Вікова група: старша
Розділ програми: лексико-граматична будова мови
Вид заняття: тематичне
Тип заняття: заняття-гра
Дата:
Вікова група: старша
Розділ програми: лексико-граматична будова мови
Вид заняття: тематичне
Тип заняття: заняття-гра
Тема заняття
Програмовий зміст:
Корекційно-розвивальні завдання:
Корекційно-навчальні завдання:
Корекційно-мовні завдання:
Корекційно-виховні завдання
Ход заняття
1.Від гадай: У золотій кареті, що з конем грайливим
Прискакала Діва по лісах і нивах.
Добра чарівниця все переінакшила
Яскраво - жовтим кольором землю прикрасила
Про яку пору року йде мова? Назви усі пори року по - порядку. Скільки всього пір року?
2.. Роботау зошиті. Прикрась кожен круг відповідно до основного кольору пори року
Який 1 звук в слові " осінь "?
Напиши в середині кружечка, що означає осінь - букву «О»
3". Яка осінь" - підбір прикметників
4.За що ми любимо Осінь? Яка погода буває восени?
5..Восени часто йде дощ.
Робота в зошиті " Зберемо крапельки дощу "
в 1 - 3 ряда червоних крапельок
во 2 – 5 рядов жовтих крапельок
в 3 – 2 ряда зелених крапельок
Физхвилинка Листя осінні тихо кружляють - діти крутяться.
Листя нам під ноги тихо лягають, - приселяй
І під ногами шуршать - шелестять, - біжать по кругу
Ніби знову кружляти хотять - крутяться
6.." З якого дерева листок "
7. « Назови одним словом » (гр..АБ)
8. « Завуальовані картинки » - які овочі й скільки? (гр..АБ)
9. Коректурна таблиця - що зайве й чому?- назви гриби (гр..А)
Які ви розумні і розумні. Зараз ми з'ясуємо, хто з вас найуважніший.
Робота в зошиті - слуховий диктант. ( в нижньому правому…)
Підсумок. Рефлексія.