23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Конспек урокуз англійської мови на тему: "Мої іграшки"(My toys)+презентацыя до уроку

Про матеріал
Конспек уроку з англійськох мови на тему "Мої іграшки". Урок-подорож по станціям The toys, The numbers, The colour, The alphabet. До уроку є всі додатки, та презентація
Перегляд файлу

 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\ad3e133a798b13c375160536be6eacb7.png 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\p203.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\Interaktivnaya igrushka Muzykalnyy samolet Umka-500x500.png 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\5bf2dd4772240_j06580-3.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\2691621.png 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\3763711-01.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\robot-azul-dibujos-animados-lindo-aislado-sobre-fondo-blanco_43633-975.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\mashinka_3_21100755.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\9791352e52675af14074.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\beach-ball-156600_960_720.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\p203.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\mashinka_3_21100755.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\3763711-01.png 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\p203.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\mashinka_3_21100755.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\mashinka_3_21100755.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\robot-azul-dibujos-animados-lindo-aislado-sobre-fondo-blanco_43633-975.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\robot-azul-dibujos-animados-lindo-aislado-sobre-fondo-blanco_43633-975.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\9791352e52675af14074.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\9791352e52675af14074.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\beach-ball-156600_960_720.png 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\9791352e52675af14074.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\9791352e52675af14074.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\9791352e52675af14074.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\beach-ball-156600_960_720.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\beach-ball-156600_960_720.png 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\robot-azul-dibujos-animados-lindo-aislado-sobre-fondo-blanco_43633-975.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\robot-azul-dibujos-animados-lindo-aislado-sobre-fondo-blanco_43633-975.png 

 

C:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\beach-ball-156600_960_720.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\9791352e52675af14074.pngC:\Users\user123\Desktop\відкритий урок\beach-ball-156600_960_720.png 

 

 

 

 


C:\Users\user123\Desktop\abc-kids-3.jpg


C:\Users\user123\Desktop\abc-kids-3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

C:\Users\user123\Desktop\800px_COLOURBOX1193959.jpgC:\Users\user123\Desktop\no-translate-detected_1268-1346.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\800px_COLOURBOX1193959.jpg 

Тема: Помешкання. Харчування

Підтема: Мої іграшки «My toys»

Мета:

  • навчальна:закріпити раніше вивчені літери, мовні конструкції та лексичні одиниці (назви іграшок, кольори, цифри,), тренувати вживання їх у мовленні на рівні речень; розширювати кругозір учнів.
  • C:\Users\user123\Desktop\no-translate-detected_1268-1346.jpg розвиваюча:розвивати довготривалу і короткотривалу пам'ять, фонематичний слух, мовну здогадку, вміння спілкуватися іноземною мовою;
  •  виховна: виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, естетичні почуття дитини; вчити учнів бути уважними, організованими та активними;
  • компетентність: комунікативна, загальнокультурна, соціальна,  діяльнісна

Тип уроку: формування та вдосконалення вмінь та навичок

Обладнання:

  • смарт дошка
  • компютер
  • музичні калонки
  • презентація уроку в Power Point
  • аудіо-, відео- супровід
  • модифікована гра твістер
  • картон
  • флешкартки з зображенням іграшок
  • іграшки: м’яч, лялька, робот, динозавр, машинка, мішка
  • картки із завданнями

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\800px_COLOURBOX1193959.jpg 

C:\Users\user123\Desktop\no-translate-detected_1268-1346.jpgХід уроку

І. Організаційний момент

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Основна частина уроку.

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\800px_COLOURBOX1193959.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

5хв.

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\800px_COLOURBOX1193959.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\800px_COLOURBOX1193959.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

C:\Users\user123\Desktop\no-translate-detected_1268-1346.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\800px_COLOURBOX1193959.jpg 

ІІІ. Заключна частина уроку.

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user123\Desktop\no-translate-detected_1268-1346.jpg 

 

1. Привітання

T: Good morning, friends!

P-s: Good morning teacher!

T: Now let’s sing the “Hello Song”!

 

T: I’m glad to see you. Sit down, please.

2. Повідомлення теми й мети уроку

T: Діти! Ви любите подорожувати?

Відповіді учнів

Т:Сьогодні на уроці  на нас чекає захоплива мандрівка до чарівної загадкової країни Англійської мови. Ми відвідаємо у цій країні такі міста :

TheToys  / Іграшки

The Numbers / Цифри

The Colours / Кольори

The Alphabet / Алфавіт

Незвичні назви для міст, чи не так? Але ж і країна, до якої  ми збираємося теж незвичайна. Ну, що? Вирушаємо?

 

3. Фонетична зарядка

T: Щоб нас пропустили до країни Англійської мови і щоб там гарно розмовляти англійською, нам потрібно налаштувати наші язички, і допоможе нам у цьому один помічник.

Фонетична казка про Язичок.

Є  в  нас  один  помічник,  маленький,  але  дуже-дуже  потрібний.  Живе  він  у затишному i теплому будиночку. У цьому будиночку є  підлога,  стеля,  стіни
i  навіть  міцний  парканчик.  Вікон  у  будиночку  немає,  але  є  великі  двері. Коли  вони  відкриваються,  то  розсувається  парканчик, i відразу  видно i весь  будиночок, i того, хто в ньому живе.
    Кілька разів широко відкрийте i  щільно  закрийте«двері  до  будиночка» (рот);  прошу  провести  кінчиком
язика по«парканчику-  верхньому i  нижньому» (зубах) i  доторкнутися  до
«підлоги,   стелі  i   стін  будиночка.
-   Звати  цього  симпатичного  помічника    Язичок.  Англійською  ми
називатимемо  його Mr  Tongue.  Tongue,  тому  що  англійською  це  означає язичок,  a  Mister   тому  що  вcі  англійці  люди  дуже  ввічливі i  до  всіх чоловіків звертаються Mister. От у нас i вийшло Mr Tongue.  Із  нашим Mr Tongue  весь  час  відбуваються  цікаві  історії. Одну з них я вам зараз розповім. Вранці Mr. Tongue  прокинувся( діти  труть  очі, «пробуджуючись»), встав,  відкрив  шторки  на  вікні  [w-w-w-w].  Погода  стояла  хороша,  і  він вигукнув [а:],  [о:].  Mr.  Tongue  вирішив  прибрати  в  квартирі.  Він  вибив килими [p]-[b].  Трохи  пропилососив [t]-[d],  протер  дзеркало [h]-[h].  Mr. Tongue  поснідав  і  вирішив  попити  чаю,  але  він  був  дуже  гарячим,  і Mr. Tongue  подув[f]-[v].  Після  сніданку Mr. Tongue відправився  погуляти.  У дворі  він  побачив  пташку  з  пташенятами.  Вона  звала  їх: [vi]-[vi]-[vi].  Під деревом  сиділа  мама-свиня  з  поросятами  і  звала  їх: [wi]-[wi]-[wi].  Назустріч йому  вибіг  злий  собака  і  загарчав:  [r]-[r]-[r].  Mr.  Tongue  сказав  у  відповідь: [br], топнув ногою, і собака втік. Але раптом підповзла змія і зашипіла: [∫-∫-∫].  Зуб  у  змії  зламався,  і  вона  зашипіла: [θ-θ-θ]. Mr. Tongue  посміхнувся  і  пішов додому, де його чекали справи.

C:\Users\user123\Desktop\no-translate-detected_1268-1346.jpg 

4. Зупинка  1 – місто TheToys  / Іграшки

  • Повторення вивчених ЛО - назв іграшок  Гра “What Is It?”

T: Дітки! Чи любите ви гратися? Які ваші улюблені іграшки? Давайте пригадаємо їх назви англійською мовою.

Вчитель демонструє учням відео. Діти повинні вгадати назву іграшки та отримавши  флеш – карткуи із  зображенням іграшки і кріплять їх на дошку.(на картонку)

T: What is it Dasha, Roma…? ( T- P1, P2, P3)

P1, P2, P3: It is a … doll, ball,  bear, car, dinosaur, robot,

 

  • Гра «Closeyoureyes!»

T: А зараз давайте пограємося. За командою вчителя (Closeyoureyes!) учні закривають очі, а він у цей час забирає одну із карток. Після наступної команди(Openyoureyes!) діти відкривають очі і відгадують, який предмет зник.

 

  • Практикування учнів увживанні структури I have got + Фізкультхвилинка

У кожної дитини на парті є іграшка, яку вони беруть  до рук за командою вчителя.

Т: Діти нам час вирушати. І щоб опинитися на наступній станції нам треба виконати таке завдання. Давайте пригадаємо, які команди англійською ми вміємо виконувати.

 Подивіться на іграшки які є на ваших партах, візьміть їх до рук. Разом з ними ми будемо виконувати завдання.

  • Look at your toys and take it!

 

  • Stand up!
  • Stand still!
  • Hands up!
  • Hands down!
  • Look!
  • Listen!
  • Take your book!
  • Open your book!
  • Close your book!
  • Sit down, please!
  • Практика учнів
  • Look at me! I have got a ball.
  • Have you got a ball, doll…? Yes/No. I have got a….

Вчитель задає питання спонукаючи дітей дати відповідь і скласти правильне речення зі структурою  I have got

 

5.  Зупинка  2 – місто The Numbers / Цифри

C:\Users\user123\Desktop\no-translate-detected_1268-1346.jpgT: Любі діти! Наша подорож триває, і ми наближаємося до наступного міста The Numbers / Цифри. Давайте пригадаємо, як ми вміємо рахувати до 10.

  • Повторення вивчених ЛО – цифр1 -10 (відеододаток)

 

  • Самостійна  робота:  (встановлення відповідності) – пазли

6. Фізкультхвилинка

Т: Stand up, pupils!

 

7.  Зупинка 3– TheColours / Кольори

T: Наш світ яскравий та різнобарвний. Ми з вами знаємо чимало назв кольорів англійською мовою. Всі ми любимо малювати та фарбувати, чи не так? Тож давайте пригадаємо назви кольорів Послухайте «Вірш про кольори». На екрані будуть з’являтися різнокольорові кульки, а ви спробуйте пригадати їх назви.

              Вірш про кольори

Щоб навчитись малювати,

Треба кожен колір знати:

Green - Зелений, як травичка,

Blue - блакитний, як водичка,

Yellow - жовтий, як курчатко,

Grey - як сіре мишенятко.

Pink - рожевий, наче ружа,

Black - це чорний, мов калюжа.

Red - червоний, наче мак,

Purple - схожий на буряк.

White - це білий-білий сніг,

Що на землю м’яко ліг.

  • Робота зі смарт дошкою

Т: У Ведмедика Teddy сталося горе. Він забув, у якому горщику заховав мед. Якщо ми правильно розфарбуємо його горщики, він пригадає, у якому з них є мед.

Виконання вправи

Як ми швидко допомогли ведмедику знайти в якому горщику він заховав мед. А щоб перейти до наступного міста нам треба пройти ось такий чарівний місточок. На ньому є кольорові ладоньки та ступні ніг. Треба правильно поставити ладоньки чи ніжки  та назвати колір.

 

9.  Зупинка  4 - The Alphabet / Алфавіт

T: Перешли ми місточок, а щоб наш потяг поїхав далі ми повинні пригадати англійську абетку. Нумо пригадаймо алфавіт. (відео додаток)

 

Т:Нарешті ми з вами дісталися наступного міста країни Англійської мови. Його жителями є літери англійського алфавіту.

Та нещодавно у цьому місті трапилося лихо: зникли деякі його жителі. Ми з вами можемо допомогти , виконавши завдання. Перед вами конверти з літерами які зникли, їх треба повернути на свої місця.

  • Виконання колективної роботи

 

Які розумнички, гарно вправилися із завданням. А наступне завдання буде самостійним. Як вам відомо абетка складається з великих та маленьких літер. Вам потрібно дібрати пару до наших літер.

 

  • Виконання самостійної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.  Підведення підсумків уроку

T: Дорогі діти! Ось і скінчилася наша подорож. Скажіть, що вам найбільше сподобалося і запам’яталося.

Відповіді учнів

На яких станціях ми  з вами сьогодні зупинялися?

Відповіді учнів        

11.Прощання

T: Stand up!

T: Now let’s sing the “ Goodbye Song ”!

 (Відеододаток )

T: The lesson is over! Goodbye children!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відеододаток

1.15 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(відеододаток з використанням ПК).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВІДДІЛ ОСВІТИКОСТЯНТИНІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇМЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТБІЛОКУЗЬМИНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВПоказовий урок у 1 класіПідготував : Учитель англійської мови. Шматько Оксана Юріївна

Номер слайду 2

Тема уроку:“Мої іграшки”

Номер слайду 3

Good morning song

Номер слайду 4

The Toys. The Numbers. The Colours. The Alphabet. Країна Англійської мови

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Mister Tongue

Номер слайду 8

[ w-w-w-w][ a:][ o:][ p] – [b][ t ]-[d][ h] – [h][ f ] – [ v ][vi]-[vi]-[vi][wi]-[wi]-[wi][r]-[r]-[r][br][ --][--]

Номер слайду 9

The Toysstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr

Номер слайду 10

What is it?

Номер слайду 11

Гра «Close your eyes!»

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка. Have you got …?Yes, I have. No, I haven’t. I have got …Усне мовлення

Номер слайду 13

The Numbersstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Самостійна робота

Номер слайду 17

twothreeonefoursixfive

Номер слайду 18

Фізкультхвилинка

Номер слайду 19

The Coloursstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr

Номер слайду 20

greenblueyellowgreypinkblackredpurplewhite

Номер слайду 21

Look and color. Допоможи медведику Teddy знайти свій горщик з медом.yellowblueredpurplegreenblack

Номер слайду 22

The Alphabet

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Завдання«Зниклі літери»

Номер слайду 25

Самостійна робота

Номер слайду 26

ANOSPHFTаnosphft

Номер слайду 27

Підсумки

Номер слайду 28

Goodbye song

zip
Додано
3 березня
Переглядів
536
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку