КВК для 3 класів
Тема . Калейдоскоп цікавих знань.
Мета . Актуалізувати знання дітей з опорою на їх життєвий досвід. Показати важливість набутих знань для життя. Підводити до усвідомлення поняття «якісне життя», до усвідомлення залежності майбутнього життя від сьогодення. Дати можливість для самореалізації учнів в різних видах діяльності. Створити умови для формування позитивної мотивації навчання. Дати можливість засвоїти певний соціальний досвід, реалізувати природні задатки. Для бажаючих дітей створити ситуацію успіху. Сприяти підвищенню самооцінки дітей. Впливати на комунікативну сферу учнів, позитивний міжособистісний мікроклімат в учнівському колективі.
Обладнання. Демонстраційний матеріал, дидактичний матеріал, комп’ютер.
ХІД ЗАНЯТТЯ
І. Вступ. (звучить пісня «Школа», виходять учні)
1. Є різних наук у школі багато, ми їх намагаємось вчити завзято. Математику, мови, природу, читаєм про різні пригоди.
2. Дізнаємось цікаві історії, вчим розряди і категорії, присудок, підмет, словникові слова… іноді обертом йде голова.
3. Але ж ці знання необхідні в житті, і не лише сьогодні, а і в майбутті. Бо дуже потрібні усім ці знання і вчора, й сьогодні, й, звичайно, щодня.
4. Щоб стати розумним, уміть рахувати, і друзів зі святом уміть привітати, шанувати свою Батьківщину, батьків – треба, щоб кожен із нас це умів!
5. Багатства природні як берегти – на різних уроках дізнаєшся ти. Як економити, для чого це треба , чому говорити про це є потреба.
6. І ким у житті нам стати належить, від отриманих знань багато залежить. А дещо з наук ми уже знаємо. Тож конкурс кмітливих розпочинаємо!
ІІ. Привітання команд.
Ми всі уважні, як один і дуже непосидливі.
Вирушаємо в дорогу і не просим допомоги.
Думать дуже вправно будемо і перемогу роздобудемо!
в КВК вас вітаємо і удачі бажаємо.
А сьогодні у змаганнях ми проявимо всі знання,
Розшифруємо всі коди, для нас немає перешкоди!
Сил своїх ви не жалійте,
Нам потрібна допомога! Ви підтримаєте нас!
Помогти у грі старайтесь
і удача не покине всю команду. В добрий час!
(команди займають свої місці, звучить музика)
ІІІ. Конкурс «Розминка» Учасники кожної з команд по черзі підходять до дошки, беруть завдання (листочок з питанням), читають його вголос і голосно відповідають на питання.
1.Скільки сантиметрів у одному дециметрі? |
1.Скільки сантиметрів у одному метрі? |
2.Два брошка, чотири вушка. Що це таке? |
2. Чотири ноги сто голок несе, а шити не вміє. |
3.Хто за рік чотири рази переодягається? |
3. Сімдесят одежинок і всі без застібок. |
4.Що написано? НАМИ100 |
4.Що написано? 100ЯНКА |
5.Хто з наших птахів любить збирати в гніздо блискучі предмети? |
5.З чого будує гніздо ластівка? |
6.Назви найбільше трицифрове число |
6.Назви найбільше двохцифрове число. |
ІV. Підведення підсумків.
V. Конкурс «Розв’яжи задачу»
Є у нашого Андрійка 7 монет по 2 копійки. Мабуть, кожен із вас знає, Скільки грошей Андрій має?
|
|
Квіти дівчинка збирала І в букетик їх складала. 6 букетів по 7 квіток. Скільки всього, дітки, квіток?
|
6 полиць ми змайстрували, Книжечки на них поклали. Рівно в ряд, так, як годиться, По 8 книжок на полиці. А ви, будь ласка, помудруйте, І книжки всі порахуйте.
|
|
Троє друзів – три рибалки Під обід ішли з рибалки. Наловили карасів. Кожен з них ніс по 7 А ви вже порахували, Скільки риб вони впіймали?
|
48 карасів Наловили ми усі. А нас було всього 6, Скільки рибки кожен з’їсть?
|
|
У малої Галинки 30 ягід малинки. 5 друзям роздала. По скільки ягідок дала? |
Команди отримують конверти із завданнями, виконують їх. А в цей час із вболівальниками проводиться гра «вірю – не вірю»
ВІРЮ – НЕ ВІРЮ
VІ. Підведення підсумку конкурсу.
VІІ. Конкурс для капітанів «Вихор знань»
Капітани отримують завдання. У цей час для команд теж завдання.
Для капітанів:
Конкурс «Шифрувальники»
8 + 9 7 + 6 5 + 9 8 + 9 8 * 4 4 * 9 32 : 4 36 : 4 66 + 33 55 + 22 35 + 57 46 + 38 25 : 5 30 : 5 14 + 10 15 + 10 36 – 18 48 – 19 21 : 3 24 : 3 52 – 37 42 – 27
З Л Т В Е К М Е І И Н З Л Е Б Ю Е Е М Р Ж И
5 7 8 14 15 17 18 24 32 92 99 6 8 9 13 15 17 25 29 36 77 84
К |
В |
І |
Т |
Н |
И |
З |
Е |
М |
Л |
Е |
Б |
Е |
Р |
Е |
Ж |
И |
З |
Е |
М |
Л |
Ю |
Для команди :
Якщо 1 учень нашої школи збереже за чверть один зошит, країна збереже від вирубування 500дерев. Скільки дерев буде збережено, якщо кожний учень за рік збереже 6 зошитів?
Вторинна переробка 1 кг паперу (макулатури) зберігає близько 30 л води і 6 кг деревини. Підрахуйте, скільки збережеться води і деревини, якщо ви здасте 10 кг макулатури?
Поки іде виконання завдань, вболівальники працюють із прислів’ями.
. Ліс і вода брат і сестра. Бережеш дерево бережеш життя. Не звик ліс до наших коліс.
Земля - наш дім, природа - наша мати.
Немає ліпшої краси, ніж гаї та ліси.
Нема дерева - посади, є дерево – бережи.
Не плюй у криницю - доведеться води напитися.
VІІІ. Підведення підсумків конкурсу .
ІХ. Конкурс «Уважний математик»
Розкласти цифри:
А) парні числа у порядку зростання, непарні числа – у порядку зменшення;
Б) парні числа – у порядку зменшення, а непарні – у порядку зростання.
Для вболівальників – музичний конкурс. «Вгадай пісню» (З якого мультика, чому вчить мультик?)
Х. Підсумок конкурсу
ХІ. Підсумок заняття.
(Звучить музика «Школа - продовження»)
1