Тема: Усне та письмове додавання й віднімання чисел у межах 1000. Сл.1
Мета: закріпити знання усних та письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000; формувати вміння порівнювати іменовані числа та суми іменованих чисел, розв’язувати задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків; розвивати логічне мислення; виховувати культуру математичного запису.
Обладнання: підручник, ТЗ, презентація,роздатковий матеріал.
Хід уроку
I. Організаційний момент Сл.2
Встало сонечко давно,
Зазирнуло у вікно.
На урок час поспішати,
Математику вивчати.
II. Актуалізація опорних знань
746,872,467,10,238,837.
389,203,193,100, 99, 289.
736,51,737,888,999,246.
883,77,893,863,746,228.
Запиши каліграфічно цифри:
123.
III. Повідомлення теми уроку
— Сьогодні ми продовжимо вчитись обчислювати вирази та будемо розв’язувати задачі.в межах 1000.
IV. Розвиток математичних знань
560+40=590
670-30=620
345+630=875
360+415=785
345-45=200
457+40=597
Відповідь: це були дід, батько і син.
Відповідь: позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра.
Відповідь: якщо одна морква важить стільки, скільки дві редиски, то три моркви важать стільки, скільки 6 редисок. Отже, три моркви важчі, ніж 5 редисок.
V. Підсумок уроку
— Які завдання уроку, на ваш погляд, були найцікавішими? найскладнішими?
— Якими правилами ви користувалися під час обчислень?