Конспект до уроку математики в 2 класі

Про матеріал

Конспект до уроку математики в 2 класі за темою"Урок-подорож.Обчислення.Розв*язування задач"

Перегляд файлу

Тема : Урок-подорож.  Обчислення  . Розвязування задач.

( Слайд 1)

Мета. Закріпити вивчений матеріал, удосконалювати вміння додавати і віднімати з переходом через десяток, вміння розвязувати задачі;

Розвивати увагу, мислення, інтерес до подорожі;

Виховувати самостійність та охайність при виконанні завдань.

Обладнання. Малюнок корабля, карта подорожі, картки для самостійної роботи.

 

                                     Хід уроку

1.Організація класу.

Вже дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

То ж ми всі часу не гаймо,

Працювати починаймо!

2.Актуалізація опорних знань.

- Сьогодні ми з вами вирушимо в подорож до країни, якої немає ра жодній географічній карті. Цю країну ми зустрінемо лише на  уроках  математики. Це країна                « Обчислень». Саме до цієї країни ми  здійснемо  подорож ось на такому кораблі, який має назву « Знання». На просторах  її  знайдемо  скарб! ( Слайд 2)

На кораблі ми житимемо у двох каютах- це і будуть дві команди.

Для того, щоб потрапити на корабель і вирушити в подорож нам потрібно придбати квитки. Щоб отримати їх , виконаємо декілька завдань.

-Який ряд чисел зображено?

-Для чого потрібні  натуральні числа?

(Для лічби предметів)

-Яке найменше натуральне число?

- Чи можна назвати найбільше натуральне число? Чому?

  • ( до будь якого числа, додавши одиницю, отримаємо наступне число)    ( Слайд 3)
  •  Назвіть круглі числа першої сотні.    ( Слайд 4)
  • Виконайте завдання.Молодці!
  • Скільки сантиметрів має 1 дм?
  • Скільки сантиметрів має 1 метр?
  • Скільки дициметрів має 1 м?
  • Виконайте завдання з цеглинками.( Слайд 5)
  • Яку ви знаєте найпростішу геометричну фігуру?
  • Що таке промінь?
  • Що таке відрізок?
  • Скільки кутів має трикутник?
  • Скільки кутів у прямокутника?
  • Виконайте завдання з цеглинками.( Слайд 6)
  • Молодці! Ось ваші квитки для подорожі!
  • Щоб потрапити до каюти, треба відкрити їх, використовуючи код. Цей код – сьогоднішні число, місяць і  класна робота. Запишіть у своїх бортових журналах –своїх зошитах : 23 січня , класна робота.

3. Каліграфічна хвилинка

-В каюті нам треба розмістити багаж. Написання цифр, правильне каліграфічне їх розміщення в клітинках дасть можливість скоріше вирушити в дорогу. (Слайд 7)

  • Вирушаємо в подорож! Подорожувати будемо, позначаючи порти на цій карті.
  • Перша наша зупинка- математичний диктант.
  • Запишіть число, яке має 3 д. 5 од., 7 д. 2од., 4 д. 4 од.,
  • Запишіть сусідів числа 27,
  • Запишіть суму чисел 24 і 10; 32 і 5 ;
  •  Запишіть число, яке більше від 15 на 2 одиниці;
  • Запишіть число, яке більше від 15 на 2 десятки.
  • Перевіряємо
  • 35, 72, 44, 26, 28, 34, 37, 17, 35. ( Слайд 8)
  • Наш корабель вирушає до наступного порту.

4.  Робота з підручником.

  • С. 66, 1 завдання
  • Перший вираз  на додавання . Згадуємо правила обчислення ( Слайд 9)
  • До дошки Від першої команди І  від другої виходять представники, всі інші виконують обчислення самостійно.
  • Зразок обчислення на віднімання. ( Слайд10 )
  • До дошки виходять представники команд.
  • Молодці!
  •  Наш корабель рухається правильним курсом!
  • Наступний порт – « Самостійна робота»
  • Кожна команда має свої завдання.  ( Слайд 11)
  • Перевіряємо (Слайд 12) Молодці!
  •  Наступна зупинка-відпочинок
  • «Фізхвилинка» ( Слайд 13)
  • Порт « Розвязування задачі».
  • Прочитайте задачу .
  • Які головні слова можна виділити ?
  • Запишіть умову задачі. ( Слайд 14)
  • Чи можемо сказати скільки літаків було на летовищі?(Ні)
  • Що треба зробити, щоб дати відповідь на це запитання?
  • Якщо ми знаємо скільки літаків було на летовищі і знаємо скільки літаків вилетіло, як дізнатися скільки літаків залишилося на летовищі?
  • Молодці! Яка буде відповідь задачі?
  • Перевіряємо правильність виконання задачі ( Слайд 15)
  • Остання зупинка нашої подорожі                                      

5. « Периметр прямокутника» ( Слайд 16)

-Що таке периметр?

Кожна команда має своє завдання, свою геометричну фігуру. Накресліть прямокутник і знайдіть периметр.

Перевіряємо ( Слайд 17 ).Молодці!

Підсумок уроку.

  •  Що на уроці  робили?
  • Якщо було цікаво і сподобалось працювати підніміть  зелену цеглинку.
  • Якщо виникали певні труднощі при виконанні завдань, підніміть жовту цеглинку.
  • Якщо було важко  і незрозуміло , підніміть червону цеглинку. 

Наш клас, наші команди прибули в призначене місце в призначений час! Скарб наш! Я, як капітан корабля, дякую всім за роботу і ділюся знайденим скарбом!

6. Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Повідомлення  теми уроку.

3.Розповідь учителя.

- Сьогодні незвичайний день. 19 грудня- день Святого Миколая. Народився Святий Миколай дуже давно, 280 року.

Сталося це у Візантії, в сім’ї  Нонни і Феофана, добрих і благочестивих людей.

Батьки Миколая померли дуже рано, залишивши синові велике багатство у спадок. Та своє багатство він роздав бідним людям, а сам став  священослужителем.

Святий Миколай завжди поспішає на допомогу людям. Він у скруті допоможе, і з біди виручить, варто лиш звернутися до нього зі щирою молитвою.

Особливе ставлення у Миколая до дітей! Діткам, які гарно себе поводили протягом року, він підкладає під подушечку подарунки та солодощі, а хто не дуже добре-різочку.

-А скажіть мені, діти милі, що в цьому році доброго зробили?

-Слухали маму й тата?

- Навчалися?

-Ходили до школи?

-Гарно писали, читали?

-Молодці!

-Сьогодні на  уроці  української мови Святий Миколай, наші гості   побачуть, які уважні, розумні, старанні дітки в нашому класі. То ж за роботу!?

3. Запис числа, класної роботи.

А) Каліграфічна хвилинка ( З з Зи За Зя зу зо зл)

Зима, казка, мороз.

Я люблю зиму. До нас завітала холодна зима. У наше місто прийшла зима. Мороз малює візерунки на вікнах. Прийшла весела зима.

4. Актуалізація знань

-Все на світі має назву або  імя. На які питання відповідають предмети навколо нас?( Слайд)

-Назва, ім’я – це одне й те саме. Тому назви предметів називають іменниками.( Слайд)

 -Що таке іменники?

Зверніть увагу: рослини- частина живої природи, але відповідають на питання що?

5.Робота з  цеглинками

У кожного на парті є 6 цеглинок.  Згадаймо,  за яким порядком треба розмістити наші цеглинки.

Чарівна (червоний)

Осінь (оранжевий)

Жартує (жовтий)

Землю (зелений)

Барвами (блакитний)

Сонця ( синій)

Фарбує (фіолетовий)

  • Увага на екран ! На кожній цеглинці записано слово.
  • Покажіть тільки ті цеглинки, на яких записані слова, які відповідають на запитання що?  Хто?
  • Молодці!

Виконайте завдання. Прочитайте  слова. Вони відрізняються запитанням. Вилучіть зайве слово .( Слайд)

-Чому це слово зайве?

 - Наступне завдання : замініть слова    (один-багато)

Запишіть утворені пари в зошит.

Перевіряємо завдання.

 ФІЗХВИЛИНКА   (для очей) 

У кожного на парті лежить  листок із завданням .

 Самостійна робота на листочках Перевіримо виконане  завдання.( Доповніть рядок…)

-Діти у мене виникла проблема! Допоможіть!

Люди і тварини мають свої власні особисті назви -імена. Хто це? –дівчинка, школярка,  а ще це- Кристина.

Це теж дівчинка, школярка, а ще це Софійка.

 Це – хлопчик, учень, а ще це-Данііл. А біля нього – хлопчик, учень і Владислав.

_Чим відрізняються ці слова? Як пишемо загальні та власні назви? ( великою літерою)

Словниковий диктант

Дівчинка Оленка, хлопчик Дмитрик, кінь Орлик, курочка Ряба,  котик Мурчик.

Наступне завдання -дуже цікаве. Нам потрібно  « оживити» слова.

Слайд ( Оживити слово)

-Згадаємо, на які питання відповідають назви неістот? А живі предмети, назви істот?

Фізкультхвилинка  (сніжинки)

На парту кожного з вас прилетить сніжинка. Але ця сніжинка незвичайна! Разом з нею прилетить слово.   Прочитайте слова, вийдіть до дошки ті, у кого назви предметів. Станьте парою з тим, хто тримає слово, протилежне за значенням  твоєму слову.

Молодці

-Сьогодні ви дуже гарно працювали! В нагороду від мене отримуєте ось такі чудові браслети! На них написані для вас слова вдячності та подяки .

Але що це???

Через поле, через гай

Йде до діток Миколай!

 

У білесенькій торбинці

Він усім несе гостинці.

 

То ж бринить від щастя край

Тут ступає Миколай!

 

Бачить він і   2-А !

То ж зрадіє дітвора!

 

Бо з дарунками в торбинці

Він приніс  і нам гостинці !

 

Приємні  події  продовжують нас дивувати і радувати! Святий Миколай передав вам вітання та солодощі!  Йому сподобалося, як ви працювали на уроці .Молодці!

 Підійшов до завершення наш урок. Всі діти справилися із завданням ,повторили та запам*ятали все  вивчене про іменники.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 травня 2020
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку