Конкурсна програма «Веселі перегони»

Про матеріал

Мета:

- підвищувати мотивацію учнів до вивчення іноземної мови;

- систематизувати знання з англійської мови;

- розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення;

- сприяти розвитку міжкультурної компетенції;

- продовжувати формувати навички сприйняття на слух іноземного мовлення;

- виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.

Перегляд файлу

 

 

 

 

Конкурс – вікторина

«Веселі перегони»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурсна програма «Веселі перегони»

Мета:

- підвищувати мотивацію учнів до вивчення іноземної мови;

- систематизувати знання з англійської мови;

- розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення;

- сприяти розвитку міжкультурної компетенції;

- продовжувати формувати навички сприйняття на слух іноземного мовлення;

- виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.

Форма заходу: конкурс- вікторина

Обладнання: Проектор, ноутбук, презентація PowerPoint, магнітофон, картки з завданнями, предмети класного вжитку.

Хід заходу

І. Організаційний момент:

Teacher: Good morning, children!

Pupils: Good morning! Good morning! Good morning to you! Good morning! Good morning! We are glad to see you!

Teacher: Thank you! I am glad to see you too! How are you?

Pupils: We are great! Thank you!

ІІ. Основна частина.

Teacher: Вітаємо вас на конкурсній вікторині «Веселі перегони». За жеребкуванням всі учні розділяться на 4 команди та отримають власну назву команди. Найсприйтніша та найкмітливіша команда стане переможцем у грі і отримає звання найкращої команди-знавця англійської мови. Lets start the game! Good luck for every team!  ( учні діляться на 4 команди за жеребкуванням и отримують свою власну назву команди)

Teacher: and now we have the first task. GameRemember me. Look at the pictures for a minute and try to remember it (слайд 1). Тепер ви отримаєте карти з правильними та неправильними словосполученнями зображених малюнків на слайді. Ваше завдання – обрати лише правильні варіанти серед отриманих вами словосполучень. За кожний правильний варіант команда отримує 1 бал.

Word combinations: six strawberries, three ties, four watches, five knives, six butterflies, two boxes, three glasses, four cherries, five mice, two babies ( true ones)/ three strawberries, two ties, seven watches, four knives, two butterflies, five boxes,  two glasses, nine cherries, three mice, four babies.

Teacher: the second task is the game “My job”.  Here is crossword ( слайд 2).  Look and write the words into a grid.  Read the “secret” word and find out what the most dangerous job in the world is. You have 5-7 min for guessing it.

Teacher: Наступна зупинка нашої гризоопарк. ( gamein the Zoo”). Ви всі в своєму житті бували в зоопарку? Зараз ми перевіримо, хто з вас найкраще знає його жителів і є активним спостерігачем їх життя. Look at the picture for a minute. Try to remember it (слайд 3). Ви отримаєте картку з таблицею правильних та неправильних відповідей  стосовно тварин та їх кількості в нашому зоопарку. Ваше завдання – позначити, які твердження є правильними, а які є помилковими. За кожну правильну відповідь ви отримуєте 1 бал.  Lets start it!

Statements

Yes

No

There is a cat in the zoo

 

 

There are three monkeys in the zoo

 

 

There are two zebras in the zoo

 

 

There are two elephants in the zoo

 

 

There is a bear in the zoo

 

 

There is an alligator in the zoo

 

 

There are three tigers in the zoo

 

 

There are five lions in the zoo

 

 

There is one tiger in the zoo

 

 

There are three zebras in the zoo

 

 

There is an elephant in the zoo

 

 

There are four monkeys in the zoo

 

 

There is a lion in the zoo

 

 

 

Teacher: and now let’s rest a bit and sing a song  “We are friends” ( слайд 4)

Teacher: А зараз ми подивимось, хто найкраще знає свій гардероб. GameMy wardrobe( слайд 5). Речі гардеробу загубили свої літери, ви повинні знайти іх і відновити назви одягу. Lets start!  За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.

Teacher: Зараз ми запрошуємо капітанів команд для наступного конкурсу GameDo it( слайд 6). Кожному капітану буде запропоновано по 6 дій, які він повинен буде виконати. За кожну правильну дію капітана, команда отримує 1 бал.

Team 1

Team 2

Team 3

Team 4

Come here

Go

Sit down

Close the book

Take a pen

Dance

Stand up

Hands up

Jump

Sing a song

Fly

Swim

Open the book

Show the pencil-box

Hands on hips

Give the copybook

Step your feet

Write the letter A

Show your nose

Take the daybook

Take the bag

Open the door

Close the door

Clap your hands

 

Teacher: Зараз на нас чекає гра “Look at meлайд 7). Кожного дня ми вживаємо різні види продуктів у наших стравах. Зараз ми подивимось, яка ж команда знає найкраще ці продукти. Перед вами набір малюнків з назвами різних видів продуктів та тільки десять назв до них. Ваше завдання – співвіднести назву продукта з його малюнком. За правильний варіант відповіді команда отримує 1 бал. Let’s  start! Good luck!

Words for cards: pears, an oil, a pie, cookies, onions, carrots, eggs, mushrooms, bananas, rice.

ІІІ. Заключна частина:

Teacher: Ось и прийшло завершення нашої вікторини, і зараз журі нашого конкурсу оголосить переможця сьогоднішніх перегонів. ( Журі підраховує бали та оголошує переможця). Всі команди були активними та кмітливими у грі, але найпершим переможцем у цих перегонах стала команда… ( оголошується назва команди-переможця). Вітаємо її з перемогою та бажаємо всім успіхів у наступних змаганнях!

 

 

docx
Додано
4 лютого 2018
Переглядів
1057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку