Урок "Сучасні пристрої для співпраці"

Про матеріал
4 клас Тема: сучасні пристрої для співпраці. Мета: розглянути онлайн-програми та сучасні пристрої для співпраці; актуалізувати знання учнів про браузери, інформаційні ресурси; формувати навички роботи з документами в мережі,
Перегляд файлу

4 клас

Тема: сучасні пристрої для співпраці.

Мета:

  •              навчальна: розглянути  онлайн-програми та сучасні пристрої для співпраці; актуалізувати знання учнів про браузери, інформаційні ресурси; формувати навички роботи з документами в мережі,
  •              розвивальна: розвивати в учнів мовленнєве чуття, культуру мовлення навички самостійної роботи на комп’ютері; формувати уміння взаємодіяти у групі, в парах;
  •              виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: презентація до уроку, роздавальний матеріал;

Програмне забезпечення: браузер

Хід уроку

І. Організаційний етап

  Психологічне настроювання на роботу.

Ось дзвінок сигнал нам дав.

Працювати час настав.

Визначення погоди уроку. У кожного учня по три картки. Завдання дітей: обрати лише одне, що відповідає настрою, з яким вони прийшли на урок.

  • 1 - у мене дуже гарний настрій і я хочу працювати;
  • 2 - мені все одно. Що буде відбуватися на сьогоднішньому уроці;
  • 3 - я не хочу думати, працювати. Мені здається, що я нічого не памятаю.

Одну із вибраних карток діти демонструють вчителю, тим самим оцінюючи свій настрій і налаштування на роботу. Учитель вивішує на дошці збільшену картку, яка найбільш відповідає настрою учнів.

Коли за справу людина береться із гарним настроєм, у неї все вийде, все складеться як найкраще.

Усміхніться один одному. Подумки побажайте однокласникам успіхів.

Девіз уроку:

Не просто слухати, а чути,

Не просто дивитись, а бачити,

Не просто відповідати, а міркувати,

Дружно і плідно на уроці працювати

ІІ. Актуалізація опорних знань

    Сьогодні ми закінчуємо  подорож  чудовою  країною. Вона вела нас у цікавий, захоплюючий світ. Нині важко уявити життя без цієї країни. А назву цієї загадкової країни ви дізнаєтесь, коли розгадаєте цей кросворд: Кросворд «Інтернет» А для того, щоб ця подорож була цікавою, вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними, старанними та уважними, щоб піднятись ще на одну сходинку знань.

Питання:

  1. Що таке Інтернет?

В Інтернеті ми навчаємось,

У дитячі ігри граємось.

Книгу можем почитати,

І слона намалювати

Швидко текст перевести,

Мультик новий віднайти.

Де подівсь товариш Коля?

Прочитати, що було в школі?

І дізнатись про все на світі?

Де? Звичайно, в Інтернеті!

Там музеї, книги, ігри,

Музика і навіть тигри!

 

 Які можливості Інтернету ви знаєте?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Інтерактивна вправа «Карусель»: робота в групах (створення спільного малюнка)

Вчитель: в якому разі ви зможете зробити спільний малюнок за умови:

Я живу у селищі Троїцьке

Я живу у місті Київ

Я живу у місті Лондон

ІV. Повідомлення теми і завдань уроку

Тема уроку «Сучасні пристрої для співпраці».

Завдання:

  • Сьогодні ви дізнаєтесь про сучасні пристрої та онлайн-програми  для співпраці
  • Згадаєте, що таке браузер та пошукова система;
  • Попрацюєте з цікавинками;
  • Виконаєте роботу по створенню спільного документа

Група дослідники:

  1. Що таке факс?
  2. Слово «онлайн»

V. Вивчення нового матеріалу

Розповідь вчителя з елементами бесіди

  1. Співпраця в Інтернеті

 

Співпраця в Інтернеті – процес, при якому люди разом займаються інтелектуальною, науковою або  практичною діяльністю.

 

Питання: які можливості дає людині співпраця в Інтернеті

Співпраця в Інтернеті дозволяє людям спілкуватися в будь-який час та з будь-якого місця та обмінюватися інформацією, співпрацювати в спільних документах, вчитися разом, спільно приймати рішення та вирішувати проблеми, що з’являються.

Існують сайти, на які можна надсилати свої розповіді, повідомлення, задавати питання. Все це можна прочитати, обговорити, поділитися своїми враженнями, тобто знайти людей зі спільними інтересами та захопленнями.

  • А які пристрої допоможуть людині виконувати спільну роботу в Інтернеті?

Вправа «Знайди  пристрій»

Цікавинки

1 група. Термін «комп'ютер» спочатку означав людину, яка виконує обчислення. Зараз так називають машини, хоча сучасні комп'ютери виконують багато завдань, безпосередньо не пов'язаних із математикою.

2 група. Нині найрозумніший комп'ютер в світі називається "Стимулятор Землі". Його створили японські спеціалісти з м. Йокогама. Він складається з 640 супер    комп'ютерів і займає площу 4-х тенісних кортів.

3 група. Лідер у списку 500 найшвидших комп'ютерів нашої планети виконує 35 млрд. операцій за секунду. За його допомогою моделюють процеси, які відбуваються на Землі, зокрема передбачають природні катастрофи.

Вчитель: без комп’ютерів цивілізоване суспільство не можна вважати повноцінним, і застосування комп’ютерів поширюється кожного дня і буде поширюватися у майбутньому

  • А який пристрій вам невідомий? (факс: відповідь дослідників)

Факс — документ, що пересилається телефонними лініями. Факсимільну машину теж скорочено називають факсом

 Співпрацювати в мережі нам  допоможуть  онлайн-програми.

Спеціальні програми дають нам можливість вести бесіду з будь-яким співбесідником у будь-якому куточку земної кулі миттєво. Ввівши текст, ти натискаєш кнопку і … твоє повідомлення вже на екрані твого співрозмовника. Таке спілкування називається on-line.

Слово «онлайн» (звернення до дослідників) означає «приєднаний до мережі». Програмами онлайн називають програми, з якими можна працювати в Інтернеті в режимі реального часу.

З сучасних програмам для співпраці найбільш популярніші:

  •        Skype
  •        Viber
  •        Icq
  •        WhatsApp

 

Google документи дають можливість завантажувати, редагувати і створювати нові текстові документи, електроні таблиці та презентації, організовувати спільний доступ до них.

VІ. Фізкультхвилинка

VІІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Гра «Клубок» Учні передають один одному клубок, називаючи (вигадуючи) собі нікнейм

Для того щоб людина користувалася мережею Інтернет, спілкувалася в ній з іншими, їй треба зареєструватися. Що таке реєстрація? Людина вигадує собі ім’я (нікнейм, логін) під яким вона буде блукати по мережі. Давайте з вами теж створимо мережу і спробуємо в ній зареєструватися .

2)Інструктаж учителя.

Завдання (робота в групах) – керівник групи

- створити спільний малюнок, використовуючи хмарне середовище Google та графічний онлайн-редактор  (малюємо різними кольорами)

І група: сніговик

ІІ група: будинок

ІІІ група: вовк

- відкрити доступ вчителю до свого документа

3) Вправи для очей.

Нумо, хлопці і дівчата, всі сідайте, будем грати.

Очима намалюйте «5», — ось так розпочали ми грать.

Очима намалюйте «8», щоб очі відпочили зовсім.

І наостанок намалюйте коло, щоб ваші очі були вже здорові!

VІІІ.Підсумок уроку

Інтерактивна вправа «Сходинки успіху»

Ось і пролунав дзвінок –

Закінчився наш урок.

За роботу по заслузі

Щиро дякую вам , друзі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Красна Оксана Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гуцанова Олена Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
5980
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку