Конспект до уроку з хімії у 8 класі на тему: "Заходи під час роботи з кислотами. Використання кислот".

Про матеріал

Конспект до уроку з хімії у 8 класі на тему: "Заходи під час роботи з кислотами. Використання кислот" є доповненням до презентації. На даному уроці було використано різні форми роботи: усний хімічний диктант, бесіду, вправу-гру, хімічний експеримент, гру-перевтілення, роботу з підручником, складання сенканів.

Перегляд файлу

Конспект уроку базується на презентації “Заходи під час роботи з кислотами. Використання кислот”.

 

8 клас

Тема: Заходи під час роботи з кислотами. Використання кислот.

Цілі: поглибити знання  про заходи під час роботи з кислотами;

           розглянути їх використання в побуті та діяльності людини;

           повторити алгоритм розв’язку задач за хімічними рівняннями

           сприяти зацікавленості учнів у значенні кислот в житті людини.

Тип уроку: комбінований.

Форми роботи: бесіда, розповідь, самостійна робота з підручником, 

            усний хімічний диктант, хімічний експеримент, гра-перевтілення, 

            складання сенкану.

Обладнання: розчини кислот, універсальний індикатор, лакмус, оксиди, натрій гідроксид, пробірки, штатив для пробірок.

Зміст уроку

І. Психологічна розминка:

вітання від «Смайлика» і «Хімічної краплини». (Слайд №2)

 

Привіт.

Мене ви упізнали?

Я прийшов у гості ,аби

ви хороші отримали бали.

Вам привіт і від краплини,

дивовижної перлини.

Буду вам допомагати

мудрості пізнати.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання. (Слайд №3)

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів. (Слайди  №4-7)

  1. Повторення правил техніки безпеки в хімічному кабінеті. (Слайд №4)
  2. Усний хімічний диктант (дати назви кислотам). (Слайд №5)
  3.  Бесіда з учнями. (Слайд №6)
  4. Вправа-гра «Вибери завдання» (Слайд №7)

 ІV. Мотивація навчальної діяльності. (Слайд №8)

V. Повідомлення теми та цілей уроку. (Слайди №9 – 10)

V.  Сприймання і усвідомлення учнями нового матеріалу.

1. Проведення хімічного експерименту. (Слайд №11).

2. Опис учнями своїх спостережень.

3. Робота в класному зошиті: запис учнями правил техніки безпеки при роботі з кислотами. (Слайд №12)

5.     Робота з підручником: учні опрацьовують таблицю 4 на с. 79 і дають відповідь на питання «Де застосовують хлоридну кислоту? (Слайд №13)

 

5.Фізкультхвилинка:

Відпочиньте хоч на мить:

Хай вас шия не болить,

Щоб півкулі  краще працювали,

Треба, щоб руки з ногами потоваришували.

VІ.  Осмислення, узагальнення і систематизація знань.

1.     Бесіда з учнями про використання кислот. (Слайди №15 – 18)

2.     Розв’язування задач за поданим алгоритмом. (Слайд №19 – 21)

3.     Гра-перевтілення «Чарівний мішечок».(Учні із мішечка дістають продукти харчування, описують їх і називають кислоти, що входять до їх складу). (Слайд №22)

VІІ.  Підсумок уроку.

Складання сенкану «кислоти». (Слайд №23)

Кислоти

Безбарвні, концентровані, розбавлені

Реагують, розчиняються, окиснюють

Клас неорганічних сполук

Рідини

 

VІІІ.  Домашнє завдання. (Слайд №25)

  •     Опрацювати статтю  “Використання кислот” із §12;
  •  Виконати №118, 119 на с. 81;
  • Додаткове завдання: cкласти сенкан про будь-яку мінеральну або органічну кислоту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Розробки уроків
Додано
10 липня 2018
Переглядів
718
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку