Конкурсно – розважальна програма «Квітковий бал» для 8 – 11 класів

Про матеріал

Сценарій розроблений та складений для учнів 8 - 11 класів з метою: Розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, творчі здібності до мистецтва, розвивати кмітливість.

Перегляд файлу

Конкурсно – розважальна програма

«Квітковий бал» для 8 – 11 класів

Мета: Розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, творчі здібності до мистецтва, розвивати кмітливість.

Оформлення: Повітряні кульки, святкові плакати, картинки.

Технічні засоби: Музичний центр, мікрофони, акустична система.

(позивні)

Ведучий 1:                   Добрий день, вам, гості свята!

                                              Дуже раді вас вітати!

                                   Квіткове свято разом нас зібрало,

                                            І глядачів тут повна зала,

                                           З ним усіх ми вас вітаємо!

                                             Перемоги всім бажаємо!

Ведучий 2:            В пісні квіткового балу, листя кружляють золоті,

                            На вулиці холодно стало, в ці сумні та пасмурні дні.

                                         Свято ж у нас, чого сумувати!

Ведучий 1: Тож ми розпочинаємо наш розважальний шкільний конкурс «Квітковий бал - 2017». Сьогодні ми будемо обирати «Королеву квіткового балу – 2017» серед наших чарівних старшокласниць. Кожен клас обрав найдосконалішу з  представниць. І вони будуть гідно захищати честь свого колективу.

Ведучий 2:                    Тож зустрічайте наших чарівних конкурсанток:

Під першим номером:      ______________________________                 

Під другим номером:      ______________________________                 

Під третім номером:        ______________________________             

Під четвертим номером:   ______________________________              

Під п’ятим номером:        _______________________________                      

(звучить музика, учасниці виходять під музику )

Ведучий 1: Давайте ще раз привітаємо наших учасниць!!!!                

Ведучий 2: Оцінювання виступів буде проводитися за п’ятибальною системою і по декількох категоріях. А саме: зовнішній вигляд, артистичні здібності, мова, відповідність до тематики сьогоднішнього свята.

Ведучий 1:              Почався бал, та як його нам святкувати,

                                           Без наших доблесних суддей?

                                             Отож настав час привітати,

                                          Цих непідкупних трьох людей

Ведучий 2:

1.  ___________________________

2.____________________________

3. ___________________________

Ведучий 1:  Ми під бурхливі оплески проводжаємо наших учасниць

(дівчата під музику виходять)

Ведучий 2:  Квіти – одне з найпрекрасніших творінь природи, які ми повинні берегти. Бережіть їх. Добре подумайте, чи варто їх зривати. Вони ніжні, чарівні, завжди радують нас. І не можна забувати про те, що вони мають  душу, привітно кивають нам своїми голівками. Звеселяють наші душі і радують серця.

Ведучий 1: І перший наш конкурс – «Візитка – Кожна дівчинка – чарівна квіточка».

Ведучий 2:  У далекій Індії існує легенда про троянду. Найчарівніша дівчина в світі Лакшмі народилася із розквітаючого бутона троянди, який складався із 108 великих і 1008 дрібних пелюсток. Хранитель всесвіту побачив цю чарівну красуню, що ховалася у своїй прекрасній колисці і закохався в неї. Поцілував її, і Лакшмі перетворилася на богиню краси, а троянда, що ховала її, стала вважатися священною.

Зустрічайте, чарівна троянда – ____________________. (виступ)

Ведучий 1:  Символом добра і ніжності є ромашка. Це дуже красива квітка у віночку. Ромашки схожі за формою на парасольки і за легендою вони з давніх – давен були парасольками для степових гномів. Якщо починається дощ, то гноми ховаються під парасольку ромашки  і залишалися сухими.

Зустрічайте, дівчина – ромашка ______________________ (виступ)

Ведучий 2:                           Біла лілея – чистота і свіжість,

                                          А ви зайдіть під час цвітіння в сад,

                                          В неї грація підкреслена і ніжність,

                                              І дивний, тонкий, чистий аромат.

Зустрічайте, дівчинка – лілія-  ______________________________ (виступ)

Ведучий 1: Колись давно жила собі квітка Жоржина. І любила вона милуватися своєю красою: стебельце у неї довге, гладке, міцне, видно його здалеку, вгорі розходиться святковим букетом і вітру не боїться. І пелюстки, пишні та соковиті, з запахом меду, віддаля подібні на велику кульку, що тягнеться до сонця і неба.

Зустрічайте, дівчина – Жоржина _________________________(виступ)

Ведучий 2:                 Ой, краса в оранжереї – там розквітли хризантеми,

                                     Люблять їх дорослі й діти, ці красиві ніжні квіти.

Зустрічайте, дівчина – Хризонтема __________________________(виступ)

Ведучий 1:  А поки наше журі оцінюватиме чарівних квіточок 2 клас приготував музичний подарунок

(ВИСТУП 2 КЛАСУ «ОСІННІЙ ВАЛЬС»)

Ведучий 2: Ось ми переходимо до другої сходинки нашого свята – конкурс «Золоті ручки», де кожна учасниця зробила собі модний одяг своїми руками з незвичайних матеріалів. Давайте з вами під бурхливі оплески зустрінемо наших конкурсанток.

(дівчата виходять під музику і демонструють свої костюми)

Ведучий 1: Дякуємо нашим дівчатам і проводжаємо їх готуватись до наступного конкурсу з бурхливими оплесками

Ведучий 2: А 3 клас приготував нам музичний подарунок. Зустрічайте їх.

(виступ 3 класу пісня - «Вірний друг»)

Ведучий 1: А ось до нас підкрадаються наступні конкурси «Господиня» та «Розумниця»

Ведучий 2: Конкурс «Господиня» включає в себе вміння пришити ґудзики. Як раз і подивимося які ви господині. (ведучі роздають лоскути і гудзики) Тож почнемо. (Під музику пришивають)

Ведучий 1: Молодці дівчата! А давайте підтримаємо їх, бурхливими оплесками. А журі тим часом оцінить їх творіння.

Ведучий 2: Оголошується Конкурс «Розумниця». Кожна учасниця отримує по 3 запитання і повинна відповісти на них. Кожна відповідь 1 бал. Тож почнемо.  (відповіли на запитання) Молодці!!!! Журі тим часом відмічає  оцінки учасниць. Бурхливі оплески.

Ведучий 1: А зараз у нас незвичайний конкурс «Вміла матуся». Кожна з вас в майбутньому стане мамою. І у вас будуть малюки як ось – ці. Ваше завдання вміло замотати ляльку. То ж почнемо!!! (Замотують під музику).

Ведучий 2: Дякую вам, а поки журі буде підраховувати бали і визначати переможницю, 3 клас подарує нам танок «Капітошки».

Ведучий 1: Ми запрошуємо на сцену наших конкурсанток. Вітайте їх. Ми надаємо слово нашому шановному журі. (Слово журі)

Ведучий 2: Привітаймо нашу Королеву «Квіткового балу - 2017», а іншим учасницям скажемо, що головне – участь, а не перемога. Ми дякуємо вам за сьогоднішнє свято.

Ведучий 1: На цьому наша святкова програма скінчилася. До зустрічі.

(Звучить музика фінальна, всі виходять)

 

Додаток 1

Бланк для журі

 

 

Конкурсантки

Конкурс -Візитка                   «Кожна дівчина чарівна квіточка»

 

Конкурс «Золоті ручки»

 

    Конкурс «Господиня»

 

Конкурс «Розумниця»

 

Конкурс «Вміла матуся»

Дівчина - Троянда

 

 

 

 

 

Дівчина - Лілея

 

 

 

 

 

Дівчина - Ромашка

 

 

 

 

 

Дівчина - Жоржина

 

 

 

 

 

Дівчина - Хризонтема

 

 

 

 

 

Загальна

кількість     балів:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

Конкурс «Розумниця»

 

1. Яку воду можна принести в ситі?

2. Кінь перевозить 10 кг вугілля, а поні — 10 кг вати. У кого вантаж важчий?

3. Що посеред землі стоїть?

4. Яке колесо не крутиться в автомобілі, коли він їде?

5. На небі одна, у баби дві, а у дівки немає.

6. Коли ми, дивлячись на цифру «два» кажемо «десять».

7. Складіть віршик з шести літер.

8. Їде чоловік у потязі, сниться йому, що сидить він на підлозі, а дошки у безодню летять. Глядь—лише одна дошка залишилась. Що треба зробити чоловіку, аби не впасти?

9. Від чого у качки ноги червоні?

10. В якому морі води немає?

11. Сорок п’ят і сорок п’ят — скільки буде?

12. Що дістане зубами потилицю?

13. Який острів каже, що він одяг?

14. Ішли дві матері і дві дочки. Знайшли три яблука і поділились. Кожній дісталось по одному. Як так вийшло?

15. Яке ім’я хлопчика вперед і назад читається однаково?

16. Коли людина в кімнаті може бути без голови.

17. Коли дурень розумний.

18. Що спочатку треба зробити, лягаючи спати?

19. У млині було вісім мішків, на кожному мішку сиділо по дві миші, прийшов мельник з котом, скільки тепер стало ніг?

20. Хто показує кожному його обличчя, бо не має власного?

Відповіді

1. Заморожену.

2. Вантаж однаковий — 10 кг.

3. Літера «м».

4. Запасне.

5. Літера «б».

6. Коли стрілка годинника показує десять хвилин.

7. Віршик.

8. Прокинутись.

9. Від колін.

10. У тому, що на карті в атласі.

11. Вісімдесят п’ят.

 

12. Гребінець.

13. Ямайка.

14. Йшли внучка, мама та бабуся.

15. Пилип.

16. Коли виглядає у вікно.

17. Коли мовчить.

18. Сісти.

19. Дві ноги мельника.

20. Дзеркало.

Завантаження...
docx
Додано
19 березня 2018
Переглядів
964
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку