Мета:
- підвищувати мотивацію учнів до вивчення іноземної мови;
- систематизувати знання з англійської мови;
- розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення;
- сприяти розвитку міжкультурної компетенції;
- продовжувати формувати навички сприйняття на слух іноземного мовлення;
- виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Конкурс – вікторина
«Веселі перегони»
Конкурсна програма «Веселі перегони»
Мета:
- підвищувати мотивацію учнів до вивчення іноземної мови;
- систематизувати знання з англійської мови;
- розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення;
- сприяти розвитку міжкультурної компетенції;
- продовжувати формувати навички сприйняття на слух іноземного мовлення;
- виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Форма заходу: конкурс- вікторина
Обладнання: Проектор, ноутбук, презентація PowerPoint, магнітофон, картки з завданнями, предмети класного вжитку.
Хід заходу
І. Організаційний момент:
Teacher: Good morning, children!
Pupils: Good morning! Good morning! Good morning to you! Good morning! Good morning! We are glad to see you!
Teacher: Thank you! I am glad to see you too! How are you?
Pupils: We are great! Thank you!
ІІ. Основна частина.
Teacher: Вітаємо вас на конкурсній вікторині «Веселі перегони». За жеребкуванням всі учні розділяться на 4 команди та отримають власну назву команди. Найсприйтніша та найкмітливіша команда стане переможцем у грі і отримає звання найкращої команди-знавця англійської мови. Let’s start the game! Good luck for every team! ( учні діляться на 4 команди за жеребкуванням и отримують свою власну назву команди)
Teacher: and now we have the first task. Game “Remember me”. Look at the pictures for a minute and try to remember it (слайд 1). Тепер ви отримаєте карти з правильними та неправильними словосполученнями зображених малюнків на слайді. Ваше завдання – обрати лише правильні варіанти серед отриманих вами словосполучень. За кожний правильний варіант команда отримує 1 бал.
Word combinations: six strawberries, three ties, four watches, five knives, six butterflies, two boxes, three glasses, four cherries, five mice, two babies ( true ones)/ three strawberries, two ties, seven watches, four knives, two butterflies, five boxes, two glasses, nine cherries, three mice, four babies.
Teacher: the second task is the game “My job”. Here is crossword ( слайд 2). Look and write the words into a grid. Read the “secret” word and find out what the most dangerous job in the world is. You have 5-7 min for guessing it.
Teacher: Наступна зупинка нашої гри – зоопарк. ( game “ in the Zoo”). Ви всі в своєму житті бували в зоопарку? Зараз ми перевіримо, хто з вас найкраще знає його жителів і є активним спостерігачем їх життя. Look at the picture for a minute. Try to remember it (слайд 3). Ви отримаєте картку з таблицею правильних та неправильних відповідей стосовно тварин та їх кількості в нашому зоопарку. Ваше завдання – позначити, які твердження є правильними, а які є помилковими. За кожну правильну відповідь ви отримуєте 1 бал. Let’s start it!
Statements |
Yes |
No |
There is a cat in the zoo |
|
|
There are three monkeys in the zoo |
|
|
There are two zebras in the zoo |
|
|
There are two elephants in the zoo |
|
|
There is a bear in the zoo |
|
|
There is an alligator in the zoo |
|
|
There are three tigers in the zoo |
|
|
There are five lions in the zoo |
|
|
There is one tiger in the zoo |
|
|
There are three zebras in the zoo |
|
|
There is an elephant in the zoo |
|
|
There are four monkeys in the zoo |
|
|
There is a lion in the zoo |
|
|
Teacher: and now let’s rest a bit and sing a song “We are friends” ( слайд 4)
Teacher: А зараз ми подивимось, хто найкраще знає свій гардероб. Game “ My wardrobe” ( слайд 5). Речі гардеробу загубили свої літери, ви повинні знайти іх і відновити назви одягу. Let’s start! За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.
Teacher: Зараз ми запрошуємо капітанів команд для наступного конкурсу Game “ Do it ” ( слайд 6). Кожному капітану буде запропоновано по 6 дій, які він повинен буде виконати. За кожну правильну дію капітана, команда отримує 1 бал.
Team 1 |
Team 2 |
Team 3 |
Team 4 |
Come here |
Go |
Sit down |
Close the book |
Take a pen |
Dance |
Stand up |
Hands up |
Jump |
Sing a song |
Fly |
Swim |
Open the book |
Show the pencil-box |
Hands on hips |
Give the copybook |
Step your feet |
Write the letter A |
Show your nose |
Take the daybook |
Take the bag |
Open the door |
Close the door |
Clap your hands |
Teacher: Зараз на нас чекає гра “Look at me” (слайд 7). Кожного дня ми вживаємо різні види продуктів у наших стравах. Зараз ми подивимось, яка ж команда знає найкраще ці продукти. Перед вами набір малюнків з назвами різних видів продуктів та тільки десять назв до них. Ваше завдання – співвіднести назву продукта з його малюнком. За правильний варіант відповіді команда отримує 1 бал. Let’s start! Good luck!
Words for cards: pears, an oil, a pie, cookies, onions, carrots, eggs, mushrooms, bananas, rice.
ІІІ. Заключна частина:
Teacher: Ось и прийшло завершення нашої вікторини, і зараз журі нашого конкурсу оголосить переможця сьогоднішніх перегонів. ( Журі підраховує бали та оголошує переможця). Всі команди були активними та кмітливими у грі, але найпершим переможцем у цих перегонах стала команда… ( оголошується назва команди-переможця). Вітаємо її з перемогою та бажаємо всім успіхів у наступних змаганнях!