Конспект інноваційного уроку з фізичної культури для 9-го класу на тему "Розвиток фізичних якостей методом колового тренування"

Про матеріал

Мета: Виховувати потребу в учнів у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом, свідоме ставлення до свого здоров'я. Розвивати морально-вольові якості: силу волі, колективізм, наполегливість.

Завдання уроку:

  • 1.Розвивати швидкість, спритність, силу, гнучкість, швидкісно-силові якості за допомогою методу колового тренування.
  • 2.Сприяти розвитку уваги, вихованню дисциплінованості, організованості, цілеспрямованості, кмітливості, взаємодопомоги.
  • 3.Формувати навички швидко й чітко виконувати запропоновані завдання.
Перегляд файлу

Інноваційний урок з фізичної культури (9 клас)

     Тема уроку: Розвиток фізичних якостей методом колового тренування.

     Мета: Виховувати потребу в учнів у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом,  свідоме ставлення до свого здоров'я. Розвивати морально-вольові якості: силу волі, колективізм, наполегливість.

     Завдання уроку:

  1. Розвивати швидкість, спритність, силу, гнучкість, швидкісно-силові якості за допомогою методу колового тренування.
  2. Сприяти розвитку уваги, вихованню дисциплінованості, організованості, цілеспрямованості, кмітливості, взаємодопомоги.
  3. Формувати навички швидко й чітко виконувати запропоновані завдання.

     Інвентар та обладнання: Технічні засоби для демонстрації слайдів, музичного супроводу, секундомір (3 шт.), рулетка, свисток, гімнастичні палиці, конуси, кубики для "човникового" бігу, поперечина низька, скакалки (3 шт.), гімнастичні мати (2 шт.), каремати для виконання вправ на гнучкість, вирізані з паперу кола зеленого та червоного кольору для вправи "Світлофор".

     Місце проведення: спортивна зала.

Хід уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І Підготовча частина уроку (10 хв.)

1

Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку.

1,5 хв.

Шикування в шеренгу по одному.

2

Повторення інструктажу з БЖД.

1 хв.

 

3

Вимір ЧСС.

30 с.

Готовність учнів до уроку.

4

Різновиди ходьби:

  • звичайна;
  • на носках, п'ятках, зовнішній, внутрішній частині стопи;
  • перекатом з п'ятки на носок;
  • у напівприсіді;
  • у присіді;
  • прискорена ходьба.

1,5 хв.

В колону по одному. Інтервал – 1,5 м. Звернути увагу на помилки під час виконання.

5

Різновиди бігу:

  • звичайний;
  • приставними кроками (лівим і правим боком);
  • спиною вперед;
  • перехресним кроком (лівим і правим боком);
  • з високим підніманням колін;
  • із закиданням гомілок назад;
  • зі зміною напрямку.

1,5 хв.

Слідкувати за диханням.

В колону по одному. Інтервал – 1,5 м. Звернути увагу на помилки під час виконання.

6

ЗРВ в русі:

1) В. п. – руки на поясі.

    1 – нахил голови вперед;

    2 – назад;

    3 – вліво;

    4 – вправо.

2) В. п. – кисті в “замок” біля грудей.

    1 – руки вперед;

    2 – руки до грудей;

    3 – руки вгору;

    4 – В. п.   

3) В. п. – руки до плечей.

    1 – 4 – колові обертання вперед;

    5 – 8 – колові обертання назад.  

4) На кожен крок випад уперед.

    1 – випад правою ногою;

    2 – приставити ногу;

    3 – випад лівою ногою;

    4 – приставити ногу.

5) На кожний крок нахил тулуба вперед з діставанням руками носків ніг.   

 

4 – 6 р.

 

 

 

 

4 – 6 р.

 

 

 

 

4 – 6 р.

 

 

4 – 6 р.

 

 

 

 

20 с.

Клас рухається в колону по одному.

Дотримуватися інтервалу.

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання.

7

Вправи на відновлення дихання.

30 с.

 

8

Шикування в шеренгу.

30 с.

 

9

Вимір ЧСС.

30 с.

 

Основна частина уроку (30 хв.)

1

Перешикування з колони по одному в колону по чотири за кольором спортивної форми (4 групи).

30 с.

 

2

Повідомлення завдань основної частини уроку (робота на станціях):

1 станція – "Силова":

дівчата – підтягування на низькій поперечині (3 х 8ˆ - 12*), хлопці – згинання та розгинання рук в упорі лежачи (3 х 10ˆ - 15*) з перервами для відпочинку.

2 станція – "Стрибкова":

дівчата і хлопці виконують по 2 стрибка з місця та по 2 потрійних стрибка з місця  на результат.

3 станція – "Скакалочна":

дівчата і хлопці виконують стрибки через скакалку за 30 с. на результат (3 спроби з перервами для відпочинку).

4 станція – "Гімнастична":

дівчата і юнаки виконують піднімання тулуба в сід (дівчата – 2 х 15ˆ - 20*, хлопці 2 х 20ˆ - 25*), між підходами – вправи на гнучкість та відпочинок.

5 станція – "Човникова":

дівчата і хлопці виконують "човниковий" біг 4 х 9 м з завданням за зразком: учень рухається від лінії старту, оббігаючи гімнастичні палиці, покладені на підлогу, приставним кроком, бере кубик, який лежить в півколі за лінією фінішу, повертається назад, оббігаючи гімнастичні палиці приставним кроком, кладе кубик в півколо за стартовою лінією, повертається до лінії фінішу, оббігаючи конуси, які стоять на підлозі, змійкою, бере другий кубик і повертається до лінії старту, оббігаючи конуси, кладе кубик в півколо. Вправа виконується на час. Учні виконують по черзі по дві спроби з перервою для відпочинку. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

28 хв.

Кожна команда отримує путівник (картку з завданнями). Колір картки відповідає кольору командної форми (червона, біла, синя, жовта).

Починати виконання вправ за сигналом.

Перехід від станції до станції під музику "Летка - енка" (в колоні, тримаючи один одного за пояс).

Зміна станцій відбувається відповідно до путівників для кожної команди за годинниковою стрілкою.

Час перебування на кожній станції – до 5 хв.

Слідкувати за самопочуттям учнів.

3

Шикування в колону по чотири у вихідне положення.

30 с.

 

Заключна частина уроку (5 хв.)

1

Перешикування з колони по чотири в колону по одному, в шеренгу.

30 с.

 

2

Вправи на розслаблення м'язів та відновлення дихання.

30 с.

 

3

Шикування в шеренгу.

30 с.

 

4

Вправа "Світлофор" (перевірка теоретичних знань).

2,5 хв.

 

5

Вимір ЧСС.

30 с.

 

6

Підбиття підсумків уроку. Оцінювання. Повідомлення домашнього завдання.

30 с.

Щоденно виконувати ранкову гімнастику. Вправи на розвиток гнучкості.

7

Організований вихід учнів зі спортивної зали.

 

 

 

docx
Додано
3 березня 2018
Переглядів
1963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку