19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Конкурс знавців української мови

Про матеріал

Конкурс знавців української мови допоможе перевірити та поглибити знання учнів з української мови та читання.Даний конкурс розвиває пам'ять, мислення , увагу. Виховує інтерес до співпраці, дисциплінованість,повагу до інших.

Перегляд файлу

Тема:  КВК  з  української  мови  та читання  у  3-х класах.

Мета: Поглибити  знання  учнів  з  української  мови  та  читання. Розвивати  пам'ять, мислення , увагу. Виховувати  інтерес  до  співпраці, дисциплінованість,повагу  до  інших.

 

                Хід заходу :

 

КВК — гра цікава така!

І дорослі, і вся дітвора

Віддають перевагу тобі, КВК!

КВК — це улюблена гра!

Сумувати не час, посміхатися час!

Гарний настрій корисний для всіх!

Веселитися час, і нехай поміж нас

Будуть жарти, і гумор, і сміх!

І. Оголошення  складу  журі.

ІІ. Привітання команд

                        І команда — «Мовознавці»

Ми команда дуже сильна,

Знаєм все про мову ми.

Перемогу в боротьбі

Завоюємо собі.

Наш девіз:

Рідну мову треба знати,

Слова любити й поважати.

                         ІІ команда — «Всезнайки»

Ми команда ще сильніша,

Мова для нас найсвятіша.

Проти вас ми будем грати,

Намагаючись обіграти.

Наш девіз:

Чим важче завдання,

Тим дорожча перемога.

 

-Ви прийшли сюди сьогодні,

Щоб вести запеклий бій.

Тільки ні, не кулаками,

А в веселій дружній грі.

ІІІ.

Конкурс 1.  «Відгадай загадку»  (1 бал за кожну правильну відповідь)

Загадки для І команди

На «П» починається,  

 На «К» кінчається.

 По ньому наук

 У школі навчаються. (Підручник)

На «Б» починається,

На «К» кінчається.

Від нього, як правило,

Всі прокидаються. (Будильник)

Загадки для II команди

На «К» починається,

На «Р» кінчається.

 Сам невеликий,

А дуже кусається. (Комар)

 

На «С» починається,

На «А» кінчається.

Всі спати лягають —

Вона прокидається. (Сова)

Конкурс 2.   «Додай прислів'я»   (1 бал за кожну правильну відповідь)

Кожна команда отримує картку з трьома прислів'ями, які необхідно закінчити.

Завдання для І команди

Мудрим ніхто не вродився, а... (навчився).

Без труда нема... (плода).

Де сила не візьме,... (там розум допоможе).

Завдання для II команди Бджола мала, а й та... (працює). Маленька праця краща за велике... (безділля). Праця людину годує, а... (лінь марнує).

Конкурс 3.  «Відгадай слово»  (1 бал за кожну правильну відповідь)

Кожна команда отримує картку із завданням.

Завдання для І команди

Корінь у слові сніжинка,

Префікс у слові під'їхав,

Суфікс у слові лісник,

Закінчення у слові стіл.   (Підсніжник)

 

Завдання для II команди

Корінь у слові садівник,

Префікс у слові полетів,

Суфікс у слові книжка,

Закінчення у слові вода.   (Посадка)

 

Конкурс 4. «Плутанина»  (1 бал за кожну правильну від­повідь)

Кожна команда отримує картку із завданням: із поданих літер утворити слово.

Завдання для І команди

Що це за слово? Хто відгадає?

Це неістота, хоч і літає.

НАПЛЕТАЛЬД     (Дельтаплан)

 

Завдання для І команди

Хто відгадає, що це за слово?

Він рахувати вміє чудово.

ГЛУХАРЕБТ  (Бухгалтер)

 

 Конкурс 5.   «Конкурс капітанів»   (1 бал за кожне написа­не слово)

Завдання. За 5 хвилини написати якомога біль­ше слів із буквосполученнями.

І команда II команда

ЙО ЬО

  цей  час  проводиться  конкурс для  вболівальників)

Конкурс для вболівальників «Доскажи  словечко».

 (Кожна команда отримує додатково по 1 балу за кожну пра­вильну відповідь. Уболівальники команд відповідають по черзі.)

  • Ось вона яка — розбійниця морська, Всіх би проковтнула зажерлива... (акула).
  • Стрімко вибігли на гору

Дві подружки білокорі.

Дощик їм полоще кіски.

Звуть подружок цих... (берізки).

  • Такенький, маленький,

Як пальчик, тоненький:

Рибалці — на вудку,

Мисливцю — на лук, А зветься... (бамбук).

  • Червоненька і смачненька,

 Дуже з вигляду гарненька,

 І боки в неї пишні.

Літом смачно їсти... (вишні).

  • Металевий в неї носик

І лляний у неї хвостик.

Із шиття не буде толку,

Якщо ми не візьмем... (голку).

  •    Така велика, довгошия,

І вища за найбільшу шафу,

Така розумна і красива

У зоопарку є... (жирафа).

Конкурс 6.  «Літературна вікторина» (1 бал за кожну пра­вильну відповідь)

Учасники команд по черзі виходять, беруть записку в учителя й читають уголос, а команда відгадує назву казки та її автора.

  • «…Стоять вони за коморою. Коли дивляться, аж із хати виходить дівчина з коромислом, така гарна! Тільки кривенька трішки...» («Кривенька качечка», укр. нар. казка)
  • «...І був тоді коло Києва змій, і щороку кияни  йому давали данину: або  парубка

молодого,  або дівчину...»    ( «Кирило Кожум'яка», укр. нар. казка)

  • «Я дуже хочу з вами познайомитись, але соромлюсь своєї гидкої зовнішності...» («Гидке каченя», Г. К. Андерсєн)
  • «Пішла до бабусі, понесла їй пиріжки...» («Червона Шапочка», Ш. Перро)
  • «Терміново викликали лікувати звірів до Африки...» («Айболить», К. Чуковський)
  • «Ми з Гердою у саду садимо троянди...» («Снігова королева», Г. К. Андерсєн)

Конкурс 7.  «Незвичайна математика»  (1 бал за кожну правильну відповідь)

Кожна команда отримує картку із завданням: виконайте д прочитайте утворені результати.

Завдання для І команди

По + спа - а + ішак - к + йко = ... (Поспішайко)

Небо - бо + знак - к + й + ко = ... (Незнайко)

Завдання для II команди

Парк - арк + іля - я + юлька =.... (Пілюлька)

Зима - има + наші - ші + йко = ... (Знайко)

 

  • З якого твору ці герої?
  • Хто його автор?  («Пригоди Незнайка та його друзів», М. Носов).

Конкурс 8.   «Відновіть вірші»  (3 бали за кожне правилі виконане завдання)

Команди отримують картки із завданням. Учасники повинні  відновити вірш, уставивши пропущені літери, що позначають  голосні звуки. Виразно прочитати його й назвати автора.

Завдання для І команди

Т_ч_ в_д_  з-п_д  _в_р_                            Тече    вода з –під  явора

_р_м   н_   д_л_н_.                                 яром  на  долину.

П_ш___тьс_  н_д  в_д_ _                           Пишається  над  водою

ч_ рв_н_   к_л_н_.                                  червона  калина.

                  Т. Шевченко

Завдання для II команди

Др_м_ _ть   с_л_  .  _сн_   щ_                   Дрімають  села.  Ясно  ще      

_с_нн_   с_нц_     с_ _,                           осіннє сонце  сяє,

т_   х_л_д_м   _с_нн_м   вж_                    та  холодом  осіннім  вже

в   п_в_тр_   п_в_в_ _.                            в  повітрі  повіває.

                           І. Франко

Конкурс  9.  « Відгадай, розгадай » ( 1бал  за  кожну  правильну  відповідь)

Команди   отримують  картки  з  ребусами, кросвордами.

(Поки команди готуються, проводиться  із вболівальниками  вікторина. По 1балу  за  правильну відповідь)

 

 Вікторина  для  вболівальників.

  1. Скільки літер в українському алфавіті? (33)
  2. Як називається спільна частина споріднених слів? (Корінь)
  1. Хто є автором казки «Фарбований лис»? (Іван Франка)
  2. Назвіть три види речень за метою висловлю­вання. (Розповідне, питальне, спонукальне)
  3. Як називається знак, який показує, що речен­ня необхідно читати з підвищеною інтонацією? (Знак оклику)
  4. Хто є автором казки «Кіт у чоботях»? (Ш. Перро)
  5. Як звали чоловічка з дуже веселим характером, у міру вгодованого, у розквіті сил, з пропеле­ром на спині? (Карлсон)
  6. Що стоїть серед Києва? (Літера Є)
  7. Як  записати  чотирма  літерами словосполучення  «суха трава»? (Сіно)
  8.          Чим закінчується день? (М'яким знаком)

ІУ. Підбиття  підсумків. Вітання  переможців.

docx
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
813
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку