Характеристика студента –практиканта 4 –го курсу Іванова Романа Петровича
|
Іванов Роман Петрович проходив педагогічну практику в гімназії з 1 вересня по 17 жовтня 2021 року. Насамперед практикант ознайомився з умовами діяльності гімназії, педагогічним колективом, матеріальним забезпеченням навчально-виховного процесу та системою планування навчально-виховної роботи.
Практика у Романа Петровича відбувалася у 8-А, 8-Б класах гімназії, тому він відвідав уроки й виховні заходи, познайомився з усіма учнями класів, склав їхню коротку характеристику.
Під час проходження педагогічної практики Романом Петровичем була виконана значна за обсягом робота з вивчення і складання тематичних, поурочних, виховних планів роботи. Практикант здійснював самостійну підготовку і проведення уроків та виховних годин.
Роман Петрович провів 14 уроків біології, 14 уроків хімії, 2 виховні години. Практикант продемонстрував сумлінне ставлення до справи, пунктуальність, творчий потенціал. До уроків він готувався відповідально. Вміло визначав мету і завдання уроку та відповідно до них обирав зміст, методи і форми організації навчання. Роман Петрович намагався працювати творчо, досягати свідомого засвоєння учнями навчального матеріалу, формувати інтерес до навчання, розвивати логічне мислення, мову, увагу, уяву, пам'ять, здібності, нахили. Протягом уроку часто змінював види діяльності, що сприяло залученню уваги дітей і збереженню дисципліни. Дієво застосовував отримані теоретичні знання на практиці. Надавав підтримку кожному учню.
На уроках практикант вів себе впевнено, володів змістом навчального матеріалу, а новий матеріал викладав доступно та цікаво. Він займався перевіркою учнівських робіт та оцінюванням їх.
Позакласні заходи були сплановані і проведені з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей.
Роман Петрович активно використовував інформаційні технології та інтерактивні методи.
Результати проходження навчально-педагогічної практики студентом Р. П. Івановим рекомендовано оцінити на «відмінно».
Директор гімназії:
Вчитель біології та хімії: