Конспект до заняття "Подорожуємо підводним світом"

Про матеріал
Конспект гри подорожі "Подорожуємо підводним світом". Створений для уроку в НУШ. Відповідає віковим особливостям дітей молодшого шкільного віку (2 клас). Присутнє віршоване привітання, інтерактивні ігри (кросводр, вікторина, розмальовки та інше), відео з руханкою тематичною руханкою (відео взято з YouTube, я не є автором) та цікий довідковий материіал. Розраховано на дистанційне заняття.
Перегляд файлу

Кривенченко Софія Павлівна

Студентка 2 курсу

ЕПФК ЗНУ

 

Тема: “Подорожуємо підводним світом”

Мета: Познайомити учнів з мешканцями підводного світу. Розвивати зацікавленість, вміння формувати висловлювання, слухати інших. Прищеплювати інтерес до тваринного світу, виховати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: презентація на платформі canva, конференція в ZOOM, відео з YouTube, платформи з інтерактивними вправами (wordwall, learningapps)

Форма проведення: гра-подорож

Клас: 2

Час: 20-30 хвилин

 

ХІД УРОКУ

Організаційна частина

 

I Привітання, мотивація навчальної діяльності.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Вушка прислухайтесь!

Очки - придивляйтесь,

Носик - глибше дихай.

Ротик - посміхнись.

Спинки розправляйтесь,

Ручки підіймайсь,

Дружно привітайтесь!

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

Основна частина

II Гра-кросворд + оголошення теми заходу.

 Вчитель: Доброго дня, любі діти! Сьогодні тема нашої зустрічі надзвичайно цікава, але перш за все мені потрібна ваша допомога: в мене є цікавенький кросворд з загадками та картинками, який нам разом треба заповнити.

 Посилання на кросворд.

 Вчитель: ви всі великі розумнички, швидко й вправно впоралися з цим. Тепер в мене до вас запитання: чи не помітили ви чогось дивного? може у всіх цих істот є щось спільне?

 Учні: вони всі морські тварини.

 Учитель: Правильно! Всі ці істоти є морськими тваринами. З цього випливає тема нашої з вами зустрічі - “Підводний світ”. Сьогодні я вам розкажу багато цікавого.

III Розповідь вчителя про крабів та знайомство з новим другом.

 Вчитель: сьогодні до нас завітав один дуже цікавий гість, можете зараз уважно подивитися на силует та вгадати, хто ж це такий?

 Учень: це краб!

 Вчитель: правильно, це краб! Він хоче допомогти мені розповісти вам про своїх друзів - різних морських тваринок та подорожувати разом з нами по хвилям на кораблі. А чи може хтось порахувати скільки у нього ніжок та клешнів?

 Учнень: в нього вісім лапок та дві клешні.

 Вчитель: розумничка! Краби — ракоподібні. Найчастіше вони живуть в морях або океанах, на значній глибині, але є і ті, хто виходять на берег, пересуваються по камінню та піску. Доречі, цікавій факт: краби пересуваються боком, це пов’язано з особливостями будови їх організму. Більшість крабів має плоске тіло, що дозволяє їм протиснутися в дуже вузькі щілини. Зовні їх тіло вкрите щільною і міцною оболонкою. Живляться вони переважно водоростями.

IV Розгадування загадок.

 Вчитель: для того, щоб познайомитися з новою морською твариною нам потрібно подолати перешкоду, котра з’явилась на нашому шляху та не дозволяє пливти далі. Нам потрібно розгадати легкі й цікаві загадки. Ви готові?

 Учні: так!

 Вчитель: Ну тоді гайда!

Загадка №1

Хижа риба не бідує,

Під водою все полює.

Лиш пловерх води мелькнула

Плавником своїм… (Акула)

Загадка №2

Зуби в пащі три ряди.

Ой щоб не було біди!

Цей хижак тим знаменитий,

Що морським зовуть бандитом! (Акула)

Загадка №3

Зустрічі з нею ніхто не рад:

З’їдає риба все підряд.

А якщо вода холодна -

То хижачка не голодна. (Акула)

Загадка №4

В морі, не торкнувшись дна,

Риба плаває одна.

Страх вселяє всім хижачка,

Зла, могутня і страшна. (Акула)

VI Розповідь вчителя про акул.

 Вчитель: ви всі молодці, дуже вправно впоралися! Нещодавно ви відгадували загадки і, мабуть, помітили, що всюди йшлося про акулу, саме тому далі я розповім вам трошки про неї. В них зовсім немає кісток, замість цього є хрящові тканини - це така тканина, яка є в теле кожної людини та тварини, вона виконує сполучну функцію і дає опору. В цих створінь може бути від 30 до 400 зубів в пащі і вони розташовані в декілька рядів, це залежить від виду акули. До речі, дуже цікавий факт: вони є дальтоніками і бачать світ в чорному та білому кольорах. Акули, які живуть у глибинах океану, можуть світитися внаслідок явища світіння живих організмів, як наприклад це роблять ті ж самі жуки-світляки або скорпіони. Акули не відчувають болю та їх налічується близько 500 видів.

V Фізхвилинка.

Вчитель: діти, наш новий друг та його друзі-моряки вважають, що ви вже стомилися сидіти на одному місці, тому вони хочуть провести вам коротеньку фізхвилинку. Зараз нам усім разом треба піднятися зі своїх місць та повторювати всі рухи за ними.

відео

 

VII Розповідь вчителя про восьминога.

 Вчитель: тепер ми продовжуємо наш шлях морем та на нашому шляху трапляється нове створіння, але я не зовсім розумію хто це. Подивіться но на силует на екрані та підкажіть, будь ласка, хто це такий?

 Учень: це восьминіг!

Вчитель: розумничка! Це дійсно восьминіг. Восьминіг має цілих 3 серця, блакитну кров, та в нього відсутні кістки, як в акули, тому він має змогу змінювати свою форму: деякі навіть примудряються маскуватися у формі камбали - це така риба, ви можете її побачити на ілюстрії. Також восьминіг володіє потайним знаряддям - чорнильним мішком, який заповнений чорною рідиною. Вивчення чорнильного мішечка дозволило відкрити перші чорнила. Самі маленькі восьминоги виростають всього до 1 сантиметра, а самі великі до 4 метрів. У всіх восьминогів змінюється забарвлення, яке надійно захищає їх від більшості хижаків. Це пояснюється тим, що в його шкірі є клітини з різними пігментами, котрі можуть розтягуватися або стискатися залежно від його стану або сприйняття органів почуттів. Якщо тварина розгнівана - вона червоніє, якщо налякана - біліє, а зазвичай забарвлення восьминога коричневе.

VIII Розмальовка.

 Вчитель: пропоную вам зараз разом розмалювати таку гарненьку й простеньку розмальовку. На екрані перед вами їх одразу три, а ви в свою чергу обираєте ту, яка вам найбільше подобається та розмальовуєте.  Для цього вам потрібно натиснути зверху екрану на “Налаштування перегляду”, далі на “Коментувати”, а потім в лівому кутку з’явиться олівчик. Ви можете обрати потрібний колір, або той, який вам більше подобається.

Під час роботи студент постійно хвалить дітей, вказує на те, що вони все правильно роблять в те, що вони дійсно дуже старанні.

IX Гімнатика для очей.

 Вчитель: ми з вами вже досить довго сидимо перед екранчиками, й наші очі вже достатньо втомилися, тому я пропоную вам виконати коротеньку й легеньку гімнастику для оченят. Повторюйте за мною: зараз ми швиденько кліпаємо очима декілька секунд, тепер дивимося вгору-вниз, вліво-вправо - молодці! Тепер креслимо оченятами коло за годинниковою стрілкою і навпаки. Знову дивимося вліво-вправо, вгору-вниз, та швиденько кліпаємо. Ви молодці!

Заключна частина

X Рефлексія.

Вчитель: зараз я вам пропоную відповісти на пару питань. Ви можете самі обрати одне або декілька та відповісти, піднявши ручку.

  1. Що для вас було самим цікавим?
  2. Що вам сподобалось найбільше?
  3. Які були складнощі?
  4. Що для вас було чимось новим?

XI Підбиття підсумків.

Проводиться у формі інтерактивної вікторини з опором на інформацію, що діти запам’ятали за заняття.

посилання на вікторину

 Вчитель: зараз наші нові друзі пропонують нам пройти коротеньку вікторину: там всього вісім легеньких запитань. Не хвилюйтесь, ви все знаєте.

 Вчитель: ось і підійшла до кінця наша з вами зустріч. Сьогодні ми з вами подорожували морем з нашими новими друзями, дізнались багато цікавого про деяких морських тваринок, розгадували кросворди, загадки та вікторини. Ви сьогодні були активними й старанними, була рада з усіма побачитись. Гарного дня, нехай щастить. До побачення!

docx
Додано
21 квітня
Переглядів
329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку