Конспект до уроку з хімії у 8 класі на тему: "Заходи під час роботи з кислотами. Використання кислот" є доповненням до презентації. На даному уроці було використано різні форми роботи: усний хімічний диктант, бесіду, вправу-гру, хімічний експеримент, гру-перевтілення, роботу з підручником, складання сенканів.
Конспект уроку базується на презентації “Заходи під час роботи з кислотами. Використання кислот”.
8 клас
Тема: Заходи під час роботи з кислотами. Використання кислот.
Цілі: поглибити знання про заходи під час роботи з кислотами;
розглянути їх використання в побуті та діяльності людини;
повторити алгоритм розв’язку задач за хімічними рівняннями
сприяти зацікавленості учнів у значенні кислот в житті людини.
Тип уроку: комбінований.
Форми роботи: бесіда, розповідь, самостійна робота з підручником,
усний хімічний диктант, хімічний експеримент, гра-перевтілення,
складання сенкану.
Обладнання: розчини кислот, універсальний індикатор, лакмус, оксиди, натрій гідроксид, пробірки, штатив для пробірок.
Зміст уроку
І. Психологічна розминка:
вітання від «Смайлика» і «Хімічної краплини». (Слайд №2)
Привіт.
Мене ви упізнали?
Я прийшов у гості ,аби
ви хороші отримали бали.
Вам привіт і від краплини,
дивовижної перлини.
Буду вам допомагати
мудрості пізнати.
ІІ. Перевірка домашнього завдання. (Слайд №3)
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів. (Слайди №4-7)
ІV. Мотивація навчальної діяльності. (Слайд №8)
V. Повідомлення теми та цілей уроку. (Слайди №9 – 10)
V. Сприймання і усвідомлення учнями нового матеріалу.
1. Проведення хімічного експерименту. (Слайд №11).
2. Опис учнями своїх спостережень.
3. Робота в класному зошиті: запис учнями правил техніки безпеки при роботі з кислотами. (Слайд №12)
5. Робота з підручником: учні опрацьовують таблицю 4 на с. 79 і дають відповідь на питання «Де застосовують хлоридну кислоту? (Слайд №13)
5.Фізкультхвилинка:
Відпочиньте хоч на мить:
Хай вас шия не болить,
Щоб півкулі краще працювали,
Треба, щоб руки з ногами потоваришували.
VІ. Осмислення, узагальнення і систематизація знань.
1. Бесіда з учнями про використання кислот. (Слайди №15 – 18)
2. Розв’язування задач за поданим алгоритмом. (Слайд №19 – 21)
3. Гра-перевтілення «Чарівний мішечок».(Учні із мішечка дістають продукти харчування, описують їх і називають кислоти, що входять до їх складу). (Слайд №22)
VІІ. Підсумок уроку.
Складання сенкану «кислоти». (Слайд №23)
Кислоти
Безбарвні, концентровані, розбавлені
Реагують, розчиняються, окиснюють
Клас неорганічних сполук
Рідини
VІІІ. Домашнє завдання. (Слайд №25)