Конспект єдиного уроку на тему "Україна ти мати єдина"

Про матеріал
Формувати позитивну мотивацію учнів на роботу в новому навчальному році; розвивати правильне відношення до свого здоров′я, бажання гарно вчитись, пізнавати нове. Розширити знання учнів про нашу державу Україну, продовжувати ознайомлювати з державними та народними символами України; вчити дітей усвідомлювати себе громадянином, патріотом України, висловлювати почуття гордості за свою Батьківщину; сприяти усвідомленню учнями місця України серед інших країн Європи, допомогти зрозуміти важливість Європейського об′єднання; виховувати шанобливе ставлення до рідного краю, його традицій.
Перегляд файлу

План – конспект уроку на тему: Україна ти мати Єдина

Мета: Формувати позитивну мотивацію учнів на роботу в новому навчальному році; розвивати правильне відношення до свого здоров′я, бажання гарно вчитись, пізнавати нове. Розширити знання учнів про нашу державу Україну, продовжувати ознайомлювати з державними та народними символами України; вчити дітей усвідомлювати себе громадянином, патріотом України, висловлювати почуття гордості за свою Батьківщину; сприяти усвідомленню учнями місця України серед інших країн Європи, допомогти зрозуміти важливість Європейського об′єднання; виховувати шанобливе ставлення до рідного краю, його традицій.

Обладнання: Таблиця з державними символами України , карта України,  світлофор, малюнки символи України,сонечко, промінці сонечка.

 

                                                  Хід уроку

І. Організаційний  момент

  • Доброго дня, шановна громадо!

У новім навчальнім році

Я бачити вас дуже рада.

Всі засмаглі і рум’яні,

Відпочили всі за літо.

Головне, що всі здорові:

І батьки, і наші діти.

Тож запрошую всіх вас

На перший урок у 2-А клас!

  •  Дозвольте привітати всіх нас із Днем Знань!
  • Бажаю дітям підкорити нові вершини знань, зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети. А батькам бажаю здоров’я, а також невичерпної енергії, терпіння, розуміння, мудрості.

ІІ Актуалізація опорних знань, умінь та навичок.

   Мотивація навчальної діяльності

  •                  1 вересня часто порівнюють ще з одним веселим святом. Як ви думаєте яким?( Новим роком)
  •                  Чому?(початок нового)
  •                  Що люди роблять коли б′ють куранти? 
  •                  Як ви ,вважаєте, від кого залежить, чи збудеться бажання?( від того як ми налаштуємось на його виконання).
  •                  А сьогодні ми налаштуємось ,щоб новий навчальний рік минув для вас легко і цікаво і ви отримали нові знання , і позитивні результати.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  •                  Отже, новий навчальний рік  ми розпочинаємо традиційно  першим  уроком . Тему якого  прочитаємо разом .
  • Вирушимо ми сьогодні у пізнавальну подорож. У якій пригадаємо символи,  традиції, звичаї України. Дізнаємося про Україну, як європейську країну.
  • На чому поїдемо, дізнаєтесь відгадавши загадку.

 Пасажирський чи товарний

Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

І стає лиш на пероні. (Потяг)

  • Куди  ми  вирушимо у подорож , ви здогадаєтесь послухавши вірш

НАШ  РІДНИЙ  КРАЙ

Щоб довелося мандрувати –

Піти по рідній всій землі:

У кожне місто завітати,

У кожнім побувать селі, -

То навіть би за сотню років

Цього б не встигли ми зробить:

Простори в нас такі широкі,

А міст і сіл – що не злічить!

                                    М. Познанська

 

- Отже, вирушаємо в подорож Батьківщиною.

- А що ж таке Батьківщина? ( відповіді дітей)

Батьківщина – це наш рідний край,широкі лани , вишневі сади , наша дорога і мила земля, де ми народилися, уперше побачили і пізнали світ, почули колискову пісню, рідну мову, відчули любов і ласку. Це наша наймиліша у світі Україна.

- Потяг вирушає! (Діти сидячи за партами імітують рух потяга)              

 

 

 

 

 

 

IV.  Вивчення нового матеріалу

Робота над прислів′ями

  •                  Ось ми приїхали до першої зупинки: « Народ скаже, як зав′яже»
  •                  На цій зупинці вам потрібно виконати  завдання.

 

Батьківщина – мати-

 

як соловей без пісні.

Людина без Вітчизни,

 

 

 

умій за неї постояти.

 

Всюди добре,

 

 

а вдома найкраще.

  •                  Молодці, ми пригадали прислів′я про Україну, рушаймо далі.

Фізкультхвилинка

  •                  Діти ,але рушити ми не можемо, перед нами з′явився відомий нам дорожній знак, він хоче нам про щось нагадати.          
  •                  Цього року багато хто з вас буде ходити додому сам. І щоб благополучно дістатись додому світлофор приходить нам на допомогу.
  •                  Пригадаймо що значать його кольори?

• - стояти

•- приготуватись,( а ми будемо плескати в долоні)

•- крокуємо

( вчитель показує кольори, а діти виконують команди)

  •                  Молодці правила руху пригадали. Нам  зелений колір. Рушаймо!
  •                  Наступна наша зупинка ,,Символи нашої держави

Гра ,,Чарівний квадрат

  • Обов′язок кожного українця добре знати історію та традиції свого народу. Спробуємо  ми свої сили. Знайдіть у ,,чарівних квадратах символи нашої держави.

 

 

 

 

 

К

П

Р

А

П

О

Р

С

Т

О

Г

І

М

Н

І

К

А

Л

И

Н

А

Т

Р

И

З

У

Б

Ж

М

Р

У

Ш

Н

И

К

Ф

Г

Е

Р

Б

Я

Л

 

 

 

 

 

  • Отже , наступна наша зупинка « Україна незалежна країна Європи»
  • Перед вами карта світу. Це розгорнута, зменшена модель Землі вона поділена на  сушу - материки і воду. Найбільший материк  Євразія. Він поділений на Європу і Азію. Зараз Україна – одна з найбільших держав Європи , населенням більш як 42 млн. чоловік. Вона межує із сімома країнами світу. Наша Батьківщина  – центр Європи. Що ж таке Європа? Україна здобула свою незалежність 24 серпня 1991 року.
  • Європа – це і територія,  об'єднання багатьох держав для спільного вирішення  проблем, це і спільні гроші , це і спільний дім для десятків різних націй та народів . У Європі  знаходиться 45 незалежних держав, які об′єднались у Євросоюз. Прапор Євросоюзу 12 золотих зірок на фоні безхмарного неба.   Україна  є частиною Європи. Ми повинні все робити, аби прискорити вхід у європейську співдружність. А це можливо лише за умови , що разом будемо збагачувати Україну, дбати про її авторитет, підвищувати добробут громадян. І уже цього літа був встановлений безвізовий режим, для подорожей українців , що для нас  є дуже важливо.
  •                  Ось ми і приїхали на останню зупинку «Традиції та звичаї свого народу».      
  •                  Ми українці маємо свої відмінності від інших народів: звичаї , обереги, символи,страви, які відрізняють нас від інших  і прославляють.
  •                  Проведемо гру  і перевіримо, чи справжні ви українці? Я читатиму перелік предметів, страв, оберегів ,тощо, а ви визначите один з них, що належить українському народу.

Плов, вареник, пельмень.

Лелека, слон, мавпа.

Пальма, калина.

Вишитий рушник, віяло, матрьошки.

Береза, каштан, верба.

Місяць, зірка, тризуб.

Чорнобривці,кактус , гвоздика.

Віночок, хустинка, шапка.

Суп , борщ, уха. 

- Молодці, ви справжні маленькі українці.

 

V.  Закріплення вивченого матеріалу.

Гра «Думаємо про Батьківщину».

      Діти стають у коло. Учитель по черзі кидає м’яч кожній дитині і запитує, в яких ситуаціях людина любить свою Батьківщину, а в яких ні:

  •      людина повернулася із лісу з оберемком квітів;
  •      садить дерева, квіти біля будинку;
  •      миє машину на березі озера;
  •      відвезла сміття на сміттєзвалище;
  •      викинула сміття на узліссі;
  •      звільнила місце в автобусі старенькій жінці  тощо.

Вікторина

* Назва нашої держави? (Україна.)

* Столиця України? (Київ.)

* Основні кольори нашого прапора? (Синій і жовтий.)

* Назвіть державні символи України. (Герб, Гімн, Прапор України.)

* Коли Україна здобула свою незалежність ( 24 серпня 1991 р)

* Рослини – символи України. (Верба і калина.)

* Які обереги українського народу ви знаєте? (Віночок, рушник.)

* Яка велика річка протікає на Україні? (Дніпро.)

* З чим українці зустрічають гостей? (З хлібом-сіллю.)

* Частина світу, в якій знаходиться наша Батьківщина. (Європа.)                          ( за потребою вчитель надає підказку)

Індивідуальна робота.

  •      У кожного на парті лежить малюнки та кольорові олівці. Будь ласка, розгляньте та розфарбуйте.
  •      Напишіть на ньому свої побажання нашій любій незалежній країні.

VІ Підсумок уроку

- Ось наша подорож по Україні і завершилась. З набутими знаннями можемо повертатись до класу. Напевне, усі ви зрозуміли, на якій унікальній землі живемо. Ми маємо те, чим варто пишатися, і у нас є чим гордитися. Наші предки дуже багато трудилися, щоб Україна стала незалежною могутньою державою. А тепер від нас, від наших знань і вмінь, від нашого патріотизму залежить, якою бути Україні далі.

- Я вам бажаю мирного неба і завжди лагідного теплого сонечка. (вчитель кріпить на дошку сонечко без промінців)  

 - Щоб сонечко нас зігрівало, ми подаруємо  йому промінці . ( паперові промінці лежать на партах ) 

- На промінцях  продовжте  речення «Після цього уроку я знаю, що …» і відповідь озвучте та прикріпіть до нашого сонечка.

 

docx
Додано
10 березня
Переглядів
118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку