Конспект до педради "Майстерня дистанційного уроку"

Про матеріал
Метою є розглянути теоретичні засади дистанційного навчання, ознайомити учасників із різними методами та засобами віддаленого навчання, різними платформами та ресурсами, які можна використовувати для навчання, розвивати навички вчителів працювати у Інтернет-мережі. Матеріал може використовуватися на засіданнях ШМО.
Перегляд файлу

СЛАЙД 1.                                Майстерня дистанційного уроку

Мета: розглянути теоретичні засади дистанційного навчання, ознайомити учасників із різними методами та засобами віддаленого навчання, різними платформами та ресурсами, які можна використовувати для навчання, розвивати навички вчителів працювати у Інтернет-мережі.

СЛАЙД 2.

Епіграф

                               Недостатньо тільки отримати знання; їх треба застосувати. Недостатньо тільки бажати; треба діяти.

                        Йоганн Вольфганг фон Гете

Людина, яка відчула вітер змін, має будувати не щит од вітру, а вітряк.

               Стівен Кінг

Там, де немає змін і необхідності у змінах, розум гине.

                    Герберт-Джордж Веллс

                                                   Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо вчити сьогодні так, як вчили цьому вчора.

                                                      Джон Дьюї

 Без навчання протягом усього життя в сучасному світі не обійтись, адже будь-яка освічена людина має володіти чималим багажем знань. Причому дуже важливо цей багаж постійно оновлювати, інакше важко буде наздогнати стрімкий перебіг життя. А відстати від нього – означає бути неконкурентоспроможним на ринку праці, втратити можливість одержати бажану роботу. Вирішити цю й багато інших проблем допоможе дистанційне навчання.

      У своїй роботі ми обов»язково повинні враховувати офіційні документи, які стосуються дистанційного навчання.

СЛАЙД 3.

Лист МОН України 11.03.2020 №1/9-154 “Про карантин” 

Наказ МОН України  16.03.2020 №460 “Про організаційні заходи для запобігання поширенню короновірусу COVID 19”

Лист МОН України 23.03.2020 №1/9-173 “Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину” .

СЛАЙД 4.

 “Дистанційне навчання – це добре організована й контрольована самоосвіта з використанням комп’ютерної техніки й комунікаційних мереж. У світі такий різновид навчання набув поширення досить давно:

СЛАЙД 5. у 1836 році у Лондоні було запроваджено кореспондентське навчання,  СЛАЙД 6. а у 20-х роках 20 ст. у СРСР стало поширеним заочне навчання. 

Проте в Україні дистанційне навчання існує років 10. Вперше таку форму освіти тут було запроваджено в 2001 році в новоствореному Українському центрі дистанційної освіти.

  СЛАЙД 7. Довго у процесі навчання у школах використовувалися лише класичні принципи дидактики: природовідповідність, науковість та доступність, наочність, свідомість та активність, системність, послідовність, зв»язок теорії та практики.

    СЛАЙД 8.  Але в умовах реформування освіти виникла потреба застосування більш сучасних принципів:

1. Інтерактивність – передбачає діалог викладача з користувачем.

2. Адаптивність –забезпечує індивідуальний темп навчання, передбачає самостійний вибір слухачем курсу, часу навчання, терміну консультацій ;

3. Гуманістичність – полягає в спрямованості навчання та освітнього процессу до людини, створенні максимально  сприятливих умов навчання; засвоєнні обраної професії для розвитку і прояву творчої індивідуальності,високих громадянських, моральних,інтелектуальних якостей, що забезпечували б слухачеві курсу соціальну захищеність та комфортнее існування.

4. Пріоритетність  педагогічного підходу під час проектування освітнього процесу – передбачає проектування дистанційного навчання , розробку теоретичних концепцій, створення дидактичних моделей тих явищ, які планують реалізувати;

5. Педагогічна доцільність застосування нових інформаційних технологій – вимагає педагогічної оцінки ефективності кожного етапу проектування та створення дистанційного навчання, тому на перший план необхідно винести  не впровадження техніки, а відповідне змістове наповнення навчальних курсів та освітніх послуг;

СЛАЙД 9.  6. Вибір змісту освіти – зміст дистанційної освіти має відповідати нормативним вимогам Державного освітнього стандарту й вимогам ринку;

7. Забезпечення захисту інформації, що циркулює в дистанційному навчання - передбачає  впровадження організаційних і технічних засобів безпечного та конфіденційного зберігання, передавання й використання потрібних відомостей;

8. Стартовий рівень освіти – вимагає певної кількості знань, умінь, навичок;

9. Відповідність технологій до навчання – адекватність технологій навчання моделям дистанційного навчання;

10. Гнучкість і мобільність – створення інформаційних мереж , баз і  банків знань та даних для дистанційного навчання, що дозволяє коригувати та доповнювати освітню програму.

  СЛАЙД 10.   Головним завданням дистанційного начання є розвиток інтелектуальних та творчих здібностей людини за допомогою відкритого вільного використання всіх освітніх ресурсів та програм, у тому числі ,доступних в Інтернеті.

       СЛАЙД 11.  Тому сучасна система освіти диктує вимоги до викладача, який організовує ДН:

 1. Відповідати дуже швидко на листи своїх учнів;

2. Хвалити оперативність слухачів;

 3. Встановити чіткий графік спілкування в режимі on-lіne і чітко його дотримуватися;

4. Створити атмосферу психологічного комфорту (сприятливий настрій, емоційне піднесення)

     СЛАЙД 12. Для успішного здійснення процесу дистанційного навчання учитель має володіти технологічними аспектами організації освітньої діяльності школярів( різними  прийомами роботи в форумі, чаті, теле- і відеоконференціях, а також з електронною поштою та іншими комунікаційними засобами).

    Тож давайте розглянемо переваги та недоліки дистанційного навчання, які ми повинні враховувати  у своїй роботі.

СЛАЙД 13.                                      Переваги дистанційного навчання:

  1. Синхронний і асинхронний режими взаємодії учасників навчального процесу: викладач – учень, учень – учень, учень – навчальна группа.
  2. СЛАЙД 14. Можливість залучення до навчання спеціалістів інших галузей.
  3. СЛАЙД 15.  Одночасне з вивченням інших предметів практичне засвоєння інструментів ІКТ – створення додаткових умов для впровадження ІКТ в освітні системи тощо.
  4. СЛАЙД 16. Можливість навчатися у будь-який час. Учень, який навчається дистанційно, може самостійно вирішувати, коли і скільки часу упродовж семестру йому приділяти на вивчення матеріалу. Він будує для себе індивідуальний графік навчання.
  5.  СЛАЙД 17. Можливість навчатися у своєму темпі. Не обов’язково навчатися у тому ж темпі, що й інші учні. Дитина  завжди може повернутися до вивчення більш складних питань, кілька разів подивитися відео-лекції, перечитати переписку з вчителем, а вже відомі йому теми може пропустити.
  6.  СЛАЙД 18. Доступність навчальних матеріалів. Доступ до всієї необхідної літератури відкривається учневі після реєстрації в системі дистанційного навчання, або він отримує навчальні матеріали електронною поштою. Зникає проблема нестачі чи відсутності підручників, навчальних посібників чи методичок.
  7. СЛАЙД 19.Мобільність. Зв'язок з викладачами, репетиторами здійснюється різними способами: як on-line, так і off-line. Проконсультуватися з викладачем за допомогою електронної пошти іноді ефективніше та швидше, ніж призначити особисту зустріч.
  8. СЛАЙД 20.  Індивідуальний підхід. При традиційному навчанні вчителеві досить важко приділити необхідну кількість уваги всім учням класу, підлаштуватися під темп роботи кожного. Використання дистанційних технологій підходить для організації індивідуального підходу. Крім того, що учень сам обирає собі темп навчання, він може оперативно отримати від учителя відповіді на питання, що виникли.

СЛАЙД 21.                                 Недоліки дистанційного навчання

  1.  Домашнє навчання не завжди сприяє ефективному навчанню та запам»ятовуванню. Це не дозволяє достатньо сконцентруватися на занятті.
  2. СЛАЙД 22. Курс ДН вимагає хорошого технічного забезпечення: чим якіснішими будуть комп’ютер, мікрофон та веб-камера, тим якіснішими будуть online-уроки . Проблема може виникати через неякісний Інтернет: якщо зв’язок раптом зникне, ваше заняття припиниться через технічні неполадки.
  3. СЛАЙД 23. Необхідна сильна мотивація. Практично весь навчальний матеріал студент-дистанційник освоює самостійно. Це вимагає достатньої сили волі, відповідальності і самоконтролю. Швидше за все, ніхто його підганяти чи заохочувати до навчання не стане. Підтримувати потрібний темп навчання без контролю з боку вдається не всім.
  4. СЛАЙД 24. Дистанційна освіта не підходить для розвитку комунікабельності. При дистанційному навчанні особистий контакт учнів один з одним і з учителями мінімальний, а то і цілком відсутній. Тому така форма навчання не підходить для розвитку комунікабельності, впевненості, навичок роботи у команді.

Фактично, дистанційне навчання на практиці реалізує те, що прагне зробити традиційна школа: забезпечити рівний та всеосяжний доступ до знань, розкрити здібності та таланти, прищепити необхідні навички та якості. Якщо додати до цього можливість впровадження всіх сучасних комунікативних засобів, інноваційних методів та передових напрацювань, то ми отримуємо ту саму форму, яка може по-справжньому підготувати учня або студента, дати актуальні та сучасні знання і навички.          

 

А зараз розглянемо режими дистанційного навчання: синхронний та асинхронний

СЛАЙД 25.

Синхронне навчання:

  • співпраця в режимі реального часу
  •  перевага - можна залучати учасників у визначений час
  • відео- чи аудіозв’язок, спілкування в чаті

 

Важливо!

Під час дистанційного навчання в синхронному режимі учасники нерухомо сидять біля екрана. Не забуваймо про чергування розумової активності з фізичною, гімнастику для очей.

 

Асинхронне навчання

  •  охоплює різноманітні засоби інформації, аудіо- та відеоуроки
  • перевага - здобувачі освіти працюють у власному темпі та у зручний для себе час, забезпечується диференціація 

 

Важливо!

Педагоги мають зазначити терміни виконання завдань, надати орієнтовний розклад занять.

 

СЛАЙД 26. Порівняння синхронного та асинхронного форматів

 

СЛАЙД 27. Також в умовах карантину ми повинні знати, що таке змішане навчання.

Змішане навчання — це різновид гібридної методики, коли відбувається поєднання он-лайн навчання, традиційного та самостійного навчання. Мається на увазі не просто використання сучасних інтерактивних технологій на додаток до традиційних, а якісно новий підхід до навчання, що трансформує, а іноді і «перевертає» клас.

Змішане навчання включає в себе такі основні компоненти: СЛАЙД 28.

  •                      Живі події (передбачають частину звичної роботи “в аудиторії” з вчителями та іншими учнями.
  •                      Онлайн-контент (самостійне навчання). Учень(-ниця) самостійно опрацьовує матеріали у зручному для нього (неї) темпі та місці.
  •                      Співпраця. Поєднує два ключових елементи: робота з однолітками і робота з вчителями. Співпраця може відбуватися як у класі під час виконання групових завдань, так і через електронну пошту чи соцмережі.
  •                      Оцінка. Учні можуть стежити за своїм прогресом, а вчителі натомість — оцінювати їхні знання та корегувати процес навчання через індивідуальне інструктування.
  •                      Додаткові матеріали. Додаткові матеріали можуть охоплювати роздруковані матеріали, інші ресурси тощо.

При змішаному навчанні так само можуть використовуватися синхронний та асинхронний формат. СЛАЙДИ 29,30.

СЛАЙД 31. Взаємодія всіх учасників освітнього процесу — один з найважливіших факторів успішного функціонування будь-якої шкільної спільноти. В умовах дистанційного навчання, коли вчителі й учні не можуть бути поруч, взаємодія між усіма учасниками освітнього процесу: адміністрацією школи, вчителями, учнями та батьками - набуває особливої важливості!

СЛАЙД 32.Завдання батьків — створити умови, щоб дитина могла навчатися вдома. Завдання вчителів — навчати і давати зворотній зв'язок.

 

СЛАЙД 33. Сервіси та платформи для дистанційного навчання

  1.  СЛАЙД 34.Сервіси Google для дистанційного навчання

           СЛАЙД 35.      Поштовий сервіс Gmail – миттєва комунікація.

Нині електронна пошта – необхідний інструмент комунікації учитель-учень та вчитель-батьки. Gmail цікавий також тим, що надає можливість ділитися малюнками, презентаціями, тестами тощо, які знаходяться у вашому хмарному сховищі. Без завантаження на власний пристрій! Усе тому, що поштовий сервіс є частиною Google.

Тобто ви зможете моментально обмінюватися повідомленнями з учнями в умовах дистанційного навчання.

Google-форми – власні опитувальники

Ця платформа надає можливість створювати опитувальники, вікторини та навіть анкетування для учнів. Функціонал сервісу вражає:

 можливість встановити одну або декілька правильних відповідей, встановлення відповідністей;

 запитання або відповідь може мати як текстовий, так і візуальний формат (фото, відео);

 результати учнів відображаються у вигляді зрозумілої статистики (колові діаграми тощо);

 швидке переведення результатів у зручний для огляду формат Google-таблиць;

 можливість роздрукувати створену форму.

І головне – діти можуть знаходитися будь-де! Ставте завдання та отримуйте від них відповіді!

 Google-Презентації – супровідник до кожного уроку

Можливості сервісу не поступаються відомим презентаціям PowerPoint. Окрім того, вся інформація миттєво зберігається у вашому хмарному сховищі, тож раптове вимкнення світла або пристрою не завадить вашій роботі! Створення слайдів, анімовані зображення, вставка відео-робіт, анімація до слайдів – усе це втілюється у Google-презентаціях. А щн інтернет-сервіс цікавий тим, що недостатня кількість пам’яті на вашому пристрої аж ніяк не стане перешкодою плідній роботі, адже є можливість завантажити на переносний носій презентацію прямо з інтернету.

СЛАЙД 36. GOOGLE CLASSROOM

    Найпростіше організувати онлайн навчання можна за допомогою Google Classroom - безкоштовна платформа для організації роботи з групами. Досить мати поштову скриньку на Google. Інтерфейс платформи дуже зручний і простий, тому складнощів у знайомстві з функціями не виникне. Але при першому знайомстві можна розпочати з відео-інструкція про те, як створити Клас в Google Classroom. Процедура створення класу проста. Після того, як ви зробите це, у вас з'явиться можливість: легко завантажувати матеріали для своїх учнів (дидактичні, практичні, підручники, завдання, фото і відео-матеріали); зможете надавати завдання; у вкладці «Завдання» ви зможете групувати свої нотатки / документи і підручники за темами, а також розташовувати їх у зручному порядку; учні зможуть виконувати ці завдання, а у вас з'явиться можливість контролювати виконані завдання і оцінювати їх; учитель може залишати коментарі стосовно виконаного домашнього завдання учнів; ви зможете спілкуватися всім класом.

 Які переваги Google Classroom?

 Google Classroom - це зручна і повністю забезпечена всім необхідним платформа, в якій є всі інструменти для створення, зберігання та обміну інформацією. Зберігання всієї необхідної інфоромаціі відбувається в Google Drive, створення документів - в Google Docs, створення презентацій можливо за допомогою Sheets and Slides, планування розкладу за допомогою Google Calendar. Простими словами, тут є абсолютно всі інструменти, які необхідні в плануванні і створенні якісного віддаленого навчання. Є оффлайн доступ до інформації. Навіть якщо у вашого учня тимчасово відсутній доступ до інтернету, то він зможе все одно ознайомитися з матеріалом. Сервіс є безкоштовним. Інтерфейс російською мовою.

   Недоліки Google Classroom

Незважаючи на те, що цей сервіс, на перший погляд, з усіх боків зручний, є також і недоліки. Насправді, арсенал функцій не такий великий, як у інших систем дистанційного навчання. Якщо онлайн-навчання трапилося з вами вперше під час карантину, то цей сервіс необхідно спробувати, так.  Незручні посилання на Classroom.

Резюмуємо: Google Classroom - це проста в експлуатації платформа для віддаленого навчання. У ній можна організувати роботу класу, особливо, якщо дистанційне навчання трапилося з вами вперше. Google Classroom відмінно підійде для знайомства з онлайн-навчанням. Сервіс є безкоштовним, а для того щоб скористатися його функціями, досить створити обліковий запис в Google.  

 

СЛАЙД 37. GoogleCalendar

GoogleCalendar – сервіс для планування зустрічей, подій, справ із прив'язкою до календаря.

     Календар Google – безкоштовна відкрита інтерактивна служба "Календар". За допомогою календаря Google простіше відстежити всі важливі життєві події – дні народження, збори, спортивні заходи, прийоми в лікарів – усе в одному місці. За допомогою календаря Google можна легко призначати заходи й розсилати запрошення, надавати до них доступ друзям і родичам (чи зберігати тільки для особистого використання), а також знаходити заходи, що цікавлять Вас, у Інтернеті. Календар Google допомагає упорядкувати справи.

Календар уміє відправляти нагадування про події через e-mail і SMS. Робота здійснюється у вікні браузера через веб-інтерфейс, дані зберігаються на централізованому сервері Google, тому одержати доступ до розкладу можна з будь-якого комп'ютера, підключеного до Інтернету (при цьому дані захищені па­ро­лем). У інтерфейсі можна користуватися «гарячими клавішами», є рядок для швидкого занесення події. Зручна функція – автоматичне занесення листів, що містять такі рядки в тілі листа, як розклад. Паралельно можна створювати кілька календарів, а також автоматично помічати офіційні свята. Одна з ключових переваг – можливість спільного використання календаря. Його можна зробити видимим для обраних користувачів, що дозволяє планувати спільні зустрічі.

СЛАЙД 38.     Hangouts

   Hangouts дозволяє спілкуватися двом і більше користувачам у форматі групових відеоконференцій. За допомогою цієї служби можна проводити ділові наради, вебінари і спілкуватися у відеочатах. У Відеозустрічі можна показати іншим учасникам, що відбувається на екрані вашого комп'ютера, надавши спільний доступ до будь-якого відкритого вікна програми. Сервіс доступний через Gmail, Google+, Youtube, мобільні додатки для Android і iOS..

    Історії чатів зберігаються на серверах Google, що дозволяє синхронізувати їх між пристроями. Фотографії, якими учасники обмінюються під час конференції, автоматично завантажуються в закритий альбом Google+.Також учасники можуть ділитися файлами Google-диска, спільно складати замітки до зустрічі і записувати ідеї на загальній віртуальній дошці. Hangouts інтегрований з Google-календарем, так що користувачі можуть планувати відеозустрічі за допомогою календаря.

                                            СЛАЙД 39.   Сайт «Дія»

 

СЛАЙД 40.    Група у Viber чи Facebook

      Досвід спілкування з колегами показує, що з учнями вони спілкуються найчастіше у Viber-групах. Тому кожен вчитель-предметник може взяти в класного керівника контакти дітей (у батьківській групі буде доречно дописати, що викладачі просять надати ці контакти) і створити групу.

Кожному вчителю-предметнику доведеться створити окрему групу. Так-так, якщо в учня 12 предметів, то і Viber-груп буде стільки ж. Адже якщо створити загальну, почнеться надзвичайний хаос — у Viber немає можливості хронологічно відстежувати повідомлення, якщо до якогось з меседжів з’являтимуться коментарі.

Якщо більшість дітей є у Facebook, можна створити закриту групу саме в цій соцмережі, вона дає більше можливостей — наприклад, проведення онлайн-трансляцій, а от у Viber доведеться записувати короткі відео, це незручно.

 

СЛАЙД 41.    Сайт «НаУрок»

Український освітній онлайн-портал для вчителів та учнів. Допомагає спілкуватися, оцінювати, аналізувати, створювати, обговорювати, тестувати, пізнавати.

СЛАЙД 42.    «Всеосвіта»

 

 

СЛАЙД 43.  MOODLE

     Moodle - це одна з найвідоміших платформ, які дозволяють організувати злагоджене навчання онлайн. Вона широко використовується багатьма закладами вищої та середньої освіти, адже є відмінним помічником в комплексній організації дистанційного шкільного навчання. Однак, на відміну від Google Classroom, ця платформа вимагає більш серйозного підходу і більш глибокого вивчення інструментів роботи.

Які є можливості у платформи?

    Наведемо найголовніші з них: за допомогою Moodle ви зможете легко створювати контент, який дозволяє дистанційно навчати ваш клас / групу в університеті або просто групу учнів, які прийшли до вас на курс; зручно управляти створеним контентом; є можливість публікувати матеріали в різних форматах: аудіо, відео, текст, презентації; до розміщених матеріалів ви можете давати доступ не всім, що дуже зручно в організації диференційованого навчання.

   Які плюси системи дистанційного навчання Moodle? Тут більше функцій, ніж в Google Classroom. Можна завантажити безкоштовні плагіни, які дозволяють зв'язуватися з учнями в форматі відеоконференцій, а також бути учасником аудіочатов. Є можливість за допомогою такого плагіна скласти своє електронне портфоліо.

   Які мінуси Moodle? Для того щоб встановити систему і користуватися нею, необхідно мати хостинг і домен. І хоча сама програма безкоштовна, але обслуговування хостингу вам виллється в певну копієчку. У цьому випадку добре, якщо школа придбає хостинг і навчить усіх вчителів користуватися програмою Moodle. Інструментів так багато, що деякі з них зовсім не потрібні під час використання. Програму потрібно вивчати.

   Можна зробити такі висновки: програма Moodle зручна в експлуатації, тут безліч інструментів для роботи, вона безкоштовна, але доведеться заплатити за хостинг. Краще, щоб все навчальний заклад перейшов на Moodle, але якщо ви плануєте самостійно організовувати роботу з класом, то можна вибрати програму простіше.

СЛАЙД 44.   Zoom

Zoom - це програма для відеотелефонії.

Чому сервіс Zoom?

1. Бо він дуже простий (розібратись із функціями можна на інтуїтивному рівні) і зручний у використанні.

2. У цій програмі дуже якісна трансляція відео та аудіо!

3. Під час трансляції вчитель або учні можуть демонструвати екран із виконанням/поясненням завдань.

4. Педагоги можуть завчасно записати відеоконференцію або увімкнути запис під час онлайн-трансляції. Так діти, що не змогли приєднатися до відеоконференції, зможуть переглянути запис пізніше. Усі відеозаписи можна зберігати на комп'ютері або у хмарному сховищі Zoom.

5. Педагог має реєструватися обов'язково, тоді як дітям достатньо перейти за посиланням на відеоконференцію.

6. Кожен учасник відеоконференції може скористатися цим сервісом на будь-якому зручному для себе пристрої: у телефоні,  планшеті чи комп'ютері/ноутбуці.

7. Безкоштовні конференції тривають до 40 хвилин.

8. Обмеження у кількості учасників – 100 осіб. Для шкіл – без обмежень.

Оптимальний варіант для проведення відеоконференцій із учнями – 20 хвилин, за які вчитель може встигнути пояснити складні пункти у навчальному матеріалі та дати дітям посилання на додаткові джерела для обов'язкового опрацювання.

 

СЛАЙД 45.  Безкоштовні ресурси для дистанційного навчання

  1. Прометеус.
  2. ЕдЕра
  3. iLearn
  4. Learning.apps
  5. СЛАЙД 46.  Matifik
  6. Куншт
  7. Дуолінго
  8. YouTube
  9. СЛАЙД 47.  Цікава наука
  10.  Живі письменники
  11. Quizizz

СЛАЙД 48.   Посібник «Організація дистанційного навчання в школі . Методичні рекомендації»

Огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання, рекомендації щодо того, як скласти розклад, налаштувати режим роботи вчителя/вчительки та зворотній зв’язок з учнями, а також про особливості оцінювання та контролю під час карантину. Про це та інші рекомендації, корисні для організації дистанційного навчання у молодшій, основній та старшій школі, ви можете прочитати у посібнику (схвалено МОН: лист ІМЗО № 22.1/12-Г-372), підготовленому ГО “Смарт освіта” й Міністерством освіти і науки та оприлюдненому сьогодні, 6 травня 2020 року.

СЛАЙД 49.      РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ
ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В ШКОЛАХ

  1. Обговорити у педагогічних колективах недоліки та переваги різних платформ та інструментів, що використовуються для організації дистанційного навчання, з метою вибору єдиної платформи для зручності усіх учасників освітнього процесу.
  2. Здійснювати постійних контроль за дотриманням розкладу занять;  доводити до відома учнів критерії оцінювання навчальних досягнень; завчасно попереджати про дату та час проведення контрольних робіт, тестувань.
  3. Викладання таких предметів, як іноземна мова, алгебра, геометрія, фізика, хімія, по можливості, здійснювати за допомогою онлайн-уроків з поясненням нового матеріалу.

СЛАЙД 50.

Анкетування педагогічних працівників

 щодо дистанційного навчання

  1. Прізвище, ім’я,  по батькові.
  2. Які інструменти (платформи, додатки, програми і т.д.) для взаємодії з учнями Ви використовуєте?
  3. З якими труднощами Вам довелося зіткнутися в процесі переходу до дистанційного навчання під час карантину?
  4. У який спосіб Ви здійснюєте (плануєте здійснювати) оцінювання навчальних досягнень учнів під час карантину?
  5. У який спосіб Ви контактуєте з батьками?
  6. Чи маєте Ви зворотний зв’язок з батьками з питань організації дистанційного навчання?
  7. На Вашу думку, від чого залежить ефективність дистанційного навчання?
  8. Що, на Вашу думку, є найбільш складним у процесі реалізації дистанційного навчання в умовах карантину?
  9. Як Ви вважаєте, що треба покращити у процесі дистанційного навчання?

 

 

 

 

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ)))

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жендубаева Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
6 лютого 2021
Переглядів
3001
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку