Конкурсна програма "Козацькі розваги".

Про матеріал
Представлена програма розроблена для дітей 7-8 класів. Тема заходу - День українського козацтва та День захисника і захисниці України.Форма заходу - змагання, спрямовані на розвиток рухових вмінь та навичок, виховання національно-патріотичної гідності.
Перегляд файлу

Конкурсна програма

  1. Презентація команд

Команди по черзі проголошують свою назву, девіз та танцюють танок “Гопак”. Презентацію оцінюють за 12-бальною шкалою. (члени жюрі)

  1. Естафети “Козацькі розваги”

(оцінюються за 10-бальною шкалою, за одну помилку вираховується один бал )

  1. Переправа

Перший учасник приймає положення лежачи на животі на лаві і повзе за допомогою рук до кінця лави, підбігає до гімнастичної стінки, приймає положення вису на поперечині, хлопці підтягуються три рази, дівчата піднімають прямі ноги до прямого кута також три рази. Назад повертаються так само.

Помилки: порушення техніки підтягувань та підйому ніг.

  1. Швидше проповзи

Перший гравець біжить до контрольної відмітки і приймає упор лежачи, після цього другий гравець біжить і пролазе під першим, приймає упор лежачи поруч і т.д., а останній – капітан пролізає під усіма. Потім стрибками в упорі присівши уся команда повертається на своє місце.

Помилки: хтось з гравців не втримує упор лежачи і лягає на підлогу, хтось з гравців стрибає не з повного присіду.

 

  1. Відгадай та склади

 Вгадати та викласти з літер потрібне слово. Участь приймають усі члени команди, в кожного друковані літери. Хто швидше викладає, отримує 1 бал за слово.

- Дерев’яна палиця з кулею у горі, яка може бути оздоблена коштовним металом та камінням, ознака влади (булава)

- Верхній одяг козака (жупан)

- Зачіска козака (оселедець)

- Приміщення, де жили козаки, військова одиниця (курінь)

- Козацький ватажок (отаман)

- Козацький воєначальник, представник влади (гетьман)

- Де виникла Козацька Січ? (Хортиця)

- Козацькі човни (чайки)

- Козацьке вбрання: “широкі, як Чорне море” (шаровари)

- Помічник козака, молодший воїн (джура)

 

  1. Стрибки в мішках

Перед командами лежать гімнастичні мати, на яких перші гравці повинні зробити перекид уперед, після чого залізти в мішок і, стрибаючи в ньому, обійти орієнтир, повернутися до гімнастичного мату, вилізти з мішка, знову зробити перекид уперед і передати естафету наступному, поки вся команда не виконає завдання.

Помилки: порушення техніки перекиду вперед, замість стрибків виконується біг в мішку.

 

  1. Павучок

На підлогу на відстані 5 метрів від команд, кладуть обруч, у який переносять   тенісний м’ячик кожен член команди по черзі в положенні «павучок». В одну сторону без м’ячика, в іншу з м’ячиком на животі. Хто з команд прийде перший, той перемагає.

Помилки: втрата тенісного м’ячика під час руху.

 

  1. Стрибки через мотузку

Дівчата і хлопці виконують окремо. Двоє крутять мотузку, троє стрибають до першої помилки. Кількість разів складають і отримують загальну кількість балів.

Помилки: неодночасні стрибки учасників.

 

  1. Зліпи вареник

Хлопці, утримуючи дівчат на спинах, переносять їх на протилежну сторону, де на стільцях приготовлене тісто для вареників і начинка – варена картопля. Дівчата повинні протягом 3 хвилин наліпити якомога більше вареників за картоплею, а хлопці, повинні по одному варенику перенести на протилежну сторону стрибаючи на одній нозі і скласти їх в казанок. Після того, як сплине час, хлопці знову повинні на спинах перенести дівчат на протилежну сторону. Переможець визначається за найбільшою кількістю вареників.

Помилки: не якісно зліплені вареники, порушення умов конкурсу.

 

  1. Конкурс капітанів
  1. Збий кеглі

За 10 метрів від лінії старту стоять у ряд 6-9 кеглів на відстані 0,3 метра одна від одної. Капітани по черзі намагаються збити якомога більше кеглів. Перед кожним кидком усі кеглі ставлять на своє місце. Виграє той, хто збив найбільшу кількість кеглів з трьох спроб.

Бали нараховуються по кількості збитих кеглів.

  1. Виштовхни з кола

На підлозі креслиться коло діаметром 2 метри,  в якому знаходяться два капітани. Кожен із них стоїть на одній нозі, іншу підгинає, а руки складає за спину. За сигналом «Півні» починають виштовхувати один одного з кола плечем і тулубом, намагаючись не оступитися. Хто оступиться чи вийде з кола, той програє. На гру дається три спроби, за кожну перемогу нараховується 1 бал.

  1. Стрибки через скакалку

Капітани по черзі стрибають через скакалку до першої помилки. Кількість разів - кількість балів.

  1. Кидки баскетбольного м’яча

 Капітани по черзі кидають м’яч зі штрафної лінії по 5 разів. Один результативний кидок - 1бал.

 

 

4 . Перетягування канату

Команди (по 5 осіб) стають в шаховому порядку по обидва боки канату і беруться за нього руками. Суддя втримує канат так, щоб мітка на середині канату знаходилася над лінією розділу майданчика на рівні частини. Команди стоять за лінією на відстані двох метрів від середини. За сигналом канат відпускається і команди повинні перетягнути канат на свій бік. Перемагає команда, якщо мітка канату знаходиться на її половині не меньш 15 секунд. Дівчата і хлопці змагаються окремо. За перемогу отримають один бал. Результати хлопців і дівчат складаються.

 

doc
Додано
12 листопада 2021
Переглядів
307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку