19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Урок "День Святого Валентина"

Про матеріал

Матеріал для вивчення ЛО до теми "День Святого Валентина". Виколристання LEGO для фонетичної зарядки, повторенні вивчених ЛО, закріпленні ЛО теми у грі "Так/Ні", "Bingo".

Перегляд файлу

День Святого Валентина

Aim: by the end of the lesson children can identify 6 new words (heart, flower, balloon. sweets, present, teddy bear); two new colors (grey, purple); number zero and use structure «I can see…», describing pictures.

Greeting (малюнки на дошці)

Warm up: 1) пісня «Apples and Bananas»;   2) Гра «Впіймай звук» (Catch the sound)

  • I say the word you show a block with its sound (я називаю слово, а ви показуєте лего такого кольору, який відповідає цьому звуку)
  • [eǝ] – yellow block         [ai] – blue block
  • (hair, eye, bear, bike, climb, where)

1

  • Look at me, I’ll show you pictures and listen.

(Засвоєння нових та повторення вже вивчених ЛО (21-42-1А):

heart, flower, balloon, sweets, present, teddy bear)

- Let’s repeat these words once more.

(показую малюнки і хором повторюємо слова)

  • Look at the board. It is sound [uǝ].
  • Repeat [uǝ]- flower

(Робота над артикуляцією звука [uə] та правильною вимовою слів, у яких він зустрічається (flower))

  • Exercise 1.
  • Look, listen and tick.

(виконання вправи 1).

  • Усі ці об’єкти можуть бути подарунками до якого свята, яке ми святкуємо цього тижня? (21-42-1B):

Saint Valentine’s Day

  • Як можна англійською мовою привітати з Днем Святого Валентина?
  • Happy Saint Valentine’s Day!
  • Greet each other.(привітайте один одного)

(Учні вітають один одного зі святом.)

  • Гра «Так чи ні» («Yes/no»)
  • We need two blocks: green and red, green is yes, red is no.
  • I’ll show you a picture and you show me a block yes or no.

Фізична хвилинка «Head and shoulders…»

 

2

  • Put the missing numbers.
  • Учні дивляться на знайомий їм вже з математики числовий ряд та ставлять пропущені числа, називають їх
  • Визначають, яке з цих чисел вони вже вчили з математики, але ще не вчили англійською мовою (0)
  • Робота над вимовою слова zero
  • Repeat all together: zero.
  • Lets count form 0 to 10, from 10 to 0.

(Рахунок від 0 до 10 і назад за малюнком у зошиті.)

 

 

 

3

  • Lets count presents and write numbers.

(Завдання: порахувати подарунки та написати їх кількість)

  • Перевірка
    • How many hearts can you see?(I can see 8 hearts.)
    • How many flowers can you see?
    • How many balloons can you see?
    • How many sweets can you see?

4.

- Page 43 exercise 4.

- Look, listen and circle.

(Учні називають і обводять назви кольорів, які вже вивчили)

(red, green, yellow, orange, pink, blue)

  • What colors you not circle? (purple and grey)

(вивішую на дошці кольори)

- Purple, grey, repeat.

 

(вивішую на дошку звук [ɜ:])

- Look at the board. It is sound [ɜ:]- purple.

 

Фізична хвилинка «How Many Fingers?»

 

Гра «Show a color».

  • I say color you show me a block.

(red heart, yellow heart, green heart, blue heat, light blue heart, orange heart)

 

 

Гра «Bingo»

  • Lets play the game “Bingo”.
  • You have cards with pictures, I say the word you close the picture with the block, when you close all pictures, put your hands up and shout “Bingo”

(flower, heart, sweets, teddy bear, present, balloon).

 

Опрацювання пісні My Teddy Bear’

  1. Listen the song.
  2. Повторення слів за малюнками. (eye, nose, ear, arm, leg, paw)
  3. Опис ведмедика за малюнком.
  • Teddy Bear has…(і показую на малюнку)
  • Two eyes, one nose, two ears, two arms, two legs, four paws.
  • I love my…
  • I love my teddy bear.
  1. Виконання пісні.

 

  • Great job, thank you, see you tomorrow, goodbye.

 

 

 

docx
Додано
7 березня
Переглядів
102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку