Клас: 5
Вчитель: Ткачук І.І.
Тема: Eeyore’s birthday. Урок домашнього читання.
Мета: активізувати навички вживання лексико-граматичного матеріалу теми, сформувати навички і уміння іншомовної мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма), вчити учнів орієнтуватися в тексті, виділяти основні факти та визначати головну думку тексту; розвивати інтонаційний слух, навички звуковимови, звуконаслідування, здібність до імітації, чуття мови, пізнавальний інтерес, творчі здібності учнів, психічні процеси: пам’ять, увагу, уяву, творче мислення, продовжити роботу над формуванням вміння співпрацювати в колективі, в парах, сприяти розвитку кмітливості, мовленнєвої здогадки; виховати інтерес до вивчення і спілкування англійською мовою; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.
Обладнання: НМК
Тип уроку: перевірка і оцінювання досягнень компетентності
Змістові лінії: підприємливість і фінансова грамотність, здоров’я і безпека, громадянська відповідальність, екологічна безпека та сталий розвиток.
Компетентності: комунікативна, соціальна
Procedure
І. Introduction
1. Привітання.
T: Good morning, pupils. I’m glad to see you. Is anybody absent? Thank you. Well, let’s start our lesson.
2. Перевірка домашнього завдання.
3. Оголошення теми та мети уроку.
T: Today’s topic is “Home Reading”. Today we have a lot of work to do. We will read and translate a very interesting text and do many exercises.
II. Main part of lesson
Do you know any poem about birthday? Let’s read one of them.
(Учні діляться на групи, через 3-4хв. підготовки, читають вірш за 15с. в унісон)
Уou have a date to celebrate
Which comes but once a year
And so today we'd like to say
From all of us to you
Happy birthday! Happy birthday!
Happy birthday to you!
Answer the questions.
1. When is your birthday?
2. How do you like to celebrate your birthday?
3. What is your best birthday memory?
4. In your opinion, what is the best time of year to have a birthday?
T: Look at the picture. Who read this fairy-tale?
Who is the author?
Читання слів та запис їх у словники.
Donkey — ослик
Sad — сумний
many happy returns of the day! — найкращі побажання у цей день!
Poor — бідний
A jar of honey — глечик меду
T: Now listen to the fairy –tale and then let’s begin to read.
Do ex. 1, p. 86.
Учні уважно дивляться відеозапис казки “Eeyore’s birthday”. Потім декілька з них читають за ролями. Учитель контролює правильність вимови слів.
Teddy Bear, Teddy Bear, touch your nose
Teddy Bear, Teddy Bear, touch your toes;
Teddy Bear, Teddy Bear, touch the ground,
Teddy Bear, Teddy Bear, turn around.
Teddy Bear, Teddy Bear, turn around,
Teddy Bear, Teddy Bear, touch the ground,
Teddy Bear, Teddy Bear, reach up high
Teddy Bear, Teddy Bear, wink one eye,
Teddy Bear, Teddy Bear, slap your knees,
Teddy Bear, Teddy Bear, sit down please.
3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
1) Answer the questions
1.When did Winnie-the –Pooh get up one day?
2.Who did he see in the forest?
3.Why was Eeyore so sad?
4.Did the Piglet know about Eeyore’s birthday?
5.What presents will Pooh give Eeyore?
6. What presents will Piglet give Eeyore?
2) Choose the right word:
1. Winnie got up early/late in the morning.
2.He went for a walk in the forest/ field.
3.There he saw the donkey/ the piglet.
4.Pooh ran home/ to the forest to get a present.
5.I shall give him a jar of honey/ milk.
6. In the evening/ morning happy friends went to Eeyore’s birthday party.
III. The end of the lesson
1) Complete these sentences:
2) Do ex. 3, p. 87.
Do ex. 7, p. 85.