28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Конспект фронтального заняття "Чарівний олівець"

Про матеріал

Конспект фронтального заняття для дітей 5 року життя ( середня група) з елементами мнемотехніки, з використанням схем -моделей при підборі порівнянь

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Корекційні завдання:

 

  • Закріпити з дітьми знання про весняне свято 8 березня  ( чиє це свято, кого поздоровляють у цей день?)
  • Уточнити уміння відплескувати ритмічний малюнок слів, поділяючи слова на склади.
  • Розвивати фонематичний слух, уміння придумувати слова на заданий звук
  • Розвивати  пам'ять, увагу, логічне мислення, кмітливість
  • Розвивати словесну  творчість, фантазію : уміння  підбирати слова – порівняння до слова «МАТУСЯ»
  • Збагачувати та активізувати прикметниковий та дієслівниковий словник дітей.
  • Узгоджувати в реченні  різні частини мови в роді, числі, відмінку, не допускаючи аграмматизмів
  • Підтримувати інтерес упродовж усього учбового процесу
  • Виховувати культуру поведінки  та спілкування

 

 

 

 

Хід зайняття

1.Сьогодні  до нас прибув гість із чарівної   казкової  країни.

Відгадайте. Хто це:?

  • Дерев'яний та довгенький,
    Маю носик я гостренький.
    На білому слід лишаю
    І всіх діток потішаю. (Олівець)

2.Хочете його побачити?

  • Олівець який? – підбір прикметників: червоний. дере'вяний, гладенький. великий…
  • Що робить олівець? – малює різні малюнки.

3. Олівець щось намалював у ваших  зошитах. Зараз подивимось, але спочатку зробимо гімнастику для пальців.

4. Пальчикова гімнастика:

    Олівець в руці катаю,

     Поміж пальчиків кручу.

     Неодмінно кожен палець

     Будь слухняним я навчу.

5.Робота в зошиті:

  • З'єднай по крапочкам.
  • Що вийшло? – квітка. Кому можна подарувати квіти?

6. Бесіда.

  • Яке свято будемо святкувати?
  •  Кого будемо поздоровляти?

7.«Відплескай слівце»  (мама, матуся, бабуся, сестра, вихователька…)

«Назви 1 та останній звук»

 8. «Яка?» «Що робить?»

  • Мама – яка? Бабуся яка? Сестра яка?
  •  Що мама робить?

9. «Порівняй» - робота по схемі

  • Матуся гарна, як квітка.
  • Матуся лагідна, як сонячні промінці.
  • Матуся швидка, як ракета.
  • Матуся струнка, як береза.

10 . Олівець приготував нам подарунок. – віршик «Весна і мама» І. Жиленко

Якось я спитала у Весни:

– Ти чому приходиш, поясни?

І весна сказала прямо: – Поспішаю я на свято Мами!

Поспішають квіти проростати, Поспішають журавлі вертати,

Поспішає сонечко теплішать, Поспішають діти розумнішать.

В країні далекій, пам’ятаю, говорив мені Премудрий  олівець,

Що якби на світі мам не стало,то й весні прийшов кінець!

Ще сказав: – Ви помічали, може, – Кожна мама із весною схожа.

І відкрив мені він таємницю, Що весна із Мамою сестриці…
11. Висновок. Рефлексія

 

 

                                                                         

 

 

docx
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку