Конспект "Eeyore’s birthday. Урок домашнього читання"

Про матеріал
Тема: Eeyore’s birthday. Урок домашнього читання. Мета: активізувати навички вживання лексико-граматичного матеріалу теми, сформувати навички і уміння іншомовної мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма), вчити учнів орієнтуватися в тексті, виділяти основні факти та визначати головну думку тексту; розвивати інтонаційний слух, навички звуковимови, звуконаслідування, здібність до імітації, чуття мови, пізнавальний інтерес, творчі здібності учнів, психічні процеси: пам’ять, увагу, уяву, творче мислення, продовжити роботу над формуванням вміння співпрацювати в колективі, в парах, сприяти розвитку кмітливості, мовленнєвої здогадки; виховати інтерес до вивчення і спілкування англійською мовою; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.
Перегляд файлу

 

        Клас: 5

        Вчитель: Ткачук І.І.

Тема: Eeyores  birthday. Урок домашнього читання.

Мета: активізувати навички вживання лексико-граматичного матеріалу теми, сформувати навички і уміння іншомовної мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма), вчити учнів орієнтуватися в тексті,  виділяти основні факти та визначати головну думку тексту;  розвивати інтонаційний слух, навички звуковимови, звуконаслідування, здібність до імітації, чуття мови, пізнавальний інтерес, творчі здібності учнів, психічні процеси: пам’ять, увагу, уяву, творче мислення, продовжити роботу над формуванням вміння співпрацювати в колективі, в парах, сприяти розвитку кмітливості, мовленнєвої здогадки; виховати інтерес до вивчення і спілкування англійською мовою; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

Обладнання: НМК

Тип уроку: перевірка і оцінювання досягнень компетентності

Змістові лінії: підприємливість і фінансова грамотність, здоров’я і безпека, громадянська відповідальність, екологічна безпека та сталий розвиток.

Компетентності: комунікативна, соціальна

Procedure

І. Introduction

1. Привітання.

T: Good morning, pupils. I’m glad to see you. Is anybody absent? Thank you. Well, let’s start our lesson.

2. Перевірка домашнього завдання.

3. Оголошення теми та мети уроку.

T: Today’s topic is “Home Reading”. Today we have a lot of work to do. We will  read and translate a very interesting text and do many exercises.

II. Main part of lesson

  1. )  Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
  1. Warm-up

Do  you  know   any  poem  about  birthday?  Let’s  read  one  of  them.

(Учні діляться на групи, через 3-4хв. підготовки, читають вірш за 15с. в унісон)

Уou have a date to celebrate

Which comes but once a year

And so today we'd like to say

From all of us to you

Happy birthday!  Happy birthday!

Happy birthday to you!

 

  1. Speaking

Answer the questions.

 1. When is your birthday?

 2. How do you like to celebrate your birthday?

3. What is your best birthday memory?

4. In your opinion, what is the best time of year to have a birthday?

T: Look at the picture. Who read this fairy-tale?

Who is the author?

  1. Vocabulary practice

Читання слів та запис їх у словники.

Donkey — ослик

Sad — сумний

many happy returns of the day! — найкращі побажання у цей день!

Poor — бідний

A jar of honey — глечик меду

  1. Reading. Етап читання.

T: Now listen to the fairy –tale and then let’s begin to read.

  1. Reading.

 Do ex. 1, p. 86.

Учні уважно дивляться відеозапис казки Eeyores  birthday. Потім декілька  з них читають за ролями. Учитель контролює правильність вимови слів.

  1. Rest  time. Фізкультхвилинка.

Teddy Bear, Teddy Bear, touch your nose

Teddy Bear, Teddy Bear, touch your toes;

Teddy Bear, Teddy Bear, touch the ground,

Teddy Bear, Teddy Bear, turn around.

Teddy Bear, Teddy Bear, turn around,

Teddy Bear, Teddy Bear, touch the ground,

Teddy Bear, Teddy Bear, reach up high

Teddy Bear, Teddy Bear, wink one eye,

Teddy Bear, Teddy Bear, slap your knees,

Teddy Bear, Teddy Bear, sit down please.

3)  Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

  1. Speaking

1) Answer the questions

1.When did Winnie-the –Pooh get up one day?

2.Who did he see in the forest?

3.Why was Eeyore so sad?

4.Did the Piglet know about Eeyore’s birthday?

5.What presents will Pooh  give Eeyore?

6. What presents will  Piglet give Eeyore?

2) Choose the right word:

1. Winnie got up early/late in the morning.

2.He went for a walk in the forest/ field.

3.There he saw the donkey/ the piglet.

4.Pooh ran home/ to the forest to get a present.

5.I shall give him a jar of honey/ milk.

6. In the evening/ morning happy friends went to Eeyore’s birthday party.

  1.               Do ex. 2, p. 87.
    • One day Winnie-the-Pooh met a donkey.
    • The donkey looked very happy.
    • It was Pooh's birthday.
    • The donkey wanted to say 'thank you'.
    • Pooh went home to get Eeyore a present.
    •   On his way home he met a Rabbit.
    •   They talked about Piglet’s birthday present.
    •   Winnie-the-Pooh will give Eeyore a jar of honey.
    •   Happy friends went to Eeyore’s birthday party.

III. The end of the lesson

  1.               Summary

1) Complete these sentences:

  •                 1. The title of the text is…..
  •                 2. The main characters of the story are…
  •                 3. The action  took place….(place)
  •                 4. The story is about……

2) Do ex. 3, p. 87.

  1.               Homework

Do ex. 7, p. 85.

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку