Конспект фронтального заняття "Пригоди домовичка Кузі"

Про матеріал

Вікова група: старша

Розділ програми:лексико-граматична будова мовлення +звязне мовлення

Вид заняття: тематичне

Тип заняття: фронтальне


Перегляд файлу

Дата:

Вікова група: старша

Разділ програми: звукова культура  мовлення

Вид заняття:  тематичне

Тип заняття: фронтальне

Тема :«Пригоди домовичка Кузі»

Програмовий зміст:

Корекційно-розвиваючі завдання:

  • Розвивати спостережливість, дрібну моторику
  • Розвивати слухову увагу, фонематичний слух

Корекційно - навчальні завдання:

  • Дати поняття про те, що наша мова складається зі слів, що означають предмети ( живі і неживі), слова - ознаки і слова  - дії.
  • Познайомити дітей з символами  - позначками  ( О - предмет,

слово - ознака,            - слова - дії)

  •   Сприяти збільшенню об'єму пам'яті
  • Підтримувати інтерес упродовж усього зайняття    
  • Уточнювати поняття " живе", " неживе"                                          

Корекційно - мовленнєві завдання:

  • Вправляти дітей в складанні простих речень за    запропонованою схемою з використанням схем – символів.
  • Вправляти дітей в складанні речень з союзом " А" за схемою

      (          О             , А         О        )

  • Удосконалювати навички вигадування якісних і відносних прикметників  до запропонованих іменників
  •  Активізувати словник дітей різними частинами мови

Корекційно - виховні завдання:

  • Виховувати почуття колективізму, бажання займатися спільно
  • виховувати самостійність;
  • виховувати інтерес до пізнавальних завдань;

 

                                                 

 

 

 

 

 

 

 

Хід зайняття

1.До нас прийшов домовичок Кузя. Він сумний. Давайте його розвеселимо.

Пограємо з Кузей. Він любить усе кругле. (робота у зошиті )

2.Коло з пальців(пальчикова вправа)

3" Назвіть предмети круглої форми"

Всьому назва дана:

І звірові, і предмету,

Всього кругом повним - повно

І безіменних немає

І все, що тільки бачить око:

Над нами і під нами 

Усе це точно знаємо ми

Названо словами

Усі предмети мають свою назву. Усе це слова.

 Слова - предмети бувають живі і неживі

4." Живе - неживе"(робота з картками)

Усі слова - предмети ми будемо позначати ось так:

5..Кожен предмет, слово можна прикрасити, тобто вигадати гарне слово про цей предмет

"Назви який, яка, яке" - яблуко, будинок, людина, чашка…

Гарні слова ми означатимемо ось так:

6. Робота зі схемою

7.Ше є слова, які означають дії, тобто рухи. Скажи, що робить?

    Слон         стіл        дівчинка.

Слова - дії ми позначатимемо ось так:

8. ФІЗХВИЛИНКА «Уперед 4 крока»

9. «Склади речення» за такою схемою:

 

                         ,  А                                       

10. Висновок. Що узнали нового?

Як позначатимуться слова – предмети. «гарні» слова, слова- дії

 

docx
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
678
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку