Конспект фронтального заняття "У золотій кареті, що з конем грайливим, прискакала Діва..."

Про матеріал

Вікова група: старша

Розділ програми: лексико-граматична будова мови

Вид заняття: тематичне

Тип заняття: заняття-гра


Перегляд файлу

Дата:

Вікова група: старша

Розділ програми: лексико-граматична будова мови

Вид заняття: тематичне

Тип заняття: заняття-гра

Тема заняття

Програмовий зміст:

Корекційно-розвивальні завдання:

  • розвивати пам'ять, мислення увагу;
  • розвивати дрібну моторику мускулатури кисті провідної руки;
  • Розвивати окомір, зорово – просторовий гнозіс,
  • розвивати уміння орієнтуватися на аркуші паперу ( правий верхній кут, лівий нижній. .
  • розвивати вміння виконувати 2 - 3 ступінчасту інструкцію;
  • розвивати фонематичний слух,

Корекційно-навчальні завдання:

  • Уточнити знання дітей про пори року та  їх послідовність
  • Закріпити знання дітей про основні ознаки осені :
  • часто міняється погода,
  • змінює забарвлення листя,
  • зібраний урожай овочів, фруктів,
  • збирають гриби

Корекційно-мовні завдання:

  • Дати уявлення про багатозначність слів ( капелюшок, ніжка)
  • Удосконалювати вміння дітей в підборі якісних і присвійних прикметників
  • Вправляти дітей в підборі антонімів - прикметників і антонимів- прислівників

Корекційно-виховні завдання

  • Виховувати відчуття такту, культуру спілкування, вміння вислуховувати до кінця, не перебиваючи один одного.
  • Виховувати інтерес і бажання до досягнення поставленої мети.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                       Ход заняття

1.Від гадай: У золотій кареті, що з конем грайливим

                     Прискакала Діва по лісах і нивах.

                     Добра чарівниця все переінакшила

                     Яскраво - жовтим кольором  землю прикрасила

Про яку пору року йде мова?  Назви усі пори року по - порядку. Скільки всього пір року?

2.. Роботау зошиті. Прикрась кожен круг відповідно до основного кольору пори року

 

                               Який 1 звук в слові " осінь "?

Напиши в середині кружечка, що означає осінь - букву «О»

3". Яка осінь" - підбір прикметників

4.За що ми любимо Осінь? Яка погода буває восени?

  • Сонячна - похмура суха - мокра тепла - холодна (гр..АБ)
  • Чисто - брудно мокро - сухо довгі - короткі ( дні) часто - рідко  (гр.А)

5..Восени часто йде дощ.

Робота в зошиті " Зберемо крапельки дощу "    

                                                                   BD21298_ в 1 - 3 ряда червоних крапельок

                                                                   BD21298_ во 2 – 5 рядов жовтих крапельок

                                                                   BD21298_ в 3 – 2 ряда зелених крапельок

 

 

Физхвилинка  Листя осінні тихо кружляють                   - діти крутяться.

                           Листя нам під ноги тихо лягають,          - приселяй

                            І під ногами шуршать - шелестять,       - біжать по кругу

                            Ніби знову кружляти  хотять                  - крутяться

6.." З якого дерева листок "

  • З берези – березовий      з дуба – дубовий       з липи - липовий    З тополі – тополиний
  • з каштана - каштановий з горобини – горобиновий

7. « Назови одним словом » (гр..АБ)

  • морковь, капуста, кабачок – овочі. Які ще овочі знаеш?

8. « Завуальовані  картинки » - які овочі й скільки? (гр..АБ)

  • Яблуко, груша, слива – фрукти.  Які ще знаеш, назви?

9. Коректурна таблиця - що зайве й чому?-  назви гриби (гр..А)

  • Маслюк, рижик, боровик – їстівні гриби.
  • Як зветься гриб. який росте під березою, осикою, у бору?
  • Який гриб називається так само, як і дика тварина? ( лисичка)
  • Що є в усіх грибів?
  • Які капелюшки і ніжки знаєте? - схема

Які ви розумні і розумні. Зараз ми з'ясуємо, хто з вас найуважніший.

Робота в зошиті - слуховий диктант. ( в нижньому правому…)

 Підсумок. Рефлексія.

  • Що упізнали нового, цікавого? Що було важко робити?...

 

docx
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку