Конспект уроку з англійської мови у 5 класі на тему: "My Family"

Про матеріал

Матеріал містить детальний опис проведення уроку узагальнення і систематизації знань у 5 класі на тему "Моя сім'я" за підручником О. Карп'юк. Метою уроку є : систематизувати знання з теми «Моя сім'я»; закріпити правила вживання минулого простого часу, активізувати вивчені лексичні одиниці, розвивати вміння та навички усного, писемного продукування, вміння сприймати на слух, уснї взаємодії та зорового сприйняття; розвивати творчі здібності школярів; продовжувати формувати вміння працювати в групах та парах; виховувати культуру мовлення, негативне ставлення до помилок, любов та повагу до родини та співрозмовника.

При проведені уроку використовуємо: підручники, зошити, дошку, ТЗН, аудіододатки, презентація до уроку, картки з завданнями, малюнки, граматичні таблиці.

Очікуваними результатами уроку є: повторити та використати ключові слова на цю тему, розповідати про свою сім'ю, використовувати минулий час в усному та письмовому продукуванні, покращити навички усного та письмового продукування, взаємодії, зорового сприйняття та сприйняття на слух, стимулювати творче мислення студентів; створення в класі сприятливої емоційної атмосфери, створення ситуації успіху.

Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови

у 5 класі на тему:

 «My Family»

 

http://3.bp.blogspot.com/-RqzmiIpQxvM/Ty9pfN43BYI/AAAAAAAAAtw/XY0KHiZXFk4/s1600/f1.jpg

Вчительки англійської мови ЗОШ І-ІІІ ступенів

 с. Перепельників Нечай Галини Петрівни

 

 

 

 

2018 р.

  Тема уроку:  Моя сім’я

Мета уроку: систематизувати знання з теми «Моя сімя»; закріпити правила вживання минулого простого часу, активізувати вивчені лексичні одиниці, розвивати  вміння та навички усного, писемного продукування, вміння сприймати на слух, уснї взаємодії та зорового сприйняття; розвивати  творчі здібності школярів; продовжувати формувати вміння  працювати в групах та парах; виховувати культуру мовлення, негативне ставлення до помилок, любов та повагу до родини та співрозмовника.

Обладнання: підручники, зошити, дошка,  ТЗН, аудіододатки, презентація до уроку,  картки з завданнями, малюнки,  граматичні таблиці.

Очікувані результати:  повторити та використати ключові слова на цю тему, розповідати про свою сім'ю, використовувати минулий час в усному та письмовому продукуванні, покращити навички усного та письмового продукування, взаємодії, зорового сприйняття  та сприйняття на слух, стимулювати творче мислення студентів; створення в класі сприятливої емоційної атмосфери, створення ситуації успіху.

-

Тип уроку: узагальнення й систематизації знань.

 

Хід уроку (PROCEDURE)

І. Організація класу. Підготовка до сприйняття іноземної мови. Lead –in

1.  Привітання, повідомлення теми і мети уроку.

T. Hello, children! I’m glad to see you. How are you today?

Ch. Hello, teacher! We are glad to see you too, we are fine, thank you!

T: Today we ‘ll revise the grammar and vocabulary on the topic «My  Family». Let’s start our lesson!

 

2. Введення в іншомовну  атмосферу.

1. Фонетична зарядка «Зникаючі рядочки». Учні повторюють за вчителем вірш в голос. (Вчитель поступово витирає з дошки частини вірша, учні вивчають вірш, повторивши кілька разів)

We help our mother

When she washes or cooks.

Together with father

We like to read books.

3.Лексична зарядка. Brainstorming. Повторення та активізація ЛО до теми «My Family» методом «Мозкового штурму». Створення Mind Map у формі квітки.

T. Pupils, What words do you associate with the topic «Family»? Let’s we fill these parts of papers with adjectives and nouns and make a Mind-Map in a form of a flower (учні вписують прикметники, які описують слово сімя в пелюстки квітки та іменники в її листочки).

3. Гра «Знайди пару» ( Match the pairs). Вчитель просить дітей на хвилинку закрити очі. Розклеює по класі лексику по темі англійською та українською мовами(діти мають згрупувати ці слова, відповідно правильного перекладу).

ІІ. Основна частина уроку. Main part of the lesson.

1.Усна взаємодія (Діалогічне мовлення)

T. I’ll give you a task. You have to put the parts of the dialogue in order and act it out. (Учні отримують діалог, розрізаний на частинки. Потрібно скласти його в правильному порядку і розіграти)

4. Усне продукування.Speaking.

T. Children, I know you’ve prepared short stories about your families. Let’s you show us your family trees and tell us about your relatives (Учні розповідають про свої сімї, використовуючи малюнок родинного дерева).

 

5. Relaxation. Фізкультхвилинка.

T. I see you are tired. Let’s have a rest!!! What about some movements?

(Учні виконують веселі рухи, співають пісню про сімю)

6. Grammar revision. Повторення граматики. Учні прослуховують запис вірша, у минулому часі, потім, поділившись на 2 групи виписують з нього правильні та не правильні дієслова. Завдання у формі гри – учні «годують» виписаними дієсловами двох драконів)

Ex.7, p. 133 (PB., O. Karpuk)

T. Pupils, look here. We have two dragons. This one is kind and fanny; he eats only the regular verbs. And this dragon is very angry. He likes irregular verbs, they are very hungry. Let’s feed them both!!!

 

             

 

 

7. Writing. Письмо.

T. Pupils, your English pen-friend want you to write him/her a letter about your families. I brought you work pieces, but here a lot of words are missed, there are drawings instead of words. Please replace the pictures with words and complete the letter.

(Учні укомплектовують листа про свою родину, замінюючи малюнки словами, зачитують.)

0008-009-Esli-sboj-daet-mashina-Terpene-vam-neobkhodimo-Ne-byvaet-bez-problem.jpg

 

ІІІ. Заключна частина уроку. SUMMARY OF THE LESSON.

1.Conclusion.  Підсумки.

Was it interesting for you on the lesson?

Did you learn some new information?

Did we speak today?

Did we write?

Did we sing a song?

You were very active.

  1.  Еvaluation (Оцінювання)

 

3. Домашнє завдання (Homework)

Write a story about your friend’s  family.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Безлатня Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Цибуляк Катерина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Завадська Світлана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
4 лютого 2018
Переглядів
16776
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку