Конспект уроку в 10 класі
Тема: Індія
Очікувані результати: учні називають основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці; знаходять та аналізують необхідну інформацію для характеристики країни; називають промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни, визначають спеціалізацію сільського господарства, особливості розвитку секторів економіки, складають економіко-географічну характеристику; виконують компетентнісно орієнтовані завдання.
Розвивальна та виховна мета: розвивати здатність до пошуку та засвоєння нових знань; розвивати вміння виділяти істотні ознаки, узагальнювати, робити висновки; розвивати вміння роботи в групах; розвивати критичне мислення, економічне мислення; вдосконалювати уміння використовувати інформаційні ресурси; вміння працювати з картографічними джерелами; формувати пізнавальний інтерес; виховувати зацікавленість до сучасного світу, бажання розуміти соціально-економічні процеси, які в ньому відбуваються.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Використані сервіси: відео конференція Zoom, презентація Microsoft Sway, інтерактивні вправи Mentimeter, Wordwall, дошка Jambord.
Хід уроку
І. Налаштування.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Завдання. Визначте, якій із вивчених країн відповідає кожен із смайликів.
ІІІ.Мотивація.
( Країна G – 20. Є однією серед лідерів світової економіки, серед країн, що розвиваються.)
https://www.menti.com/algadyt5worn
ІУ. Вивчення нового матеріалу.
https://www.youtube.com/watch?v=qm9CxaFuxqo ( 50 секунд)
Пропоную скласти візитну карту Індії разом.
Де панує один з найспекотніших у світі типово мусонний клімат, який визначає ритм господарських робіт і способу життя. Понад 2/3 річної кількості опадів припадає на червень-вересень – це основний рільницький сезон, під час якого вирощують широкий набір волого- і теплолюбних сільськогосподарський культур.
Чому Індія це країна контрастів?
Завдання. Із переліку міст визначте, в який овал їх записати за ознаками зайвості.
Мумбай, Бангалор, Нью-Делі, Ранчі
Мумбай |
Бангалор |
Нью-Делі |
Ранчі |
Мільйонники Населення менше 1млн.
Ранчі |
Бангалор |
Нью-Делі |
Мумбай |
Немає виходу до моря Місто-порт
Мумбай |
Бангалор |
Ранчі |
Нью-Делі |
Не столиця Столиця
Завдання. Дайте узагальнюючу назву кожному ряду.
Об’єднуємось в групи. Переходимо на Джамборд.
За допомогою кіл Вена визначте продукцію експорту та імпорту.
Експорт |
Спільне |
Імпорт |
Чорні метали |
Ядерні реактори |
Нафта, нафтопродукти |
с/г продукти |
Машини, обладнання |
Золото |
Дорогоцінне каміння |
|
срібло |
|
|
|
У. Підсумок.
Давайте створимо смайл для Індії.
УІ. Рефлексія.
Оберіть цитату відомих людей, яка передасть ваш стан після сьогоднішнього уроку.
«Перемога не буває остаточною; помилка не буває фатальною. Головне відвага»
Джон Вуден
«Навчання ніколи не вичерпує розум»
Леонардо да Вінчі
«Удосконалення – це зміни, бути досконалим – означає змінюватися постійно»
Вінстон Черчилль
«У кожного своя пустеля і свої міражі»
Ліна Костенко