку зменшення, а непарні – у порядку зростання.

Для вболівальників – музичний конкурс. «Вгадай пісню» (З якого мультика, чому вчить мультик?)

Х. Підсумок конкурсу

ХІ. Підсумок заняття.

  • Сьогодні ми з вами виростили дві гілочки калини, які символізують ваші знання та уміння, вашу кмітливість та винахідливість. І хоча це лише паперові ягідки, важливо те, що ви зрозуміли, для чого необхідні знання, як ними користуватись у житті. А справжню калину, чи горобину, чи берізку ви можете виростити, якщо прикладете наполегливості та фізичної сили і посадите деревце у грунт. А якщо  ще й доглядатимете його, то виросте дуже гарне дерево, яке радуватиме нас своєю красою, як радують зараз дерева за нашими вікнами. А ці дерева теж посадили діти – ваші мами і тата, коли прийшли навчатись у нашу школу 20, 15, 10 років тому. Тож продовжуйте їхню справу.

 

(Звучить музика «Школа - продовження»)

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дембицька Наталія Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 серпня 2020
Переглядів
2168
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку