Конспект дистанційного уроку "Моя родина"

Про матеріал
Мета: розширити знання ді.тей про сім’ю, родину, їх значення у житті людини, розвивати почуття обов’язку перед сім’єю, учити поваги до батьків, родини, розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з рідними. Урок проводиться дистанійно , з участю батьків, поки всі під’єднуються – звучить пісня «Родина». Можна проводити і в очному режимі, запросивши батьків на урок
Перегляд файлу

Тема: «Моя  родина»

Мета: розширити знання дітей про сім’ю, родину, їх значення у житті людини,  розвивати почуття обов’язку перед сім’єю,  учити поваги до батьків, родини, розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з рідними.

Матеріали: Конструктор LEGO, фломастери, альбом.

Хід уроку

Урок проводиться дистанійно , з участю батьків, поки всі під’єднуються – звучить пісня «Родина».

Вчитель: Сьогодні  нас незвичайний урок, на ньому присутні ваші рідні (матусі, татусі, бабусі, дідусі, братики, сестрички), це найближчі вам люди, які з початком війни були з вами поруч, підтримували допомагали. Я впевнена, що і на сьогоднішньому уроці ваші близькі стануть вам у пригоді, і допоможуть виконати всі завдання. Отож розпочинаємо.

  1. Цеглинки моєї сім’ї.

Вчитель:Сім’я – це будинок, який будується цеглинками доброти взаєморозуміння, допомоги. І від того з яких цеглинок збудована ваша сім’я залежить наскільки вона буде міцною. Зараз я пропоную вам збудувати свій будинок сім’ї, використовуючи ті цеглинки, які на вашу думку повинні бути у будинку. Для того щоб робота вийшла пропоную вам взятися за руку з рідною людиною, а вільними руками з цеглинок LEGO складати стіну  будинку, класти тільки ту цеглинку , яка має  відповідати за вашу сім’ю. (Читаю слова, учні кладуть цеглинку, коли вважають слово відповідним своїй сім’ї)

Цеглинки сім’ї:

Патріотизм, українськомовна, міцність, дружба, працелюбність, байдужість, активність, заздрість, повага, взаємодопомога, побожність, розуміння, любов.

  1. Рахунок для мами.

Вчитель: Хто для кожного з нас найрідніша людина? (Мама). Коли мамі сумно як ви можете її розвеселити? Чи допомагаєте ви мамі? Як? (відповіді дітей). Я хочу сьогодні прочитати вам історію однієї сім’ї.

Оповідання «Рахунок для мами»

 Євген сидить за столом і щось старанно записує у зошит.

Мама: Що ти пишеш, сину?

Євген: Рахунок для тебе.

Мама: Цікаво, цікаво! (хоче підглянути)

Євген: Побачиш, коли я допишу.

 Хлопчина списав цілий листок, простягнув його мамі, і вона почала його читати.

Мама: (читає) Рахунок для мами Євгена, який зробив деяку роботу по господарству і хоче отримати за це певну суму грошей, а саме:

2 рази приніс молоко – 2 грн.

4 рази прибрав у кімнаті – 8 грн.

2 рази помив посуд – 4 грн.

6 разів почистив взуття – 6 грн.

3 рази допомагав накривати на стіл – 9 грн.

Це разом – ??? грн. (Полічи, яку суму написав хлопчик).  Мати уважно прочитала цей дивний рахунок, взяла олівець і сказала:

Мама: Я напишу тобі свій рахунок.

Євген: Твій рахунок?

Мама: Так, невеличкий .

Євген: Ну, добре , почекаю.

 Мама не довго сиділа над своїм рахунком справилася дуже швидко і віддала синові.

Рахунок для сина:

7 років для тебе варила їсти – 0 грн.

7 років для тебе прала – 0 грн.

20 штанів зашила – 0 грн.

100 ночей просиділа біля тебе, коли ти хворів – 0 грн.

Усе разом – 0 грн.

 Хлопець уважно прочитав мамин рахунок і був здивований:

Євген: Але, мамо, чому ти скрізь написала 0 грн?

Мама: Тому що мати для своєї дитини все робить просто так. Але, якщо ти хочеш, я можу тобі дати ті гроші, які ти заслужив.  Євген підхопився зі свого місця, підбіг до матері , обняв її і сказав: -  Ні, ні, мамо… Я не хочу жодної копійки…Прости мені…Я все зрозумів.

  Мама поцілувала сина. Вона ж його любила більше за всіх на світі.

1. Як ти думаєш, чому Євген вирішив полічити вартість своєї праці для сім’ї?

2. Чи правильно це робити?

3. Як оцінила свій внесок у сімейне життя мама? Чому?

4. Чи траплялися тобі такі ситуації? Як ти діяв/ -ла?

3. Долонька взаємодопомоги

Вчитель: А зараз я пропоную вам подумати чим ви можете допомогти своїй сім’ї, і написати про це на долоньці. Візьміть руку рідної людини, яка з вами на уроці , відмалюйте її на аркуші, і на кожному пальчику напишіть, що ви можете зробити щоб допомогти своїй матусі. (Діти виконують завдання, озвучують свої відповіді).

Вчитель: Молодці, ви впоралися із завданням! Я пропоную вам долоньку взаємодопомоги прикріпити на холодильник і кожного разу пригадувати і виконувати те, що там написано.

4. Руханка «Я танцюю з тобою»

5.  «Герб родини»

Сьогодні ми говоримо про родину, про тих людей, які завжди поруч і готові прийти на допомогу. Тому останнє ваше завдання  - намалювати герб своєї родини. Можна зобразити дім, квіти, сонце, долоні, все те що є важливим саме для вашої родини. (виконують завдання, демонструють свої роботи ) .

Вчитель: Я дякую всім за креативні роботи, ви всі молодці і дорослі, і діти. Сьогодні ми ще раз переконалися, що сила родини в єдності, особливо у важкі часи. Дякую за роботу на уроці, до нових зустрічей!

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
12 березня 2023
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку