20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Конкурсна гра "Юні Інформатики"

Про матеріал
Конкурсна гра "Юні Інформатики" розрахована для учнів 3-5 класів, щоб визнащити кращих знавців інформатики
Перегляд файлу

План-конспект

виховного заходу

Конкурсна гра «Юні інформатики»

Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати їх творчі й інтелектуальні здібності, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість; виховувати почуття відповідальності та вміння працювати у команді.

Обладнання: ребуси; кросворди; роздруківки текстів; прислів’я та приказки; загадки; оформлені назви команд; призи у вигляді медалей та похвальних листів.

Хід роботи

I Організаційна частина

Минають дні, минають роки,

Прогрес крокує повсякчас,

І вже новиночки науки

Прийшли до школи і до нас.

Просторий клас, а внім машини

І кожному – як би пізнать

Світ, що несе в собі таїни,

Твій розум прагне розгадать.

Тож не барімося, до діла

І зараз свято проведем,

Та інформатиків умілих

Сьогодні тут ми віднайдем

 

- Доброго дня, діти. Сьогодні ми проведемо гру-конкурс між третіми класами під назвою «Юні інформатики».

-  Перш за все нам потрібно познайомитись з учасниками конкурсу, тобто командами. Отож, зустрічайте

Команда 3-А класу «Фіксікі», капітан Козачук Роман;

Команда 3-Б класу «Юні програмісти», капітан Бадира Анна,

Команда 3-В класу «Комп’ютерні генії», капітан Микитюк Ростислав.

- Ледь не забула, оцінювати сьогоднішню вікторину будуть одні з найкращих суддів світу, це … (вказують суддів)

- Кажуть що перемога залежить від підтримки вболівальників. Своє задоволення або незадоволеннядіями учасників ви можете виражати оплесками. Ми можемо нагородити учасників балами за вашу підтримку, але й маємо право зняти з них бали за підказування та вигуки чи порушення правил гри.

- Сьогоднішній конкурс спрямований на те щоб ми пригадали та закріпили ті знання, які здобули протягом третього класу з інформатики. Отож, для початку давайте пригадаємо, які теми ми вивчали протягом року:

  • Інформаційні процеси і комп’ютер;
  • Файли та папки.
  • Пошук даних в інтернеті
  • Робота з презентаціями
  • Алгоритми і виконавці

А також удосконалювали свої знання з теми Графічний редактор Paint.

- На нашу гру завітав гість, це Незнайко, він хоче також більше дізнатися про комп’ютер:

 

Я комп’ютер добре знаю –

Друзям всім допомагаю,

Як у клас я залітаю

Всі комп’ютери вмикаю.

Всім поради я даю,

Слухай розповідь мою:

Сядь поближче до екрану

І дивися тільки прямо

Довго можеш так сидіти,

Всі завдання поробити,

А як в тебе щось сталось…

В монітора щось зламалось,

Ти посмикай за шнурки,

Трохи мишку потряси!

- Діти, варто слухати поради Незнайка?

- Чому?

 

- Давайте допоможемо Незнайкові вивчити правила поведінки у комп’ютерному класі:

Щоб з комп’ютером дружити

Треба правила учити:

Не шуміти, не ходити,

Тільки тихо говорити.

 

Руки чистими тримати,

Сухо-сухо витирати.

І всі незнайомі кнопки

Не потрібно натискати.

Слухай вчителя уважно,

І виконуй все, що скаже.

Тільки так знання здобути

Допоможе друг – комп’ютер!

 

- Молодці, ви допомогли Незнайкові вивчити правила!

- Незнайко, проходь у зал та слідкуй уважно за конкурсом, сьогодні ти зможеш дізнатися ще дуже багато цікавого.

- То ж не барімося, перший конкурс проведем та інформатиків умілих сьогодні тут ми віднайдем.

II Основна частина

1 конкурс «Домашнє завдання»

- Кожна команда вдома мали підготувати комп’ютерну презентацію на тему «Україна – мій рідний край», тож давайте переглянемо їх. Максимальна кількість балів – 3.

2 конкурс «Відгадай загадку»

- Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Команди отримають завдання, де потрібно написати правильні відповіді. Після чого капітани листки з завданнями віднесуть нашим суддям.

Відгадайте загадки:

1. Якщо є складна робота

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже, я – системний … (блок)

 

2. Я магнітний бутерброд,

Та мене не з’їсть ваш рот

Файли й папки – це дієта

Для магнітної … (дискети)

 

3. Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся у норах,

Ковзаю по столу трішки

Бо комп’ютерна я … (мишка)

 

4. Хто хоче щось запам’ятати –

В блокнот свій може записати

Комп’ютер теж немов блокнот –

Не має з пам’яттю турбот,

А як називають комп’ютер-блокнот? (ноутбук)

5. Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині,

Біолог з ним теж справу має,

А комп’ютер від нього страждає… (вірус)

 

6. Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро,

Творчий маю я характер,

Бо графічний я … (редактор)

 

3 конкурс «Шифрувальник»

Запишіть правильну відповідь у порожніх клітинках

D:\Інформатика 2-4 класи\Безымянный 4.png

 

4 конкурс «Літературний»

- Перед вами версії програмістів відомих прислів’їв і приказок, але вони розділені на дві частини. Вам необхідно скласти ці прислів’я разом. Успіхів!

Знайдіть потрібну пару прислів’ям

Що натискаєш -

те й маєш

Натиснеш кнопку -

отримаєш результат

Один комп’ютер добре,

а два краще

Людина красна розумом

а комп’ютер – пам’яттю

У невмілого інформатика

очі не болять.

На комп’ютері не мудруй багато,

а працюй завзято

 

 

5 конкурс «Розгадай кросворд»

 

 

Розгадайте кросворд:

Запитання:

 

  1. Назвіть інструмент

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Назвіть інструмент
  2. Назвіть інструмент
  3. Назвіть інструмент
  4. Назвіть інструмент
  5. Назвіть інструмент
  6. Назвіть інструмент
  7. Назвіть інструмент

6 конкурс капітанів «Розгадай ребус»

- Яка команда швидше справиться з ребусами, та отримає 2 бали. Готові? Тоді розпочинаємо?

Розгадайте ребуси:

  

Відповідь: Файл

Відповідь: Алгоритм

 

Відповідь: Комп’ютер

Відповідь: Інтернет

Відповідь: Браузер

- Ви добре справилися з усіма завданнями. Зараз журі підрахує бали і оголосить команду-переможців сьогоднішньої вікторини.

 

III Заключна частина

- Наше заняття закінчується, тому нам доведеться з вами прощатися…

- Для вас комп’ютер є другом?

- Як ви гадаєте, комп’ютери допомагають у житті?

(оголошення переможців, вручення призів)

- Які враження від конкурсу?

- Що ви дізналися нового?

- На цьому наше заняття закінчене! До побачення!

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Виховна робота
Додано
15 лютого
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку