Матеріал для вивчення ЛО до теми "День Святого Валентина". Виколристання LEGO для фонетичної зарядки, повторенні вивчених ЛО, закріпленні ЛО теми у грі "Так/Ні", "Bingo".
День Святого Валентина
Aim: by the end of the lesson children can identify 6 new words (heart, flower, balloon. sweets, present, teddy bear); two new colors (grey, purple); number zero and use structure «I can see…», describing pictures.
Greeting (малюнки на дошці)
Warm up: 1) пісня «Apples and Bananas»; 2) Гра «Впіймай звук» (Catch the sound)
1
(Засвоєння нових та повторення вже вивчених ЛО (21-42-1А):
heart, flower, balloon, sweets, present, teddy bear)
- Let’s repeat these words once more.
(показую малюнки і хором повторюємо слова)
(Робота над артикуляцією звука [uə] та правильною вимовою слів, у яких він зустрічається (flower))
(виконання вправи 1).
Saint Valentine’s Day
(Учні вітають один одного зі святом.)
Фізична хвилинка «Head and shoulders…»
2
(Рахунок від 0 до 10 і назад за малюнком у зошиті.)
3
(Завдання: порахувати подарунки та написати їх кількість)
4.
- Page 43 exercise 4.
- Look, listen and circle.
(Учні називають і обводять назви кольорів, які вже вивчили)
(red, green, yellow, orange, pink, blue)
(вивішую на дошці кольори)
- Purple, grey, repeat.
(вивішую на дошку звук [ɜ:])
- Look at the board. It is sound [ɜ:]- purple.
Фізична хвилинка «How Many Fingers?»
Гра «Show a color».
(red heart, yellow heart, green heart, blue heat, light blue heart, orange heart)
Гра «Bingo»
(flower, heart, sweets, teddy bear, present, balloon).
Опрацювання пісні ‘My Teddy Bear’