Конкурсно – розважальна гра «Чарівна Білозерчаночка»

Про матеріал
Ознайомити учнів з уміннями і практичними навичками дівчат-учасниць, розширити кругозір учнів. Розвивати інтерес учнів до приготування різних страв, розвивати артистичні здібності учасниць та їх вболівальників, комунікативні та творчі здібності. Виховувати любов до рідного краю, його традицій, почуття майбутніх господинь дому.
Перегляд файлу

Конкурсно – розважальна гра «Чарівна Білозерчаночка»

 

Мета. Ознайомити учнів з уміннями і практичними навичками дівчат-учасниць, розширити кругозір учнів. Розвивати інтерес учнів до приготування різних страв, розвивати артистичні здібності учасниць та їх вболівальників, комунікативні  та творчі здібності. Виховувати  любов до рідного краю, його традицій, почуття майбутніх господинь дому.

 

Ведучі

    Доброго вам дня, любі  друзі! Із незвичайним хвилюванням і радістю хочу сповістити про початок  конкурсу серед дівчаток 7 класу «Чарівна Білозерчаночка».

А в природі вже пахне весною,
Аромат той приємний для всіх.
Білий сніг не лежить вже горою,
А джерельцем співочим побіг.

Щоб очистити землю й омити,
Та прокласти шляхи для весни.
Хоч зима й завертає сердито,
Та весна вже приходить у сни.

Йде весна-королева по світу
І співає на всі голоси,
Та заквітчує землю прогріту,
Творить дивні картини краси.

  Вже заспівали дзвінко води

  Вже проліски найперші розцвіли

  Сьогодні привітати хочемо

  Ми дівчаток  із Днем весни

   І побажання шлемо щирі

   Щоб завжди гарними були .

 

Вітаєм Вас зі святом жіночим  , прекрасним ,

          Зі святом щасливим , чудовим та ясним .

          Зі святом весняним і променистим ,

          Світлим , бадьорим , радісним , чистим ,

          Зі святом любові , уваги , тепла .

          Міцного здоровя вам шани й добра .

    Давайте познайомимося з учасницями.

 

Владислава звучить і гордо, і по царські,

Немов панує над уся й усим

Як водограй могутній Ніагарський

Невтомний дух і неповторність в нім.

Запрошуємо Маскаєву Владиславу.

 

Ольга! Оля!

ЇЇ ім’я  - світло ранку й дня

Як пісня, що над степом лине

В нім і натхнення, й воля

І лагідний спів солов’я.

 Запрошуємо Спіріну Ольгу.

 

ЇЇ ім’я нагадує весну,

І це, мабуть, не так вже випадково

Вважалось, землю будить віді сну

Ярина – Божество прекрасне – загадкове.

Запрошуємо Расулову Ірину

 

Як оксамитна ніжність ночі,

Звучить ім’я твоє, Ніна

М’яке, замріяне, урочисте

Як пісня, що над степом лине.

Запрошуємо Голуб Ніну.

 

Пригортається ніжною хвилею

І звучить ніби вальс – Катерина

В нім мужність та вірність свята

І споконвічна жага вогняна.

 Запрошуємо Рукавчук Катерину

 

Це ім’я, як причастя, дається дитині в колисці

Щедрість духу вирує в нім знову і знов

Зірка – мандрівниця, серце полум’яне

Чаро-чарівниця – наша Даша.

 Запрошуємо Писарук Дарю.

 

І конкурс   Що в імені тобі моєму…

Моє ім’я – спів солов’я

Моє ім’я – таке приємне,

Таке чудове моє імя.

  1. Назва походить від грецького слова Нінос - так звали засновника асирійського держави, таке же назву носила столиця Ассирії. (Ніна)
  2. Ім'я давньогрецького походження, означає "мир, спокій". Ярина
  3. Жіночий варіант імені перського царя Дарія. У перекладі з древнеперсідского - "переможниця". (Дар’я)
  4. Ім'я походить від слов'янських слів "влад" (володіти) і "слав" (слава) - "владеющий славою". (Владислава)
  5. Назва походить від грецького слова "катаріос", що означає "чистий, невинний". (Катерина)
  6. Ім'я запозичене зі скандинавських мов, походить від імені Хельга, що означає "свята". (Ольга)

Для вболівальників:

Жіноче ім’я в перекладі з давньогрецької означає" належить богині Ізіда ". (Таїсія)

Ім'я має давньоєврейське походження й означає "благодать". (Ганна)

Назва походить від латинського слова "наталіс" - рідний. (Наталія)

Це ім'я - жіноча форма чоловічого імені "Анастас" й означає "повернення до життя". (Анастасія)

 

ІІ конкурс.  «Флорист»

   Все живе радіє весні. І твоє серце наповнюється натхненням, радістю і щастям. З тепленької, прогрітої ніжним сонечком землі, на світ з’являються чарівні квіти, і радують нашу душу дивними і неповторними кольорами і формою.

  1. Зараз ми будемо загадувати учасницям загадки про квіти.
  1. За чорні брови, чи за карі очі,

Чи за красу вкраїнських матерів.

Я цілу осінь ваблю людям очі,

На мене глянеш, хоч би й не хотів.

Я – і красень і сміливець,

А зовуся чорнобривець

  1. Гордо ми у осінь вступаємо,

Символом величності всі нас називають

Ми - символ краси земної,

Ми – символ слави, любові,

Пелюстки, мов очі дивної краси

Всіх вітають гладіолуси.

  1.  Я – символ чистоти й довіри,

Красу усім дарую.

Росту серед зими і літа,

Весною цвітом зачарую.

Я – не примхлива і не горда,

Та серед квітів я прекрасна.

Свою чудову ніжну вроду

Дарую людям всім на щастя.  Гвоздика.

  1. Із літа веселкового, із смутку осені

Ми шили плаття, щоб прийти до вас.

Нас пригадайте, ми вас дуже просимо

Личенька круглі, рожеві, ясні,

Білі, рожеві, жовті, чудові.

Айстри – це квіти такі веселкові.

  1. З морської піни, мов богиня, зявилася,

Зовуся царицею квітів усюди.

Для радості й слави не раз пригодилася,

Красою моєю дивуються люди.

Я – символ краси земної,

Я – символ слави, любові.  Троянда.

  1. Ми вітаємо всіма кольорами,

Милуємо пишними квітками,

У чудове плаття нас осінь вдягла,

У сріблястих росах ранками купала,

Щоби виростала чарівна і мила,

І ім’я носила прекрасне – жоржина.

  1. Кожна учасниця складає свою квітку ( квіти розрізані на частини).

 

ІІІ конкурс ерудитів.

1.Відгадати:

  1. Дороговказ до міста (язик)
  2. Улюблене видовище барана (нові ворота)
  3. Одинадцятирічна вихователька дітей (школа)
  4. Персональне досьє учня (щоденник)
  5. Буквоїд (гумка)
  6. Брехня з натяком (казка)

2. Чи зумієш ти прислів’я доказати

     Влучне слово підшукать?

  1. У дитини заболить пальчик, а у мами (серце).
  2. Дитина плаче, а матері (болить).
  3. Мама одною рукою б’є, а другою (гладить).
  4. Нема того краму, щоб купити (маму).
  5. На сонці тепло, а біля матері (добре).
  6. Материн гнів, як весняний сніг: рясно випаде, та скоро (ростане).
  1. Яким словом грецького походження називають всі засоби по догляду за шкірою і волоссям? (Косметика - «мистецтво прикрашати».)
  1.     Який косметичний засіб змушує  червоніти? (Рум'яна.)
  2.      Що прикрашає рум'янець? (Щоки.)
  3.      Що худне від купання? (Мило.)
  4.      Який косметичний засіб у Франції XVIII століття робили з борошна? (Пудру.)
  5.      Що роблять з волоссям за допомогою спеціальних прасок?
    (Випрямляють).
  6.     Яка роль буряків в народній косметиці?  (Рум'яна)

 

ІV конкурс «Попелюшки»

Хто швидше перебере суміш ( горох, квасоля, рис, гречка).

 

V конкурс «Кулінарний»

   Як відомо, усі дівчатка повинні бути гарними господинями й допомагати мамам на кухні.

  1. Що всьому голова? (хліб).
  2. Овоч від якого всі плачуть? (цибуля)
  3. Свіжий, малосольний, консервований… (огірок)
  4. Сир не приготувати без… (молока).
  5. Що ми називаємо другим хлібом? (картопля)
  6. Вона буває червона, чорна, кабачкова, баклажана ( ікра)

2.  Я – господиня.

Готуємо сніданок:

  1. В миску два яйця розбити,

Молока туди долити

Підсолити, збити трошки

(Тут виделка краще ложки)

Сковорідку разом з маслом

Розігріти, влити масу

Й помішати – хай вона

Пропікається до дна

Все! Вже час до столу сісти

Є сніданок! Можна їсти!   (омлет)

  1. На скибочки хліба намажемо масло,

А зверху – шматочки: шинку чи м'ясо,

Паштет, ковбаса або рибка згодяться,

Варених яєць не завадять кружальця

Притрусимо зеленю ми … (бутерброда)

Готово! Вже проситься сам він до рота!

  1. Готувать його – не жарти

Обдамо окропом чайник

(Обережненько звичайно)

Виллєм залишки води)

І – зава рочки туди

Знов окропом заливаєм,

Під серветкою тримаєм

Ще хвилинку. Можна пити!

Люблять (чай) дорослі й діти.

Готуємо обід:

  1. Бурячок, цибулю, моркву

Нашаткуєм, як соломку,

І на маслі у каструлі

Протушкуєм без води.

Не біда, що буде густо,

Докладемо ще капусту

І картоплю. Помішаєм

І бульйончику туди

Хай кипить, а поки швидко

Сковорідочку на плитку,

В ній томатик протушкуєм і в каструльку,

Підсолим. Все!

У тарілки наливайте,

Кріп, сметанку добавляйте

Їжте борщ, не забувайте:

Він здоров’я вам несе.

  1. Картоплю почистим, поставим на плитку,

Окропом заллєм, щоб зварилася швидко.

Коли ж вона буде готова –

Зіллємо та з маслом вершковим

ЇЇ розімнем, молочка туди й солі

Готова! Куштуєм – усього доволі.

Тепер ми сосиску відварим - і в миску

Відмовиться хто від (пюре) і сосиски.

  1. Як закипить у каструлі водичка –

Ягоди вкинем: малину, суничку,

Можна смородину, можна і вишню

Цукру насиплем – не буде він лишнім

Знову повинен (компот) закипіти.

Все прохолоне – і можемо пити!

Готуємо вечерю:

Кефір підсолимо ми трошки,

Туди – яйце і цукру ложку

Ще й соди крихітка не лишня –

Тоді (оладки) будуть пишні

 

VІ Конкурс художників

На повітряній кульці намалювати свій портрет.

 

VІІ Конкурс «Вгадай пісню».

  Ведучий називає по три слова з деякої пісні, задача конкурсантів вгадати, що це за пісня.

  1. Игрушки, книжки, подушки ("Спят усталые игрушки")
  2. Небосклон, кокосы, бананы (“Чунга – чанга”)
  3. Минуты, небосклон, машинист (“Голубой вагон”)
  4. Хор, дощечка, словечко ("Вместе весело шагать")
  5. Улыбка, радуга, облака (“Улыбка”)
  6. Пешеходы, гармошка, волшебник ("Песенка Крокодила Гены")

VІІІ Конкурс «Моє хобі»

 

ІХ конкурс «Ми Вас вітаємо»

Вітання від учасників конкурсів.

 

Ведучі:

Прийшов час закінчувати свято,

Ми вдячні всім хто з нами тут

Бажаємо щастя вам, здоровя, радості багато

Щоб вік ваш довгим і безхмарним!

 

Щоб сонце піднімалося в росі,

Щоб зігрівало вас тепло і ласка,

А доброта всіх пригортала вас.

Й життя хай буде, ніби добра казка.

Живіть усі щасливо! В добрий час.

 

 Завдання для болільників

Відгадати загадки.

  1. Який струмочок повсякчас співає (мамин голос)
  2. А що солодке Знаєш ти, чого в крамниці не знайти (мамині вуста)
  3. Які дві зірки, знаєш ти, завжди нам сяють з висоти (мамині очі)
  4. Які поля з кінця в кінець зібрали сльози навпростець (мамине обличчя)
  5. А що широке, як земля, та не займа чужі поля (мамина душа)
  6. Які сніги постійно, які сніги не розтають ( мамина сивина)

 

У дівчаток - це предмет одягу для зігрівання рук, а у хлопчиків - пристрій для з'єднання циліндричних частин машин, тросів, труб.  (Муфта)
 У дівчаток - це аксесуар для волосся, а у хлопчиків - кріпильна деталь у вигляді стрижня. (Шпилька.)

У дівчаток - це головний убір, а у хлопчиків - верхня розширена частину цвяха. (Капелюшок.)

У дівчаток - це виріз ворота на сукню або стрижка, а у хлопчиків - бойове побудова піхоти чотирикутником, для відбиття атаки з усіх сторін.
(Каре.)

У дівчаток - це урочистий прохід, хода моделей в нарядах від кутюр'є, а для хлопчиків - тісний прохід між горами або болотами,використовуваний для затримання противника. (Дефіле)
 Для дівчаток - це маскарадний костюм у вигляді довгого плаща з капюшоном, а для хлопчиків - настільна гра з забиванням «козла». (Доміно.)

У дівчаток - це приладдя для в'язання, а у хлопчиків - деталь колеса велосипеда. (Спиця - голка для в'язання і спиця - стрижень, що з'єднує втулку колеса велосипеда з ободом.)
Для дівчаток - це ємність для кип'ятіння чаю, а для хлопчиків - початківець автолюбитель. (Чайник.)

Для дівчаток - це перший весняний квітка, а для хлопчиків - недосвідчений водій, який навесні виїхав на дорогу після зимового відстою в гаражі. (Пролісок.)
 Для дівчаток - це те, що передається по радіо чи телебаченню, а для хлопчиків - механізм, що передає рух, потужність від однієї частини пристрою до іншого. (Передача.)
 Для дівчаток - це перекладина, на яку вішають штори, а для хлопчиків - поздовжній виступ у верхній частині стіни або нависла частина кручі, лавини. (Карниз.)
  У дівчаток - це щільна рубчатая або з опуклим малюнком бавовняна тканина, а у хлопчиків - це політ літака, схожий на падіння. (Піке.)
 У дівчаток - це кухонне приладдя для зачерпування рідини, а у хлопчиків - захоплююче пристрій екскаватора. (Ківш.)

У дівчаток - це механічний затискач, зачіпка, якої до дамській сумочці кріпиться додаткова довга ручка. А у хлопчиків - це полегшена короткоствольная гвинтівка. (Карабін.)
 У дівчаток - це овоч для супів і салатів, а у хлопчиків - ручне зброя для метання стріл. (Цибуля.)
 У дівчаток - це кільце в їх ланцюжку, а у хлопчиків - підрозділ ВВС.
(Ланка.)
  У дівчаток - це начинка горіха, а у хлопчиків - старовинний гарматний снаряд. (Ядро.)
  У дівчаток - це комплект красивого одягу, а у хлопчиків - військове завдання. (Наряд.)
 У дівчаток - це сало з паприкою, а у хлопчиків - таємний агент поліції.
(Шпик.)
  У дівчаток - це лівий або правий край піджака, а у хлопчиків - бічна стінка корпусу судна. (Борт.)
 У дівчаток - це вазочка для варення, а у хлопчиків - пристрій для приєднання електроприладів до мережі. (Розетка.)
 У дівчаток - це столовий прилад, а у хлопчиків - пристрій для приєднання електроприладів до мережі. (Вилка.)
 У дівчаток - це смачний фрукт, а у хлопчиків - спортивний снаряд для биття.(Груша.)
 У дівчаток - це пристосування для в'язання, а у хлопчиків - частина вудки.
(Гачок.)
 У дівчаток - це віконний палітурка зі склом, а у хлопчиків - це скелет велосипеда. (Рама.)
 У дівчаток - це підвішений ювелірна прикраса, а у хлопчиків - елемент конструкції автомобіля.(Підвіска.)
 У дівчаток - це телевізор, а у хлопчиків - це механізм в машині.
(Коробка передач.)
 У дівчаток - це багатосекційний предмет меблів, а у хлопчиків - лад футболістів перед воротами.  (Стінка.)
 У дівчаток - це зовнішній засіб від застуди, а для хлопчиків - футбольна штрафна картка.(Гірчичник.)
 


 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 серпня 2019
Переглядів
498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку