|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема: Помешкання. Харчування
Підтема: Мої іграшки «My toys»
Мета:
Тип уроку: формування та вдосконалення вмінь та навичок
Обладнання:
Хід уроку
І. Організаційний момент
3хв.
II. Основна частина уроку.
3хв.
2хв.
2хв.
5хв.
4 хв.
2 хв.
1 хв.
2 хв.
2хв.
4 хв.
2 хв.
ІІІ. Заключна частина уроку.
3 хв.
|
1. Привітання T: Good morning, friends! P-s: Good morning teacher! T: Now let’s sing the “Hello Song”!
T: I’m glad to see you. Sit down, please. 2. Повідомлення теми й мети уроку T: Діти! Ви любите подорожувати? Відповіді учнів Т:Сьогодні на уроці на нас чекає захоплива мандрівка до чарівної загадкової країни Англійської мови. Ми відвідаємо у цій країні такі міста : TheToys / Іграшки The Numbers / Цифри The Colours / Кольори The Alphabet / Алфавіт Незвичні назви для міст, чи не так? Але ж і країна, до якої ми збираємося теж незвичайна. Ну, що? Вирушаємо?
3. Фонетична зарядка T: Щоб нас пропустили до країни Англійської мови і щоб там гарно розмовляти англійською, нам потрібно налаштувати наші язички, і допоможе нам у цьому один помічник. Фонетична казка про Язичок.
Є в нас один помічник, маленький, але дуже-дуже потрібний. Живе він у затишному i теплому будиночку. У цьому будиночку є підлога, стеля, стіни
4. Зупинка 1 – місто TheToys / Іграшки
T: Дітки! Чи любите ви гратися? Які ваші улюблені іграшки? Давайте пригадаємо їх назви англійською мовою. Вчитель демонструє учням відео. Діти повинні вгадати назву іграшки та отримавши флеш – карткуи із зображенням іграшки і кріплять їх на дошку.(на картонку) T: What is it Dasha, Roma…? ( T- P1, P2, P3) P1, P2, P3: It is a … doll, ball, bear, car, dinosaur, robot,
T: А зараз давайте пограємося. За командою вчителя (Closeyoureyes!) учні закривають очі, а він у цей час забирає одну із карток. Після наступної команди(Openyoureyes!) діти відкривають очі і відгадують, який предмет зник.
У кожної дитини на парті є іграшка, яку вони беруть до рук за командою вчителя. Т: Діти нам час вирушати. І щоб опинитися на наступній станції нам треба виконати таке завдання. Давайте пригадаємо, які команди англійською ми вміємо виконувати. Подивіться на іграшки які є на ваших партах, візьміть їх до рук. Разом з ними ми будемо виконувати завдання.
Вчитель задає питання спонукаючи дітей дати відповідь і скласти правильне речення зі структурою I have got
5. Зупинка 2 – місто The Numbers / Цифри T: Любі діти! Наша подорож триває, і ми наближаємося до наступного міста The Numbers / Цифри. Давайте пригадаємо, як ми вміємо рахувати до 10.
6. Фізкультхвилинка Т: Stand up, pupils!
7. Зупинка 3– TheColours / Кольори T: Наш світ яскравий та різнобарвний. Ми з вами знаємо чимало назв кольорів англійською мовою. Всі ми любимо малювати та фарбувати, чи не так? Тож давайте пригадаємо назви кольорів Послухайте «Вірш про кольори». На екрані будуть з’являтися різнокольорові кульки, а ви спробуйте пригадати їх назви. Вірш про кольори Щоб навчитись малювати, Треба кожен колір знати: Green - Зелений, як травичка, Blue - блакитний, як водичка, Yellow - жовтий, як курчатко, Grey - як сіре мишенятко. Pink - рожевий, наче ружа, Black - це чорний, мов калюжа. Red - червоний, наче мак, Purple - схожий на буряк. White - це білий-білий сніг, Що на землю м’яко ліг.
Т: У Ведмедика Teddy сталося горе. Він забув, у якому горщику заховав мед. Якщо ми правильно розфарбуємо його горщики, він пригадає, у якому з них є мед. Виконання вправи Як ми швидко допомогли ведмедику знайти в якому горщику він заховав мед. А щоб перейти до наступного міста нам треба пройти ось такий чарівний місточок. На ньому є кольорові ладоньки та ступні ніг. Треба правильно поставити ладоньки чи ніжки та назвати колір.
9. Зупинка 4 - The Alphabet / Алфавіт T: Перешли ми місточок, а щоб наш потяг поїхав далі ми повинні пригадати англійську абетку. Нумо пригадаймо алфавіт. (відео додаток)
Т:Нарешті ми з вами дісталися наступного міста країни Англійської мови. Його жителями є літери англійського алфавіту. Та нещодавно у цьому місті трапилося лихо: зникли деякі його жителі. Ми з вами можемо допомогти , виконавши завдання. Перед вами конверти з літерами які зникли, їх треба повернути на свої місця.
Які розумнички, гарно вправилися із завданням. А наступне завдання буде самостійним. Як вам відомо абетка складається з великих та маленьких літер. Вам потрібно дібрати пару до наших літер.
10. Підведення підсумків уроку T: Дорогі діти! Ось і скінчилася наша подорож. Скажіть, що вам найбільше сподобалося і запам’яталося. Відповіді учнів На яких станціях ми з вами сьогодні зупинялися? Відповіді учнів 11.Прощання T: Stand up! T: Now let’s sing the “ Goodbye Song ”! (Відеододаток ) T: The lesson is over! Goodbye children!
|
Відеододаток 1.15 хв.
(відеододаток з використанням ПК).
|