Тема. «Горщик для квітів». Декоративне. Пластилін
Мета: вчити дітей різним способами декорування горщиків для квітів (оборка); вдосконалювати вміння передавати форму виробу за допомогою кільцевого наліплювання, самостійно добирати засоби для декорування; продовжувати вчити дітей під час ліплення користуватися схемою; закріпити прийоми розкочування прямими руками, сплющування, згладжування поверхні пальцями, поділ цілого на 3-5 частин; розвивати дрібну моторику, окомір, творчі здібності під час декорування горщика; виховувати акуратність у роботі, бажання створювати свій виріб.
Хід заняття
І. Організаційний момент
У садочку новий день
Всім говорим «Добрий день!»
«Добрий день» тобі й мені
Усім людям на землі.
ІІ. Мотиваційний момент
Сьогодні я отримала Новою Поштою замовлення з квіткового магазину. Давайте подивимось що там знаходиться?. Так діти, це насіння квітів. Як ви думаєте для чого мені це насіння? Для того щоб з насіння виросла квітка, що необхідно зробити? Насіння цих квітів дуже чутливе, тому його необхідно спочатку проростити в приміщенні, а лише потім висадити на вулицю. Як ви думаєте в що ми можемо посадити насінину? Я пропоную виліпити горщики та прикрасити їх. З його ми можемо зробити горщик? Для чого його необхідно його прикрашати? Пропоную вам переглянути, як можна прикрасити горщики різними способами.
Перегляд презентації «Горщик для квітів» (уточнити способи декорування)
ІІІ. Продуктивна діяльність
Розгляд зразка
Свій горщик я вже виліпила. Давайте розглянемо як він прикрашений. Зверніть увагу де розташована квітка, листочки? Які кольори я використала? Якої форми квітка і листочки? Для стебла, я використала спосіб декорування оборка. За допомогою нього можна викласти різні візерунки.
Розгляд схеми ліплення горщика
Пригадаємо, яким способом ми можемо зліпити горщик? (Кільцевим наліплюванням). Розглянемо схему ліплення горщика.
Пальчикова гімнастика
Сяє сонечко привітне
Квітка з пуп’янка розквітне.
Буде вечір наступати
Наша квітка буде спати.
Сонце знову пригріває
Наша квітка розквітає.
Подумайте, хто як прикрашатиме свій горщик та оберіть матеріали для оздоблення.
Самостійна робота дітей
Діти виконують роботу під спокійну музику. Вихователь пропонує дітям самостійно обрати матеріали для прикрашення горщика.
ІV. Підсумок заняття.
Аналіз робіт. Яким способом ви ліпили горщики? Які прийоми використовували під час ліплення? Які матеріали ви використовували для декорування горщиків? Який горщик сподобався найбільше, чому?
Тема. «Горщик для квітів». Декоративне. Пластилін
Мета: вчити дітей різним способами декорування горщиків для квітів (оборка); вдосконалювати вміння передавати форму виробу за допомогою кільцевого наліплювання, самостійно добирати засоби для декорування; продовжувати вчити дітей під час ліплення користуватися схемою; закріпити прийоми розкочування прямими руками, сплющування, згладжування поверхні пальцями, поділ цілого на 3-5 частин; розвивати дрібну моторику, окомір, творчі здібності під час декорування горщика; виховувати акуратність у роботі, бажання створювати свій виріб.
Тема. «Горщик для квітів». Декоративне. Пластилін
Мета: вчити дітей з різними способами декорування горщиків для квітів (оборка); вдосконалювати вміння передавати форму виробу за допомогою кільцевого наліплювання, самостійно добирати засоби для декорування; продовжувати вчити дітей під час ліплення користуватися схемою; закріпити прийоми розкочування прямими руками, сплющування, згладжування поверхні пальцями, поділ цілого на 3-5 частин; розвивати дрібну моторику, окомір, творчі здібності під час декорування горщика; виховувати акуратність у роботі, бажання створювати свій виріб.
Тема. «Горщик для квітів». Декоративне. Пластилін
Мета: вчити дітей різним способами декорування горщиків для квітів (оборка); вдосконалювати вміння передавати форму виробу за допомогою кільцевого наліплювання, самостійно добирати засоби для декорування; продовжувати вчити дітей під час ліплення користуватися схемою; закріпити прийоми розкочування прямими руками, сплющування, згладжування поверхні пальцями, поділ цілого на 3-5 частин; розвивати дрібну моторику, окомір, творчі здібності під час декорування горщика; виховувати акуратність у роботі, бажання створювати свій виріб.
Тема. «Горщик для квітів». Декоративне. Пластилін
Мета: вчити дітей різним способами декорування горщиків для квітів (оборка); вдосконалювати вміння передавати форму виробу за допомогою кільцевого наліплювання, самостійно добирати засоби для декорування; продовжувати вчити дітей під час ліплення користуватися схемою; закріпити прийоми розкочування прямими руками, сплющування, згладжування поверхні пальцями, поділ цілого на 3-5 частин; розвивати дрібну моторику, окомір, творчі здібності під час декорування горщика; виховувати акуратність у роботі, бажання створювати свій виріб.
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
УПРАВЛІННЯ ОСІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №7 «СОНЕЧКО»
КОНСПЕКТ КОЛЕКТИВНОГО ПЕРЕГЛЯДУ
НА ТЕМУ:
«РОЗВИТОК ТВОРЧОСТІ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ З ЛІПЛЕННЯ»
Підготувала
вихователь Никифорець О.С.
Сміла, 2019