Конспект фронтального заняття для дітей 5 року життя ( середня група) з елементами мнемотехніки, з використанням схем -моделей при підборі порівнянь
Корекційні завдання:
Хід зайняття
1.Сьогодні до нас прибув гість із чарівної казкової країни.
Відгадайте. Хто це:?
2.Хочете його побачити?
3. Олівець щось намалював у ваших зошитах. Зараз подивимось, але спочатку зробимо гімнастику для пальців.
4. Пальчикова гімнастика:
Олівець в руці катаю,
Поміж пальчиків кручу.
Неодмінно кожен палець
Будь слухняним я навчу.
5.Робота в зошиті:
6. Бесіда.
7.«Відплескай слівце» (мама, матуся, бабуся, сестра, вихователька…)
«Назви 1 та останній звук»
8. «Яка?» «Що робить?»
9. «Порівняй» - робота по схемі
10 . Олівець приготував нам подарунок. – віршик «Весна і мама» І. Жиленко
Якось я спитала у Весни:
– Ти чому приходиш, поясни?
І весна сказала прямо: – Поспішаю я на свято Мами!
Поспішають квіти проростати, Поспішають журавлі вертати,
Поспішає сонечко теплішать, Поспішають діти розумнішать.
В країні далекій, пам’ятаю, говорив мені Премудрий олівець,
Що якби на світі мам не стало,то й весні прийшов кінець!
Ще сказав: – Ви помічали, може, – Кожна мама із весною схожа.
І відкрив мені він таємницю, Що весна із Мамою сестриці…
11. Висновок. Рефлексія