Вікова група: старша
Розділ програми:лексико-граматична будова мовлення +звязне мовлення
Вид заняття: тематичне
Тип заняття: фронтальне
Дата:
Вікова група: старша
Разділ програми: звукова культура мовлення
Вид заняття: тематичне
Тип заняття: фронтальне
Тема :«Пригоди домовичка Кузі»
Програмовий зміст:
Корекційно-розвиваючі завдання:
Корекційно - навчальні завдання:
слово - ознака, - слова - дії)
Корекційно - мовленнєві завдання:
( О , А О … )
Корекційно - виховні завдання:
Хід зайняття
1.До нас прийшов домовичок Кузя. Він сумний. Давайте його розвеселимо.
Пограємо з Кузей. Він любить усе кругле. (робота у зошиті )
2.Коло з пальців(пальчикова вправа)
3" Назвіть предмети круглої форми"
Всьому назва дана:
І звірові, і предмету,
Всього кругом повним - повно
І безіменних немає
І все, що тільки бачить око:
Над нами і під нами
Усе це точно знаємо ми
Названо словами
Усі предмети мають свою назву. Усе це слова.
Слова - предмети бувають живі і неживі
4." Живе - неживе"(робота з картками)
Усі слова - предмети ми будемо позначати ось так:
5..Кожен предмет, слово можна прикрасити, тобто вигадати гарне слово про цей предмет
"Назви який, яка, яке" - яблуко, будинок, людина, чашка…
Гарні слова ми означатимемо ось так:
6. Робота зі схемою
7.Ше є слова, які означають дії, тобто рухи. Скажи, що робить?
Слон стіл дівчинка.
Слова - дії ми позначатимемо ось так:
8. ФІЗХВИЛИНКА «Уперед 4 крока»
9. «Склади речення» за такою схемою:
, А
10. Висновок. Що узнали нового?
Як позначатимуться слова – предмети. «гарні» слова, слова- дії